Zou kijken.quote:Op zondag 20 december 2020 22:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De Genee: Mani
De Derksen: Stinho (insert pieterzwart.gif)
De Gijp: Tagliano
De Boskamp: Gurney
De Hansie: yats
De lul die aan het tafeltje mag zitten: Zipportal
TOPSHOW.
Op de middelbare school moest ik ooit voor CKV naar een of ander optreden van haar. Heb mij zelden zo erg zitten ergeren. Wat een raar figuur.quote:
Ging hij users ook gebroken armen en benen toewensen?quote:Op zondag 20 december 2020 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had het echt veel subtieler gedaan
CKV, het meest zinloze vak ooit.quote:Op zondag 20 december 2020 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op de middelbare school moest ik ooit voor CKV naar een of ander optreden van haar. Heb mij zelden zo erg zitten ergeren. Wat een raar figuur.
Ik vind het eigenlijk vrij ernstig dit jaar. Een hele hoop spelers die er echt niks van konden. Maar gebrek aan ritme en fatsoenlijke qualifiers heeft daar wel mee te maken.quote:Op zondag 20 december 2020 23:06 schreef Caland het volgende:
Tijdje terug had je op het WK in de eerste ronde soms ook nog wel échte kneuzen maar dat is wel een beetje voorbij he?
ANW is ook behoorlijk beroerdquote:Op zondag 20 december 2020 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
CKV, het meest zinloze vak ooit.
De vragen zijn van het niveau ''wat is de bijnaam van Michael Smith? A) Bully Boy B) Raging Bull C) Bulls Eye'' of iets wat daar op lijktquote:
Ja ik heb de eerste 3-4 dagen gemist geloof ikquote:Op zondag 20 december 2020 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vrij ernstig dit jaar. Een hele hoop spelers die er echt niks van konden. Maar gebrek aan ritme en fatsoenlijke qualifiers heeft daar wel mee te maken.
Haha, dat dacht ik idd al te zien aan de promo.quote:Op zondag 20 december 2020 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk het niet, maar zaterdag gekeken en het is niet de moeite.
Het was een heel duidelijke nepYannick, hij ging gewoon iedere drie minuten een nieuwe ‘erg jammer dat.... ik hoop dat... *iets met benen breken*’ posten. Hij gebruikte ook een hoop teksten die de echte Yannick nooit zou gebruiken. Het was gewoon helemaal niks eigenlijk.quote:Op zondag 20 december 2020 23:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ging hij users ook gebroken armen en benen toewensen?
Zal vast nog wel een keer opnieuw te zien zijn, als ik het voorbij zien komen geef ik je wel een mention.quote:Op zondag 20 december 2020 23:23 schreef bechirti het volgende:
[..]
Haha, dat dacht ik idd al te zien aan de promo.
CKV was walgelijk.quote:Op zondag 20 december 2020 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb meer aan ANW of CKV gehad dan aan Frans of Duits om eerlijk te zijn.
ANW kreeg ik nadat iedereen al een profiel had gekozen. Voor de mensen met N&T of N&G was het te simpel en de rest wilde niets met exacte vakken te maken hebben en zat er dus totaal niet op te wachten.quote:Op zondag 20 december 2020 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naar een voorstelling geweest voor ckv. Best genotquote:Op zondag 20 december 2020 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dankje hoor, kan hem ook terugkijken maar hoor hier al dat het niet veel voorstelde dus laat m voorbijgaan. Thanks toch!quote:Op zondag 20 december 2020 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal vast nog wel een keer opnieuw te zien zijn, als ik het voorbij zien komen geef ik je wel een mention.
CKV vond ik over het algemeen niet zo’n punt. Ik had ook kunst dus ik haalde alles makkelijk en ik vond sommige van die optredens nog best leuk (en als het kut was konden we achteraf het nog afzeiken, dat was ook wel leuk). Maar die Paulien, dat was gewoon heel irritant.quote:Op zondag 20 december 2020 23:26 schreef fetX het volgende:
[..]
CKV was walgelijk.
Maar het vak ‘drama’ was ook héél kut.
Onze docent keek de toetsen niet na en gaf gewoon willekeurig cijfers bleek achterafquote:Op zondag 20 december 2020 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
ANW kreeg ik nadat iedereen al een profiel had gekozen. Voor de mensen met N&T of N&G was het te simpel en de rest wilde niets met exacte vakken te maken hebben en zat er dus totaal niet op te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |