Zeg ik dat?quote:Op donderdag 31 december 2020 14:58 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Al zou het een obese persoon zijn, is het dan niet erg als een jong iemand overlijdt eigenlijk?
Ja en daarom zal het nog zeker een maand of twee duren dat we met zeer strenge maatregelen moeten blijven leven.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De maatregelen dienen afgebouwd te worden stapsgewijs naarmate de vaccinatiegraad stijgt.
Ik denk niet dat die mensen zich dan opeens kapot schamen. Ze schamen zich er ook niet voor dat ze illegaal vuurwerk afsteken, dus dan kan het ze echt niks bommen hoe anderen naar hun kijken.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:58 schreef Simmertje het volgende:
Ik vraag mij af wanneer je vanavond als eigenwijs toch vuurwerk gaat afsteken en je zelf verwondt hoe je binnen komt lopen op de eerste hulp. Je zou toch kapot moeten schamen dan.
Ik ben benieuwd, ik probeerde net wat van die Lidl kindermeuk uit en dat ging nog best te keerquote:Op donderdag 31 december 2020 14:58 schreef Simmertje het volgende:
Ik vraag mij af wanneer je vanavond als eigenwijs toch vuurwerk gaat afsteken en je zelf verwondt hoe je binnen komt lopen op de eerste hulp. Je zou toch kapot moeten schamen dan.
Zullen er nog veel mensen zijn die denken dat we na de eerste spuit weer allemaal vrijheden krijgen? Schrik nog al eens als ik om mij heen zie dat mensen vreemd opkijken wanneer je maart/april als maand noemt voor de eerste fatsoenlijke versoepelingen.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja en daarom zal het nog zeker een maand of twee duren dat we met zeer strenge maatregelen moeten blijven leven.
Ligt eraan welke mod aanwezig is.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:04 schreef Minimunt het volgende:
Oh, mijn post verwijderd?
Mag je geen voorspellingen meer doen hier?
Ik was voor de coronacrisis nooit iemand die geloofde in complotten of iemand die de overheid wantrouwde, maar de coronacrisis heeft dit wel in de hand gewerkt. Ik zet oprecht vraagtekens bij of ze daar wel zitten met hun goede bedoelingen. Ook het World Economic Forum wat onderdeel is van het VN-pact, roept op tot een drastische hervorming van ons economisch en sociaal systeem met een overgang naar een Marxistische economie.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is wel het gevaar. Ik geloof niet zo in complot theorieën, maar ze spelen die lui wel echt in de hand op deze manier met hoe traag het gaat. Hoe trager het zal gaan en hoe meer tegenslagen we zullen gaan krijgen met betrekking tot vaccinaties...hoe meer mensen je gaat hebben die het zat gaan zijn en serieus gaan denken dat er een complot gaande is.
Roepen dat de maatregelen actief zijn wegens de zorg? Prima. Begrijpelijk ook, want iedereen heeft recht op zorg. Maar dan moeten je acties er ook op gericht zijn om diezelfde zorg zo snel mogelijk te ontzien. Vooralsnog krijg ik niet het idee alsof ze er heel veel haast mee hebben.
Misschien gaat hij wel echt puzzelen.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Ongelofelijk.
De komende dagen eens gaan puzzelen. Wat een figuur.
15:15 weet je meer, verder verwijs ik je naar COR / [COR-Feedback] Covid-19 #7 Feedback, klachten of complimenten hier voor als je verder wilt.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:04 schreef Minimunt het volgende:
Oh, mijn post verwijderd?
Mag je geen voorspellingen meer doen hier?
En de routekaart terug komt ook nog toch?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:05 schreef Oliver23 het volgende:
Die persconferentie van 12 januari 2021 is toch voor niemand een verrassing.
1) Huidige maatregelen worden met drie weken verlengd. Dus tot en met maandag 8 februari 2021.
2) Scholen blijven ook dicht, omdat de jongeren juist erg gevoelig zijn voor het Britse variant
3) Kinderen vanaf 3 jaar nu ook testen bij klachten
4) Verkiezingen gaan drie dagen duren, ouderen mogen per post stemmen
5) Carnaval wordt afgelast
En Hugo de Jonge gaat vertellen dat hij trots is dat er in Veghel de eerste mensen zijn gevaccineerd, maar dat hij totaal nog geen idee heeft wie en wanneer er nu gevaccineerd gaat worden.
Hij sluit af met dat er eind januari 2021 een routekaart komt met wie er wanneer gevaccineerd gaat worden.
Dat gaat niks worden want daar is hij verdomd slecht inquote:Op donderdag 31 december 2020 15:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien gaat hij wel echt puzzelen.
[ afbeelding ]
Excuses dan,quote:Op donderdag 31 december 2020 15:05 schreef D_A het volgende:
[..]
15:15 weet je meer, verder verwijs ik je naar COR / [COR-Feedback] Covid-19 #7 Feedback, klachten of complimenten hier voor als je verder wilt.
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:05 schreef Oliver23 het volgende:
1) Huidige maatregelen worden met drie weken verlengd. Dus tot en met maandag 8 februari 2021.
2) Scholen blijven ook dicht, omdat de jongeren juist erg gevoelig zijn voor het Britse variant
En Hugo de Jonge gaat vertellen dat hij trots is dat er in Veghel de eerste mensen zijn gevaccineerd, maar dat hij totaal nog geen idee heeft wie en wanneer er nu gevaccineerd gaat worden.
Hij sluit af met dat er eind januari 2021 een routekaart komt met wie er wanneer gevaccineerd gaat worden.
En dat kun jij niet begrijpen ?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:07 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Excuses dan,
Laatste 24-uur is dit topic veranderd in een Hugo-de-jonge bash-topic!
Natuurlijk wel, maar ik wilde even een ander onderwerp erin slingeren!quote:Op donderdag 31 december 2020 15:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En dat kun jij niet begrijpen ?
https://nos.nl/artikel/23(...)eghuispersoneel.html
Misschien dat ze ook nog even laten vallen dat we nog geen grote plannen moeten maken voor kerst 2021.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:05 schreef Oliver23 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |