https://www.hln.be/binnen(...)en-sluiten~a7e01eaf/quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 17:48 schreef Oliver23 het volgende:
- En als uitzondering de Oliebollenkraam.
Je bedoelt cafes en restaurants zeg maar?quote:Op zondag 13 december 2020 17:48 schreef Oliver23 het volgende:
en andere winkels waar ze eten en drinken verkopen
Beter van niet, want dan gaan mensen koffie of water halen zodat ze op het perron of in de trein een reden hebben om geen mondkapje te dragenquote:Op zondag 13 december 2020 17:48 schreef Oliver23 het volgende:
En de winkels op een station, waar je een kop koffie kunt halen blijven toch ook open?
Er komen bovengemiddeld veel ouderen bij de apotheek. Dit zijn het waarschijnlijk niet gewend om online hun medicatie aan te vragenquote:Op zondag 13 december 2020 18:12 schreef Mikeytt het volgende:
supermarkt
drogisterij
dierenwinkels
apotheken kunnen beter per post versturen.
De muisjes voor de slang liggen niet in de AH nee.quote:Op zondag 13 december 2020 18:14 schreef jameshond7 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom dierenwinkels essentieel zijn. Dierenvoer kan je toch ook gewoon in supermarkten halen? Of geldt dat niet voor de exotische dieren?
Bedoelde meer dat die toch meestal afgelegen op een parkeerterrein staan, en de meeste mensen toch nog een oliebolletje willen met oud en nieuw 😉quote:Op zondag 13 december 2020 18:09 schreef DW457 het volgende:
Oliebollenkraam? Niet echt essentieel, lijkt me.
Ik bedoelde meer de lokale bakker en de plaatselijke buurtsuperquote:Op zondag 13 december 2020 18:11 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Je bedoelt cafes en restaurants zeg maar?
Als je je hond fatsoenlijke brokken of voer laat eten. Koop je het niet in de supermarkt.quote:Op zondag 13 december 2020 18:14 schreef jameshond7 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom dierenwinkels essentieel zijn. Dierenvoer kan je toch ook gewoon in supermarkten halen? Of geldt dat niet voor de exotische dieren?
Zooplus. Krijg je het thuis en is prima spul.quote:Op zondag 13 december 2020 18:26 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
Als je je hond fatsoenlijke brokken of voer laat eten. Koop je het niet in de supermarkt.
Ingevroren kleuterlijken voor mijn wolf liggen helaas niet naast de pizza's in het vriesvak nee.quote:Op zondag 13 december 2020 18:14 schreef jameshond7 het volgende:
Sommige medicatie (ook een deel van de mijne) moet deels gekoeld bewaard worden. Lastig.quote:Op zondag 13 december 2020 18:12 schreef Mikeytt het volgende:
en hoe zit het dan met hun toeleveranciers en de fabrieken van die toeleveranciers?quote:Op zondag 13 december 2020 18:12 schreef Mikeytt het volgende:
supermarkt
drogisterij
dierenwinkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |