Top 6400 mensen per dag op 1 lokatie, is dat de beste aanpak? Of zou je liever 6 lokaties met een capaciteit van 1000 elk willen hebben? En waarom personeel van verzorgingstehuizen niet tegelijk met de bewoners in de verzorgingstehuizen inenten?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als ik goed kijk 8x10, dus theoretisch 80 plekken tegelijk. GGD gaf aan dat 1 persoon 10 mensen per uur in kan enten, dus theoretisch 800 per uur, of 6400 per dag bij een 8-urige werkdag en volle bezetting.
Niet slecht, dat kan helpen (ik laat de datum maar los)
Zoals in Duitsland.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ook op meerdere locaties.
Goed idee, en dan over 6 maanden iedereen HIV. Van de regen in de drupquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nou, waarom gebruiken ze niet gelijk dezelfde naalden als ze toch zo lekker slim bezig zijn?
Scheelt weer veel verspilling!
Ik ben in 15 minuten de grens over, je zou er bijna Duitser voor worden.quote:Verspreid over heel Duitsland staan ze klaar: 440 vaccinatie-centra, met tienduizend artsen en verpleegkundigen die direct kunnen beginnen met prikken. "We staan te trappelen", zegt de woordvoerder van de artsenvereniging in Keulen, "Het enige wat we nog nodig hebben, is het vaccin."
Maar gewoon hopen dat ze op tijd weten dat dat vaccin ook werkt tegen die nieuwe variant dan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja je kan ook met iedereen individueel een kopje koffie gaan drinken en potje schaak spelen, maar dan duurt het zo lang he.
Dat zijn symbolische centra.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben in 15 minuten de grens over, je zou er bijna Duitser voor worden.
Het is te hopen dat ze toch geen 8 urige dag ervan maken. Desnoods twee diensten, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als ik goed kijk 8x10, dus theoretisch 80 plekken tegelijk. GGD gaf aan dat 1 persoon 10 mensen per uur in kan enten, dus theoretisch 800 per uur, of 6400 per dag bij een 8-urige werkdag en volle bezetting.
NL moet nog wat inhalenquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom moet het per se aan de lopende band?
Die kunnen dus theoretisch 100.000 vaccins per uur zetten dan, als je uitgaat van hetzelfde tempo. Met een 8 urige dag 800.000 vaccins per dag.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben in 15 minuten de grens over, je zou er bijna Duitser voor worden.
Ook afgerond omlaag, 5000 per dag op die ene locatie, gaat wel hard ja.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ah vandaar.quote:
Hugo zei vorige week juist dat de Duitsers een compleet andere strategie hebben en dat het daardoor niet te vergelijken was. (of iets van die strekking)quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
die doen het min of meer op dezelfde manier
binnen 2 wekenquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar gewoon hopen dat ze op tijd weten dat dat vaccin ook werkt tegen die nieuwe variant dan.
Anders heb je wel een probleem.
Perfect, dan heb je er net zoveel van Moderna en komt Oxford eraanquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ook afgerond omlaag, 5000 per dag op die ene locatie, gaat wel hard ja.
Dan kun je wel snel landelijk aan de 50.000 per dag zitten, met 25 prikposten. Na 50 dagen ben je dan door de Pfizervaccins heen.
quote:
ik las dat er toen met de Mexicaanse griep draaiboeken klaar lagen om de hele NL bevolking in 5 dagen te doenquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die kunnen dus theoretisch 100.000 vaccins per uur zetten dan, als je uitgaat van hetzelfde tempo. Met een 8 urige dag 800.000 vaccins per dag.
Holy shit, dat is wel next level
Ja, en het staat allemaal klaar (volgens dat bericht van RTL dan). Zijn in November begonnen met de strategie.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die kunnen dus theoretisch 100.000 vaccins per uur zetten dan, als je uitgaat van hetzelfde tempo. Met een 8 urige dag 800.000 vaccins per dag.
Holy shit, dat is wel next level
Ja, en als dan blijkt dat het niet werkt, zullen ze het toch anders moeten regelen, denk ik.quote:
Of opblaasbare?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Gelukkig hebben wij straks eind januari 25 échte. Kunnen die Duitsers nog een puntje aan zuigen.
Maar Moderna gaat naar de verpleeghuizen zelf toch?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Perfect, dan heb je er net zoveel van Moderna en komt Oxford eraan
Wat Hugo zegt is voor zijn rekening, hoeveel Duitsers zijn er 80? miljoen, dan kan je 440 centra toch niet kleinschalig noemenquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hugo zei vorige week juist dat de Duitsers een compleet andere strategie hebben en dat het daardoor niet te vergelijken was. (of iets van die strekking)
en naar de huisartsen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar Moderna gaat naar de verpleeghuizen zelf toch?
Dat was wel het plan. Of naar de huisartsen volgens mij.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
oktoberquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en het staat allemaal klaar (volgens dat bericht van RTL dan). Zijn in November begonnen met de strategie.
Personeel kan naar locatie, bewoners niet. Deze locaties kun je (lijkt mij) ook voor grootschalig vaccineren gebruiken daarna.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Top 6400 mensen per dag op 1 lokatie, is dat de beste aanpak? Of zou je liever 6 lokaties met een capaciteit van 1000 elk willen hebben? En waarom personeel van verzorgingstehuizen niet tegelijk met de bewoners in de verzorgingstehuizen inenten?
Maar goed dat er eindelijk groot wordt gedacht.
Nee, zeker niet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat Hugo zegt is voor zijn rekening, hoeveel Duitsers zijn er 80? miljoen, dan kan je 440 centra toch niet kleinschalig noemen
Per inwoner een stuk meer, per km2 ongeveer 2 keer zo veel. Dat valt dus wel weer mee.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat Hugo zegt is voor zijn rekening, hoeveel Duitsers zijn er 80? miljoen, dan kan je 440 centra toch niet kleinschalig noemen
Elke regio organiseert zn eigen vaccinatieprogramma geloof ik. Er was hier even geleden nog een overzichtsartikel over geplaatst.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja, zijn voor de verpleeghuizen. Ik kan me herinneren ergens gelezen te hebben dat de huisartsen dat wilden gaan doen idd.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Lees net dat Nederlanders er ook geen moeite mee hebben om 2 uur te rijden om in België te kunnen shoppen. Dan kan twee uurtjes rijden voor een prik om levens te redden toch ook wel?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:41 schreef -0- het volgende:
Km2 is ook relevant omdat je mensen niet 2 uur wil laten reizen naar een centrum.
Organiseren kunnen ze wel, Nederlanders staan bekend om improviseren maar die dat kunnen doen andere dingen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Goed, ik ben diep jaloers in elk geval op die Duitsers.
Zijn dat die lampen die alleen aan kunnen als er geen mensen zijn omdat ze anders huidkanker veroorzaken?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:37 schreef HPoi het volgende:
Als ze slim zijn hangen ze die Philips killing virus lampen op in die inentingshallen.
Ja, die.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zijn dat die lampen die alleen aan kunnen als er geen mensen zijn omdat ze anders huidkanker veroorzaken?
quote:Volgens omstanders is het slachtoffer een jonge man en een medewerker van de supermarkt, die in zijn nek is gestoken door iemand die geen mondkapje wilde dragen. Er ligt veel bloed in de hal bij de kassa’s.
Bizar.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:52 schreef Momo het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)l&utm_source=twitter
[..]
Wappiequote:Op dinsdag 22 december 2020 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Het moet niet al te lang meer gaan duren, het gedrag van sommige mensen is gevaarlijker dan dat virus.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
die wappie mag nu een aantal jaar achter de tralies.....poging tot doodslagquote:
Dat is niet zo moeilijk. Autobestuurders zijn al gevaarlijker dan het virus.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het moet niet al te lang meer gaan duren, het gedrag van sommige mensen is gevaarlijker dan dat virus.
Je kon er op wachten dat zoiets een keer zou gebeuren.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Wtfquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ik rijd wel ja.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:57 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Autobestuurders zijn al gevaarlijker dan het virus.
Hahaquote:
Mwah, mischien teveel op FOK! rondgehangen en naar bepaalde mensen geluisterd?quote:
Hoe kan het nu ongerelateerd zijn als het exact dezelfde groep mutaties is? Dan zal er toch wel ergens een besmet persoon tussen die plekken zijn gereisd?quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:04 schreef Qarrad het volgende:
Kort artikel op Israëlische nieuwssite over de Britse mutatie N501Y. Kort gezegd staat er hetzelfde in als we al weten, namelijk hoogstwaarschijnlijk besmettelijker maar niet dodelijker, maar het interessantste vond ik dat exact dezelfde mutatie ook en ongerelateerd spontaan in Noord-Afrika is opgetreden met dezelfde gevolgen: een relatief snelle verspreiding.
Of het gaat al veel langer rond dan ze denken en is wel gerelateerd?quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoe kan het nu ongerelateerd zijn als het exact dezelfde groep mutaties is? Dan zal er toch wel ergens een besmet persoon tussen die plekken zijn gereisd?
En dus niet wezenlijk anders dan de mutatie die in Juni in de VS werd geidentificeerd. Zelfde patroon, snellere verspreiding maar verder niet anders.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:04 schreef Qarrad het volgende:
Kort artikel op Israëlische nieuwssite over de Britse mutatie N501Y. Kort gezegd staat er hetzelfde in als we al weten, namelijk hoogstwaarschijnlijk besmettelijker maar niet dodelijker, maar het interessantste vond ik dat exact dezelfde mutatie ook en ongerelateerd spontaan in Noord-Afrika is opgetreden met dezelfde gevolgen: een relatief snelle verspreiding.
Ik maak me daar al lang niet druk meer om.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:01 schreef _serial_ het volgende:
Helaas zitten we nog tot minimaal 1 maart vast aan die mondkapjes.
Die lockdown gaat uiteindelijk nog wel een paar keer verlengd worden dus..quote:RIVM: weekcijfers zorgelijk, opnamepiek in januari
De nieuwe corona-weekcijfers zijn zorgelijk, zegt Susan van den Hof van het RIVM. "We zagen tot nu toe vooral een sterke stijging onder middelbare scholieren. Nu zien we een stijging bij alle volwassen leeftijdsgroepen. Dat is verontrustend want als er meer verspreiding is onder ouderen kunnen de opnamecijfers oplopen. Dat hebben we eerder gezien: een stijging bij jongeren die ze binnen een aantal weken aan hun ouders doorgeven."
Ze verwacht in het begin van het nieuwe jaar een piek te zien in de ziekenhuisopnames, zowel op de verpleegafdelingen als op de IC's. "Het effect van Kerst, als dat er komt, verwachten we vóór 12 januari te zien. En als het opnamecijfer oploopt, dan zal de lockdown mogelijk verlengd moeten worden. We hebben een lange adem nodig totdat voldoende mensen zijn gevaccineerd."
Ja, ik zit echt ook nu al te duimen dat die vaccins daar tegen gaan werken. Ook dat er niet ineens een artikel staat " In Frankrijk weer sterker gemuteerd virus aan getroffen, andere strain dan het Britse"quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:04 schreef Qarrad het volgende:
Prachtig Nederlands inderdaad. Nu staan er dus rijen bij de bloemisten hier in dorpquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:15 schreef leolinedance het volgende:
Klopt het dat bloemenkramen op de markt in de buitenlucht niet zijn toegestaan, maar dat bloemisten voor hun winkel wél gewoon bloemen mogen verkopen?
Kinderen die het doorgeven aan de ouders? Dat gebeurde toch amper volgens sommigen?quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:15 schreef byah het volgende:
[..]
Die lockdown gaat uiteindelijk nog wel een paar keer verlengd worden dus..
Winkels in Eindhoven die dat proberen worden weer gesloten; of zijn bloemenzaken weer een of andere uitzondering?quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:15 schreef leolinedance het volgende:
Klopt het dat bloemenkramen op de markt in de buitenlucht niet zijn toegestaan, maar dat bloemisten voor hun winkel wél gewoon bloemen mogen verkopen?
Hier was de bloemenkraam vorige week gewoon geopend tijdens de wekelijkse markt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:15 schreef leolinedance het volgende:
Meen dat er juist is uitgesproken dat er tegen dit soort zaken opgetreden zal gaan worden.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:15 schreef leolinedance het volgende:
Voor bloemen, kerstbomen en doe het zelf zaken geldt een uitzonderingquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:22 schreef trustychords het volgende:
[..]
Meen dat er juist is uitgesproken dat er tegen dit soort zaken opgetreden zal gaan worden.
De top 10 van meeste besmettingen per gemeente ligt niet voor niet in de gereformeerde gemeenten... Nijkerk, Barneveld, Scherpenzeel, Woudenberg en Renswoude, Veenendaal, Bunschoten...quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:22 schreef trustychords het volgende:
[..]
Meen dat er juist is uitgesproken dat er tegen dit soort zaken opgetreden zal gaan worden.
en die laten zich ook niet inentenquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:24 schreef popje het volgende:
v
[..]
De top 10 van meeste besmettingen per gemeente ligt niet voor niet in de gereformeerde gemeenten... Nijkerk, Barneveld, Scherpenzeel, Woudenberg en Renswoude, Veenendaal, Bunschoten...
Twenterand ook gereformeerdquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:24 schreef popje het volgende:
v
[..]
De top 10 van meeste besmettingen per gemeente ligt niet voor niet in de gereformeerde gemeenten... Nijkerk, Barneveld, Scherpenzeel, Woudenberg en Renswoude, Veenendaal, Bunschoten...
Politiestaatquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:17 schreef Za het volgende:
Politie checkt volle woonkamer tijdens oud en nieuw; ‘Dat is reden om aan te bellen’
Gezellig met tien man in de woonkamer aftellen tot het nieuwe jaar is in deze tijd een serieuze overtreding en reden genoeg om politie aan de deur te krijgen. Dat zegt Wilbert Paulissen, politiechef van Oost-Brabant.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-te-bellen~a0579283/
Ja dat schijnbaar een uitzondering, maar deze geldt niet op de markt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Winkels in Eindhoven die dat proberen worden weer gesloten; of zijn bloemenzaken weer een of andere uitzondering?
Overal weet ik niet, daar was ik niet (quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dat schijnbaar een uitzondering, maar deze geldt niet op de markt.
Wat was het vandaag weer allejezus druk trouwens zeg overal. Niet te geloven. Ik kan deze lockdown moeilijk heel serieus nemen als ik zie hoeveel volk er op de been is.
Serieuze vraag: waar gaan mensen nog massaal heen dan? Kom niet verder dan de supermarkt en een wandeling in het bos- waar het afgelopen weekend niet gek druk was iig.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dat schijnbaar een uitzondering, maar deze geldt niet op de markt.
Wat was het vandaag weer allejezus druk trouwens zeg overal. Niet te geloven. Ik kan deze lockdown moeilijk heel serieus nemen als ik zie hoeveel volk er op de been is.
Paar dagen voor kerst he? Dus in de supermarkt. Iedereen wil 'op tijd' zijn boodschappen binnen hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:42 schreef trustychords het volgende:
[..]
Serieuze vraag: waar gaan mensen nog massaal heen dan? Kom niet verder dan de supermarkt en een wandeling in het bos- waar het afgelopen weekend niet gek druk was iig.
En de markten, het is gewoon erg druk op straat.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Paar dagen voor kerst he? Dus in de supermarkt. Iedereen wil 'op tijd' zijn boodschappen binnen hebben.
Leg mij maar eens uit waarom het bespreken van de lockdown, dus welke winkels open en dicht zijn (en alle andere issues als ongehoorzaamheid van de ondernemers, vechtpartijen in winkels over mondkapjes etc.) hier niet relevant zou zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we jou voor. Dit is immers jouw topic.
Alles doodmodden wat jij wel relevant vindt. Koop dan gewoon een dagboek.
Ah ja, om de een of andere reden associeerde ik die opmerking niet met drukte in supermarkten. Tijd voor koffie.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Paar dagen voor kerst he? Dus in de supermarkt. Iedereen wil 'op tijd' zijn boodschappen binnen hebben.
Zeer triest, maar zat eraan te komen. Je voert een vreselijke verplichting in wat vervolgens in de praktijk door tieners moet worden gehandhaafd die daar totaal geen ervaring mee hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Cup a soup al gehad?quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:45 schreef trustychords het volgende:
[..]
Ah ja, om de een of andere reden associeerde ik die opmerking niet met drukte in supermarkten. Tijd voor koffie.
Heb het eigenlijk tegen Tijger.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit waarom het bespreken van de lockdown, dus welke winkels open en dicht zijn (en alle andere issues als ongehoorzaamheid van de ondernemers, vechtpartijen in winkels over mondkapjes etc.) hier niet relevant zou zijn.
Kunnen we beter heel het topic opdoeken![]()
En als je het al wil modereren, doe het dan consequent.
In Nijkerk was het eind september al veel erger dan in de omringende gemeentes, dat trekt sinds november wat bij, maar vooral omdat de omringende gemeentes heel hard erger werden.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:24 schreef popje het volgende:
v
[..]
Wat kunnen ze doen als je ze weigert binnen te laten? Die Coronawet ging toch maar tot aan de voordeur?quote:
Ik weet niet of dat hier nog gemeld mag worden, maar wat ik vooral zie:quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:42 schreef trustychords het volgende:
[..]
Serieuze vraag: waar gaan mensen nog massaal heen dan? Kom niet verder dan de supermarkt en een wandeling in het bos- waar het afgelopen weekend niet gek druk was iig.
Zie ik hier ook. Tevens ook best wat kraampjes met Kerstspul zoals hete choco of Gluhwein enzo.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat hier nog gemeld mag worden, maar wat ik vooral zie:
- supermarkt
- slijterij
- pakketpunt (gisteren 10 mensen voor mij in de winkel)
- drogisterij
- kaasboer
- bakker
- groenteboer
- bloemist (op de stoep, als dit niet mag, graag verwijderen mod)
- opticien
En zo zijn er nog wel een paar open hoor. Kun je best een tijdje mee vullen als je wil!
Zuid-Afrika toch?quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:04 schreef Qarrad het volgende:
https://www.telegraph.co.(...)-brazil-last-spring/quote:On Friday, South Africa's health minister suggested that the new strain - called 501.V2 - appeared to have a more severe effect on young people, though this may have been fuelled by beach parties held to celebrate graduation.
"Clinicians have been providing anecdotal evidence of a shift in the clinical epidemiological picture - in particular noting that they are seeing a larger proportion of younger patients with no co-morbidities presenting with critical illness," said the minister, Zweli Mkhize.
Whitehall sources said there was no evidence as yet that the UK strain was behaving in a similar way. Yet like so much during the pandemic, proof either way remains elusive. Oliver Pybus, a professor of infectious disease at Oxford University who co-authored an analysis of the new strain by COG-UK, said scientists would not know the true properties of the new variants "for some time".
Je mag het hier niet zeggen, maar ik zie het ookquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:49 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Zie ik hier ook. Tevens ook best wat kraampjes met Kerstspul zoals hete choco of Gluhwein enzo.
Geen idee waarom het niet zou mogen, maar laten we dat pad ook maar niet nemen. Ik heb niet alles gelezen hier vandaag....quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je mag het hier niet zeggen, maar ik zie het ook
4 december. Yep.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:57 schreef Jor_Dii het volgende:
De R was op/rond 5 december dus 1,25, begrijp ik dat goed?
Haha ja..quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je mag het hier niet zeggen, maar ik zie het ook
zometeen komt de Picnic en als ik nog wat mis dan ga ik morgenavond om half 12quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Koevoetje mee?quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zometeen komt de Picnic en als ik nog wat mis dan ga ik morgenavond om half 12
tot 00:00 vandaag en morgen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Koevoetje mee?![]()
Of is die supermarkt van je zo laat nog open?
Denk ook uit verveling deels.. mensen moeten iets te doen hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:18 schreef F.Sinatra het volgende:
We bestellen hier al jaren online boodschappen. Waarom zijn er zoveel mensen die nog fysiek gaan eigenlijk?
Zelfs de groenteboer, slager, bakker en de visboer bezorgen tegenwoordig.
Oeh... wat een gekkigheid. Dat wil ik ook.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:17 schreef Predator40 het volgende:
[..]
tot 00:00 vandaag en morgen.
en dat voor een klein dorp
Die mensen hebben teveel vrije tijd en houden van sjouwen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:18 schreef F.Sinatra het volgende:
We bestellen hier al jaren online boodschappen. Waarom zijn er zoveel mensen die nog fysiek gaan eigenlijk?.
ach 10 minuten rijden en ik zit in grote stedenquote:Op dinsdag 22 december 2020 18:20 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Oeh... wat een gekkigheid. Dat wil ik ook.![]()
Nou ja, die supermarkt open tot 0.00 dan. Dat kleine dorp mag je houden.
Zodat het OK personeel kan meedraaien in de zorg voor Covid patiënten?quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nu vanuit verschillende kanten druk om niet-urgente zorg op OK te stoppen.
Waarom zou ik een OK schrappen voor patiënten die niet eens op de kliniek belanden na de ingreep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |