quote:
Van Halst en Mulder kan jij aan?quote:Op zondag 20 december 2020 22:16 schreef Szura het volgende:
Buiten Sjek is Rondo een prima programma
Marco van Basten en Ruud Gullit kijk ik voor. Luistert ondanks de regelmatige trash leuk weg.quote:Op zondag 20 december 2020 22:16 schreef Szura het volgende:
Ik luister eigenlijk alleen aandachtig als Bassie weer eens aan een rant begintquote:Op zondag 20 december 2020 22:16 schreef Szura het volgende:
Volgens de xG wel (cc @GurneyIsBestOke !!! )quote:Op zondag 20 december 2020 22:19 schreef Szura het volgende:
Het sympathieke Eibar is nog niet kansloos
Jij hebt dan weer veel meer dan ik had vorig jaar zie ikquote:
Zelfde hobby als Telnekesquote:Op zondag 20 december 2020 22:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Aan tafel ook niet, buiten zijn zonnebankhoofd.
De planning was dat hij 22.00 Engelse tijd ongeveer zou aankomen in Londen , aldus het AD.quote:Op zondag 20 december 2020 22:20 schreef Nober het volgende:
Waar is MVG? Op weg naar huis of al in Londen?
En ik doe nog wel rustig aanquote:Op zondag 20 december 2020 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt dan weer veel meer dan ik had vorig jaar zie ik
Rot op met dese nobuddiesquote:Op zondag 20 december 2020 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:yats
@:boussaadia
@:fetx (waar ben je??)
@:hhh38
@:davyleiden
@:yannickdv
Even bidden dat MVG voor een dichte tunnel in Frankrijk staat allen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De planning was dat hij 22.00 Engelse tijd ongeveer zou aankomen in Londen , aldus het AD.
Insert stats Barcelona-Celticquote:Op zondag 20 december 2020 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens de xG wel (cc @:Gurneyisbestoke !!! )
quote:Op zondag 20 december 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Even bidden dat MVG voor een dichte tunnel in Frankrijk staat allen.
Mag gewoon nie gebeuruhquote:Op zondag 20 december 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Even bidden dat MVG voor een dichte tunnel in Frankrijk staat allen.
Kanaaltunnel is inmiddels al even dichtquote:Op zondag 20 december 2020 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De planning was dat hij 22.00 Engelse tijd ongeveer zou aankomen in Londen , aldus het AD.
Zal wel goedkomen joh.quote:Op zondag 20 december 2020 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kanaaltunnel is inmiddels al even dicht
Dat denk ik ook wel, maar beelden van een maniakale en schuimbekkende MvG die als voorste in de rij staat voor een dichte Kanaaltunnel zouden deze dartsdag in een klap weer goed makenquote:
De Genee: Maniquote:Op zondag 20 december 2020 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer de analist van dienst.
Wie lijkt hier het meeste op Marcel Maijer?
Misschien even een tweetje naar Zjak doenquote:Op zondag 20 december 2020 22:32 schreef Szura het volgende:
Als The Fatter nu gewoon Twitter had, hadden we het allang geweten
Feestje bij Kleermaker op de kamerquote:Op zondag 20 december 2020 22:29 schreef DKUp het volgende:
Maar nu moeten al die gezellige uitgeschakelde Nederlanders in Engeland blijven.....
Celta heeft nu al vier keer op rij gewonnen (lol).quote:Op zondag 20 december 2020 22:39 schreef Szura het volgende:
Oei, Eibar had misschien wel een pingel kunnen hebben
Speelt Kwiedettie daar nog wel eensquote:Op zondag 20 december 2020 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Celta heeft nu al vier keer op rij gewonnen (lol).
Nog niet zien spelen dit seizoenquote:Op zondag 20 december 2020 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Celta heeft nu al vier keer op rij gewonnen (lol).
Die speelt bij Alaves (samen met Deyverson), maar valt meestal in. Toevallig vandaag dus tegen Celta. Maar kwam er ook pas een paar weken geleden achter dat hij daar weer was gekomen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelt Kwiedettie daar nog wel eens
Dat lijkt mij niet want die speelt daar niet.quote:Op zondag 20 december 2020 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelt Kwiedettie daar nog wel eens
Onder de nieuwe coach sinds vijf wedstrijden wel extreem genot. Spelen in het eerste weekend na de jaarwisseling tegen Real Madrid.quote:
Oh, zo erg volg ik het dus nog.quote:Op zondag 20 december 2020 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die speelt bij Alaves (samen met Deyverson), maar valt meestal in. Toevallig vandaag dus tegen Celta. Maar kwam er ook pas een paar weken geleden achter dat hij daar weer was gekomen.
Guedes is een prachtige voetballer. Alleen teveel te kampen met blessures gehad. 2017/18-Guedes was zo goed.quote:Op zondag 20 december 2020 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, zo erg volg ik het dus nog.
Wel klaargekomen bij die pre-assist bij de tweede kool van Valencia gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |