Mijn aanpassing naar Searl is goed uitgepakt zie ik. Deed hij aan ales goed doen op de juiste momenten? Gemiddelde was veel lager zie ik.quote:Op zondag 20 december 2020 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die speelt bij Alaves (samen met Deyverson), maar valt meestal in. Toevallig vandaag dus tegen Celta. Maar kwam er ook pas een paar weken geleden achter dat hij daar weer was gekomen.
7 finishes in een keer uit zonder fouten op de dubbels. De Zwaan slordig bij wegzetten/2-dartfinishes. Gewoon een kutloting met Searle, helaas.quote:Op zondag 20 december 2020 23:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Mijn aanpassing naar Searl is goed uitgepakt zie ik. Deed hij aan ales goed doen op de juiste momenten? Gemiddelde was veel lager zie ik.
Sorry maat. Ik haak bij volgende rondes aan. Die voorrondes vind ik nog niet zo interessant.quote:Op zondag 20 december 2020 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:yats
@:boussaadia
@:fetx (waar ben je??)
@:hhh38
@:davyleiden
@:yannickdv
Maar daar zitten we vanaf nu al inquote:Op zondag 20 december 2020 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Sorry maat. Ik haak bij volgende rondes aan. Die voorrondes vind ik nog niet zo interessant.
Geen idee hoe het gister was, maar nu lopen we 4 achterquote:Op zondag 20 december 2020 21:10 schreef Tagliano het volgende:
@:Slechtewoordgrappen volgens mij zijn we wel ingelopen is het niet
Netjes. Ja goeie speler. Kan het iedereen lastig maken.quote:Op zondag 20 december 2020 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
7 finishes in een keer uit zonder fouten op de dubbels. De Zwaan slordig bij wegzetten/2-dartfinishes. Gewoon een kutloting met Searle, helaas.
Van wie is die laatste een kloon?quote:Op zondag 20 december 2020 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:yats
@:boussaadia
@:fetx (waar ben je??)
@:hhh38
@:davyleiden
@:yannickdv
Zeker op zulke korte formats.quote:Op zondag 20 december 2020 23:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Netjes. Ja goeie speler. Kan het iedereen lastig maken.
Dat moet haast minder zijn dan gisterquote:Op zondag 20 december 2020 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Geen idee hoe het gister was, maar nu lopen we 4 achter
Neequote:Op zondag 20 december 2020 23:06 schreef Caland het volgende:
Tijdje terug had je op het WK in de eerste ronde soms ook nog wel échte kneuzen maar dat is wel een beetje voorbij he?
Van Gurney.quote:Op zondag 20 december 2020 23:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Van wie is die laatste een kloon?
Dit jaar is het wel minder dan vorig jaar. Maar de verzachtende omstandigheid is dat het wel een enorm kutjaar is qua schema/ritme, en de verschillende Tours en qualifiers die niet doorgaan.quote:Op zondag 20 december 2020 23:06 schreef Caland het volgende:
Tijdje terug had je op het WK in de eerste ronde soms ook nog wel échte kneuzen maar dat is wel een beetje voorbij he?
Nee, echt vreselijk.quote:Op zondag 20 december 2020 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
Paulien Cornelisse op teevee, vind je dat ook leuk? @:slobeend
Heb je de Chineesjes gemist?quote:Op zondag 20 december 2020 23:06 schreef Caland het volgende:
De Chinees die tegen Kim speelde won geen legquote:
Ik twijfel nog over Kim morgen. Hij was wel enorm goed, maar kan het nog een x?quote:
Ik kijk liever geen potjes van Kim, tenzij de kans groot is dat hij verliestquote:Op zondag 20 december 2020 23:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De Chinees die tegen Kim speelde won geen leg
Ligt eraan hoe hard White gaat chokenquote:Op zondag 20 december 2020 23:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik twijfel nog over Kim morgen. Hij was wel enorm goed, maar kan het nog een x?
Ik denk dat White zich als een vis in het water voelt op een podium zonder publiek, dus dat wordt lastig. Vroeg in het toernooi als er weinig druk op staat is White meestal goedquote:Op zondag 20 december 2020 23:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik twijfel nog over Kim morgen. Hij was wel enorm goed, maar kan het nog een x?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |