Oke laat maar horen dan, wat voor onderwerp heb je in gedachte ?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:10 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar ik wilde even een ander onderwerp erin slingeren!
We kunnen het ook over Rutte hebben. Of van Dissel. Of Gommers/Kuipers. Denk alleen niet dat de sfeer dan opeens positiever wordquote:Op donderdag 31 december 2020 15:10 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar ik wilde even een ander onderwerp erin slingeren!
Ik voel er al een paar aankomenquote:Op donderdag 31 december 2020 15:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien dat ze ook nog even laten vallen dat we nog geen grote plannen moeten maken voor kerst 2021.Of voor de zomervakantie.
Nee hoor, ik denk dat jouw lijstje inderdaad de kern gaat zijn. Ook nog wat foei's er tussendoor natuurlijk. En wat metaforen.
De foei's zullen wel zijn:quote:Op donderdag 31 december 2020 15:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien dat ze ook nog even laten vallen dat we nog geen grote plannen moeten maken voor kerst 2021.Of voor de zomervakantie.
Nee hoor, ik denk dat jouw lijstje inderdaad de kern gaat zijn. Ook nog wat foei's er tussendoor natuurlijk. En wat metaforen.
Laat die man toch ff bijkomen.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Redelijk zwaktebod dat de Jonge pas in de nieuwe week gaat reageren op Gommers en Kuijpers.
'Was uw handen stuk'quote:Op donderdag 31 december 2020 15:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En een Rutte die nogmaals laat vallen dat iedereen enkel begrip heeft voor de situatie in zijn omgeving. Vraag me dan altijd af over welke omgeving hij het heeftquote:Op donderdag 31 december 2020 15:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
'Was uw handen stuk'
'Nog even volhouden'
'We doen het samen'
Bla bla bla
Als dit daadwerkelijk van vandaag is: op naar de cijfers tussen 10 en 14 januari. #neverforgetquote:
Wat... Een... Debielen weer.quote:
Eens, na al die interviews zijn zijn stembanden even wat rust nodig.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Laat die man toch ff bijkomen.
Ziekenhuizen zijn weer flink gestegenquote:Op donderdag 31 december 2020 15:12 schreef Oliver23 het volgende:
Voorspellinkje dan maar betreft de besmettingcijfers:
8883 nieuwe besmettingen, wederom lichte daling ziekenhuizen. Flinke stijging weer op IC
Hier in de Utrechtse wijk Overvecht houdt iedereen zijn hart vast voor vanavond/vannachtquote:Op donderdag 31 december 2020 15:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]![]()
![]()
Sterkte aan de politie vanavond, dat gaat een helse klus worden.
Net zoals de paaspiek, pinksterpiek en koningsdag piek in het voorjaarquote:Op donderdag 31 december 2020 15:13 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Als dit daadwerkelijk van vandaag is: op naar de cijfers tussen 10 en 14 januari. #neverforget
Iedereen uit die wijken weigeren in het ziekenhuis als straks triage moet worden toegepast!quote:Op donderdag 31 december 2020 15:14 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Wat... Een... Debielen weer.
Hij zal ook wel gewoon een net kortgeknipt kapsel hebben terwijl half Nederland er straks bijloopt als een holbewoner.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En een Rutte die nogmaals laat vallen dat iedereen enkel begrip heeft voor de situatie in zijn omgeving. Vraag me dan altijd af over welke omgeving hij het heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |