Of met Hendersonquote:Op maandag 21 december 2020 16:59 schreef KennyPowers het volgende:
Zo krijg je een olympisch dorp(hotel)
Over een paar dagen orgies met Lisa en Deta
Als ik het zo even uit mijn hoofd bereken ga ik uit van 3% kans.quote:Op maandag 21 december 2020 16:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe groot schatten we de kans dat het WK niet afgemaakt wordt?
Je lul verliezen tussen de stuitertieten van Lisa.quote:Op maandag 21 december 2020 16:59 schreef KennyPowers het volgende:
Zo krijg je een olympisch dorp(hotel)
Over een paar dagen orgies met Lisa en Deta
Dat potje boeit mij stiekem niet zoveelquote:Op maandag 21 december 2020 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
De nichekraker begint om 22:00. Herhaling: de nichekraker begint om 22:00. Een fijne dag.
Ik vind het wel minder dan normaal ja, maar nog steeds prima. Vooral bij hele slechte wedstrijden mis je het publiek.quote:
Graag met pics jaquote:Op maandag 21 december 2020 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond dan echt smaaktest!
Coca-Cola Regular versus Coca-Cola Cinnamon
Komt u kijken!
Nouquote:Op maandag 21 december 2020 17:21 schreef Tagliano het volgende:
@:gurneyisbestoke wat kun je ons inmiddels vertellen over recursieve rijen
Ik ga er niet vanuit dat er ook maar één iemand is die hier aan mee wil doen maar goed. Hier is hij dan: de DRT Podcast. Een warm bad. Meedoen kan via: https://discord.gg/WFxtRxapDzquote:Op maandag 21 december 2020 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef zelf maar het goede voorbeeld dan allen.
Ik ben hier te autistisch voor.quote:Op maandag 21 december 2020 17:46 schreef De_Kraam het volgende:
Iedere vaste DRT-user mag er aan meedoen. Maak een account aan met dezelfde naam die je op fok ook gebruikt. Ik ga je DM'en om ervoor te zorgen dat jij het echt bent. Één keer in de zo veel tijd gaan we over darten (en randzaken) lullen en dat komt dan in podcastvorm op Youtube, Spotify, weet ik veel. Alleen geluid dus je vadsige harses komt niet in beeld. Het is niet live maar van te voren opgenomen zodat ik dingetjes eruit kan knippen als dat nodig is.
Om dan maar het goede voorbeeld te geven, ik ben de man achter de knopjes oftewel Skiete Sjoerd oftewel DJ Jean en ik wil de "presentator" rol op me nemen, maar dat laatste mag iemand anders ook wel doen. Ik zoek een bult stevige kerels die het duel niet schuwen (a la Douglas), balvaste spitsen, in ieder geval één vaste gast en hopelijk een paar users die als special guest willen fungeren. Ja hallo met Marioooo.
Oja dit verhaal zegt mij nog wel ietsquote:Op maandag 21 december 2020 17:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou
We hebben dus rekenkundige en meetkundige rijen. Die kan je via een recursieve formule uitrekenen of een directe. In principe is het een andere manier van opschrijven van formules. Stel: Ryan Joyce gooit vandaag enkel scores van 60. De normale (directe) formule per beurt zou zijn:
Y=501-60X
Bij een rekenkundige recursieve formule schrijven we
U(N)=U(N-1)-60 bij U0 is 501.
Dat geeft de reeks U(0)= 501, U(1)=441, U(2)=381, enz.
Een meetkundige recursieve formule werkt hetzelfde maar dan vermenigvuldig je een getal door dezelfde factor. Bijvoorbeeld: Vincent van der Voort weegt 145 kilo. Hij gaat ieder jaar 5% meer wegen door de frituursnacks die hij eet. Dat geeft de normale formule:
Y=145*1.05^t met T is tijd in jaren
Recursief meetkundig schrijven we
U(N)=U(N-1)*1,05 met U(0)=145
Oefenopdracht
Co Stompé heeft afgelopen jaren 168.000 euro ontweken aan belastingen. Hij heeft de afgelopen 3 jaar door zijn werk bij RTL7 40.000 euro van deze schuld afbetaald via 40 uitzendingen. Co verdient zelf niets op toernooien, dus een andere bron van inkomsten heeft hij niet.
Vragen
A. Stel een recursieve rekenkundige formule op met als U het aantal schuld wat Co nu nog uit moet betalen en als N het aantal uitzendingen wat Co doet.
B. Stel dat Co hetzelfde aantal uitzendingen blijft doen per jaar. Wanneer heeft hij zijn schuld afbetaald?
quote:Op maandag 21 december 2020 17:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat er ook maar één iemand is die hier aan mee wil doen maar goed. Hier is hij dan: de DRT Podcast. Een warm bad. Meedoen kan via: https://discord.gg/WFxtRxapDz
Iedere vaste DRT-user mag er aan meedoen. Maak een account aan met dezelfde naam die je op fok ook gebruikt. Ik ga je DM'en om ervoor te zorgen dat jij het echt bent. Één keer in de zo veel tijd gaan we over darten (en randzaken) lullen en dat komt dan in podcastvorm op Youtube, Spotify, weet ik veel. Alleen geluid dus je vadsige harses komt niet in beeld. Het is niet live maar van te voren opgenomen zodat ik dingetjes eruit kan knippen als dat nodig is.
Om dan maar het goede voorbeeld te geven, ik ben de man achter de knopjes oftewel Skiete Sjoerd oftewel DJ Jean en ik wil de "presentator" rol op me nemen, maar dat laatste mag iemand anders ook wel doen. Ik zoek een bult stevige kerels die het duel niet schuwen (a la Douglas), balvaste spitsen, in ieder geval één vaste gast en hopelijk een paar users die als special guest willen fungeren. Ja hallo met Marioooo.
Ik verwacht nu dat iedereen hier "tyf op domme mongool met je kutidee" gaat zeggen maar het lijkt mij dus wel geinig om zoiets te doen tijdens/na iedere middagsessie of zo. Zeg het maar jongens.
188 zelfs.quote:Op maandag 21 december 2020 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja we moeten over die 187 topics heen en het gaat niet goed Coco.
quote:Op maandag 21 december 2020 17:52 schreef Coco het volgende:
Wat zijn jullie allemaal aan het posten hier zeg.
Ja allemaal wiskundige praatjes blijkbaarquote:Op maandag 21 december 2020 17:52 schreef Coco het volgende:
Wat zijn jullie allemaal aan het posten hier zeg.
En de podcastquote:Op maandag 21 december 2020 17:55 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ja allemaal wiskundige praatjes blijkbaar
Snap jij er iets van![]()
![]()
Ik vind het oprecht een leuk idee, en goed dat je je nek uitsteekt maar ik weet nog niet of ik dit durf.quote:Op maandag 21 december 2020 17:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat er ook maar één iemand is die hier aan mee wil doen maar goed. Hier is hij dan: de DRT Podcast. Een warm bad. Meedoen kan via: https://discord.gg/WFxtRxapDz
Ik verwacht nu dat iedereen hier "tyf op domme mongool met je kutidee" gaat zeggen maar het lijkt mij dus wel geinig om zoiets te doen tijdens/na iedere middagsessie of zo. Zeg het maar jongens.
quote:Op maandag 21 december 2020 16:39 schreef Vriezzer het volgende:
En tot slot een ijskoude Duitse wedstrijd. Met een voorzichtig vuistje richting de camera heb je alle beleving in die pot wel gehad waarschijnlijk.
Echt niet. Kurz - Clemens wordt een legendartische KRAKER.quote:Op maandag 21 december 2020 16:30 schreef Remco2021 het volgende:
En de laatste partij vanavond is met die Clemens en die Kurz. Pfff.....die ga ik niet kijken want dat lijkt me niks aan.
Kun je via Discord een groepsgesprek opnemen dan?quote:Op maandag 21 december 2020 17:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |