Ja je kan ook met iedereen individueel een kopje koffie gaan drinken en potje schaak spelen, maar dan duurt het zo lang he.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom moet het per se aan de lopende band?
Top 6400 mensen per dag op 1 lokatie, is dat de beste aanpak? Of zou je liever 6 lokaties met een capaciteit van 1000 elk willen hebben? En waarom personeel van verzorgingstehuizen niet tegelijk met de bewoners in de verzorgingstehuizen inenten?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als ik goed kijk 8x10, dus theoretisch 80 plekken tegelijk. GGD gaf aan dat 1 persoon 10 mensen per uur in kan enten, dus theoretisch 800 per uur, of 6400 per dag bij een 8-urige werkdag en volle bezetting.
Niet slecht, dat kan helpen (ik laat de datum maar los)
Zoals in Duitsland.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ook op meerdere locaties.
Goed idee, en dan over 6 maanden iedereen HIV. Van de regen in de drupquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nou, waarom gebruiken ze niet gelijk dezelfde naalden als ze toch zo lekker slim bezig zijn?
Scheelt weer veel verspilling!
Ik ben in 15 minuten de grens over, je zou er bijna Duitser voor worden.quote:Verspreid over heel Duitsland staan ze klaar: 440 vaccinatie-centra, met tienduizend artsen en verpleegkundigen die direct kunnen beginnen met prikken. "We staan te trappelen", zegt de woordvoerder van de artsenvereniging in Keulen, "Het enige wat we nog nodig hebben, is het vaccin."
Maar gewoon hopen dat ze op tijd weten dat dat vaccin ook werkt tegen die nieuwe variant dan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja je kan ook met iedereen individueel een kopje koffie gaan drinken en potje schaak spelen, maar dan duurt het zo lang he.
Dat zijn symbolische centra.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben in 15 minuten de grens over, je zou er bijna Duitser voor worden.
Het is te hopen dat ze toch geen 8 urige dag ervan maken. Desnoods twee diensten, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als ik goed kijk 8x10, dus theoretisch 80 plekken tegelijk. GGD gaf aan dat 1 persoon 10 mensen per uur in kan enten, dus theoretisch 800 per uur, of 6400 per dag bij een 8-urige werkdag en volle bezetting.
NL moet nog wat inhalenquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom moet het per se aan de lopende band?
Die kunnen dus theoretisch 100.000 vaccins per uur zetten dan, als je uitgaat van hetzelfde tempo. Met een 8 urige dag 800.000 vaccins per dag.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben in 15 minuten de grens over, je zou er bijna Duitser voor worden.
Ook afgerond omlaag, 5000 per dag op die ene locatie, gaat wel hard ja.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ah vandaar.quote:
Hugo zei vorige week juist dat de Duitsers een compleet andere strategie hebben en dat het daardoor niet te vergelijken was. (of iets van die strekking)quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
die doen het min of meer op dezelfde manier
binnen 2 wekenquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar gewoon hopen dat ze op tijd weten dat dat vaccin ook werkt tegen die nieuwe variant dan.
Anders heb je wel een probleem.
Perfect, dan heb je er net zoveel van Moderna en komt Oxford eraanquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ook afgerond omlaag, 5000 per dag op die ene locatie, gaat wel hard ja.
Dan kun je wel snel landelijk aan de 50.000 per dag zitten, met 25 prikposten. Na 50 dagen ben je dan door de Pfizervaccins heen.
quote:
ik las dat er toen met de Mexicaanse griep draaiboeken klaar lagen om de hele NL bevolking in 5 dagen te doenquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die kunnen dus theoretisch 100.000 vaccins per uur zetten dan, als je uitgaat van hetzelfde tempo. Met een 8 urige dag 800.000 vaccins per dag.
Holy shit, dat is wel next level
Ja, en het staat allemaal klaar (volgens dat bericht van RTL dan). Zijn in November begonnen met de strategie.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die kunnen dus theoretisch 100.000 vaccins per uur zetten dan, als je uitgaat van hetzelfde tempo. Met een 8 urige dag 800.000 vaccins per dag.
Holy shit, dat is wel next level
Ja, en als dan blijkt dat het niet werkt, zullen ze het toch anders moeten regelen, denk ik.quote:
Of opblaasbare?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Gelukkig hebben wij straks eind januari 25 échte. Kunnen die Duitsers nog een puntje aan zuigen.
Maar Moderna gaat naar de verpleeghuizen zelf toch?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Perfect, dan heb je er net zoveel van Moderna en komt Oxford eraan
Wat Hugo zegt is voor zijn rekening, hoeveel Duitsers zijn er 80? miljoen, dan kan je 440 centra toch niet kleinschalig noemenquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hugo zei vorige week juist dat de Duitsers een compleet andere strategie hebben en dat het daardoor niet te vergelijken was. (of iets van die strekking)
en naar de huisartsen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar Moderna gaat naar de verpleeghuizen zelf toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |