De mijne was niet eens lesbevoegdquote:Op zondag 20 december 2020 23:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn ANW-docent was een kneus tot en met
Vooral alcoholisten.quote:Op zondag 20 december 2020 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen echte koningen geven zo’n vak![]()
![]()
![]()
![]()
Als een paar VBL of DRT idioten een podcast in elkaar zouden flansen zou ik er serieus naar luisteren.quote:
Wtf had jij 'drama' op de middelbare?quote:Op zondag 20 december 2020 23:26 schreef fetX het volgende:
[..]
CKV was walgelijk.
Maar het vak ‘drama’ was ook héél kut.
Geef zelf maar het goede voorbeeld dan allen.quote:Op zondag 20 december 2020 23:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als een paar VBL of DRT idioten een podcast in elkaar zouden flansen zou ik er serieus naar luisteren.
Om vervolgens te klagen dat ze alles fout hebben en dat ik het zelf veel beter zou doen.
Ik weeg een paar honderd kilo minder maar mijn Rotterdamse bulderlach gaat alvast wel lekker.quote:Op zondag 20 december 2020 22:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De Genee: Mani
De Derksen: Stinho (insert pieterzwart.gif)
De Gijp: Tagliano
De Boskamp: Gurney
De Hansie: yats
De lul die aan het tafeltje mag zitten: Zipportal
TOPSHOW.
Ik vond daar echt geen klap aan. Vooral omdat die leraren altijd van die vage types waren.quote:Op maandag 21 december 2020 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf had jij 'drama' op de middelbare?
Ik had dat wel leuk gevonden denk ik, maar helaas.
Jij bent niet de echte. En nu opzouten.quote:Op maandag 21 december 2020 02:00 schreef Yannick_dv_ het volgende:
Ik vind het jammer dat de sympathieke Henderson van de arrogante klootzak Clayton heeft verloren in de tweede ronde op het WK darts. Ik had Henderson graag dit WK zien winnen.
warm badquote:Op maandag 21 december 2020 08:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij bent niet de echte. En nu opzouten.
Gelukkig kunnen ze enkele weken zonderquote:Op maandag 21 december 2020 08:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Straks zitten de topdarters zonder eten
Maggewoonniegebeureklaar
Ik hoop het niet, maar weet het nietquote:
Leukquote:Op maandag 21 december 2020 09:33 schreef Grifte het volgende:
Daar zal de zoon van Bart Chabot zich vast bij aansluiten.
De nuchterheid en absolute realistische kijk op de wereld van die man, kan ik alleen maar bewonderen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
https://nos.nl/video/2361(...)k-van-deze-tijd.html
MarcelGod
Ja ik zag het idd. Kutferretquote:Op maandag 21 december 2020 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren verloren, wat denk je zelf?
Gezellig met z’n allen aan de ontbijttafelquote:Organisatie WK darts: blijf in hotel met kerst
De deelnemers aan het WK darts in Londen wordt ten zeerste aangeraden tijdens de vrije kerstdagen in het spelershotel te blijven. Als de darters toch beslissen om naar huis te gaan, dan doen ze dat volgens PDC-directeur Matthew Porter 'op eigen risico'.
Michael van Gerwen was gisteren thuisgekomen in Nederland, maar besloot 's avonds alweer terug te keren naar Londen uit vrees dat dat later niet mogelijk is. Behalve de nummer 1 van de wereld zijn nog vier Nederlandse darters actief in Alexandra Palace. Het gaat om Jermaine Wattimena, Danny Noppert, Vincent van der Voort en Dirk van Duijvenbode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |