Ik had dit eerst ook gedaan maar daarna viel het kwartje, maar misschien was er nog iets blijven staan.quote:Op maandag 21 december 2020 13:27 schreef El-Stinho het volgende:
Teeeeeering zeg. Ik zit die bonussen van R1 in het voorspelspel na te rekenen en mensen zijn gewoonweg té gehandicapt om R1 van R2 te onderscheiden qua namen die ze invullen.
Dat hoort bij de act.quote:Op maandag 21 december 2020 13:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zelfs ervaren DRT users als @:Mani89 zijn er de mist mee in gegaan
Stond iets van: Hopelijk hersteld Tony David snel.quote:
Problemen met zijn gezondheid, ondanks een tweede levertransplantatie.quote:Op maandag 21 december 2020 14:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stond iets van: Hopelijk hersteld Tony David snel.
Ik heb zoals altijd gewoon de lijst van @wimderon gecopypaste.quote:Op maandag 21 december 2020 13:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zelfs ervaren DRT users als @:Mani89 zijn er de mist mee in gegaan
quote:Op maandag 21 december 2020 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog 4 uur dan gaan we weer LOS!
Leuke dames, vooral eerste tweequote:Op maandag 21 december 2020 15:30 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let vooral op de hand linksonderin, op het einde van het gifje. [ afbeelding ]
En nu nog maar DRIE!quote:Op maandag 21 december 2020 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog 4 uur dan gaan we weer LOS!
Ik heb er vertrouwen in met het trekrekkerd van Clemens op het WK tot nu toe.quote:
Die rechter denkt op het begin ook aan wat andersquote:Op maandag 21 december 2020 15:30 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let vooral op de hand linksonderin, op het einde van het gifje. [ afbeelding ]
Jamie Lewis begint al om 9 uur hoor!quote:Op maandag 21 december 2020 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
De nichekraker begint om 22:00. Herhaling: de nichekraker begint om 22:00. Een fijne dag.
Koekoekquote:Op maandag 21 december 2020 16:30 schreef Remco2021 het volgende:
En de laatste partij vanavond is met die Clemens en die Kurz. Pfff.....die ga ik niet kijken want dat lijkt me niks aan.
Nulquote:Op maandag 21 december 2020 16:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe groot schatten we de kans dat het WK niet afgemaakt wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |