Kan niet wachten op het nieuwe album danquote:Op donderdag 10 december 2020 12:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Die zijn bijna weerbij elkaar. Degene die dood zou zijn, houdt het het langste vol.
Mee eens. Veel leuke pophitjes van eind 00s of begin 10s vallen er een voor een uit, en wat ervoor in de plaats komt is veelal minder (op een Billie Eilish, The Weeknd of Dua Lipa na).quote:Op donderdag 10 december 2020 12:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Of Monsters And Men, Blaudzun én Kaiser Chiefs eruit, het wordt nu wel heel pijnlijk allemaal. Grosso modo is de lijst er opnieuw op achteruit gegaan dus, net als de afgelopen jaren.
Beste editie was denk ik 2014 of 2015.
Miss Montreal welquote:Op donderdag 10 december 2020 12:59 schreef Cee het volgende:
Volgens de site staat Sanne Hans met Door de wind er niet in en dat vind ik toch redelijk shockerend.
Onmogelijk. Je moet inderdaad zoeken op Miss M https://staatieindetop200(...)ontreal/door-de-windquote:Op donderdag 10 december 2020 12:59 schreef Cee het volgende:
Volgens de site staat Sanne Hans met Door de wind er niet in en dat vind ik toch redelijk shockerend.
Ringo Starr leeft ook nog, dus het is 50-50quote:Op donderdag 10 december 2020 12:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Die zijn bijna weerbij elkaar. Degene die dood zou zijn, houdt het het langste vol.
Miss Montreal met dat nr staat er dan weer wel inquote:Op donderdag 10 december 2020 12:59 schreef Cee het volgende:
Wel als je 'Miss Montreal' invoertquote:Op donderdag 10 december 2020 12:59 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2020 13:01 schreef Cee het volgende:
JA HET IS MISS MONTREAL ik weet het nu wel![]()
ja, dat was inderdaad je foutquote:Op donderdag 10 december 2020 13:01 schreef Cee het volgende:
JA HET IS MISS MONTREAL ik weet het nu wel![]()
Ik ken dat hele nr nietquote:Op donderdag 10 december 2020 13:01 schreef Momo het volgende:
Zou mij ook niet verbazen als die top 200 staat
Sanne Hans staat er helemaal niet in lees ik net.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:01 schreef Momo het volgende:
Zou mij ook niet verbazen als die top 200 staat
Ik zie Fleetwood Mac over enkele jaren nog wel in de buurt komen van Queen. Die zijn heel populair onder jongeren.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:48 schreef VdB95 het volgende:
Ik kwam dit forum tegen toen ik wilde checken of er al iemand een lijstje nieuwe binnenkomers bij elkaar had gesprokkeld. Fijn om te zien dat er nog meer mensen zijn die zo'n interesse in de lijst hebben.
Fleetwood Mac - Never Going Back Again is trouwens ook nieuw
Ik vind dat juist 3 noteringen die ik niet echt zou missenquote:Op donderdag 10 december 2020 12:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Of Monsters And Men, Blaudzun én Kaiser Chiefs eruit, het wordt nu wel heel pijnlijk allemaal. Grosso modo is de lijst er opnieuw op achteruit gegaan dus, net als de afgelopen jaren.
Beste editie was denk ik 2014 of 2015.
Dit was in de keuzelijst al het geval. Dat maakt het inderdaad wat lastiger.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik probeer geautomatiseerd alle nummers van vorig jaar te checken, maar Radio 2 loopt zoals vanouds weer te kloten met de namen van de artiesten en de titels. Dus dat wordt hem niet helaas.
https://staatieindetop200(...)volution/purple-rain zegt namelijk dat ie er niet in staat
maar
https://staatieindetop200(...)ple-rain-albumversie wel.
Wellicht dat je dus nu zo kan zien van welk nummer ze de albumversie gaan draaien.
De 26 luisteraars hebben niet gestemd zeker.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:04 schreef Poppejans het volgende:
Froukje-Groter dan ik
staat er ook niet in. Die had ik nog wel verwacht. 3FM heeft die wel veel gedraaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |