In de media en het nieuws ja, dat is toch niet hetzelfde een persoonlijke sneer of gesteggel richting een user?quote:
Er worden ook genoeg users beschuldigt weer van drammen etc. Ik ben wel een tijdje klaar met al die aanvallende posts. En ook tussen jullie twee.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
In de media en het nieuws ja, dat is toch niet hetzelfde een persoonlijke sneer of gesteggel richting een user?
Of krijg je ook eens note als je zegt dat je Barbie een domme snol vindt?
Hmmm ja eens prikkelbaar sfeertje, zal er op letten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Er worden ook genoeg users beschuldigt weer van drammen etc. Ik ben wel een tijdje klaar met al die aanvallende posts. En ook tussen jullie twee.
Je bericht was niet te herkennen als sarcasme. Wel als een gebruikelijk bericht van jou wat ik gegeven de steekpartij waar je aan refereerde totaal ongepast vond.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:10 schreef Wegenbouwer het volgende:
Mijn berichten verdwijnen spontaan. Graag uitleg. Is sarcasme niet toegestaan op dit forum?
Gaan we het persoonlijk maken? Wat is een 'gebruikelijk bericht van mij'?quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:27 schreef Tijger_m het volgende:
Je bericht was niet te herkennen als sarcasme. Wel als een gebruikelijk bericht van jou wat ik gegeven de steekpartij waar je aan refereerde totaal ongepast vond.
Ten overvloede, mischien, sarcasme is wel toegestaan op FOK!.
Hoezo kan dit nu ook weer niet hierquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:26 schreef leolinedance het volgende:
- Kan je hiermee niet naar KLB gaan of naar een retail topic? Dit is totaal niet belangrijk of relevant voor dit topic -
Misschien kun je beter even niet gaan modden als je gefrustreerd bent. Hoeven wij er ook niet de dupe van te worden.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:03 schreef Tijger_m het volgende:
* Tijger_m bemerkt wat frustratie bij zichzelf
Mischien kan jij beter geen sarcastische opmerkingen maken als er net iemand neergestoken is? Of is dat teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:49 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Misschien kun je beter even niet gaan modden als je gefrustreerd bent. Hoeven wij er ook niet de dupe van te worden.
En terecht, het op de man spelen en 'gekkie', 'schopje BNW' etc loopt redelijk de spuigaten uit. Sommigen (waaronder ik) pleiten al langer voor een strenger beleid hieromtrent. Mooi dus!quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Heel misschien, als men de crew eens hun werk laat doen zonder elkaar als een stofwolk in de haren te vliegen met persoonlijke aanvallen en sneren, dat er dan ook niet zoveel gemod hoeft te worden. Laat staan dat er voor elke actie een in drievoud uitgevoerde verklaring moet komen.
Niet alleen de mods zijn er klaar mee, ik ook. Er gaan dus ook (subforum) bans vallen als dit doorgaat.
Lees dit nu pas. Foutje kan gebeuren. Trek het je niet persoonlijk aan!quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah, mischien teveel op FOK! rondgehangen en naar bepaalde mensen geluisterd?
* Tijger_m bemerkt wat frustratie bij zichzelf
Dat kan die mod niet en ik zie er zelf ook weinig reden toe, foutjes maken is menselijk en ik kan me voorstellen dat in alle hectiek en bagger (niet van jou, maar in het algemeen) zulke dingen voorvallen. Waar het meer om gaat is dat we elkaar meteen aan gaan vallen, zo ook nu. Dat schiet simpelweg niet op. Je weet prima hoe het werkt met TR's en FB, gebruik die kanalen dan ook. Dan wordt het weer gezellig.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En terecht, het op de man spelen en 'gekkie', 'schopje BNW' etc loopt redelijk de spuigaten uit. Sommigen (waaronder ik) pleiten al langer voor een strenger beleid hieromtrent. Mooi dus!
Maar laten we wél gewoon een discussie kunnen voeren over o.a. de lockdown en bijvoorbeeld de consequenties voor winkeliers. Als dat al niet meer als 'relevant' wordt beschouwd, wat is dat dan nog wel?
Is een post dat Pietje de supermarkt wel érg druk vond ondanks de lockdown wél relevant? Of dat Henkie zich niet gaat laten vaccineren? Of Annie die zich netjes aan de regels gaat houden tijdens kerst?
Ook zou de 'bloemenbranche vraag' niet 'belangrijk' zijn. Gezien de huidige situatie voor ondernemers lijkt mij wel degelijk belangrijk. In ieder geval belangrijker dan vele andere zaken die schijnbaar wél door de beugel kunnen in dit topic.
Als we geen kritische, doch relevante vragen meer mogen stellen kunnen we het topic beter sluiten.
Het zou de mod sieren om het besluit om zaken omtrent winkels/marktkramen mbt de lockdown te verbieden, ongedaan te maken.
Bij voorbaat dank.
Ik weet dat prima ja, maak er dan ook veelvuldig gebruik vanquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat kan die mod niet en ik zie er zelf ook weinig reden toe, foutjes maken is menselijk en ik kan me voorstellen dat in alle hectiek en bagger (niet van jou, maar in het algemeen) zulke dingen voorvallen. Waar het meer om gaat is dat we elkaar meteen aan gaan vallen, zo ook nu. Dat schiet simpelweg niet op. Je weet prima hoe het werkt met TR's en FB, gebruik die kanalen dan ook. Dan wordt het weer gezellig.
Laten we gewoon verder gaan in 1 topic over dit onderwerp, je bent vrij om een andere mening daar te geven over het onderwerpquote:Op woensdag 23 december 2020 13:40 schreef Za het volgende:
Er was al een thread over de mutatie in de UK een week geleden:
COR / Nieuwe variant van het coronavirus ontdekt: deze verspreid sneller
Een extra is dus overbodig:
COR / Nieuw variant virus in het VK
Omdat er met deze nieuwe variant bizar veel angst en paniek wordt aangejaagd heb ik een thread gemaakt om daar te kunnen bespreken dat nog besmettelijke, gevaarlijker etc voornamelijk opgeklopte media onzin is, en die mogelijkheid is er niet? Op slot verwezen naar de 2e overbodige UK mutatiethread? Kan deze weer open svp, zie het als een positviteitsthread:
COR / Nieuwe besmettelijker covid mutatie UK, media made?
@:Momo
Geef een goede reden dan.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
COR / Nieuwe besmettelijker covid mutatie UK, media made?
OP en diverse reacties zijn goede redenen om deze naar BNW te verhuizen.
Maar er zijn 2 topics zie mijn post.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Laten we gewoon verder gaan in 1 topic over dit onderwerp, je bent vrij om een andere mening daar te geven over het onderwerp
Ik vraag wel even of je post over mag naar het nieuwe topic of je mag hem ook zelf opnieuw postenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:44 schreef Za het volgende:
Deze, was er het eerst, en heb ik moeite in geinvesteerd:
COR / Nieuwe variant van het coronavirus ontdekt: deze verspreid sneller
Dan moet je die andere sluiten lijkt me.
@:Momo
Ik wil graag de mogelijkheid hebben te discussiëren over mijn post in de thread die ik geopend heb en jij op slot gegooid, terwijl je er geen moeite mee had dat eerder genoemde 2 threads naast elkaar bestonden.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:45 schreef Momo het volgende:
Ik vraag wel even of je post over mag naar het nieuwe topic
Wij zien niet alles hoor, het lijkt mij niet nodig om 3 topics over hetzelfde onderwerp te hebben. Deze was het meest actief recent, heeft niks te maken dat het jou topic was. Enige wat ik aan wil bieden is dat een FA je posts overzet als jij dat graag wil.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:47 schreef Za het volgende:
[..]
Ik wil graag de mogelijkheid hebben te discussiëren over mijn post in de thread die ik geopend heb en jij op slot gegooid, terwijl je er geen moeite mee had dat eerder genoemde 2 threads naast elkaar bestonden.
Nee dank je.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:49 schreef Momo het volgende:
Wij zien niet alles hoor, het lijkt mij niet nodig om 3 topics over hetzelfde onderwerp te hebben. Deze was het meest actief recent, heeft niks te maken dat het jou topic was. Enige wat ik aan wil bieden is dat een FA je posts overzet als jij dat graag wil.
Het staat je vrij om die artikelen daar te plaatsen.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:53 schreef Za het volgende:
[..]
Nee dank je.
Ik wil een andere discussie kunnen voeren, nl hoe de media iets opklopt tot iets wat het niet is, met beelden van vluchtende mensen, terwijl er talloze artikelen zijn waaruit blijkt dat niets bekend is.
Die artikelen zijn interessant en nuancerend, ipv NIEUWE GEVAARLIJKE MUTATIE NU OOK IN NEDERLAND!
Uiteraard, tot er morgen weer een ander een UK thread opent en jij de huidige op slot gooit, dan kan ik weer hier heen zeker.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:56 schreef Momo het volgende:
Het staat je vrij om die artikelen daar te plaatsen.
Dat klinkt nogal BNWquote:Op woensdag 23 december 2020 13:53 schreef Za het volgende:
[..]
Nee dank je.
Ik wil een andere discussie kunnen voeren, nl hoe de media iets opklopt tot iets wat het niet is, met beelden van vluchtende mensen, terwijl er talloze artikelen zijn waaruit blijkt dat niets bekend is.
Die artikelen zijn interessant en nuancerend, ipv NIEUWE GEVAARLIJKE MUTATIE NU OOK IN NEDERLAND!
Nee, je moet elke dag dezelfde lasterlijke teksten, desinformatie, leugens en valse beschuldigingen verspreiden en uit je duim zuigen! Daar moeten de draadjes over gaan. Ga weg met je poging tot nuance bahbah.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:53 schreef Za het volgende:
[..]
Nee dank je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |