Huhquote:Op zondag 20 december 2020 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1. Een schipper bevaart ook de rode zee.
2. Fake news, FOK!kers hebben geen vriendin.
1. Het gaat me vooral om haar gezeurquote:Op zondag 20 december 2020 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1. Een schipper bevaart ook de rode zee.
2. Fake news, FOK!kers hebben geen vriendin.
Weer Ben z’n ma?quote:Op zondag 20 december 2020 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
Real Madrid wordt ook al niet spannend zo te zien.
Jup. Eibar natuurlijk met de hoge lijn tegen dit Real Madrid.quote:
Je zusje?quote:Op zondag 20 december 2020 21:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
1. Het gaat me vooral om haar gezeur
2. Dan vraag ik me af wie er bij mij in huis woont
Je zou dat filmpje Mule kunnen opzettenquote:Op zondag 20 december 2020 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ik overweeg nu wel Netflix
Maar dan ken ik mezelf, als het een serie is die je kan bingen door cliffhangers doe ik het ook en zit ik weer tot DIEP IN DE NACHT
Niet iedereen is al zover dat ze getrouwd zijnquote:Op zondag 20 december 2020 21:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen het hier steeds over zijn vriendin
Oja die werd mij al aangeraden door Netflixquote:Op zondag 20 december 2020 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou dat filmpje Mule kunnen opzetten
Die is goed genoeg om te blijven kijken en slecht genoeg om erbij in slaap te vallen
Ja leukquote:Op zondag 20 december 2020 21:11 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Niet iedereen is al zover dat ze getrouwd zijn
Die film vond ik alleen leuk door Clint.quote:Op zondag 20 december 2020 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou dat filmpje Mule kunnen opzetten
Die is goed genoeg om te blijven kijken en slecht genoeg om erbij in slaap te vallen
Hij zou met een accordeon moeten opkomenquote:Op zondag 20 december 2020 21:11 schreef Caland het volgende:
Het lijf van Hendo en dan dat gigantische hoofd in combinatie met shirt in zijn broek doen wat raar aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |