15:15 weet je meer, verder verwijs ik je naar COR / [COR-Feedback] Covid-19 #7 Feedback, klachten of complimenten hier voor als je verder wilt.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:04 schreef Minimunt het volgende:
Oh, mijn post verwijderd?
Mag je geen voorspellingen meer doen hier?
En de routekaart terug komt ook nog toch?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:05 schreef Oliver23 het volgende:
Die persconferentie van 12 januari 2021 is toch voor niemand een verrassing.
1) Huidige maatregelen worden met drie weken verlengd. Dus tot en met maandag 8 februari 2021.
2) Scholen blijven ook dicht, omdat de jongeren juist erg gevoelig zijn voor het Britse variant
3) Kinderen vanaf 3 jaar nu ook testen bij klachten
4) Verkiezingen gaan drie dagen duren, ouderen mogen per post stemmen
5) Carnaval wordt afgelast
En Hugo de Jonge gaat vertellen dat hij trots is dat er in Veghel de eerste mensen zijn gevaccineerd, maar dat hij totaal nog geen idee heeft wie en wanneer er nu gevaccineerd gaat worden.
Hij sluit af met dat er eind januari 2021 een routekaart komt met wie er wanneer gevaccineerd gaat worden.
Dat gaat niks worden want daar is hij verdomd slecht inquote:Op donderdag 31 december 2020 15:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien gaat hij wel echt puzzelen.
[ afbeelding ]
Excuses dan,quote:Op donderdag 31 december 2020 15:05 schreef D_A het volgende:
[..]
15:15 weet je meer, verder verwijs ik je naar COR / [COR-Feedback] Covid-19 #7 Feedback, klachten of complimenten hier voor als je verder wilt.
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:05 schreef Oliver23 het volgende:
1) Huidige maatregelen worden met drie weken verlengd. Dus tot en met maandag 8 februari 2021.
2) Scholen blijven ook dicht, omdat de jongeren juist erg gevoelig zijn voor het Britse variant
En Hugo de Jonge gaat vertellen dat hij trots is dat er in Veghel de eerste mensen zijn gevaccineerd, maar dat hij totaal nog geen idee heeft wie en wanneer er nu gevaccineerd gaat worden.
Hij sluit af met dat er eind januari 2021 een routekaart komt met wie er wanneer gevaccineerd gaat worden.
En dat kun jij niet begrijpen ?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:07 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Excuses dan,
Laatste 24-uur is dit topic veranderd in een Hugo-de-jonge bash-topic!
Natuurlijk wel, maar ik wilde even een ander onderwerp erin slingeren!quote:Op donderdag 31 december 2020 15:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En dat kun jij niet begrijpen ?
https://nos.nl/artikel/23(...)eghuispersoneel.html
Misschien dat ze ook nog even laten vallen dat we nog geen grote plannen moeten maken voor kerst 2021.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:05 schreef Oliver23 het volgende:
Nee joh, gewoon de zoveelste middelvinger van de Nederlandse bestuurslaag naar het domme stemvee.quote:
Oke laat maar horen dan, wat voor onderwerp heb je in gedachte ?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:10 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar ik wilde even een ander onderwerp erin slingeren!
We kunnen het ook over Rutte hebben. Of van Dissel. Of Gommers/Kuipers. Denk alleen niet dat de sfeer dan opeens positiever wordquote:Op donderdag 31 december 2020 15:10 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar ik wilde even een ander onderwerp erin slingeren!
Ik voel er al een paar aankomenquote:Op donderdag 31 december 2020 15:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien dat ze ook nog even laten vallen dat we nog geen grote plannen moeten maken voor kerst 2021.Of voor de zomervakantie.
Nee hoor, ik denk dat jouw lijstje inderdaad de kern gaat zijn. Ook nog wat foei's er tussendoor natuurlijk. En wat metaforen.
De foei's zullen wel zijn:quote:Op donderdag 31 december 2020 15:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien dat ze ook nog even laten vallen dat we nog geen grote plannen moeten maken voor kerst 2021.Of voor de zomervakantie.
Nee hoor, ik denk dat jouw lijstje inderdaad de kern gaat zijn. Ook nog wat foei's er tussendoor natuurlijk. En wat metaforen.
Laat die man toch ff bijkomen.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Redelijk zwaktebod dat de Jonge pas in de nieuwe week gaat reageren op Gommers en Kuijpers.
'Was uw handen stuk'quote:Op donderdag 31 december 2020 15:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En een Rutte die nogmaals laat vallen dat iedereen enkel begrip heeft voor de situatie in zijn omgeving. Vraag me dan altijd af over welke omgeving hij het heeftquote:Op donderdag 31 december 2020 15:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
'Was uw handen stuk'
'Nog even volhouden'
'We doen het samen'
Bla bla bla
Als dit daadwerkelijk van vandaag is: op naar de cijfers tussen 10 en 14 januari. #neverforgetquote:
Wat... Een... Debielen weer.quote:
Eens, na al die interviews zijn zijn stembanden even wat rust nodig.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Laat die man toch ff bijkomen.
Ziekenhuizen zijn weer flink gestegenquote:Op donderdag 31 december 2020 15:12 schreef Oliver23 het volgende:
Voorspellinkje dan maar betreft de besmettingcijfers:
8883 nieuwe besmettingen, wederom lichte daling ziekenhuizen. Flinke stijging weer op IC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |