Samequote:Op maandag 21 december 2020 16:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik weet nog niet of ik meechat (houd meestal de focus op de uitzending in plaats van op het forum) maar ik heb er wel heel veel zin in
Als ik er ben kijk ik uiteraard mee.quote:Op maandag 21 december 2020 17:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Sameoproep aan livetopic-hulpmods @:zoem @:Nizno @:Amarantha en anderen
![]()
Al zal ‘t met de kick-off aflevering wel meevallendie daarna moet ik echt kijken omdat ik anders alleen maar meelees en de hele aflevering mis
Ik ga mijn best doen uiteraardquote:Op maandag 21 december 2020 17:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Sameoproep aan livetopic-hulpmods @:zoem @:Nizno @:Amarantha en anderen
![]()
Al zal ‘t met de kick-off aflevering wel meevallendie daarna moet ik echt kijken omdat ik anders alleen maar meelees en de hele aflevering mis
Enige die ik 'ken' so farquote:Op maandag 21 december 2020 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Veldhuis, die wou dat 'ie jou was...
Vind het wel wat hebben, minder bekende bekende Nederlanders.quote:
Ga dan voor de volledig onbekende NL-ersquote:Op maandag 21 december 2020 20:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vind het wel wat hebben, minder bekende bekende Nederlanders.
Ken haar verder niet maar dat ze speciaal een toneelstukje waar ze het over onderduiken hebben vond ik opvallendquote:
quote:
Zij is wel leuk! Speelt echt allerlei losse dingenquote:Op maandag 21 december 2020 20:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Ken haar verder niet maar dat ze speciaal een toneelstukje waar ze het over onderduiken hebben vond ik opvallend
Ja door haar lengte en kapsel geloof ikquote:Op maandag 21 december 2020 20:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rocky, die hadden ze ook al geraden dit weekend geloof ik
Die had het seizoen wel gered.quote:Op maandag 21 december 2020 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel jammer dat Ludo niet werkelijk meedoet trouwens. Lijkt me een fantastische kandidaat
Enige 2 die ik ken. De rest zijn onbekenden voor me die ze net zo goed willekeurig van de straat kunnen hebben gepluktquote:Op maandag 21 december 2020 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Erik de Zwart en Remko Veldhuijs, de rest doet me eerlijk gezegd niet zoveel
Die indruk krijg ik jaquote:Op maandag 21 december 2020 20:39 schreef Meke het volgende:
Zou dit zijn opgenomen voordat ze weggingen?
Ja zou ik wel echt tof vindenquote:Op maandag 21 december 2020 20:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik jaof net nadat ze aan kwamen
Ja lijkt me anders lastig authentiek te spelen.quote:Op maandag 21 december 2020 20:39 schreef Meke het volgende:
Zou dit zijn opgenomen voordat ze weggingen?
Geen darts?quote:Op maandag 21 december 2020 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou, op naar Veronica Inside maar weer.
Ik pak nou jou als symbool hoorquote:Op maandag 21 december 2020 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken er 2 echt en 2 van naam/af en toe op TV.
De rest speelt BN'er...
Dresscodequote:
bohhquote:Op maandag 21 december 2020 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Dresscode![]()
Dit was toch in de Westergasfabriek? Dan moeten ze het vliegtuig nog in
Ik moet blijkbaar de tekstjes nog eens terugluisteren maar als eerste kreeg ik 't idee bij die Renee Fokkerquote:
quote:Op maandag 21 december 2020 20:42 schreef Pino112 het volgende:
Maar echt, die make-up van Marlijn. Dat kan echt niet.
quote:Op maandag 21 december 2020 20:42 schreef Pino112 het volgende:
Maar echt, die make-up van Marlijn. Dat kan echt niet.
Ja dit kennen wequote:
Dit seizoen niet na drie afleveringen al je punten kwijtraken hoorquote:Op maandag 21 december 2020 20:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik moet blijkbaar de tekstjes nog eens terugluisteren maar als eerste kreeg ik 't idee bij die Renee Fokker
Hier ookquote:
Toen je er echt nog dingen uit kon halenquote:
Ja dat is ook wel zoquote:Op maandag 21 december 2020 20:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Toen je er echt nog dingen uit kon halen
Pakken wat je pakken kan, wat je er ook mee bedoelt...quote:
Nee, het zegt niks.quote:Maar dit zegt toch niets? Deze mensen hebben allemaal wel iets gedaan en bereikt, en het feit dat jij ze niet kent betekent toch niet dat ze geen bestaansrecht hebben als BN'er
Exact dit jaquote:Op maandag 21 december 2020 20:45 schreef heywoodu het volgende:
Ik 'ken' Veldhuis omdat Veldhuis & Kemper me van jaren geleden nog wel iets zegt (geen idee dat de beste man Remco heet), verder ken ik er nul![]()
Hmm Nigeriaquote:Op maandag 21 december 2020 20:46 schreef Meke het volgende:
Heeft er trouwens een land een wit-groen-witte vlag? Die tafel is best gek zo
Hij speelde gisteren nog Scroogequote:Op maandag 21 december 2020 20:45 schreef heywoodu het volgende:
Ik 'ken' Veldhuis omdat Veldhuis & Kemper me van jaren geleden nog wel iets zegt (geen idee dat de beste man Remco heet), verder ken ik er nul![]()
Maar van heel veel mensen hoor ik 'ik ken bijna niemand van de deelnemers'. Toch komen de meesten over alsof ze zichzelf echt als heel bekend persoon zien en alsof iedereen ze natuurlijk kent van een rolletje hier of een liedje daar, dat geeft gewoon een totaal andere (minder leuke, wat mij en velen betreft) dynamiek aan het hele spel.quote:Op maandag 21 december 2020 20:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik pak nou jou als symbool hoor![]()
Maar dit zegt toch niets? Deze mensen hebben allemaal wel iets gedaan en bereikt, en het feit dat jij ze niet kent betekent toch niet dat ze geen bestaansrecht hebben als BN'er
Pakistan en Saudi-Arabiė hebben groen witte vlaggenquote:Op maandag 21 december 2020 20:46 schreef Meke het volgende:
Algerije, Pakistan, Nigeria... verder moet ik ff denkenquote:Op maandag 21 december 2020 20:46 schreef Meke het volgende:
Gisteren was het zondag, toen stond er echt niks anders op dan sporten in de sneeuw en op het ijs en dartenquote:
Het is de vlag van gemeente en stad Groningenquote:Op maandag 21 december 2020 20:46 schreef Meke het volgende:
ja dat is misschien wel weer zoquote:Op maandag 21 december 2020 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar van heel veel mensen hoor ik 'ik ken bijna niemand van de deelnemers'. Toch komen de meesten over alsof ze zichzelf echt als heel bekend persoon zien en alsof iedereen ze natuurlijk kent van een rolletje hier of een liedje daar, dat geeft gewoon een totaal andere (minder leuke, wat mij en velen betreft) dynamiek aan het hele spel.
quote:Op maandag 21 december 2020 20:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Pakistan en Saudi-Arabiė hebben groen witte vlaggen
Hmm niet meteen heel waarschijnlijkquote:Op maandag 21 december 2020 20:48 schreef TLC het volgende:
[..]
Algerije, Pakistan, Nigeria... verder moet ik ff denken
Ojaquote:Op maandag 21 december 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hij was de verteller.
Kemper was Scrooge...
Hmm oeehquote:Op maandag 21 december 2020 20:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Het is de vlag van gemeente en stad Groningen
https://northerntimes.nl/meaning-of-flags-across-the-north/
[ afbeelding ]
1 Spliter Chabotquote:Op maandag 21 december 2020 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verkies pijltjesgooien boven dit, iemand een lijst?
Ach nee, ik krijg spontaan Covid.quote:Op maandag 21 december 2020 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1 Spliter Chabot
2 Charlotte Nijs
3 Remco Veldhuis
4 Renée Fokker
5 Joshua Nolet
6 Marije Knevel
7 Erik de Zwart
8 Rocky Hehakaija
9 Florentijn Hofman
10 Lakshmi
SpliNterquote:Op maandag 21 december 2020 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1 Spliter Chabot
2 Charlotte Nijs
3 Remco Veldhuis
4 Renée Fokker
5 Joshua Nolet
6 Marije Knevel
7 Erik de Zwart
8 Rocky Hehakaija
9 Florentijn Hofman
10 Lakshmi
Ken je Erik de Zwart niet?quote:Op maandag 21 december 2020 20:45 schreef heywoodu het volgende:
Veel kandidaten zijn zo onbekend dat ik er niet eens een geboorte/woonplaats van kan vindenquote:Op maandag 21 december 2020 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1 Spliter Chabot
2 Charlotte Nijs
3 Remco Veldhuis
4 Renée Fokker
5 Joshua Nolet
6 Marije Knevel
7 Erik de Zwart
8 Rocky Hehakaija
9 Florentijn Hofman
10 Lakshmi
Is het ook, maar tevens haar voornaam.quote:Op maandag 21 december 2020 20:53 schreef Meke het volgende:
Ik dacht dat Lakshmi een artiestennaam was![]()
Gemistquote:Op maandag 21 december 2020 20:54 schreef nils7 het volgende:
Wij hoorden een vrouwenstem zeggen iets in de trend dat ze veel mol acties had uitgevoerd, iemand ook gehoord?
quote:Op maandag 21 december 2020 20:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ken je Erik de Zwart niet?Hoe oud ben je?
Bhagwan aanhangers?quote:Op maandag 21 december 2020 20:55 schreef Koen66 het volgende:
Heet dat kind echt Swami? Wat hebben die ouders gerookt?
In dat stuk dat ze allemaal zeggen dat ze de mol kunnen zijnquote:
Ze heeft een relatie met Swami Twelveinchsalami.quote:Op maandag 21 december 2020 20:55 schreef Koen66 het volgende:
Heet dat kind echt Swami? Wat hebben die ouders gerookt?
Een dag, toch?quote:Op maandag 21 december 2020 21:01 schreef Cee het volgende:
Veldhuis zingt wel “ik wou juist dat ik jou was, gewoon een keer niet mezelf was.”
30, maar zo te zien/horen had ik hem moeten kennen van Radio Veronica en dat luisterde ik alleen 'vroeger' op het werk in het magazijn, waar ik hem nooit heb gehoord denk ik danquote:Op maandag 21 december 2020 20:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ken je Erik de Zwart niet?Hoe oud ben je?
En een achtergrond uit India zo te zien, dan is het hebben van alleen een voornaam al niet zo gek (al heeft ze die wel). Irritant voor sportvolgers, maar niet zeldzaamquote:Op maandag 21 december 2020 20:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is het ook, maar tevens haar voornaam.![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lakshmi_(zangeres)
Ja daar gįįt m’n waterdichte onomstotelijke hint!quote:Op maandag 21 december 2020 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een dag, toch?
En de Mol ben je voor enkele weken.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:55 schreef RedFever007 het volgende:
LOL Tsjechiė, het enige land in Europa dat het nog slechter doet dan NL qua Covid besmettingen
Dat is wel zo, maar van de 1e indruk betwijfel ik of ik deze kandidatengroep ook een leuke groep ga vinden. Hoop dat dat wel zo blijkt te zijn want de rest lijkt veelbelovendquote:Op maandag 21 december 2020 21:18 schreef camaron het volgende:
Wat een leuke introductie.
Dat ik niet alle kandidaten ken vind ik alleen maar een pre. Minder bevooroordeeld kijken.
Bekende actrice, Vooral in Vrouwenvleugel had ze een geweldige rol als José Donkers, een zeer geweldadige vrouw die mensen had gegijzeld, gemarteld (volgens mij vervolgens ook vermoord) en later schoot ze bij een ontsnapping bewaarder Wiebe Oerlemans dood.quote:
Zo op het eerste oog denk ik wel goed bij elkaar past. Lekker divers qua kandidaten.quote:Op maandag 21 december 2020 21:20 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar van de 1e indruk betwijfel ik of ik deze kandidatengroep ook een leuke groep ga vinden. Hoop dat dat wel zo blijkt te zijn want de rest lijkt veelbelovend
quote:Charlotte Nijs zei “Ben ik de mol...?Ja,...” een vragende ‘ja’, daar niet van...maar ze zei het wel...heeft de mol zich nu al onthuld?
quote:ik hoorde het ook direct. Zou het wel jammer vinden. Ze heeft vroeger bij mij in de klas gezeten en toen was het echt een enorme k*t. Hoop eigenlijk dat ze er als eerste uit zal liggen... Ze heette toen trouwens nog gewoon Charlotte de Jong, maar ze vond haar achternaam te gewoon en heeft daarom maar de naam van haar moeder aangenomen 🙄
Ik was na China een beetje teleurgesteld. Was een net niet seizoen qua gevoel. Maar Toscane vond ik weer prachtig. Dus ik hoop dat ze nog wel een tijdje door willen gaan. Wellicht eens met onbekende Nederlanders (nóg onbekender dan de huidige kandidatenquote:Op maandag 21 december 2020 23:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik merk dat ik nu na 21 seizoenen echt geen enthousiasme meer kan opbrengen eigenlijk (hoewel de kandidatengroep ook niet meehelpt nu). Vroeger zou ik zo'n leaderonthulling helemaal awesome hebben gevonden, nu denk ik, welja het is weer same old same old, de 21e keer inmiddels.
Vraag me echt af hoe lang ze nog door willen gaan.
Al de derde actrice uit die serie (vier met een direct connectie, de zangeres van het bijbehorende liedje ook). Allemaal oudere dames die er vrij vroeg uitlagen, beloofd veel goeds voor haar.quote:Op maandag 21 december 2020 21:22 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Bekende actrice, Vooral in Vrouwenvleugel had ze een geweldige rol als José Donkers, een zeer geweldadige vrouw die mensen had gegijzeld, gemarteld (volgens mij vervolgens ook vermoord) en later schoot ze bij een ontsnapping bewaarder Wiebe Oerlemans dood.
zolang het nog fors kijkerspubliek trekt zal daar geen sprake van zijnquote:Op maandag 21 december 2020 23:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik merk dat ik nu na 21 seizoenen echt geen enthousiasme meer kan opbrengen eigenlijk (hoewel de kandidatengroep ook niet meehelpt nu). Vroeger zou ik zo'n leaderonthulling helemaal awesome hebben gevonden, nu denk ik, welja het is weer same old same old, de 21e keer inmiddels.
ik ken de helft maar, zal ze een eerlijke kans geven. Heb al eerder eens gedacht wat een suffe groep, maar dat bleek ook mee te vallen toenquote:Op maandag 21 december 2020 22:37 schreef roos94 het volgende:
Dit lijkt me geen leuke groep maar who knows
Ik vind het jammer dat de mollen zich nu zo snel achter elkaar opvolgen, het voelt net alsof het lopende band werk geworden is.quote:Op maandag 21 december 2020 23:27 schreef Guanabana het volgende:
Ja, dat is het ook ja.quote:Op dinsdag 22 december 2020 07:57 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat de mollen zich nu zo snel achter elkaar opvolgen, het voelt net alsof het lopende band werk geworden is.
Had zwart eerlijk gezegd wel wat voor jou gevonden.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Had zwart eerlijk gezegd wel wat voor jou gevonden.
Ja maar maak er dan ook een seizoen met onbekende NL-ers van. Ga er vol voor, niet voor mensen die zichzelf als bn-er zien en daarnaar handelen. Met quasi-interessant gedoe over imago's die beschermd moeten worden en daardoor geen hard spel durven vertonen. Hoe er gespeeld wordt in Vlaanderen is zo anders alleen al omdat ze geen publiek imago hebben om te beschermen. Veel harder, echter daardoor.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:06 schreef egelhond het volgende:
Waarom allemaal zo negatief? Ik ken 4 van de 10 kandidaten. Ik ben ook wel een keer voor een seizoen zonder bekende nederlanders. Nou die heb ik nu voor de helft. Zoiezo Tsjechie is een prachtig land. Waarom zou de locatie onderdoen als een land als australie? Tsjechie heeft een geweldig mooie hoofdstad ( Praag ) en prachtige natuur. Ik denk dat vele na dit seizoen nog wel eens naar Tsjechie zullen gaan...
Ik heb er weer zin in!
Keek je geen TMF?quote:Op maandag 21 december 2020 21:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
30, maar zo te zien/horen had ik hem moeten kennen van Radio Veronica en dat luisterde ik alleen 'vroeger' op het werk in het magazijn, waar ik hem nooit heb gehoord denk ik dan
Ik keek soms Cartoon Network en verder Eurosportquote:
Ja, vinden wij, maar het probleem is dat die onbekende deelnemers zichzelf als bekend zien. Je moet gewoon onbekende mensen hebben die weten dat nagenoeg niemand ze kent en voor wie dit echt een unieke kans is.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:06 schreef Marsenal het volgende:
onbekende deelnemers (dat lukt steeds beter trouwens!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |