Dit is toch een opschuivend verhaal? Wat nu overblijvers zijn van een proces dat al aan de gang was vallen er binnenkort inderdaad uit, maar hierna zijn toch de jaren '70 aan de beurt?quote:Op donderdag 10 december 2020 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die tendens is in 2014 ingezet en in 2017 was de transitie vrijwel succesvol en sindsdien zijn er nog een paar vreemde overblijvers over en die vallen er ook steeds meer uit (Homburg, Terug naar de Kust, Eva Cassidy)
Maar de jaren 70 zijn onder de jeugd een stukje minder impopulair dan de jaren 60, voor mijn gevoel. Die stadionrock blijft het goed doen.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is toch een opschuivend verhaal? Wat nu overblijvers zijn van een proces dat al aan de gang was vallen er binnenkort inderdaad uit, maar hierna zijn toch de jaren '70 aan de beurt?
Ik hàd die info juist van Wikipedia...quote:Op donderdag 10 december 2020 12:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah, dan is Wikipedia niet up-to-date. Vind het een eigenaardige binnenkomer, ondanks de DAB+. Wordt nauwelijks gedraaid op Radio 2. https://www.last.fm/user/(...)Grover+Washington+Jr.
Meh, Piano Man is uit de jaren 70 en BohRhap bijv ook. Dus voor sommige muziek die in kroegen nog wordt gedraaid is best wel oor. Het zijn vaak de wat minder bekende hits of albumtrack die de Top 2000 jarenlang een eigen karakter gaven die nu worden afgeschud. Heel erg zonde.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar de jaren 70 zijn onder de jeugd een stukje minder impopulair dan de jaren 60, voor mijn gevoel. Die stadionrock blijft het goed doen.
Lekker op tijd.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:08 schreef X-23 het volgende:
Mijn lijst.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, part 2 stond vorig jaar enorm hoog maar is bewust uit de keuzelijst gehaald om maar één versie in de lijst te krijgen, lijkt het.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:07 schreef Tussle266 het volgende:
Die ene Alicia Keys plaat die in vijf uitvoeringen bestaat is toch ook eenmaal gesneuveld?
NICEquote:Op donderdag 10 december 2020 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coldplay verliest trouwens minimaal 4 noteringen.
Dit gebeurt wel vaker toch? Lola, Everlong, lijkt inderdaad een tactiek.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:09 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ja, part 2 stond vorig jaar enorm hoog maar is bewust uit de keuzelijst gehaald om maar één versie in de lijst te krijgen, lijkt het.
Een van de betere Coldplaysquote:
Hebben ze wel eerder gedaan met Kinks met Lola die er in dubbele uitvoering in kwam, evenals Like the Way I Do van Melissa Etheridge en dit jaar lijkt dat ook gebeurd te zijn met de akoestische en studioversie van Everlong. Prima wmb. Toch maar dubbelop. En een nummer krijgt niet de notering waarop het op basis van de stemmen recht heeft, want er zullen een hoop mensen op de ene of andere versie stemmen terwijl t ze gewoon om t nr gaat.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:09 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ja, part 2 stond vorig jaar enorm hoog maar is bewust uit de keuzelijst gehaald om maar één versie in de lijst te krijgen, lijkt het.
Ja, ik weet eigenlijk wel dat jouw database completer is. Zit alleen nog niet helemaal in mijn systeem (hopelijk straks wel).quote:Op donderdag 10 december 2020 12:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wikipedia gebruiken![]()
https://www.pino112.nl/top2000/alles.php
Goeie God, ooit zal er een Top 2000 komen waarin Blöf of Borsato hofleverancier worden.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beatles krijgen wel harde klapjes afgelopen jaren. Queen zal nog wel grootgrutter zijn maar t verschil met Blof en die twee wordt wel kleiner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |