Is dit een cover?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:01 schreef Cassa95 het volgende:
Update totaal, tijd om te kijken naar de nieuwen op de keuzelijst:
Van Halen - You Really Got Me
Misschien moet je zoeken op Smithsquote:Op donderdag 10 december 2020 11:08 schreef Gretzl het volgende:
Zijn The Smiths nu werkelijk met alle noteringen uit de lijst gevallen, waaronder There Is a Light That Never Goes Out (#820)? Kan dat bijna niet geloven eigenlijk...
Ohja het streepjequote:Op donderdag 10 december 2020 11:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Élan (albumversie) staat er nog wel in
Als je "the" weglaat staan ze er gewoon nog inquote:Op donderdag 10 december 2020 11:08 schreef Gretzl het volgende:
Zijn The Smiths nu werkelijk met alle noteringen uit de lijst gevallen, waaronder There Is a Light That Never Goes Out (#820)? Kan dat bijna niet geloven eigenlijk...
De nummer 1 van de snob 2000 van vorig jaar staat er niet inquote:Op donderdag 10 december 2020 11:07 schreef Momo het volgende:
Zo te zien nog geen Porcupine Tree nummers, mooi dat The Gathering er wel in is gekomen![]()
Nightwish - Elan is eruit
Ben benieuwd waar De Keerl zal eindigen nu.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Daniel Lohues met Op t Platteland is er na een jaar aanwezigheid tussen plek 400 en 500 ook weer uit. Lekker voor die boeren
Mogen deze terug ipv 2 x Raccoon?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
1725 The Monkees Daydream Believer 1967
1788 Focus Sylvia 1972
Dus nu in geen van de lijsten. Tijd voor een Snobtop 2000.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De nummer 1 van de snob 2000 van vorig jaar staat er niet in
3-cijferige daling aldus Stasse maandag. Dus dan zou ie nog net wel of net niet in de top 1000 kunnen staan (of heel dik nog wel)quote:Op donderdag 10 december 2020 11:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar De Keerl zal eindigen nu.
Wat ik als ik je zeg dat Renee Klijn eruit ligt?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook ff verder met 1700-1601. Als iemand zich geroepen voelt om onderaan de lijst bezig te gaan heb je mijn zegen.
Als ze die in de keuzelijst zetten komt Arriving Somewhere But Not Here er echt wel in denk ik. Past ook nog wel in radio 2 muziek.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Haha ja, ben er nu ook achter.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien moet je zoeken op Smiths
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 10 december 2020 11:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat ik als ik je zeg dat Renee Klijn eruit ligt?
Zijn er überhaupt oud-snobbers gepromoveerd naar de T2000, op Exit Music na?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
King Kunta neem ik aan? Strange Machines?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt oud-snobbers gepromoveerd naar de T2000, op Exit Music na?
In de V500 staat ie op #6 en in de MuMeLadder op #431. Beide lijsten worden ook elk jaar uitgezonden op internet, maar die finaleweekenden zitten er al op.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dus nu in geen van de lijsten. Tijd voor een Snobtop 2000.
Hoop heel prima nieuwe noteringen hoorquote:Op donderdag 10 december 2020 11:05 schreef BasBasBas2 het volgende:
Al Green - Let’s stay Together
Bill Withers - Lean on Me
Billie Eilish - Everything I Wanted
Bruce Springsteen - Jersey Girl
Dolly dots - love me just a little bit more
Eddie Vedder - Guaranteed
Ed Sheeran & Justin Bieber - I Don’t Care
Guana Apes - Open Your Eyes
Guns N Roses - Civil War
Hall and Oates - I Can’t Go for that
Hall and Oates - Maneater
Kendrick Lamar - King Kunta
Khruangbin ft. Leon Bridges - Texas Sun
Notorious BIG - Hypnotize
Opus - Life is Live
Pearl Jam - Better Man
Pulp - common people
Radiohead - Exit music (for a film)
Shirley Bassey - This is my life
Goodbeyequote:Op donderdag 10 december 2020 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
No Good in Goodbye eruit, kunnen we nooit meer klagen dat het een Ordinary World-ripoff is.
Als je naar heel de geschiedenis van de Snob kijkt tientallen. Afgelopen jaar, 3 of 4.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt oud-snobbers gepromoveerd naar de T2000, op Exit Music na?
Hun cover van Smash Mouth zal er nog wel in staan?quote:
Het zouden er waarschijnlijk elk jaar +10 zijn als Radio 2 het fatsoen neemt om alternatieve nummers waar veel op wordt gestemd in de vrije keuze automatisch het jaar erop in de keuzelijst zou plaatsen. Zie King Kunta, Strange Machines en Exit Music.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als je naar heel de geschiedenis van de Snob kijkt tientallen. Afgelopen jaar, 3 of 4.
Sinds ze de vaste verhouding keuzelijst/vrije keuze hebben losgelaten stem ik alleen maar meer op nummers van de keuzelijst en ik ben vast niet de enige.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het zouden er waarschijnlijk elk jaar +10 zijn als Radio 2 het fatsoen neemt om alternatieve nummers waar veel op wordt gestemd in de vrije keuze automatisch het jaar erop in de keuzelijst zou plaatsen. Zie King Kunta, Strange Machines en Exit Music.
Ik blijf het elk jaar herhalen: de samenstelling van de lijst wordt teveel bepaald door de nieuwkomers op de keuzelijst. Radio 2 weet dit dondersgoed en ze het lijken het allemaal prima te vinden.
Let eens op je enters aubquote:Op donderdag 10 december 2020 11:23 schreef BasBasBas2 het volgende:
Arctic Monkeys - Why’d you only call me when you high
Deze zijn nieuw?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:23 schreef BasBasBas2 het volgende:
Arctic Monkeys - Why’d you only call me when you high
Avicii ft. Chris Martin - Heaven
Bill Withers - Lean on Me
Billie Eilish - Everything I Wanted
Bruce Springsteen - Jersey Girl
Bruce Springsteen - Racing in the Street
Coldplay - Everyday Life
Creed - With Arms Wide Open
Danny Vera - The Devil’s Son
Danny Vera - The Weight
Davina Michelle - Skyward
Direct - Devil Don't Care
Direct - Inside My Head
Direct - This Is Who We Are
Direct - Soldier On
Dolly dots - love me just a little bit more
Dua Lipa - Don’t Start Now
Eddie Vedder - Guaranteed
Ed Sheeran & Justin Bieber - I Don’t Care
Ed Sheeran ft. Khalid - Beautiful People
Foo Fighters - My Hero (Live)
The Gathering - Strange Machines
Guana Apes - Open Your Eyes
Guns N Roses - Civil War
Hall and Oates - I Can’t Go for that
Hall and Oates - Maneater
Harry Styles - Adore You
Harry Styles - Watermelon Sugar
Kendrick Lamar - King Kunta
- What Lies Ahead
Khruangbin ft. Leon Bridges - Texas Sun
Kiss - Detroit Rock City
Kraftwerk - The Model
Krezip - Lost Without You
Lenny Kravitz - Always on the Run
Lewis Capaldi - Before You Go
Lynyrd Skynyrd - Simple Man
Maan - Ze huilt maar ze lacht
Marco Borsato, Davina Michelle & Armin van Buuren - Hoe het danst
Master KG - Jerusalema
Miss Montreal - Door de wind
Miss Montreal - Een stap terug
Niall Horan - Nice to Meet ya
Norah Jones - Come Away with Me
Normaal - Eenvoudige boerenlul
Nothing But Thieves - Impossible
Notorious BIG - Hypnotize
Opus - Life is Live
Panic! at the Disco - I Write Sins not Tragedies
Pearl Jam - Better Man
Post Malone - Circles
Pulp - common people
Racoon - De Echte Vent
Racoon - Het is al laat toch
Radiohead - Exit music (for a film)
Rammstein - Amerika
Shirley Bassey - This is my life
Tino Martin - Zij weet het
U2 - One Tree Hill
Van Halen - Hot for Teacher
Van Halen - Panama
Van Halen - You Really Got Me
The Weeknd - Blinding Lights
The Weeknd - I Feel it Coming
Ja lopen 2 lijsten door elkaar. Deze lijst is niet volledig. Oa Randy Crawford staat er niet opquote:Op donderdag 10 december 2020 11:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Deze zijn nieuw?
The Gathering - Strange Machines mmag er bij
Jawel. Dr. Dre doet ook mee.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:26 schreef pipster het volgende:
California Love van 2pac
STAAT ER NIET IN
Ah ok, had hem gewoon uit de lijst van 2019 overgenomen. Moeten ze het daar ook eens goed zetten.quote:
Héél goed getimede dodenbonusquote:Op donderdag 10 december 2020 11:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat het Maradona-effect mijn favoriete effect is van deze top 2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |