Tja, dat krijg je met een topickaap ;-)quote:Op donderdag 10 december 2020 11:42 schreef X-23 het volgende:
[..]
Staat #14Het deel is van 12 naar 14 gegaan.
Mexi had een lijstje, volgens mij alleen van 1701-1800quote:Op donderdag 10 december 2020 11:43 schreef PippenScottie het volgende:
Wordt er ook gewerkt aan een lijst van nummers die zijn verdwenen?
(Ik ben soort van aan het werk, dus gaat lastig)
Ah, dat gebeurt hier ook alquote:Op donderdag 10 december 2020 11:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met een topickaap ;-)
(kun je de titel veranderen?)quote:Op donderdag 10 december 2020 11:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met een topickaap ;-)
pino112.nl godenquote:Op donderdag 10 december 2020 11:39 schreef hhh38 het volgende:
Ze hebben die pagina met de lijst van vorig jaar echt volledig verneukt trouwens. Verschrikkelijk om daar nu dingen in op te zoeken
Tin Soldier lag er toch al uit?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:44 schreef ok01 het volgende:
In ieder geval eruit
Procol Harum - Homburg
Small Faces - Tin Soldier
Diesel - Sausolito Summernight
Dit is onjuist, Witchy Woman heeft er in de vroege jaren helemaal niet in gestaan.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Witchy Woman ligt er ook voor t eerst in 21 jaar uit
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Witchy Woman ligt er ook voor t eerst in 21 jaar uit
Take a load off Danny, take a load for free...quote:Op donderdag 10 december 2020 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met The Weight kan ik prima leven.
Goed punt, ging ervan uit dat t een immer present was. Maar toch lange tijd erin gestaanquote:Op donderdag 10 december 2020 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is onjuist, Witchy Woman heeft er in de vroege jaren helemaal niet in gestaan.
Hoop wel dat er hierdoor ook een paar mensen per ongeluk op The Band hebben gestemdquote:Op donderdag 10 december 2020 11:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Take a load off Danny, take a load for free...
Ik weet wie dit schreef en ik weet dat 'ie wel meer vindt dan dit. Maar over t algemeen is t een goede instelling. Toch vind ik t ook wel weer leuk om me te verbazen over nieuwe noteringen en uitvallers enzo.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens las ik daar dit:
"Ik luister elk jaar trouw zo'n beetje elke seconde dat ik wakker ben, maar met het me druk maken over welke nummers er wel of niet in staan ben ik al jaren geleden opgehouden. Was alleen maar frustrerend, en vergalde mijn luisterplezier bij voorbaat al. Staat nog altijd genoeg mooie muziek in de lijst, daar focus ik me dan dus ook maar op"
Hier kan ik me eigenlijk wel in vinden. Ik ga me niet ergeren aan het feit dat er mooie liedjes uit gaan en matige liedjes in komen maar gewoon genieten van de lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |