Gereekstquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:51 schreef Leandra het volgende:
Nog geen Feedback?
De eerste dan....
Kunnen deze topics gereekst worden?
COR / Wat zijn nu wel/geen essentiële winkels?
COR / Wat zijn nu wel/geen essentiële winkels? #2
COR / Wat zijn nu wel/geen essentiële winkels? #3
Thnx
Tip: je moet gewoon op de juiste manier de toegestane onzinframes herhalen, dan heb je nergens last van.quote:Op zondag 20 december 2020 13:19 schreef leolinedance het volgende:
Lekker bezig Tijger_m. Er is maar één geluid toegestaan in corona topic? Accepteren we hier dat mensen met een andere mening voor 'wappie' worden uitgemaakt?
If it walks like a duck, swims like a duck, quacks like a duck, it is a duck.quote:Op zondag 20 december 2020 13:19 schreef leolinedance het volgende:
Lekker bezig Tijger_m. Er is maar één geluid toegestaan in corona topic? Accepteren we hier dat mensen met een andere mening voor 'wappie' worden uitgemaakt?
Hm? Jij begon over deugmensen en deugcultuur en die post heb ik weggehaald. Mischien moet je dat gewoon niet doen?quote:Op zondag 20 december 2020 13:19 schreef leolinedance het volgende:
Verkeerde topicquote:
Ik ben niet helderziende. Zonder dat ik weet welk topic dit over gaat kan ik hier geen chocola van maken.quote:Op zondag 20 december 2020 13:14 schreef leolinedance het volgende:
Waarom is post 88 weggehaald?
Waarom mag 27 dan wel blijven staan?
Graag corrigeren, bvd.
Dat deed ik als gastmod. Omdat je de context to-taal misplaatst. En dan wordt het een soort opruien. Ik heb je daar ook een DM over gestuurd.quote:Op maandag 21 december 2020 08:16 schreef Perrin het volgende:
Waarom zijn mijn laatste twee reacties verwijderd uit het centrale corona-topic?
Ik laat op een nette manier weten dat ik me enorm stoor aan lui die in het topic komen vertellen dat ze zich helemaal niet met Corona bezighouden.
Lekker bezig hoor om stoer te komen doen in dat topic en te vertellen hoe weinig je met corona bezig bent en dan alle reacties daarop te verwijderen.quote:Op maandag 21 december 2020 08:18 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat deed ik als gastmod. Omdat je de context to-taal misplaats. En dat wordt het een soort opruien. Ik heb je daar ook een DM over gestuurd.
Ik geef antwoord op een vraag. Als jij dat stoer doen vindt, prima. Er is NIETS stoer doen aan. Zoals ik al zei, mis interpreteer je de post volledig. Om dan 2x te posten dat je het stoer vindt voegt niets toe.quote:Op maandag 21 december 2020 08:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker bezig hoor om stoer te komen doen in dat topic en te vertellen hoe weinig je met corona bezig bent en dan alle reacties daarop te verwijderen.
Als het je zo weinig doet dat de hele samenleving krom ligt, er doden vallen en de ziekenhuizen vol liggen, wat heb je dan in het topic te zoeken?!
Je geeft niet alleen antwoord op een vraag, je komt ook lekker trolololen:quote:Op maandag 21 december 2020 08:22 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik geef antwoord op een vraag. Als jij dat stoer doen vindt, prima. Er is NIETS stoer doen aan. Zoals ik al zei, mis interpreteer je de post volledig. Om dan 2x te posten dat je het stoer vindt voegt niets toe.
En dan fijn je mod-rechten gebruiken om kritische (en keurig geformuleerde) reacties te verwijderen. Bahbah.quote:Op maandag 21 december 2020 08:00 schreef F.Sinatra het volgende:
Zouden er echt nog mensen in paniek raken? Iedereen die ik spreek rept eigenlijk to-taal niet meer over Corona eerlijk gezegd.
Ja, ik ga niet in herhaling vallen verder. Je feedback is hier te lezenquote:Op maandag 21 december 2020 08:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je geeft niet alleen antwoord op een vraag, je komt ook lekker trolololen:
[..]
En dan fijn je mod-rechten gebruiken om kritische (en keurig geformuleerde) reacties te verwijderen. Bahbah.
Ik eis ijs!quote:Op maandag 21 december 2020 19:32 schreef pferdfahrer het volgende:
En ik eis dat dit topic heropend wordt, want ik heb al meerdere dms ontvangen van mensen die het een mooi initiatief vinden en graag willen helpen.
Nu laat je het verdwijnen en is een initiatief zomaar vernietigd.
Enorm triest
Goed onderbouwd, je woont toevallig in Duindorp of Ypenburg dat het topic meteen op slot ging?quote:
Hier kan dat wel:quote:Op maandag 21 december 2020 22:49 schreef Fred het volgende:
Is het niet tijd voor een centraal vaccinatie-topic?
Voor vragen over het hoe en wat, de verschillende vaccins, wie mag er eerst etc.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:05 schreef Elan het volgende:
@:Momo waarom haal je m'n post weg terwijl het gewoon een inhoudelijke reactie betrof
Er stond letterlijk geen enkele persoonlijke opmerking, sneer of wat dan ook in in die hele fucking post
Nou... ik vind van wel...quote:Zijn toch vooral de simpele zielen die daar direct iets van menen te moeten vinden daarbij hoog in de emotie zitten en met een hoge dramfactor.
In de media en het nieuws ja, dat is toch niet hetzelfde een persoonlijke sneer of gesteggel richting een user?quote:
Er worden ook genoeg users beschuldigt weer van drammen etc. Ik ben wel een tijdje klaar met al die aanvallende posts. En ook tussen jullie twee.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
In de media en het nieuws ja, dat is toch niet hetzelfde een persoonlijke sneer of gesteggel richting een user?
Of krijg je ook eens note als je zegt dat je Barbie een domme snol vindt?
Hmmm ja eens prikkelbaar sfeertje, zal er op letten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Er worden ook genoeg users beschuldigt weer van drammen etc. Ik ben wel een tijdje klaar met al die aanvallende posts. En ook tussen jullie twee.
Je bericht was niet te herkennen als sarcasme. Wel als een gebruikelijk bericht van jou wat ik gegeven de steekpartij waar je aan refereerde totaal ongepast vond.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:10 schreef Wegenbouwer het volgende:
Mijn berichten verdwijnen spontaan. Graag uitleg. Is sarcasme niet toegestaan op dit forum?
Gaan we het persoonlijk maken? Wat is een 'gebruikelijk bericht van mij'?quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:27 schreef Tijger_m het volgende:
Je bericht was niet te herkennen als sarcasme. Wel als een gebruikelijk bericht van jou wat ik gegeven de steekpartij waar je aan refereerde totaal ongepast vond.
Ten overvloede, mischien, sarcasme is wel toegestaan op FOK!.
Hoezo kan dit nu ook weer niet hierquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:26 schreef leolinedance het volgende:
- Kan je hiermee niet naar KLB gaan of naar een retail topic? Dit is totaal niet belangrijk of relevant voor dit topic -
Misschien kun je beter even niet gaan modden als je gefrustreerd bent. Hoeven wij er ook niet de dupe van te worden.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:03 schreef Tijger_m het volgende:
* Tijger_m bemerkt wat frustratie bij zichzelf
Mischien kan jij beter geen sarcastische opmerkingen maken als er net iemand neergestoken is? Of is dat teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:49 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Misschien kun je beter even niet gaan modden als je gefrustreerd bent. Hoeven wij er ook niet de dupe van te worden.
En terecht, het op de man spelen en 'gekkie', 'schopje BNW' etc loopt redelijk de spuigaten uit. Sommigen (waaronder ik) pleiten al langer voor een strenger beleid hieromtrent. Mooi dus!quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Heel misschien, als men de crew eens hun werk laat doen zonder elkaar als een stofwolk in de haren te vliegen met persoonlijke aanvallen en sneren, dat er dan ook niet zoveel gemod hoeft te worden. Laat staan dat er voor elke actie een in drievoud uitgevoerde verklaring moet komen.
Niet alleen de mods zijn er klaar mee, ik ook. Er gaan dus ook (subforum) bans vallen als dit doorgaat.
Lees dit nu pas. Foutje kan gebeuren. Trek het je niet persoonlijk aan!quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah, mischien teveel op FOK! rondgehangen en naar bepaalde mensen geluisterd?
* Tijger_m bemerkt wat frustratie bij zichzelf
Dat kan die mod niet en ik zie er zelf ook weinig reden toe, foutjes maken is menselijk en ik kan me voorstellen dat in alle hectiek en bagger (niet van jou, maar in het algemeen) zulke dingen voorvallen. Waar het meer om gaat is dat we elkaar meteen aan gaan vallen, zo ook nu. Dat schiet simpelweg niet op. Je weet prima hoe het werkt met TR's en FB, gebruik die kanalen dan ook. Dan wordt het weer gezellig.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En terecht, het op de man spelen en 'gekkie', 'schopje BNW' etc loopt redelijk de spuigaten uit. Sommigen (waaronder ik) pleiten al langer voor een strenger beleid hieromtrent. Mooi dus!
Maar laten we wél gewoon een discussie kunnen voeren over o.a. de lockdown en bijvoorbeeld de consequenties voor winkeliers. Als dat al niet meer als 'relevant' wordt beschouwd, wat is dat dan nog wel?
Is een post dat Pietje de supermarkt wel érg druk vond ondanks de lockdown wél relevant? Of dat Henkie zich niet gaat laten vaccineren? Of Annie die zich netjes aan de regels gaat houden tijdens kerst?
Ook zou de 'bloemenbranche vraag' niet 'belangrijk' zijn. Gezien de huidige situatie voor ondernemers lijkt mij wel degelijk belangrijk. In ieder geval belangrijker dan vele andere zaken die schijnbaar wél door de beugel kunnen in dit topic.
Als we geen kritische, doch relevante vragen meer mogen stellen kunnen we het topic beter sluiten.
Het zou de mod sieren om het besluit om zaken omtrent winkels/marktkramen mbt de lockdown te verbieden, ongedaan te maken.
Bij voorbaat dank.
Ik weet dat prima ja, maak er dan ook veelvuldig gebruik vanquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat kan die mod niet en ik zie er zelf ook weinig reden toe, foutjes maken is menselijk en ik kan me voorstellen dat in alle hectiek en bagger (niet van jou, maar in het algemeen) zulke dingen voorvallen. Waar het meer om gaat is dat we elkaar meteen aan gaan vallen, zo ook nu. Dat schiet simpelweg niet op. Je weet prima hoe het werkt met TR's en FB, gebruik die kanalen dan ook. Dan wordt het weer gezellig.
Laten we gewoon verder gaan in 1 topic over dit onderwerp, je bent vrij om een andere mening daar te geven over het onderwerpquote:Op woensdag 23 december 2020 13:40 schreef Za het volgende:
Er was al een thread over de mutatie in de UK een week geleden:
COR / Nieuwe variant van het coronavirus ontdekt: deze verspreid sneller
Een extra is dus overbodig:
COR / Nieuw variant virus in het VK
Omdat er met deze nieuwe variant bizar veel angst en paniek wordt aangejaagd heb ik een thread gemaakt om daar te kunnen bespreken dat nog besmettelijke, gevaarlijker etc voornamelijk opgeklopte media onzin is, en die mogelijkheid is er niet? Op slot verwezen naar de 2e overbodige UK mutatiethread? Kan deze weer open svp, zie het als een positviteitsthread:
COR / Nieuwe besmettelijker covid mutatie UK, media made?
@:Momo
Geef een goede reden dan.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
COR / Nieuwe besmettelijker covid mutatie UK, media made?
OP en diverse reacties zijn goede redenen om deze naar BNW te verhuizen.
Maar er zijn 2 topics zie mijn post.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Laten we gewoon verder gaan in 1 topic over dit onderwerp, je bent vrij om een andere mening daar te geven over het onderwerp
Ik vraag wel even of je post over mag naar het nieuwe topic of je mag hem ook zelf opnieuw postenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:44 schreef Za het volgende:
Deze, was er het eerst, en heb ik moeite in geinvesteerd:
COR / Nieuwe variant van het coronavirus ontdekt: deze verspreid sneller
Dan moet je die andere sluiten lijkt me.
@:Momo
Ik wil graag de mogelijkheid hebben te discussiëren over mijn post in de thread die ik geopend heb en jij op slot gegooid, terwijl je er geen moeite mee had dat eerder genoemde 2 threads naast elkaar bestonden.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:45 schreef Momo het volgende:
Ik vraag wel even of je post over mag naar het nieuwe topic
Wij zien niet alles hoor, het lijkt mij niet nodig om 3 topics over hetzelfde onderwerp te hebben. Deze was het meest actief recent, heeft niks te maken dat het jou topic was. Enige wat ik aan wil bieden is dat een FA je posts overzet als jij dat graag wil.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:47 schreef Za het volgende:
[..]
Ik wil graag de mogelijkheid hebben te discussiëren over mijn post in de thread die ik geopend heb en jij op slot gegooid, terwijl je er geen moeite mee had dat eerder genoemde 2 threads naast elkaar bestonden.
Nee dank je.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:49 schreef Momo het volgende:
Wij zien niet alles hoor, het lijkt mij niet nodig om 3 topics over hetzelfde onderwerp te hebben. Deze was het meest actief recent, heeft niks te maken dat het jou topic was. Enige wat ik aan wil bieden is dat een FA je posts overzet als jij dat graag wil.
Het staat je vrij om die artikelen daar te plaatsen.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:53 schreef Za het volgende:
[..]
Nee dank je.
Ik wil een andere discussie kunnen voeren, nl hoe de media iets opklopt tot iets wat het niet is, met beelden van vluchtende mensen, terwijl er talloze artikelen zijn waaruit blijkt dat niets bekend is.
Die artikelen zijn interessant en nuancerend, ipv NIEUWE GEVAARLIJKE MUTATIE NU OOK IN NEDERLAND!
Uiteraard, tot er morgen weer een ander een UK thread opent en jij de huidige op slot gooit, dan kan ik weer hier heen zeker.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:56 schreef Momo het volgende:
Het staat je vrij om die artikelen daar te plaatsen.
Dat klinkt nogal BNWquote:Op woensdag 23 december 2020 13:53 schreef Za het volgende:
[..]
Nee dank je.
Ik wil een andere discussie kunnen voeren, nl hoe de media iets opklopt tot iets wat het niet is, met beelden van vluchtende mensen, terwijl er talloze artikelen zijn waaruit blijkt dat niets bekend is.
Die artikelen zijn interessant en nuancerend, ipv NIEUWE GEVAARLIJKE MUTATIE NU OOK IN NEDERLAND!
Nee, je moet elke dag dezelfde lasterlijke teksten, desinformatie, leugens en valse beschuldigingen verspreiden en uit je duim zuigen! Daar moeten de draadjes over gaan. Ga weg met je poging tot nuance bahbah.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:53 schreef Za het volgende:
[..]
Nee dank je.
Zolang hij Willem Engel er niet bij haalt als argument, zie ik geen probleem. Maar ik kijk even.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:56 schreef Starhopper het volgende:
Bedankt dat je mijn topic een kans geeft @:Momo![]()
Zou je misschien naar de posts van @:MisterWendel willen kijken. Die zijn offtopic en laten het topic ontsporen.
COR / Complotdenkers in je eigen omgeving
Ik heb wel wat posts verwijderd na dat de discussie de verkeerde kant op ging....quote:Op woensdag 23 december 2020 19:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Zolang hij Willem Engel er niet bij haalt als argument, zie ik geen probleem. Maar ik kijk even.
Dank je.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb wel wat posts verwijderd na dat de discussie de verkeerde kant op ging....
quote:Op donderdag 24 december 2020 15:14 schreef kibo het volgende:
Waarom staat dit forum eigenlijk onder de rubriek "Tijdelijke fora" ?
quote:Op donderdag 24 december 2020 17:23 schreef LTVDK het volgende:
'Het is geen complotfilmpje', waar de video letterlijk mee opent: 'Het grootste menselijk experiment van de geschiedenis voltrekt zich'
Dank je, we pakken het opquote:Op donderdag 24 december 2020 18:40 schreef Starhopper het volgende:
Wappietopic:
COR / Kritisch filmpje zonder complottheorie
[..]
De PR van fok hoopt dat we zo meer gevonden worden via google.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:58 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan maar slecht tegen de nieuwe TT van het grote Corona topic.
Jeetjequote:Op donderdag 24 december 2020 19:18 schreef capricia het volgende:
[..]
De PR van fok hoopt dat we zo meer gevonden worden via google.
Heb de titel al wat korter gemaakt.quote:
Blijf met je poten van m'n posts af. Je collega besluit de discussie nog verder te voeren, wie ben jij dan om hem te overrulen? Geen FA toch?quote:Op zondag 27 december 2020 23:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Zet een TR.
Wij zijn geen waarheidscommissie. Vanaf nu commentaar op de moderatie in het FB topic. Klaar hier.
Oh, wat vriendelijk.quote:Op zondag 27 december 2020 23:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blijf met je poten van m'n posts af. Je collega besluit de discussie nog verder te voeren, wie ben jij dan om hem te overrulen? Geen FA toch?
Ik pas me doorgaans makkelijk aan de heersende toon aan.quote:
Dus je vindt users zeurkousen als ze anders denken dan jij?quote:Op zondag 27 december 2020 22:53 schreef Evenstar het volgende:
Zeuren over moderatie mag in FB, zoals altijd.
Nee, niet als het gaat om anders denken. In dit geval ging het er om dat wij maar alles moesten zien en meteen moderaten. Ook wij missen wel eens wat.quote:Op zondag 27 december 2020 23:51 schreef Fred het volgende:
[..]
Dus je vindt users zeurkousen als ze anders denken dan jij?
Lekkere instelling voor een mod
Kan er niet gewoon overleg zijn tussen moderators zodat je, nouja, eenduidig beleid krijgt? Wat betreft die voorspellingen is het complete willekeur. Dan mag het wel, dan mag niet, dan weer wel, en dan ineens weer niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:05 schreef D_A het volgende:
[..]
15:15 weet je meer, verder verwijs ik je naar COR / [COR-Feedback] Covid-19 #7 Feedback, klachten of complimenten hier voor als je verder wilt.
Bemoei je er niet mee, en dit is geen antwoord op de vraag.quote:
Goed dat je het aangeeft, ik heb het ook even achter gegooid en kom er op terug.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan er niet gewoon overleg zijn tussen moderators zodat je, nouja, eenduidig beleid krijgt? Wat betreft die voorspellingen is het complete willekeur. Dan mag het wel, dan mag niet, dan weer wel, en dan ineens weer niet.
Dankquote:Op donderdag 31 december 2020 15:11 schreef D_A het volgende:
[..]
Goed dat je het aangeeft, ik heb het ook even achter gegooid en kom er op terug.
Oeh, ik wist niet dat het je kwetste. Neem me niet kwalijk.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, en dit is geen antwoord op de vraag.
Ik vraag niet of het mag, ik vraag of er eenduidig beleid kan komen zodat je weet waar je aan toe bent.
Maar jezus, vooral; bemoei je er niet mee.
We blijven het gedogen, opgelost.quote:
Ik waardeer jouw inzet (en die van de andere moderators), maar dit is toch een beetje wat je gaat krijgen als je al het ongefilterde gekanker op De Jonge/RIVM/GGD/OMT wél laat staan (hoezo is dat wel conform 'speel de bal, niet de persoon?'). Ik snap dat de grens voor kritiek op publieke figuren/instanties hoger ligt, maar het lijkt vaak alsof je alles mag roepen, zolang die personen maar niet op FOK! zitten. Daarmee schep je toch een precedent voor de hardheid van het debat in het topic.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:23 schreef Momo het volgende:
[modbreak]Voor de 100de keer, kan het minder op de persoon? Meer op de inhoud?[/modbreak]
Het is zeker niet de bedoeling dat de meest grote en grove beledigingen aan Hugo en co blijven staan. Als je iets echt erover gaat, zet een TR. We hebben de grens wel wat hoger gelegd idd dan voor beledigingen aan andere users. Ik snap heel goed de frustatie van mensen nu met hoe alles gaat met de vaccins. Er zijn opmerkingen die er echt over gaan (WO2, k-woord bv.), maar er is ook een grijs vlak daarin. Ik wil ook niet alles zomaar weghalen (Hugo faalt alweer, die man kan niks bv.). Denk dat iedereen daar ook anders naar kijkt.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:45 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik waardeer jouw inzet (en die van de andere moderators), maar dit is toch een beetje wat je gaat krijgen als je al het ongefilterde gekanker op De Jonge/RIVM/GGD/OMT wél laat staan (hoezo is dat wel conform 'speel de bal, niet de persoon?'). Ik snap dat de grens voor kritiek op publieke figuren/instanties hoger ligt, maar het lijkt vaak alsof je alles mag roepen, zolang die personen maar niet op FOK! zitten. Daarmee schep je toch een precedent voor de hardheid van het debat in het topic.
Ik ben het daar mee eens, maar als het een klaagtopic wordt zonder constructieve inslag hou je op een gegeven moment alleen maar hetzelfde soort berichten over. En dat zijn meestal niet de berichten die een interessante discussie opleveren.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:53 schreef Momo het volgende:
Ik wil ook niet alles zomaar weghalen (Hugo faalt alweer, die man kan niks bv.). Denk dat iedereen daar ook anders naar kijkt.
Ik weet niet of ik dat een verbetering vind. Had liever een man gezien.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:55 schreef capricia het volgende:
En we hebben er een nieuwe mod bij.
@:miss_sly wil ons komen helpen.
To the rescuequote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:08 schreef Perrin het volgende:
@:miss_sly er worden allerlei topics geopend
Heb je geen man thuis?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat een verbetering vind. Had liever een man gezien.
Wellicht voor de balans? Nergens zeg ik dat een vrouw geen goede mod zou kunnen zijn. Mis nog de dagen waar copycat mod was.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je geen man thuis?
Als het maar een goede mod is.
Het is 2021 hè, al 1 hele fucking dag, geen 1939.
Ccorona ♥quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wellicht voor de balans? Nergens zeg ik dat een vrouw geen goede mod zou kunnen zijn. Mis nog de dagen waar copycat mod was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |