Algerije, Pakistan, Nigeria... verder moet ik ff denkenquote:Op maandag 21 december 2020 20:46 schreef Meke het volgende:
Heeft er trouwens een land een wit-groen-witte vlag? Die tafel is best gek zo
Gisteren was het zondag, toen stond er echt niks anders op dan sporten in de sneeuw en op het ijs en dartenquote:
Het is de vlag van gemeente en stad Groningenquote:Op maandag 21 december 2020 20:46 schreef Meke het volgende:
Heeft er trouwens een land een wit-groen-witte vlag? Die tafel is best gek zo
ja dat is misschien wel weer zoquote:Op maandag 21 december 2020 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar van heel veel mensen hoor ik 'ik ken bijna niemand van de deelnemers'. Toch komen de meesten over alsof ze zichzelf echt als heel bekend persoon zien en alsof iedereen ze natuurlijk kent van een rolletje hier of een liedje daar, dat geeft gewoon een totaal andere (minder leuke, wat mij en velen betreft) dynamiek aan het hele spel.
quote:Op maandag 21 december 2020 20:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Pakistan en Saudi-Arabië hebben groen witte vlaggen
Hmm niet meteen heel waarschijnlijkquote:Op maandag 21 december 2020 20:48 schreef TLC het volgende:
[..]
Algerije, Pakistan, Nigeria... verder moet ik ff denken
Ojaquote:Op maandag 21 december 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hij was de verteller.
Kemper was Scrooge...
Hmm oeehquote:Op maandag 21 december 2020 20:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Het is de vlag van gemeente en stad Groningen
https://northerntimes.nl/meaning-of-flags-across-the-north/
[ afbeelding ]
1 Spliter Chabotquote:Op maandag 21 december 2020 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verkies pijltjesgooien boven dit, iemand een lijst?
Ach nee, ik krijg spontaan Covid.quote:Op maandag 21 december 2020 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1 Spliter Chabot
2 Charlotte Nijs
3 Remco Veldhuis
4 Renée Fokker
5 Joshua Nolet
6 Marije Knevel
7 Erik de Zwart
8 Rocky Hehakaija
9 Florentijn Hofman
10 Lakshmi
SpliNterquote:Op maandag 21 december 2020 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1 Spliter Chabot
2 Charlotte Nijs
3 Remco Veldhuis
4 Renée Fokker
5 Joshua Nolet
6 Marije Knevel
7 Erik de Zwart
8 Rocky Hehakaija
9 Florentijn Hofman
10 Lakshmi
Ken je Erik de Zwart niet?quote:Op maandag 21 december 2020 20:45 schreef heywoodu het volgende:
Ik 'ken' Veldhuis omdat Veldhuis & Kemper me van jaren geleden nog wel iets zegt (geen idee dat de beste man Remco heet), verder ken ik er nul![]()
Veel kandidaten zijn zo onbekend dat ik er niet eens een geboorte/woonplaats van kan vindenquote:Op maandag 21 december 2020 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1 Spliter Chabot
2 Charlotte Nijs
3 Remco Veldhuis
4 Renée Fokker
5 Joshua Nolet
6 Marije Knevel
7 Erik de Zwart
8 Rocky Hehakaija
9 Florentijn Hofman
10 Lakshmi
Is het ook, maar tevens haar voornaam.quote:Op maandag 21 december 2020 20:53 schreef Meke het volgende:
Ik dacht dat Lakshmi een artiestennaam was![]()
Gemistquote:Op maandag 21 december 2020 20:54 schreef nils7 het volgende:
Wij hoorden een vrouwenstem zeggen iets in de trend dat ze veel mol acties had uitgevoerd, iemand ook gehoord?
quote:Op maandag 21 december 2020 20:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ken je Erik de Zwart niet?Hoe oud ben je?
Bhagwan aanhangers?quote:Op maandag 21 december 2020 20:55 schreef Koen66 het volgende:
Heet dat kind echt Swami? Wat hebben die ouders gerookt?
In dat stuk dat ze allemaal zeggen dat ze de mol kunnen zijnquote:
Ze heeft een relatie met Swami Twelveinchsalami.quote:Op maandag 21 december 2020 20:55 schreef Koen66 het volgende:
Heet dat kind echt Swami? Wat hebben die ouders gerookt?
Een dag, toch?quote:Op maandag 21 december 2020 21:01 schreef Cee het volgende:
Veldhuis zingt wel “ik wou juist dat ik jou was, gewoon een keer niet mezelf was.”
30, maar zo te zien/horen had ik hem moeten kennen van Radio Veronica en dat luisterde ik alleen 'vroeger' op het werk in het magazijn, waar ik hem nooit heb gehoord denk ik danquote:Op maandag 21 december 2020 20:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ken je Erik de Zwart niet?Hoe oud ben je?
En een achtergrond uit India zo te zien, dan is het hebben van alleen een voornaam al niet zo gek (al heeft ze die wel). Irritant voor sportvolgers, maar niet zeldzaamquote:Op maandag 21 december 2020 20:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is het ook, maar tevens haar voornaam.![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lakshmi_(zangeres)
Ja daar gáát m’n waterdichte onomstotelijke hint!quote:Op maandag 21 december 2020 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een dag, toch?
En de Mol ben je voor enkele weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |