SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@cassa95 onderzocht: Veranderingen in de KeuzelijstMuziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
Dat is toch eerder een terug naar normaal tov die opleving vanwege de film etc?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Queen is aan het sterven. I'm Going Slightly Mad eruit vanaf 1644.
De overwinning van Danny is dus ook ten dele toe te schrijven aan een duidelijke terugval van de Queen-hype.
Ja, de Queen-hype is dus een beetje voorbij.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is toch eerder een terug naar normaal tov die opleving vanwege de film etc?
Met The Weight kan ik prima leven.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de Queen-hype is dus een beetje voorbij.
Gelukkig is er wel een Danny-hype net 2 extra noteringen.
Miss Montreal heeft die bonus gekaaptquote:Op donderdag 10 december 2020 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Valt me mee dat Stef Bos geen nieuwe noteringen heeft door het DBZ-effect. Zelfs Hilton barcelona haalt t niet opnieuw
Staan deze twee ook met verschillende spelling op die website?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:31 schreef Cassa95 het volgende:
Update totaal nieuw:
Hall & Oates - I Can't Go For That (No Can Do)
Hall and Oates - Maneater
Stef Bos heeft een rol gehad in Dragon Ball Z.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijk vind ik dat ook wel een beetje overdreven, die andere liedjes van Danny Vera zijn dan weer niet Top2000 waardig voor mijn gevoelquote:Op donderdag 10 december 2020 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de Queen-hype is dus een beetje voorbij.
Gelukkig is er wel een Danny-hype net 2 extra noteringen.
Die van TFF vind ik volledig overbodig.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:35 schreef pipster het volgende:
Ah Tears for Fears met Mad World, helaas staat die van Gary Jules er ook nog steeds in.
TFF heeft inderdaad beter, maar dat ding van Gary Jules vind ik echt brrrrr.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die van TFF vind ik volledig overbodig.
Dat brengt ongelukquote:
Tja, dat krijg je met een topickaap ;-)quote:Op donderdag 10 december 2020 11:42 schreef X-23 het volgende:
[..]
Staat #14Het deel is van 12 naar 14 gegaan.
Mexi had een lijstje, volgens mij alleen van 1701-1800quote:Op donderdag 10 december 2020 11:43 schreef PippenScottie het volgende:
Wordt er ook gewerkt aan een lijst van nummers die zijn verdwenen?
(Ik ben soort van aan het werk, dus gaat lastig)
Ah, dat gebeurt hier ook alquote:Op donderdag 10 december 2020 11:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met een topickaap ;-)
(kun je de titel veranderen?)quote:Op donderdag 10 december 2020 11:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met een topickaap ;-)
pino112.nl godenquote:Op donderdag 10 december 2020 11:39 schreef hhh38 het volgende:
Ze hebben die pagina met de lijst van vorig jaar echt volledig verneukt trouwens. Verschrikkelijk om daar nu dingen in op te zoeken
Tin Soldier lag er toch al uit?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:44 schreef ok01 het volgende:
In ieder geval eruit
Procol Harum - Homburg
Small Faces - Tin Soldier
Diesel - Sausolito Summernight
Dit is onjuist, Witchy Woman heeft er in de vroege jaren helemaal niet in gestaan.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Witchy Woman ligt er ook voor t eerst in 21 jaar uit
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Witchy Woman ligt er ook voor t eerst in 21 jaar uit
Take a load off Danny, take a load for free...quote:Op donderdag 10 december 2020 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met The Weight kan ik prima leven.
Goed punt, ging ervan uit dat t een immer present was. Maar toch lange tijd erin gestaanquote:Op donderdag 10 december 2020 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is onjuist, Witchy Woman heeft er in de vroege jaren helemaal niet in gestaan.
Hoop wel dat er hierdoor ook een paar mensen per ongeluk op The Band hebben gestemdquote:Op donderdag 10 december 2020 11:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Take a load off Danny, take a load for free...
Ik weet wie dit schreef en ik weet dat 'ie wel meer vindt dan dit. Maar over t algemeen is t een goede instelling. Toch vind ik t ook wel weer leuk om me te verbazen over nieuwe noteringen en uitvallers enzo.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens las ik daar dit:
"Ik luister elk jaar trouw zo'n beetje elke seconde dat ik wakker ben, maar met het me druk maken over welke nummers er wel of niet in staan ben ik al jaren geleden opgehouden. Was alleen maar frustrerend, en vergalde mijn luisterplezier bij voorbaat al. Staat nog altijd genoeg mooie muziek in de lijst, daar focus ik me dan dus ook maar op"
Hier kan ik me eigenlijk wel in vinden. Ik ga me niet ergeren aan het feit dat er mooie liedjes uit gaan en matige liedjes in komen maar gewoon genieten van de lijst.
Mahogany van Diana Ross lag er ook weer uitquote:Op donderdag 10 december 2020 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
364 Mannenkoor Karrespoor Lekker op de Trekker 1991
473 Daniel Lohues Op 't Platteland 2014
1644 Queen I'm Going Slightly Mad 1991
1655 Procol Harum Homburg 1967
1680 U2 Bullet The Blue Sky 1987
1689 The Script No Good In Goodbye 2014
1694 Maroon 5 She Will Be Loved 2004
1696 Richard Harris MacArthur Park 1968
1697 Eagles Witchy Woman 1972
1710 U2 Magnificent 2009
1715 Nielson Sexy Als Ik Dans 2014
1725 The Monkees Daydream Believer 1967
1731 The Beatles Back In The USSR 1968
1739 Coldplay Life In Technicolor II 2009
1742 Jim Croce I'll Have To Say I Love You In A Song 1974
1743 USA for Africa We Are The World 1985
1746 P!nk Beautiful Trauma 2017
1751 The Sweet The Ballroom Blitz 1973
1752 Foo Fighters Everlong (Acoustic) 1997
1756 Crosby, Stills, Nash & Young Carry On 1970
1759 Queen The Miracle 1989
1766 De Jeugd van Tegenwoordig Hollereer 2008
1774 Joe Bonamassa Dust Bowl 2011
1777 Bastille World Gone Mad 2017
1782 Bram Vermeulen De Wedstrijd 1991
1787 Queen The Invisible Man 1989
1788 Focus Sylvia 1972
1791 Kensington Done With It 2015
1792 Camila Cabello ft. Young Thug Havana 2017
1794 The Beatles For No One 1966
1797 U2 Sometimes You Can't Make It On Your Own 2004
1813 Luis Fonsi ft. Daddy Yankee Despacito 2017
1821 Cliff Richard & The Young Ones Living Doll 1986
1840 The Byrds Mr. Tambourine Man 1965
1842 Queen A Winter's Tale 1996
1918 Jeff Buckley Grace 1994
1921 Bruce Springsteen Meeting Across The River 1975
1966 Rene Klijn Mr. Blue 1993
1978 Diesel Sausolito Summernight 1980
Uitvallers 1601-1800 + wat losse benoemde liedjes
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Queen is aan het sterven. I'm Going Slightly Mad eruit vanaf 1644.
Dit is het wel inderdaad. Je moet ook gewoon accepteren dat veel mensen muziek meer als invulling voor de vakantieweek zien en ook op die manier stemmen.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik weet wie dit schreef en ik weet dat 'ie wel meer vindt dan dit. Maar over t algemeen is t een goede instelling. Toch vind ik t ook wel weer leuk om me te verbazen over nieuwe noteringen en uitvallers enzo.
Oh nee dat geloof ik ook en ik hou me er waarschijnlijk ook weer voor geen meter aan, maar ik vind het wel een mooie instelling.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik weet wie dit schreef en ik weet dat 'ie wel meer vindt dan dit. Maar over t algemeen is t een goede instelling. Toch vind ik t ook wel weer leuk om me te verbazen over nieuwe noteringen en uitvallers enzo.
Ja wel een geinige maar hoefde van mij niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:55 schreef peaceman het volgende:
[..]1 van de leukste die erin stond
Ja, mee eens. Ik heb er dit jaar ook op gestemd en dat was voor het eerst dat ik op Queen stemde. Ik dacht dat dit lied ook wel een coronabonus zou krijgen.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:55 schreef peaceman het volgende:
[..]1 van de leukste die erin stond
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja wel een geinige maar hoefde van mij niet.
Dit jaar ook geen Family Guy-concertgrappen meer: Mandy haalt de lijst niet!
en terecht!quote:Op donderdag 10 december 2020 11:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Oh en Lean On Me van Bill Withers staat er ook in
En Conway Twitty?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het toch ook best leuk om je druk te maken over bijzaken? Ik denk niet dat er veel mensen daadwerkelijk slechter van slapen.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens las ik daar dit:
"Ik luister elk jaar trouw zo'n beetje elke seconde dat ik wakker ben, maar met het me druk maken over welke nummers er wel of niet in staan ben ik al jaren geleden opgehouden. Was alleen maar frustrerend, en vergalde mijn luisterplezier bij voorbaat al. Staat nog altijd genoeg mooie muziek in de lijst, daar focus ik me dan dus ook maar op"
Hier kan ik me eigenlijk wel in vinden. Ik ga me niet ergeren aan het feit dat er mooie liedjes uit gaan en matige liedjes in komen maar gewoon genieten van de lijst.
Integendeel, #1842 in 2000.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:58 schreef Gretzl het volgende:
+ Bill Withers & Grover Washington – Just The Two Of Us (nooit eerder in de lijst)
Ah, dan is Wikipedia niet up-to-date. Vind het een eigenaardige binnenkomer, ondanks de DAB+. Wordt nauwelijks gedraaid op Radio 2. https://www.last.fm/user/(...)Grover+Washington+Jr.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Integendeel, #1842 in 2000.
Die tendens is in 2014 ingezet en in 2017 was de transitie vrijwel succesvol en sindsdien zijn er nog een paar vreemde overblijvers over en die vallen er ook steeds meer uit (Homburg, Terug naar de Kust, Eva Cassidy)quote:Op donderdag 10 december 2020 12:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het toch ook best leuk om je druk te maken over bijzaken? Ik denk niet dat er veel mensen daadwerkelijk slechter van slapen.![]()
Overigens zijn de ‘echte’ klappen ook al wel een paar jaar terug gevallen, als het gaat om het verdwijnen van mooie klassiekers, die vervangen worden door meer inwisselbare meuk. Ik bedoel, ik vind het jammer en ik heb er enthousiast op gestemd, maar ik verbaas me niet dat Homburg er nu uitligt. Dat dat ging gebeuren was al jaren een kwestie van tijd.
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:01 schreef ok01 het volgende:
Eruit:
Coldplay - Politik![]()
Jackson 5 - I Want You Back![]()
Radiohead - High And Dry bepaald niet hun beste liedje, dus prima dat die eruit is
Wikipedia gebruikenquote:Op donderdag 10 december 2020 12:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah, dan is Wikipedia niet up-to-date. Vind het een eigenaardige binnenkomer, ondanks de DAB+. Wordt nauwelijks gedraaid op Radio 2. https://www.last.fm/user/(...)Grover+Washington+Jr.
Dat de lijst ergernis en discussie meebrengt maakt 'm juist ook zo interessant. Naast alle mooie muziek (en Blof) is dat ook een deel van het plezier dat de Top2000 mij brengt.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het toch ook best leuk om je druk te maken over bijzaken? Ik denk niet dat er veel mensen daadwerkelijk slechter van slapen.![]()
Overigens zijn de ‘echte’ klappen ook al wel een paar jaar terug gevallen, als het gaat om het verdwijnen van mooie klassiekers, die vervangen worden door meer inwisselbare meuk. Ik bedoel, ik vind het jammer en ik heb er enthousiast op gestemd, maar ik verbaas me niet dat Homburg er nu uitligt. Dat dat ging gebeuren was al jaren een kwestie van tijd.
Diana Ross is sowieso wel heel erg ‘uit’ op de één of andere manier. Die heeft er toch met veel nummers ingestaan.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mahogany van Diana Ross lag er ook weer uit
Violet Hill ook, maar om Coldplay-notering #36464371 kan ik niet rouwig zijn.
Maar wel Panama dus kunnen we tijdens dat nummer het filmpje van die aflevering plaatsen.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is toch een opschuivend verhaal? Wat nu overblijvers zijn van een proces dat al aan de gang was vallen er binnenkort inderdaad uit, maar hierna zijn toch de jaren '70 aan de beurt?quote:Op donderdag 10 december 2020 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die tendens is in 2014 ingezet en in 2017 was de transitie vrijwel succesvol en sindsdien zijn er nog een paar vreemde overblijvers over en die vallen er ook steeds meer uit (Homburg, Terug naar de Kust, Eva Cassidy)
Maar de jaren 70 zijn onder de jeugd een stukje minder impopulair dan de jaren 60, voor mijn gevoel. Die stadionrock blijft het goed doen.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is toch een opschuivend verhaal? Wat nu overblijvers zijn van een proces dat al aan de gang was vallen er binnenkort inderdaad uit, maar hierna zijn toch de jaren '70 aan de beurt?
Ik hàd die info juist van Wikipedia...quote:Op donderdag 10 december 2020 12:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah, dan is Wikipedia niet up-to-date. Vind het een eigenaardige binnenkomer, ondanks de DAB+. Wordt nauwelijks gedraaid op Radio 2. https://www.last.fm/user/(...)Grover+Washington+Jr.
Meh, Piano Man is uit de jaren 70 en BohRhap bijv ook. Dus voor sommige muziek die in kroegen nog wordt gedraaid is best wel oor. Het zijn vaak de wat minder bekende hits of albumtrack die de Top 2000 jarenlang een eigen karakter gaven die nu worden afgeschud. Heel erg zonde.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar de jaren 70 zijn onder de jeugd een stukje minder impopulair dan de jaren 60, voor mijn gevoel. Die stadionrock blijft het goed doen.
Lekker op tijd.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:08 schreef X-23 het volgende:
Mijn lijst.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, part 2 stond vorig jaar enorm hoog maar is bewust uit de keuzelijst gehaald om maar één versie in de lijst te krijgen, lijkt het.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:07 schreef Tussle266 het volgende:
Die ene Alicia Keys plaat die in vijf uitvoeringen bestaat is toch ook eenmaal gesneuveld?
NICEquote:Op donderdag 10 december 2020 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coldplay verliest trouwens minimaal 4 noteringen.
Dit gebeurt wel vaker toch? Lola, Everlong, lijkt inderdaad een tactiek.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:09 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ja, part 2 stond vorig jaar enorm hoog maar is bewust uit de keuzelijst gehaald om maar één versie in de lijst te krijgen, lijkt het.
Een van de betere Coldplaysquote:
Hebben ze wel eerder gedaan met Kinks met Lola die er in dubbele uitvoering in kwam, evenals Like the Way I Do van Melissa Etheridge en dit jaar lijkt dat ook gebeurd te zijn met de akoestische en studioversie van Everlong. Prima wmb. Toch maar dubbelop. En een nummer krijgt niet de notering waarop het op basis van de stemmen recht heeft, want er zullen een hoop mensen op de ene of andere versie stemmen terwijl t ze gewoon om t nr gaat.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:09 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ja, part 2 stond vorig jaar enorm hoog maar is bewust uit de keuzelijst gehaald om maar één versie in de lijst te krijgen, lijkt het.
Ja, ik weet eigenlijk wel dat jouw database completer is. Zit alleen nog niet helemaal in mijn systeem (hopelijk straks wel).quote:Op donderdag 10 december 2020 12:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wikipedia gebruiken![]()
https://www.pino112.nl/top2000/alles.php
Goeie God, ooit zal er een Top 2000 komen waarin Blöf of Borsato hofleverancier worden.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beatles krijgen wel harde klapjes afgelopen jaren. Queen zal nog wel grootgrutter zijn maar t verschil met Blof en die twee wordt wel kleiner
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:10 schreef Fred_B het volgende:
Wat Zou Je Doen van Marco en Ali ligt eruit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je zou zeggen dat met de Di-rect-boost en de Rollercoasterhype deze er toch in moet staan:quote:Op donderdag 10 december 2020 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Di-rect heeft wel een dikke stemboost gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Living Doll ook weg zag ik, 2 nummers uit mijn flop 10 van vorig jaar eruitquote:Op donderdag 10 december 2020 12:10 schreef Fred_B het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Goeie God, ooit zal er een Top 2000 komen waarin Blöf of Borsato hofleverancier worden.
Ik hoop dat niet mee te maken.
Waren er nog nummers van Queen die er niet in stonden ja?quote:Op donderdag 10 december 2020 12:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Queen komt dan wel weer binnen met het volledig overbodige Good Old-Fashioned Lover Boy. Sommige dingen snap ik gewoon niet
Nieuw op de keuzelijstquote:Op donderdag 10 december 2020 12:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Queen komt dan wel weer binnen met het volledig overbodige Good Old-Fashioned Lover Boy. Sommige dingen snap ik gewoon niet
Ik denk eigenlijk eerder dat er ook wel een tijd gaat komen dat de oudere hits van Borsato geen vanzelfsprekendheid meer zijn.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Goeie God, ooit zal er een Top 2000 komen waarin Blöf of Borsato hofleverancier worden.
Ik hoop dat niet mee te maken.
Nee ik doe er (nog) niks mee.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er straks een compleet overzicht UIT en IN? En grootste stijgers en dalers? Moet ik dat nakijken bij Pino?
Waarom Bløf? Vorig jaar waren er 9 bands met meer noteringen dan Bløf. Noem dan Coldplay of David Bowiequote:Op donderdag 10 december 2020 12:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beatles krijgen wel harde klapjes afgelopen jaren. Queen zal nog wel grootgrutter zijn maar t verschil met Blof en die twee wordt wel kleiner
Stond er vorig jaar al inquote:Op donderdag 10 december 2020 12:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ook nieuw:
Nightwish - Ghost Love Score (Live@Wacken)
Omdat Blof elk jaar nog groeit terwijl Coldplay (was tot nu een kanshebber maar dit jaar flink achteruit) en Bowie niet heel hard meer groeien.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom Bløf? Vorig jaar waren er 9 bands met meer noteringen dan Bløf. Noem dan Coldplay of David Bowie
En Mooi Man, en geen René Le Blanc... 't Is best een mooie dag tot nu toe.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:10 schreef Fred_B het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:12 schreef ok01 het volgende:
Ook eruit:
Enigma - Sadeness Part 1![]()
John Lennon & Plastic Ono Band - Happy Xmas (War Is Over)![]()
Jammer en er komt alleen maar troep voor terug. Dat wordt volgend jaar stemmen op Bombay en Elevation.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:12 schreef ok01 het volgende:
Ook eruit:
Golden Earring - Bombay
Beatles - Lady Madonna
Enigma - Sadeness Part 1
U2 - Elevation
John Lennon & Plastic Ono Band - Happy Xmas (War Is Over)
Gered:
Genesis- Invisible Touch
Chemical Brothers - Hey Boy, Hey Girl
Dire Straits - Calling Elvis
Blind Melon - No Rain
Marvin Gaye - Lets Get It On
Barbra Streisand & Neil Diamond - You Dont Bring me Flowers
Nee hoor, vorig jaar nieuw.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ook nieuw:
Nightwish - Ghost Love Score (Live@Wacken)
Zal wel door de tentoonstelling in Groningen komen.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Queen en Beatles en U2 en Coldplay verliezen allemaal noteringen. Stones lijken het wat dat betreft wel goed te doen.
Nu heb ik zin in een pizza calzone.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Eros Ramazotti - Se Bastasse Una CanzoneVorig jaar in de bubbling under, nu terug in de lijst mede dankzij mijn stem
Begrijpelijk, maar het origineel is beterquote:Op donderdag 10 december 2020 12:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een pizza calzone.
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:22 schreef Poppejans het volgende:
Geen:
Mötley crüe-Kickstart my heart
Rammstein-Ich will
Nightwish-The greatest show on earth
Dr bibber-effectquote:Op donderdag 10 december 2020 12:25 schreef BasBasBas2 het volgende:
Abba - Summer Night City
Alanis Morissette - Thank U
Al Green - Let's Stay Together
Arctic Monkeys - Why’d you only call me when you high
Avicii ft. Chris Martin – Heaven
Bill Withers – Lean On Me
Bill Withers & Grover Washington jr - Just The Two Of Us
Billie Eilish - Everything I Wanted
Blof - Hemingway
Bruce Springsteen - Jersey Girl
Bruce Springsteen - Racing in the Street
Coldplay - Everyday Life
Creed - With Arms Wide Open
Danny Vera – The Devil’s Son
Danny Vera – The Weight
Davina Michelle - Skyward
Di-rect - Devil Don’t Care
Di-rect – Inside my Head
Di-rect - Soldier On
Di-rect – This Is Who We Are
Dolly dots - Love me just a little bit more
Dua Lipa - Don't Start Now
Eddie Vedder - Guaranteed
Ed Sheeran & Justin Bieber - I Don’t Care
Ed Sheeran ft. Khalid - Beautiful People
Eros Ramazotti - Se Bastasse Una Canzone
Foo Fighters - My Hero (Live)
The Gathering - Strange Machines
Guana Apes - Open Your Eyes
Guns N Roses - Civil War
Guns N Roses - You Could Be Mine
Harry Styles - Adore You
Harry Styles - Watermelon Sugar
Kate Bush - Babooshka
Kendrick Lamar - King Kunta
Kensickton - What Lies Ahead
Khruangbin ft. Leon Bridges - Texas Sun
Kiss - Detroit Rock City
Kraftwerk - The Model
Krezip - Lost Without You
Lenny Kravitz - Always on the Run
Level 42 - Love Games
Lewis Capaldi - Before You Go
Lynyrd Skynyrd - Simple Man
Maan - Ze huilt maar ze lacht
Marco Borsato, Davina Michelle & Armin van Buuren - Hoe het danst
Master KG - Jerusalema
Miss Montreal - Door De Wind
Miss Montreal - Een Stap Terug
Niall Horan - Nice to Meet ya
Niall Horan - This Town
Norah Jones - Come Away With Me
Normaal - Eenvoudige boerenlul
Nothing But Thieves - Impossible
Notorious BIG - Hypnotize
Opus - Life is Live
Outfield - Your Love
OutKast - Ms. Jackson
Panic! at the Disco - I Write Sins not Tragedies
Pearl Jam – Better Man
Post Malone - Circles
Pulp - Common People
Queen - Good Old-Fashioned Lover Boy
Racoon - De Echte Vent
Racoon - Het Is Al Laat Toch
Radiohead - Exit (music) for a film
Rammstein - Amerika
Randy Crawford - One day I'll Fly Away
Rob de Nijs - Zondag
Shawn Mendes & Camila Cabello - Senorita
Shirley Bassey - This Is My Life
Stevie Wonder - As
Tears for Fears - Mad World
Tino Martin - Zij Weet Het
U2 - One Tree Hill
Van Halen - Hot for Teacher
Van Halen - Panama
Van Halen - You Really Got Me
The Weeknd - Blinding Lights
The Weeknd ft. Daft Punk - I Feel it Coming
Zat ook in de quiz.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:17 schreef Cassa95 het volgende:
Over Blof als hofleverancier gesproken:
Abba - Summer Night City
Alanis Morissette - Thank U
Al Green - Let's Stay Together
Arctic Monkeys - Why’d you only call me when you high
Avicii ft. Chris Martin – Heaven
Bill Withers – Lean On Me
Billie Eilish - Everything I Wanted
Blof - Hemingway
Bruce Springsteen - Jersey Girl
Coldplay - Everyday Life
Creed - With Arms Wide Open
Danny Vera – The Devil’s Son
Danny Vera – The Weight
Davina Michelle - Skyward
Di-rect - Devil Don’t Care
Di-rect – Inside my Head
Di-rect - Soldier On
Di-rect – This Is Who We Are
Dolly dots - Love me just a little bit more
Dua Lipa - Don't Start Now
Eddie Vedder - Guaranteed
Ed Sheeran & Justin Bieber - I Don’t Care
Ed Sheeran ft. Khalid - Beautiful People
Eros Ramazotti - Se Bastasse Una Canzone
Foo Fighters - My Hero (Live)
The Gathering - Strange Machines
Guana Apes - Open Your Eyes
Guns N Roses - Civil War
Guns N Roses - You Could Be Mine
Harry Styles - Adore You
Harry Styles - Watermelon Sugar
Kate Bush - Babooshka
Kendrick Lamar - King Kunta
Kensickton - What Lies Ahead
Khruangbin ft. Leon Bridges - Texas Sun
Kiss - Detroit Rock City
Kraftwerk - The Model
Krezip - Lost Without You
Lenny Kravitz - Always on the Run
Level 42 - Love Games
Lewis Capaldi - Before You Go
Lynyrd Skynyrd - Simple Man
Maan - Ze huilt maar ze lacht
Marco Borsato, Davina Michelle & Armin van Buuren - Hoe het danst
Master KG - Jerusalema
Miss Montreal - Door De Wind
Miss Montreal - Een Stap Terug
Niall Horan - Nice to Meet ya
Niall Horan - This Town
Norah Jones - Come Away With Me
Normaal - Eenvoudige boerenlul
Nothing But Thieves - Impossible
Notorious BIG - Hypnotize
Opus - Life is Live
Outfield - Your Love
OutKast - Ms. Jackson
Panic! at the Disco - I Write Sins not Tragedies
Pearl Jam – Better Man
Post Malone - Circles
Pulp - Common People
Racoon - De Echte Vent
Racoon - Het Is Al Laat Toch
Radiohead - Exit (music) for a film
Rammstein - Amerika
Randy Crawford - One day I'll Fly Away
Shawn Mendes & Camila Cabello - Senorita
Shirley Bassey - This Is My Life
Stevie Wonder - As
Tears for Fears - Mad World
Tino Martin - Zij Weet Het
U2 - One Tree Hill
Van Halen - Hot for Teacher
Van Halen - Panama
Van Halen - You Really Got Me
The Weeknd - Blinding Lights
The Weeknd ft. Daft Punk - I Feel it Coming
Is misschien niet slecht voor ze. Houden ze minder noteringen over waarover de stemmen verspreid kunnen worden en maken ze misschien kans om weer es terug te keren in de top van de lijst (hoewel ze ook daar de laatste jaren vooral wegzakken)quote:
Die heeft er tot nu ook elk jaar in gestaan, ondanks een zekere oubolligheid.quote:1743 USA for Africa We Are The World 1985
dit zijn degenen die ik echt jammer vind.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
1644 Queen I'm Going Slightly Mad 1991
1655 Procol Harum Homburg 1967
1696 Richard Harris MacArthur Park 1968
1697 Eagles Witchy Woman 1972
1725 The Monkees Daydream Believer 1967
1742 Jim Croce I'll Have To Say I Love You In A Song 1974
1743 USA for Africa We Are The World 1985
1751 The Sweet The Ballroom Blitz 1973
1756 Crosby, Stills, Nash & Young Carry On 1970
1808 Barry Manilow Mandy 1974
1840 The Byrds Mr. Tambourine Man 1965
1847 Billy Joel Just The Way You Are 1977
1852 David Sylvian Forbidden Colours 1984
1862 The Beach Boys Wouldn't It Be Nice 1966
1879 Peter Sarstedt Where Do You Go To My Lovely 1969
1886 Eagles Peaceful Easy Feelin' 1972
1895 The Beatles Eight Days A Week 1965
1918 Jeff Buckley Grace 1994
1949 Jackson 5 I Want You Back 1970
1965 John Lennon & Plastic Ono Band Happy X-Mas 1972
1968 Enigma Sadeness Part 1 1990
1987 The Beatles Lady Madonna 1968
1995 Diana Ross Theme From Mahogany (Do You Know Where You're Going To) 1976
2000 Crosby, Stills & Nash Suite: Judy Blue Eyes 1969
Wij noteren reeds 78 uitvallers en dan is 1900-2000 niet gecheckt. Ik denk dat er nog zo'n 25-35 bij gaan komen.
Ahh, nee, Wat zou je doen? eruit..quote:Op donderdag 10 december 2020 12:10 schreef Fred_B het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze stonden er volgens Wikipedia in 2019 ook al inquote:Op donderdag 10 december 2020 12:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verder terug in de lijst:
Bette Middler - Beast Of Burden
Neil Young - Southern Man
Phil Collins - Take Me Home
https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/blof/wat-zou-je-doenquote:Op donderdag 10 december 2020 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ahh, nee, Wat zou je doen? eruit..
Op welk nummer moet ik dan "KLOOTZAK!"meeroepen?
Op het nr van Blof misschien?quote:Op donderdag 10 december 2020 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is meelopen met de massaquote:Op donderdag 10 december 2020 12:34 schreef Benny het volgende:
[..]
https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/blof/wat-zou-je-doen
Met een van hun minste singles nog welquote:Op donderdag 10 december 2020 12:21 schreef TheVulture het volgende:
Nog steeds balen dat Arcade Fire er maar één lullig keertje in staat
Een liedje van blofquote:Op donderdag 10 december 2020 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Love Don’t Hate It van Duncan ook niet, terwijl Arcade blijkbaar gestegen is. Ik had dat eerder andersom verwacht.quote:
Luister jij helemaal niet naar nieuwe muziek?quote:
Komt ook uit 1D, net als Harrie.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Luister jij helemaal niet naar nieuwe muziek?
Dat is van de grootste mannelijk popartiesten van de laatste jaren. Komt qua populariteit in de buurt van Ed Sheeran, Harry Styles, Drake, Justin Bieber.
Wacht even... Hoe kun je zien of iets is gestegen?quote:Op donderdag 10 december 2020 12:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Love Don’t Hate It van Duncan ook niet, terwijl Arcade blijkbaar gestegen is. Ik had dat eerder andersom verwacht.
Als je keihard Klootzak roept door Liefs Uit Londen denken ze dat je Gilles de la Tourette hebt.quote:
Dat werd tijdens de stemfinale-dag vermeld bij de stats.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Wacht even... Hoe kun je zien of iets is gestegen?
One Direction is uit elkaar?quote:Op donderdag 10 december 2020 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt ook uit 1D, net als Harrie.
Dat werd op Radio 2 gezegd een paar dagen terug.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Wacht even... Hoe kun je zien of iets is gestegen?
Mwah, Niall Horan staat toch wel flink in de schaduw van zijn One Direction-collega Harry Stylesquote:Op donderdag 10 december 2020 12:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat is van de grootste mannelijk popartiesten van de laatste jaren. Komt qua populariteit in de buurt van Ed Sheeran, Harry Styles, Drake, Justin Bieber.
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat zou René Le Blanc nou ook moeten doen.
Kan ik opmaken uit alle niet gegeven informatie dat het een zanger van het woonwagenkamp of volkswijk komt die walgelijke Nederlandse liederen zingt ?quote:Op donderdag 10 december 2020 12:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat zou René Le Blanc nou ook moeten doen.
Yes!!!!!!quote:Op donderdag 10 december 2020 12:15 schreef ok01 het volgende:
Tim Hardin heeft het godzijdank wel gered
Een 'zanger' die iig in zichzelf gelooftquote:Op donderdag 10 december 2020 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik opmaken uit alle niet gegeven informatie dat het een zanger van het woonwagenkamp of volkswijk komt die walgelijke Nederlandse liederen zingt ?
Je klikte de verkeerde emoticons aan.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
One Direction is uit elkaar?![]()
waarom zegt niemand dat?
Nooit van gehoord, maar als ik dat rijtje zie ben ik daar ook niet rouwig om. Wat een ellende.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Terug naar de kut staat er nog in
Okeej.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je klikte de verkeerde emoticons aan.
De beste popplaten zijn de laatste jaren steevast van vrouwelijke makelij:quote:Op donderdag 10 december 2020 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Conclusie is wel dat ik niets gemist heb ik 2020 dus.
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:45 schreef cafca het volgende:
Nou, Child in Time staat iig nog in de lijst.
Ik vind dat Harry en Niall best wat leuke nummertjes hebben.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De beste popplaten zijn de laatste jaren steevast van vrouwelijke makelij:
- Taylor Swift
- Dua Lipa
- Billie Eilish
- Charli XCX
- Ariana Grande
Samen krijgen we het onder controle.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:44 schreef ReibRekkel het volgende:
The Beatles - We Can Work It Out heeft het ook niet gered.
Arnhemse voetbalverenigingen daarentegen wel.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Zuid-Afrikaanse voetbalverenigingen in de Top 2000 dit jaar.
Jammer, had nog wel zoveel memes klaar staanquote:Op donderdag 10 december 2020 12:10 schreef Fred_B het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik ookquote:Op donderdag 10 december 2020 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat Harry en Niall best wat leuke nummertjes hebben.
Eens! Jammer dat die eruit isquote:Op donderdag 10 december 2020 12:48 schreef DecoAoreste het volgende:
1903 Of Monsters and Men Little Talks 2012
Huilen. Deze moderne klassieker wordt echt niet voldoende op waarde geschat. Het was ook nog hun enige notering...
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Huilen. Deze moderne klassieker wordt echt niet voldoende op waarde geschat. Het was ook nog hun enige notering...
Janken en tranen met tuitenquote:Op donderdag 10 december 2020 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
1943 Amy Macdonald Mr Rock & Roll 2008
Watttttttquote:Op donderdag 10 december 2020 12:48 schreef VdB95 het volgende:
Ik kwam dit forum tegen toen ik wilde checken of er al iemand een lijstje nieuwe binnenkomers bij elkaar had gesprokkeld. Fijn om te zien dat er nog meer mensen zijn die zo'n interesse in de lijst hebben.
Fleetwood Mac - Never Going Back Again is trouwens ook nieuw
Fleetwood Mac mag er in. Als we die kwaliteit binnenhalen voor alles wat eruit valt, klaag ik nietquote:Op donderdag 10 december 2020 12:48 schreef VdB95 het volgende:
Ik kwam dit forum tegen toen ik wilde checken of er al iemand een lijstje nieuwe binnenkomers bij elkaar had gesprokkeld. Fijn om te zien dat er nog meer mensen zijn die zo'n interesse in de lijst hebben.
misschien omdat je het verkeerd gespeld hadquote:Op donderdag 10 december 2020 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Kaiser Chiefs liggen er nu ook helemaal uit met het verdwijnen van Ruby. Zelf gestemd op I Predit a Riot maar die heeft het niet gehaald
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien omdat je het verkeerd gespeld had
Kink 1500 zou ik een goede lijst vinden als er minstens 2x zoveel vrouwelijke artiesten in komen te staan en als de dominantie van de hardere rock in hoge regionen wat afneemt. Nu is ie nog te eenzijdig met te veel rockdino's.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind de kink 1500 toch leuker
Die zijn bijna weerbij elkaar. Degene die dood zou zijn, houdt het het langste vol.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn the Beatles eigenlijk nog bij elkaar? Of heb ik daar ook iets gemist?
Welkomquote:Op donderdag 10 december 2020 12:48 schreef VdB95 het volgende:
Ik vind/vond dit altijd een irritant nummer in alle eerlijkheidquote:Op donderdag 10 december 2020 12:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Kan niet wachten op het nieuwe album danquote:Op donderdag 10 december 2020 12:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Die zijn bijna weerbij elkaar. Degene die dood zou zijn, houdt het het langste vol.
Mee eens. Veel leuke pophitjes van eind 00s of begin 10s vallen er een voor een uit, en wat ervoor in de plaats komt is veelal minder (op een Billie Eilish, The Weeknd of Dua Lipa na).quote:Op donderdag 10 december 2020 12:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Of Monsters And Men, Blaudzun én Kaiser Chiefs eruit, het wordt nu wel heel pijnlijk allemaal. Grosso modo is de lijst er opnieuw op achteruit gegaan dus, net als de afgelopen jaren.
Beste editie was denk ik 2014 of 2015.
Miss Montreal welquote:Op donderdag 10 december 2020 12:59 schreef Cee het volgende:
Volgens de site staat Sanne Hans met Door de wind er niet in en dat vind ik toch redelijk shockerend.
Onmogelijk. Je moet inderdaad zoeken op Miss M https://staatieindetop200(...)ontreal/door-de-windquote:Op donderdag 10 december 2020 12:59 schreef Cee het volgende:
Volgens de site staat Sanne Hans met Door de wind er niet in en dat vind ik toch redelijk shockerend.
Ringo Starr leeft ook nog, dus het is 50-50quote:Op donderdag 10 december 2020 12:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Die zijn bijna weerbij elkaar. Degene die dood zou zijn, houdt het het langste vol.
Miss Montreal met dat nr staat er dan weer wel inquote:Op donderdag 10 december 2020 12:59 schreef Cee het volgende:
Wel als je 'Miss Montreal' invoertquote:Op donderdag 10 december 2020 12:59 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2020 13:01 schreef Cee het volgende:
JA HET IS MISS MONTREAL ik weet het nu wel![]()
ja, dat was inderdaad je foutquote:Op donderdag 10 december 2020 13:01 schreef Cee het volgende:
JA HET IS MISS MONTREAL ik weet het nu wel![]()
Ik ken dat hele nr nietquote:Op donderdag 10 december 2020 13:01 schreef Momo het volgende:
Zou mij ook niet verbazen als die top 200 staat
Sanne Hans staat er helemaal niet in lees ik net.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:01 schreef Momo het volgende:
Zou mij ook niet verbazen als die top 200 staat
Ik zie Fleetwood Mac over enkele jaren nog wel in de buurt komen van Queen. Die zijn heel populair onder jongeren.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:48 schreef VdB95 het volgende:
Ik vind dat juist 3 noteringen die ik niet echt zou missenquote:Op donderdag 10 december 2020 12:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Of Monsters And Men, Blaudzun én Kaiser Chiefs eruit, het wordt nu wel heel pijnlijk allemaal. Grosso modo is de lijst er opnieuw op achteruit gegaan dus, net als de afgelopen jaren.
Beste editie was denk ik 2014 of 2015.
Dit was in de keuzelijst al het geval. Dat maakt het inderdaad wat lastiger.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik probeer geautomatiseerd alle nummers van vorig jaar te checken, maar Radio 2 loopt zoals vanouds weer te kloten met de namen van de artiesten en de titels. Dus dat wordt hem niet helaas.
https://staatieindetop200(...)volution/purple-rain zegt namelijk dat ie er niet in staat
maar
https://staatieindetop200(...)ple-rain-albumversie wel.
Wellicht dat je dus nu zo kan zien van welk nummer ze de albumversie gaan draaien.
De 26 luisteraars hebben niet gestemd zeker.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:04 schreef Poppejans het volgende:
Froukje-Groter dan ik
staat er ook niet in. Die had ik nog wel verwacht. 3FM heeft die wel veel gedraaid
Was wel een kerona anthem daar. Beetje voorspellende plaat net zoals Soldier On.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De 26 luisteraars hebben niet gestemd zeker.
Verkeerde gifje.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:05 schreef Benny het volgende:
https://staatieindetop200(...)l-pokemon-theme-song
Goed zo
LET IT HAPPEN (albumversie)quote:Op donderdag 10 december 2020 13:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik probeer geautomatiseerd alle nummers van vorig jaar te checken, maar Radio 2 loopt zoals vanouds weer te kloten met de namen van de artiesten en de titels. Dus dat wordt hem niet helaas.
https://staatieindetop200(...)volution/purple-rain zegt namelijk dat ie er niet in staat
maar
https://staatieindetop200(...)ple-rain-albumversie wel.
Wellicht dat je dus nu zo kan zien van welk nummer ze de albumversie gaan draaien.
Niet op de keuzelijst (want 2020), dan is een alternatief hitje al bij voorbaat kansloosquote:Op donderdag 10 december 2020 13:04 schreef Poppejans het volgende:
Froukje-Groter dan ik
staat er ook niet in. Die had ik nog wel verwacht. 3FM heeft die wel veel gedraaid
En dingen als Cranberries vs The Cranberries?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:05 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit was in de keuzelijst al het geval. Dat maakt het inderdaad wat lastiger.
Wat heeft Milow geflikt om in 2020 opnieuw populair te worden?quote:
DBZ-bonusquote:Op donderdag 10 december 2020 13:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wat heeft Milow geflikt om in 2020 opnieuw populair te worden?
DBZquote:Op donderdag 10 december 2020 13:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Meegedaan aan De Beste Zangers.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Beste Zangersquote:Op donderdag 10 december 2020 13:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat liedje pas ken sinds een paar dagen, maar het lijkt me geen kanshebber voor de Top 2000.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was wel een kerona anthem daar. Beetje voorspellende plaat net zoals Soldier On.
Ik had m ook niet verwacht, nee.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat liedje pas ken sinds een paar dagen, maar het lijkt me geen kanshebber voor de Top 2000.
Nondeju, ik wilde er nog op stemmenquote:Op donderdag 10 december 2020 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
1964 Snow Patrol Set The Fire To The Third Bar 2006
NIET in de lijst. Even huilen.
Positie is over 9000?quote:
Nederland is een smakeloos landquote:Op donderdag 10 december 2020 13:10 schreef Gretzl het volgende:
Ik ga Eefje dan maar zeggen dat ze zich in 2021 ook moet opgeven voor Beste Zangers![]()
Bizar dat zo'n programma zoveel invloed heeft
Sorry man, ik weet echt helemaal niks over Dragonball Zquote:
Qftquote:Op donderdag 10 december 2020 13:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land
Alle leuke alternatieve hitjes worden afgeslachtquote:Op donderdag 10 december 2020 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
1964 Snow Patrol Set The Fire To The Third Bar 2006
NIET in de lijst. Even huilen.
Kunnen we hier requests indienen?quote:
Aha, vertraagde DAB+quote:
Bij Thinking of A Place staat geen albumversie, maar in de vorige jaren stond er rond de meeste tracks ook (albumversie). Gezien ze nu acht uur eerder beginnen, geen excuses meer.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
LET IT HAPPEN (albumversie)![]()
![]()
![]()
https://staatieindetop200(...)t-happen-albumversie
Zei ik toch alquote:Op donderdag 10 december 2020 13:10 schreef Gretzl het volgende:
Ik ga Eefje dan maar zeggen dat ze zich in 2021 ook moet opgeven voor Beste Zangers![]()
ToaP heeft gelukkig geen aparte singleversiequote:Op donderdag 10 december 2020 13:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij Thinking of A Place staat geen albumversie, maar in de vorige jaren stond er rond de meeste tracks ook (albumversie). Gezien ze nu acht uur eerder beginnen, geen excuses meer.
quote:Op donderdag 10 december 2020 13:11 schreef Cee het volgende:
Even een applausje voor de stats-bazen in dit topic trouwens.
Daarom is ze zo leuk.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:15 schreef TheVulture het volgende:
Eefje de Visser is voor mij een beetje de vrouwelijke Spinvis
Zal geen toeval zijn dat het mijn twee fave artiesten van Nederlandse bodem zijn.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:15 schreef TheVulture het volgende:
Eefje de Visser is voor mij een beetje de vrouwelijke Spinvis![]()
Maar in de Radio 2-versie is die flink ingeknipt. Ruud de Wild durfde die ingeknipte 'de volledige' te noemen.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
ToaP heeft gelukkig geen aparte singleversie
Ook wieberen voor deze parelquote:Op donderdag 10 december 2020 13:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Alle leuke alternatieve hitjes worden afgeslacht![]()
Dit duet stond vorig jaar wel bij m'n fave 10 nummers van de hele lijst
quote:Saybia The Day After Tomorrow 2002
Mooie nieuwkomer, dit.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:17 schreef VdB95 het volgende:
Mwah, het creeërt wel een brug naar 'het volk', de mensen die doorgaans weinig nieuwe muziek of artiesten (willen) ontdekken. Je moet er als artiest dan wel voor open staan om dingen te zingen die én niet meteen in je straatje liggen én je moet janken op tv maar als dank daarvoor krijg je minstens 1 aflevering gewijd aan je eigen muziek en je staat wekelijks in the picture bij een miljoenenpubliek. Als je doel is om bekender te worden en zo meer mensen uiteindelijk naar je muziek te laten luisteren, vind ik het logisch dat mensen er aan meedoen. Vooral artiesten die in de breedte nog niet zo bekend zijn. Dus dan is het goed dat er een dergelijk programma is, ik snap de haat niet zo.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:10 schreef Gretzl het volgende:
Blij mee, is voormalig stemlijstgenotquote:Op donderdag 10 december 2020 11:53 schreef Cassa95 het volgende:
Leg het me uit: hoe kunnen mensen de quasi-diepzinnige teksten van Eefje en/of Spinvis zo mooi vinden, terwijl wanneer zoiets door Bløf wordt gezongen het wordt afgezeken?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:15 schreef TheVulture het volgende:
Eefje de Visser is voor mij een beetje de vrouwelijke Spinvis![]()
Ik trek die muziek niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |