Ja, en als dan blijkt dat het niet werkt, zullen ze het toch anders moeten regelen, denk ik.quote:
Of opblaasbare?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Gelukkig hebben wij straks eind januari 25 échte. Kunnen die Duitsers nog een puntje aan zuigen.
Maar Moderna gaat naar de verpleeghuizen zelf toch?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Perfect, dan heb je er net zoveel van Moderna en komt Oxford eraan
Wat Hugo zegt is voor zijn rekening, hoeveel Duitsers zijn er 80? miljoen, dan kan je 440 centra toch niet kleinschalig noemenquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hugo zei vorige week juist dat de Duitsers een compleet andere strategie hebben en dat het daardoor niet te vergelijken was. (of iets van die strekking)
en naar de huisartsen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar Moderna gaat naar de verpleeghuizen zelf toch?
Dat was wel het plan. Of naar de huisartsen volgens mij.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
oktoberquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en het staat allemaal klaar (volgens dat bericht van RTL dan). Zijn in November begonnen met de strategie.
Personeel kan naar locatie, bewoners niet. Deze locaties kun je (lijkt mij) ook voor grootschalig vaccineren gebruiken daarna.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Top 6400 mensen per dag op 1 lokatie, is dat de beste aanpak? Of zou je liever 6 lokaties met een capaciteit van 1000 elk willen hebben? En waarom personeel van verzorgingstehuizen niet tegelijk met de bewoners in de verzorgingstehuizen inenten?
Maar goed dat er eindelijk groot wordt gedacht.
Nee, zeker niet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat Hugo zegt is voor zijn rekening, hoeveel Duitsers zijn er 80? miljoen, dan kan je 440 centra toch niet kleinschalig noemen
Per inwoner een stuk meer, per km2 ongeveer 2 keer zo veel. Dat valt dus wel weer mee.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat Hugo zegt is voor zijn rekening, hoeveel Duitsers zijn er 80? miljoen, dan kan je 440 centra toch niet kleinschalig noemen
Elke regio organiseert zn eigen vaccinatieprogramma geloof ik. Er was hier even geleden nog een overzichtsartikel over geplaatst.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja, zijn voor de verpleeghuizen. Ik kan me herinneren ergens gelezen te hebben dat de huisartsen dat wilden gaan doen idd.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Lees net dat Nederlanders er ook geen moeite mee hebben om 2 uur te rijden om in België te kunnen shoppen. Dan kan twee uurtjes rijden voor een prik om levens te redden toch ook wel?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:41 schreef -0- het volgende:
Km2 is ook relevant omdat je mensen niet 2 uur wil laten reizen naar een centrum.
Organiseren kunnen ze wel, Nederlanders staan bekend om improviseren maar die dat kunnen doen andere dingen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Goed, ik ben diep jaloers in elk geval op die Duitsers.
Zijn dat die lampen die alleen aan kunnen als er geen mensen zijn omdat ze anders huidkanker veroorzaken?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:37 schreef HPoi het volgende:
Als ze slim zijn hangen ze die Philips killing virus lampen op in die inentingshallen.
Ja, die.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zijn dat die lampen die alleen aan kunnen als er geen mensen zijn omdat ze anders huidkanker veroorzaken?
quote:Volgens omstanders is het slachtoffer een jonge man en een medewerker van de supermarkt, die in zijn nek is gestoken door iemand die geen mondkapje wilde dragen. Er ligt veel bloed in de hal bij de kassa’s.
Bizar.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:52 schreef Momo het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)l&utm_source=twitter
[..]
Wappiequote:Op dinsdag 22 december 2020 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Het moet niet al te lang meer gaan duren, het gedrag van sommige mensen is gevaarlijker dan dat virus.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
die wappie mag nu een aantal jaar achter de tralies.....poging tot doodslagquote:
Dat is niet zo moeilijk. Autobestuurders zijn al gevaarlijker dan het virus.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het moet niet al te lang meer gaan duren, het gedrag van sommige mensen is gevaarlijker dan dat virus.
Je kon er op wachten dat zoiets een keer zou gebeuren.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Wtfquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ik rijd wel ja.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:57 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Autobestuurders zijn al gevaarlijker dan het virus.
Hahaquote:
Mwah, mischien teveel op FOK! rondgehangen en naar bepaalde mensen geluisterd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |