Hoe krijg je het voor elkaar; urenlang niks posten en dan ineens de lapoquote:Op maandag 14 december 2020 16:54 schreef Guanabana het volgende:
Jullie hebben flink doorgepostWas nog op tijd om 'm te sluiten.
quote:Op maandag 14 december 2020 16:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar; urenlang niks posten en dan ineens de lapo
Dat was @Strani toch?quote:Op maandag 14 december 2020 16:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij vindt verdacht vaak nieuwsberichten over orgies en naakte party's!
Staatsloten?quote:Op maandag 14 december 2020 17:06 schreef Arizona het volgende:
In mijn woonplaats ook rijen voor de Primera. Wat is er voor speciaals bij de Primera te koop dat je daar nog persé voor de lockdown naartoe moet?
*oprechte vraag
Oh en de bloemenzaak doet alles voor 50% korting weg, zo sneu
Dat is het enige liedje van Nightwish die ik prachtig vindquote:
quote:Op maandag 14 december 2020 16:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, dat las ik in die thread hierboven, niet dat ik dat uit ervaring wist.
Wel dat ze bij de Rituals ook kaarsen van 200 euro verkopen.
Ja voor de winkeliers is het echt sneuquote:Op maandag 14 december 2020 17:06 schreef Arizona het volgende:
In mijn woonplaats ook rijen voor de Primera. Wat is er voor speciaals bij de Primera te koop dat je daar nog persé voor de lockdown naartoe moet?
*oprechte vraag
Oh en de bloemenzaak doet alles voor 50% korting weg, zo sneu
Kan me voorstellen dat als je verder niet van die muziek houdt, deze dan wel mooi vindtquote:Op maandag 14 december 2020 17:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is het enige liedje van Nightwish die ik prachtig vind
Dit ging snel inderdaad! Maar echt tof om te zienquote:Op maandag 14 december 2020 17:09 schreef Prisha het volgende:
En dat was hem. Een megakorte totale verduistering. Degene in 2017 was een stuk langer. 2.40 minuten.
mooi he. Er zijn nog mooie dingen in deze bizarre tijden. Gelukkig maarquote:Op maandag 14 december 2020 17:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit ging snel inderdaad! Maar echt tof om te zien
Lijkt me niet geheel onverstandig.quote:
Ik hoop ook de kerken alleen nog online diensten gaan aanbieden. God vindt dat echt niet erg, anders had Hij ons het internet niet geschonken.quote:Op maandag 14 december 2020 17:13 schreef Hamlapjes het volgende:
Nog even over de kerken, vanavond is er een (geplande) vergadering van onze kerkenraad. Ik ben heel erg benieuwd wat daar uit gaat komen, want ik neem toch aan dat corona nu wel op de agenda staat
Persoonlijk vind ik niet dat we het nog kunnen maken om überhaupt kerkdiensten te organiseren met 'gewone' gemeenteleden, tijd om weer volledig online te gaan
En omdat dat het verstandigste is, verwacht ik het tegenovergestelde
Exact! Dat het politiek lastig ligt om dat af te dwingen, betekent niet dat kerken zelf dan maar geen verantwoordelijkheid moeten nemen. Verwacht ook genoeg kerken die dat gaan doen, hoor, of dat zelfs al maandenlang doen. Maar weet niet of onze kerk daarbij zal zittenquote:Op maandag 14 december 2020 17:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop ook de kerken alleen nog online diensten gaan aanbieden. God vindt dat echt niet erg, anders had Hij ons het internet niet geschonken.
Waarschijnlijk als dat ding halverwege is krijg je de lontjes niet meer aanquote:Op maandag 14 december 2020 17:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was benieuwd hoe groot dat ding echt is, maar wow
[ afbeelding ]
Heerlijk he?quote:Op maandag 14 december 2020 17:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik had dat Tebbie Nou Op Je Muil eigenlijk nog nooit helemaal gehoord/gezien, vind het stiekem enig
Richardgod, maarja dat heb je met mensen die van Flakkee komen hè.![]()
Ja ik zat ook al te kijken, die vergast haarzelf zo nog joh.quote:Op maandag 14 december 2020 17:23 schreef Momo het volgende:
Die vrouw heeft daar trouwens 1000 euro aan geurkaarsen staan
Ik weet het ook zo net maar niet hoor, met die kerken. Ook omdat kerst eraan komtquote:Op maandag 14 december 2020 17:13 schreef Hamlapjes het volgende:
Nog even over de kerken, vanavond is er een (geplande) vergadering van onze kerkenraad. Ik ben heel erg benieuwd wat daar uit gaat komen, want ik neem toch aan dat corona nu wel op de agenda staat
Persoonlijk vind ik niet dat we het nog kunnen maken om überhaupt kerkdiensten te organiseren met 'gewone' gemeenteleden, tijd om weer volledig online te gaan
En omdat dat het verstandigste is, verwacht ik het tegenovergestelde
Sodeknetter, flink dingquote:Op maandag 14 december 2020 17:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was benieuwd hoe groot dat ding echt is, maar wow
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2020 17:23 schreef Momo het volgende:
Ik zie 3 grote en 3 medium, dus het is denk ik meer dan 1000 euro.quote:Op maandag 14 december 2020 17:23 schreef Momo het volgende:
Ik dacht al 'wie gaat hem maken'quote:Op maandag 14 december 2020 17:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat zei m’n vriend vannacht ook, whehehehe.
Ik ben niet bijgelezen.quote:Op maandag 14 december 2020 17:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht al 'wie gaat hem maken'
Stelt me teleur dat mijn opmerkingen over een slinkend sikkeltje niet werden ingekopt
Komt deze post ongeveer anderhalf maand te laat?quote:Op maandag 14 december 2020 17:32 schreef sportfreak het volgende:
Biden - Trump 27-35 op dit moment
Spannend
Kiesmannen!quote:Op maandag 14 december 2020 17:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt deze post ongeveer anderhalf maand te laat?
quote:Op maandag 14 december 2020 17:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, dat proberen @:Cyan9 en ik je ook al jaren aan je verstand te brengen.
Helemaal kaal?quote:
Kiesmannen brengen vandaag hun stem uitquote:Op maandag 14 december 2020 17:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt deze post ongeveer anderhalf maand te laat?
Nee, standje 2.quote:
Nou jij reageert wel vaak alsof jij de meesteres van @Strani bentquote:
WINNING BIG!quote:Op maandag 14 december 2020 17:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kiesmannen brengen vandaag hun stem uit
27 - 50 nu voor Trump.
Geen gekke dingen trouwens, tot nu tot gestemd zoals het volk dat 4 november had bepaald
quote:
Die heeft vandaag nog erg weinig gepost. Weten we zeker dat hij niet in België zat?quote:Op maandag 14 december 2020 17:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou jij reageert wel vaak alsof hij de meesteres van @:Strani bent
Trump loopt uit...quote:Op maandag 14 december 2020 17:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kiesmannen brengen vandaag hun stem uit
27 - 50 nu voor Trump.
Geen gekke dingen trouwens, tot nu tot gestemd zoals het volk dat 4 november had bepaald
Zijn vaak ook pakket punten. Dus verzenden of iets ophalen. En ze verkopen sigaretten.quote:
België is het nieuwe Spanje.quote:Op maandag 14 december 2020 17:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heeft vandaag nog erg weinig gepost. Weten we zeker dat hij niet in België zat?
Die is nog even snel langs bij Los Ritualos.quote:Op maandag 14 december 2020 17:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heeft vandaag nog erg weinig gepost. Weten we zeker dat hij niet in België zat?
quote:Op maandag 14 december 2020 17:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Die is nog even snel langs bij Los Ritualos.
Dit is een verwarrende zin.quote:Op maandag 14 december 2020 17:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou jij reageert wel vaak alsof hij de meesteres van @:Strani bent
Ik heb uitslag! Ik ben negatief getest.quote:Op maandag 14 december 2020 14:35 schreef Momo het volgende:
@:Cyan9 in alle gekte, heb jij al een testresultaat?
Yesssssssssquote:Op maandag 14 december 2020 17:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb uitslag! Ik ben negatief getest.
HOERAAquote:Op maandag 14 december 2020 17:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gekke meid is het ook.quote:Op maandag 14 december 2020 17:23 schreef Momo het volgende:
Ik heb het opgegeven, wordt helemaal niks meer met die beer.quote:Op maandag 14 december 2020 17:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zie dat autocorrect er hij van gemaakt heeft. Dat moet jij zijn,quote:
Was ook wel grappig geweest.quote:Op maandag 14 december 2020 17:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HOERAA![]()
![]()
![]()
Deze post had ik bijna per ongeluk gerapporteerd
quote:Op maandag 14 december 2020 17:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ronald Goedemondt kom er maar in.quote:Op maandag 14 december 2020 17:23 schreef Momo het volgende:
Om het te vieren meteen even zes rollen inpakpapier gehamsterd?quote:Op maandag 14 december 2020 17:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik moet een ander ship kiezenquote:Op maandag 14 december 2020 18:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven, wordt helemaal niks meer met die beer.
Heerlijk stukkie is dat ja.quote:Op maandag 14 december 2020 18:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ronald Goedemondt kom er maar in.
Nee, vandaag ga ik m'n huis gewoon niet meer verlaten. Denk dat ik maar een pizza bestel om het te vieren.quote:Op maandag 14 december 2020 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Om het te vieren meteen even zes rollen inpakpapier gehamsterd?
Ik had voor allebei nog voor een week of twee en heb het mobiele nr gekregen van de eigenaresse van de dierenwinkel met de belofte dat áls ze dicht moet en ik kom tekort mag ik appen en krijg ik een tikkie en brengt ze het met haar auto tot voor m'n deur.quote:Op maandag 14 december 2020 18:05 schreef Momo het volgende:
@:greys heb je nog de juiste brokjes kunnen scoren voor de honden?
Pizza, altijd goedquote:Op maandag 14 december 2020 18:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, vandaag ga ik m'n huis gewoon niet meer verlaten. Denk dat ik maar een pizza bestel om het te vieren.
Tof!quote:Op maandag 14 december 2020 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had voor allebei nog voor een week of twee en heb het mobiele nr gekregen van de eigenaresse van de dierenwinkel met de belofte dat áls ze dicht moet en ik kom tekort mag ik appen en krijg ik een tikkie en brengt ze het met haar auto tot voor m'n deur.![]()
quote:Op maandag 14 december 2020 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had voor allebei nog voor een week of twee en heb het mobiele nr gekregen van de eigenaresse van de dierenwinkel met de belofte dat áls ze dicht moet en ik kom tekort mag ik appen en krijg ik een tikkie en brengt ze het met haar auto tot voor m'n deur.![]()
Nou en, ik was fanquote:
Fijn dat er zulke lieve mensen zijnquote:Op maandag 14 december 2020 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Betaald blijkbaar goed.quote:Op maandag 14 december 2020 18:11 schreef Fred_B het volgende:
Een jaar na zijn ontslag wordt Bert van Marwijk opnieuw bondscoach van de Verenigde Arabische Emiraten.
Needitkanniet.gif![]()
[ afbeelding ]
Ik ben altijd fan van @ijs_beerquote:Op maandag 14 december 2020 18:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat @:ijs_beer hier van vindt.
Oh wacht, ja, dat bedoeld ik ook.quote:Op maandag 14 december 2020 18:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij zal het wel voor de sportieve uitdaging doen.
Ik hoorde het vanmiddag op de radio. Had ook zoiets van, hoe danquote:Op maandag 14 december 2020 18:11 schreef Fred_B het volgende:
Een jaar na zijn ontslag wordt Bert van Marwijk opnieuw bondscoach van de Verenigde Arabische Emiraten.
Needitkanniet.gif![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, dat is nu toch?quote:Op maandag 14 december 2020 18:17 schreef Redefine het volgende:
Scheidsrechters bij het handbal waren lekker op tijd
Checken jij en @Cyan9 mijn fotoboek eens.quote:Op maandag 14 december 2020 17:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe liedje van Kenny B?quote:Op maandag 14 december 2020 18:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik hoor Disneyland Parijs op de radio, mijn dag is weer goed!
Ja. Tegen Duitsland.quote:
Gewoon m'n miljardenbusiness.quote:Op maandag 14 december 2020 18:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe liedje van Kenny B?
Matig.quote:Op maandag 14 december 2020 18:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Checken jij en @:cyan9 mijn fotoboek eens.
Ik heb 'm ook op staan nu.quote:
Kenny Bquote:Op maandag 14 december 2020 18:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe liedje van Kenny B?
Plottwists.quote:
Nou nou nou zo kan die wel weer hequote:Op maandag 14 december 2020 18:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie dat autocorrect er hij van gemaakt heeft. Dat moet jij zijn,
Meer dan dat kan ik er toch echt niet van maken hoor.quote:
quote:Op maandag 14 december 2020 18:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Meer dan dat kan ik er toch echt niet van maken hoor.
Met je matig.![]()
Zulke dingen moet je verdienen, maar wel schattig dat je het voor je vriend opneemt.quote:Op maandag 14 december 2020 18:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wees dan eens een keer sympathieker tegen ons aller @:strani
Altijd voor mijn Redebroquote:Op maandag 14 december 2020 18:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je verdienen, maar wel schattig dat je het voor je vriend opneemt.
Ja vermoedelijk welquote:Op maandag 14 december 2020 18:30 schreef Greys het volgende:
Mag afhalen bij de horeca straks wel nog steeds?
Denk het wel.quote:Op maandag 14 december 2020 18:30 schreef Greys het volgende:
Mag afhalen bij de horeca straks wel nog steeds?
quote:Op maandag 14 december 2020 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat voor jou toch een niet al te matig informatietje in.
Laatste update: 14-12-2020 18:18quote:Op maandag 14 december 2020 18:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Checken jij en @:cyan9 mijn fotoboek eens.
Ik kom terug op mijn matig, want dat kan ik.quote:Op maandag 14 december 2020 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer 1 keer per week iets te bestellen bij een lokale tent hopelijk kunnen we die mensen een beetje blijven steunen.quote:
Gewoon een soort verlengde wachtrij straks in meiquote:Op maandag 14 december 2020 18:32 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hugo tweet net deze, deze nieuwe teststraat staat wel op een tactisch punt
That escalated quicklyquote:
Wij ook. Zaterdag nog bij de lokale Griek besteld en dat was echt goeoeoeoed! Daar gaan we vaker bestellen.quote:Op maandag 14 december 2020 18:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik probeer 1 keer per week iets te bestellen bij een lokale tent hopelijk kunnen we die mensen een beetje blijven steunen.
quote:
Hahaha zo ben ik, even in al m'n browsers checkenquote:
Oeh wel een leuk nieuw shipquote:
Ik wist niet dat de hond van @Greys kon koken!quote:Op maandag 14 december 2020 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij ook. Zaterdag nog bij de lokale Griek besteld en dat was echt goeoeoeoed! Daar gaan we vaker bestellen.
Dat is puur omdat ik alle posts gewoon goed op me in wil laten werkenquote:Op maandag 14 december 2020 18:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Beter opletten Jobi, je loopt achter.
Dat is bij iedereen zoquote:
ZOVEELSTAATERNIETINEENFOBOquote:
Nee hoor dat moet je verdienenquote:
Ja. Al is de Nederlandse aanval ook erg wisselvallig. Het ene moment loopt het heel goed, vooral via Abbinghquote:Op maandag 14 december 2020 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die Duitse keepster is wel goed.
Ik zag je post en dacht echt even "wat heeft Jamai hiermee te maken"quote:
Dat moet je verdienen hoor ik net.quote:Op maandag 14 december 2020 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij mij nietNiet één keer @:Meke
Alsof er een engeltje over je tong piest, zo lekkerquote:Op maandag 14 december 2020 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de hond van @:Greys kon koken!
Ook weer zo. Ze zijn nog niet constant.quote:Op maandag 14 december 2020 18:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al is de Nederlandse aanval ook erg wisselvallig. Het ene moment loopt het heel goed, vooral via AbbinghOm dan weer ver weg te zakken. Verdedigend net zo.
JAMAHOEDANNquote:Op maandag 14 december 2020 18:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat moet je verdienen hoor ik net.
Dat hoef ik gelukkig niet te doen. Want ik heb toch geen fobo.quote:
JAMANEEIKBLIJKBANIE!quote:Op maandag 14 december 2020 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
BIJZONOVERDUIDELIJKEHINTKIJKJEOVERÁLJONGEH!
Oh was ook nieuw voor mijquote:Op maandag 14 december 2020 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij alleen maar users die ik niet kenquote:Op maandag 14 december 2020 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij mij nietNiet één keer @:Meke
Vraag het aan @Meke.quote:
quote:
Nou hier mensen naar je fobo lokken werkt dusquote:
Eerder een hond denk ik zoquote:Op maandag 14 december 2020 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alsof er een engeltje over je tong piest, zo lekker
Jammer. Maar hopelijk volgende week.quote:Op maandag 14 december 2020 18:45 schreef koffieleuk het volgende:
Had het al op Discord gepost, maar moet de pubquiz helaas laten schieten
Veel succes voor de rest, ik heb alle vertrouwen
Ja, die speeches van Mark uit het Torentje zijn zo enorm lustopwekkendquote:Op maandag 14 december 2020 18:46 schreef Guanabana het volgende:
Ik was afgelopen tijd nogal 'whatever' geworden over die persco's, maar nu hij weer vanuit het torentje de natie gaat toespreken vind ik het wel weer een ding.
Vorige keer was 9 maanden geleden trouwens. Er had precies een coronababy geboren kunnen worden!
Jij Luucje heeft geheime aanbiddersquote:Op maandag 14 december 2020 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mij alleen maar users die ik niet ken![]()
Maar er staat ook bijna niets in mijn fobo, alleen foto's van Luucje.
Ik heb net een heel leuk nieuwtje in de mijne geplaatst!quote:Op maandag 14 december 2020 18:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou hier mensen naar je fobo lokken werkt dus
Ik zag 'm nog in dat programma van Linda de Mol. Het kan best een grote act zijn, maar ik vind het toch een leuke vent, als mens.quote:Op maandag 14 december 2020 18:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, die speeches van Mark uit het Torentje zijn zo enorm lustopwekkend![]()
Verwacht over 9 maanden wel weer een babyboom!
Over 9 maanden is Mark en populaire naam.quote:Op maandag 14 december 2020 18:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2020 18:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
HOU OOPPP ik zit te gieren johquote:Op maandag 14 december 2020 18:49 schreef Arizona het volgende:
"Oh schat, laat me nu jouw Torentje maar eens zien"
Marken zijn ook gewoon leukquote:Op maandag 14 december 2020 18:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Over 9 maanden is Mark en populaire naam.
Blijkbaar krijgt hij aardig wat liefdesbrievenquote:Op maandag 14 december 2020 18:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meh.quote:Op maandag 14 december 2020 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb net een heel leuk nieuwtje in de mijne geplaatst!
Deze heb ik een paar weken terug nog gemaakt:quote:Op maandag 14 december 2020 18:50 schreef Dave het volgende:
Heeft iemand een goed tiramisu recept? Heb het ooit een aantal jaar geleden gemaakt, maar ben het recept kwijt.
Nu zie ik overal dat er rauwe eieren inzitten? Kan ik me niet meer herinneren. En meen dat er marsala doorheen moest, maar meeste recepten zijn met amaretto...
quote:Op maandag 14 december 2020 18:49 schreef Arizona het volgende:
"Oh schat, laat me nu jouw Torentje maar eens zien"
Zeker!quote:
Denk dat het ook wel een sympathieke vent is hoor.quote:Op maandag 14 december 2020 18:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zag 'm nog in dat programma van Linda de Mol. Het kan best een grote act zijn, maar ik vind het toch een leuke vent, als mens.
Dat zijn goede mensen jaquote:
quote:
Ik ook hoor. De Speech Die Je Wist Dat Zou Komen en toch een beetje kriebels in de buik.quote:Op maandag 14 december 2020 18:54 schreef Greys het volgende:
Toch weer beetje nerveus.
Vind ik zo stom van mezelf, want we weten alles al maar nu wordt het echt.![]()
Don't steal my thundah.quote:Op maandag 14 december 2020 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb net een heel leuk nieuwtje in de mijne geplaatst!
Dat zijn we nu al wel van je gewend.quote:
JAquote:
In- en inslecht. Je komt voor altijd in de hel.quote:
As if I koetquote:
Ik ben een man met een banksaldo, nondedju!quote:
Geen Irma in de toren?quote:Op maandag 14 december 2020 18:57 schreef Em31 het volgende:
Hoe doen ze dit nu voor slechthorenden dan? of loopt het een paar minuten achter.
Het heeft ook geen zin dat hij wel zou kijken want hij mist toch de essentiequote:Op maandag 14 december 2020 18:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat zijn we nu al wel van je gewend.
Maar ik heb eigenlijk nog nooit een persconferentie gekeken.quote:
Die heb ik verdiend.quote:Op maandag 14 december 2020 18:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat zijn we nu al wel van je gewend.
Is daar een speciale reden voor?quote:Op maandag 14 december 2020 18:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar ik heb eigenlijk nog nooit een persconferentie gekeken.
Rutte doet het nu zelf.quote:Op maandag 14 december 2020 18:57 schreef Em31 het volgende:
Hoe doen ze dit nu voor slechthorenden dan? of loopt het een paar minuten achter.
Nou kwam ik daar toch al terecht volgens de Christelijke leer.quote:Op maandag 14 december 2020 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
In- en inslecht. Je komt voor altijd in de hel.
Ja ik ook hoor, je hebt nu toch nog dat beetje kleine hoopquote:Op maandag 14 december 2020 18:54 schreef Greys het volgende:
Toch weer beetje nerveus.
Vind ik zo stom van mezelf, want we weten alles al maar nu wordt het echt.![]()
Precies, had eerder gemoeten, maar alsnog goed dat hij er alsnog is gekomenquote:Op maandag 14 december 2020 18:58 schreef Greys het volgende:
Ik sta echt achter deze lockdown, had hem alleen liever half of begin november gezien en dan een normalere kerst. Maar het is niet anders.
Ik vond je altijd best wel cool , maar nu..quote:Op maandag 14 december 2020 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het heeft ook geen zin dat hij wel zou kijken want hij mist toch de essentie
Oh godquote:
Lijken mij protesten.quote:Op maandag 14 december 2020 19:01 schreef koffieleuk het volgende:
Nog aanmoedigingen van buiten? Of protest ofzo?
Ik kijk praktisch nooit tv, en ik lees altijd wel wat hij gezegd heeft/wat de regels zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 18:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is daar een speciale reden voor?
Klootzakken. Laat Mark gewoon zijn boodschap brengen.quote:
Ja schijtirritant, ik kan daar dus echt niet doorheen luisterenquote:
Mark doet wel zjin uiterste best om die knuppels te negeren. Respect hoor.quote:Op maandag 14 december 2020 19:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja schijtirritant, ik kan daar dus echt niet doorheen luisteren
Heb ook amper nog geluisterd naar wat hij zegt inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2020 19:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja schijtirritant, ik kan daar dus echt niet doorheen luisteren
Meestal zit de tekst 'en cue' inderdaad voordat het beeld begintquote:Op maandag 14 december 2020 19:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Ze waren net te vroeg in het Torentje
Ik weet niet wat het is, maar irritant is het sowiesoquote:
Zeker!quote:Op maandag 14 december 2020 19:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mark doet wel zjin uiterste best om die knuppels te negeren. Respect hoor.
Ik had een boek naar buiten gesmeten
Gewoon weer slecht voorbereid en ingeschat ben ik bang. Geen handhavers.quote:Op maandag 14 december 2020 19:04 schreef Guanabana het volgende:
Maar waarom hebben ze die mensen van tevoren niet verwijderd? Of is dat ook gewoon weer het recht op demonstreren.
Misschien kunnen we tóch een vuurwerkbommetje afsteken? Ergens tussen die fluiters?quote:Op maandag 14 december 2020 19:04 schreef Momo het volgende:
Ach Willem Engels fanboys buiten.
Kan Rutte niet bek houwe naar buiten schreeuwen?
quote:Op maandag 14 december 2020 19:06 schreef Redefine het volgende:
Ik zou het schitterend vinden als Rutte zegt. Pardon, één moment. Opstaat naar het raam loopt, die open doet. En dan keihard roept: en nu allemaal jullie muil houden!
Ja. Erg irritant.quote:Op maandag 14 december 2020 19:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb ook amper nog geluisterd naar wat hij zegt inderdaad.
Even op subtiele wijze duidelijk maken dat dat debielen zijnquote:Op maandag 14 december 2020 19:07 schreef Arizona het volgende:
Mark betrok de demonstranten keurig in de speech
Ja dat was echt een mooi momentquote:
Ja is ook maar een man of tien tot twintig zag ik op Twitter.quote:Op maandag 14 december 2020 19:07 schreef Em31 het volgende:
Waarom kunnen ze dit er niet uit filteren.
Status slijterijen onduidelijk, maar laten bezorgen kan sowiesoquote:Op maandag 14 december 2020 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
Nou gourmetters, de slagers blijven open!
Pak van mijn hart.quote:Op maandag 14 december 2020 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
En daar gaat het dan straks de hele avond over.quote:Op maandag 14 december 2020 19:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja is ook maar een man of tien tot twintig zag ik op Twitter.
Jij kan dan de vloer aanvegen.quote:Op maandag 14 december 2020 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
Straks allemaal weer coronakapsel in januari
Ik ben echt viesdik straksquote:
Jammer. Maar volkomen logisch natuurlijk.quote:
NU al bijnaquote:
Voordeel dat ik dat al was.quote:
Bij badminton enkelen houdt je vrij makkelijk 1,5 meter afstand.quote:Op maandag 14 december 2020 19:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer. Maar volkomen logisch natuurlijk.
Dat doe jij?quote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij badminton enkelen houdt je vrij makkelijk 1,5 meter afstand.
Ze zou een zaalwedstrijd hebbenquote:Op maandag 14 december 2020 19:15 schreef Meke het volgende:
Jaaaaaa Aridochter mag eindelijk weer hockeyen![]()
Ja, maar nu dus even niet....quote:
Bij tennis ookquote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij badminton enkelen houdt je vrij makkelijk 1,5 meter afstand.
De kaaswinkel ook? Ik kon het serieus amper volgen door dat afleidende gefluitquote:Op maandag 14 december 2020 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja, beetje jammer dan.quote:Op maandag 14 december 2020 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij tennis ook
Jammer hoor. De buitenbanen zijn ook niet bruikbaar nu, die worden opnieuw gelegd
Niet gehoord, maar ik neem aan die dan ook gewoon?quote:Op maandag 14 december 2020 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
De kaaswinkel ook? Ik kon het serieus amper volgen door dat afleidende gefluit
Alles met voedsel blijft gewoon open, voor zover ik het begrijp. Opticiens, apotheken, drogisterijen, thuiszorgwinkels ook.quote:Op maandag 14 december 2020 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen kun je het beste op de website van de Rijksoverheid kijken.quote:Op maandag 14 december 2020 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh stom hahaquote:Op maandag 14 december 2020 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze zou een zaalwedstrijd hebbenen binnensporten mag ook voor jeugd niet.
Ik hoop dat de club switcht naar buitentrainingen en oefenwedstrijden op het veld. Maar dat zal wel dit weekend al geregeld zijn.
De kans dat dat onder levensmiddelenwinkel valt lijkt me groter dan bij de slijter, dus ik denk het welquote:Op maandag 14 december 2020 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Winkels waar ze levensmiddelen verkopen zei Markquote:Op maandag 14 december 2020 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik kan echt geen kaasloze kerstquote:Op maandag 14 december 2020 19:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Winkels waar ze levensmiddelen verkopen zei Mark![]()
Dus ik vermoed kaaswinkels ook wel.
Kaas
Kaasquote:Op maandag 14 december 2020 19:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Winkels waar ze levensmiddelen verkopen zei Mark![]()
Dus ik vermoed kaaswinkels ook wel.
Kaas
De weekmarkt in ieder geval wel.quote:Op maandag 14 december 2020 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah het is ook weer niet echt verboden. Dus dat is lastig.quote:Op maandag 14 december 2020 19:18 schreef Em31 het volgende:
Hoe kunnen ze na 20 minuten dat buiten nog niet opgelost hebben, wtf.
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 14 december 2020 19:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Nou, rijksoverheid.nl is alvast niet te bereiken nu!
Zelfs FOK is bereikbaarquote:Op maandag 14 december 2020 19:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Nou, rijksoverheid.nl is alvast niet te bereiken nu!
Mquote:Op maandag 14 december 2020 19:26 schreef H_T het volgende:
Bij M nu gezeur over dat de maatregelen vlak voor de feestdagen komen. Alsof ze het expres doen! Alleen om ons te pesten
Nee idioot, het is blijkbaar nu nodig
quote:Op maandag 14 december 2020 19:26 schreef H_T het volgende:
Bij M nu gezeur over dat de maatregelen vlak voor de feestdagen komen. Alsof ze het expres doen! Alleen om ons te pesten
Nee idioot, het is blijkbaar nu nodig
Ik zou willen maar daar kom ik niet in.quote:Op maandag 14 december 2020 19:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen kun je het beste op de website van de Rijksoverheid kijken.