quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn huidige werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn werk heeft het een stuk beter geregeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik begrijp je volkomenquote:
Ja mja soms is het ook wel lekker om even in zelfmedelijden te zwelgen en dat soort dingen zijn altijd stom.quote:
Mijn bedrijf organiseert een kerstborrel op een woensdagmiddag via Zoom. Gelukkig werk ik dan aan een projectquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:31 schreef Redefine het volgende:
Ketstborrels? En dan nog met droge ogen durven vragen of dat een goed idee is?!
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:36 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Mijn werk heeft het een stuk beter geregeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Het is gewoon balen, je hebt er zoveel gedoe mee voordat het weer helemaal naar wens is.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:36 schreef Guanabana het volgende:
Anyway wat ik nog postte:
Ja misschien laat ik het nu erger klinken dan het is hoor, we kunnen op zich de keuken nog gebruiken, en de oven en vaatwasser werken ook nog, het zijn alleen vier stopcontacten waar het koffiezetapparaat, de waterkoker en de magnetron inzaten die niet meer werken. Die hebben we nu verplaatst, dus oke, gaat nog. Maar de vorige bewoners hebben het allemaal zo verbouwd dat die plek om het te fixen zo goed als onbereikbaar is, dus nu proberen we dingen te demonteren. Nou ja. Dat betekent dat mijn vriend met de moed der wanhoop dingen los aan het schroeven is en ik op een afstandje lig te jammeren.![]()
Maar goed, zijn ergere dingen.
[..]![]()
Mijn werk heeft het een stuk beter geregeldDat is wel een leuk ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Niet? Oh...quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:31 schreef Redefine het volgende:
Ketstborrels? En dan nog met droge ogen durven vragen of dat een goed idee is?!
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Ja is echt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
RIGGEDquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:39 schreef Cyan9 het volgende:
In de poll van Wiwi over wie Eesti Laul moet winnen is dit de top 3:
UKU SUVISTE "THE LUCKY ONE" 18.33% (464 VOTES)
JÜRI POOTSMANN "MAGUS MELANHOOLIA" 16.19% (410 VOTES)
KOIT TOOME "WE COULD HAVE BEEN BEAUTIFUL" 10.98% (278 VOTES)
Dat is toch ongelofelijk treurig? Het valt me sowieso op dat de community op Wiwi altijd zich enorm focust op de oud deelnemers die een nieuwe poging wagen.
Het is ook gewoon heel kut hoor. Je kunt nu toch niet zomaar even de deur uit, bent veel aan huis gekluisterd, en dan is het rot als de boel niet goed werkt, en het ook nog eens ligt aan hoe de vorige bewoners het verbouwd hebben en het daarom niet makkelijk te fixen is. Het is nu juist belangrijk dat de boel gewoon een beetje goed werktquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:36 schreef Guanabana het volgende:
Anyway wat ik nog postte:
Ja misschien laat ik het nu erger klinken dan het is hoor, we kunnen op zich de keuken nog gebruiken, en de oven en vaatwasser werken ook nog, het zijn alleen vier stopcontacten waar het koffiezetapparaat, de waterkoker en de magnetron inzaten die niet meer werken. Die hebben we nu verplaatst, dus oke, gaat nog. Maar de vorige bewoners hebben het allemaal zo verbouwd dat die plek om het te fixen zo goed als onbereikbaar is, dus nu proberen we dingen te demonteren. Nou ja. Dat betekent dat mijn vriend met de moed der wanhoop dingen los aan het schroeven is en ik op een afstandje lig te jammeren.![]()
Maar goed, zijn ergere dingen.
[..]![]()
Mijn werk heeft het een stuk beter geregeldBij ons komt er in de week van kerst wel iets op kantoor. Maar dat zal buiten zijn. En in groepen verdeeld. En sowieso Corona proof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor de afdeling volgt er nog wel een soort digitaal kerstontbijt. inBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
ftfyquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:39 schreef Cyan9 het volgende:
Dat is toch ongelofelijk treurig? Het valt me sowieso op dat de community op Wiwi altijd zich enorm focust op de oud deelnemers die een nieuwe poging wagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ja precies, dat is heel vaak zo bij Wiwi. De Melfest deelnemers die voor de tigste keer meedoen of de Maltesen die het voor de 100ste keer proberen, krijgen altijd veel aandacht. Ik snap het op zich wel weer als ze zoveel mogelijk content willen hebben, maar dan krijg je ook wel weer dat er zo'n "fansfeertje" heerst van mensen die vooral fan zijn van de artiestquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:39 schreef Cyan9 het volgende:
Dat is waar, maar het ligt hier toch echt aan de mensen die stemmen in de poll.quote:
Nu heeft Wiwi het gelukkig heel vaak foutquote:
Oh dat is nog wel leukquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij ons komt er in de week van kerst wel iets op kantoor. Maar dat zal buiten zijn. En in groepen verdeeld. En sowieso Corona proof.
En voor de afdeling volgt er nog wel een soort digitaal kerstontbijt. in
Ja denk dat dat echt per sector verschilt. Wij gaan echt lekker op alle thuiszitters die niet op vakantie mogen en dus geld over hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niks over een kerstborrel of kerstpakket gehoord op het werk. Dus er zal geen kerstborrel zijn, gelukkig. En misschien hebben ze dat kerstpakket ook maar gelijk afgeschaft voor dit jaar.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
kerstborrel werk:Mag ik je collega worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Doet die engnek van een Kojt weer meequote:Op dinsdag 8 december 2020 19:39 schreef Cyan9 het volgende:
sinds de tweede golf ben ik ook nog maar iets van twee keer op kantoor geweest of zo.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja denk dat dat echt per sector verschilt. Wij gaan echt lekker op alle thuiszitters die niet op vakantie mogen en dus geld over hebben![]()
Hij wil een nieuw eng gifje hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doet die engnek van een Kojt weer mee
Wij ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja denk dat dat echt per sector verschilt. Wij gaan echt lekker op alle thuiszitters die niet op vakantie mogen en dus geld over hebben![]()
Ja.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:44 schreef Cyan9 het volgende:
Is het een (leuk) idee om polls toe te voegen aan landentopics die dit Eurovisie seizoen voorrondes hebben? Om te peilen wat onze (geweldige) smaak is?
Ja maar bedoelde ook qua geld overquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sinds de tweede golf ben ik ook nog maar iets van twee keer op kantoor geweest of zo.
Die zullen vast makkelijk te maken zijn met die blikken van hem.quote:
Ja je zou bijna denken dat we overlap qua sector hebbenquote:
Het lijkt me ook oprecht een leuk ideequote:
Met die drie die je net noemde ontstaat er wel een goede potentieel aan nieuwe memes.quote:
Dat heb ik ook weleens andersom gehoordquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja je zou bijna denken dat we overlap qua sector hebben![]()
Ik sprak vandaag nog een vrouw die zei dat jullie een stelletje amateurs waren, wou ik toch even doorgeven![]()
Sintpresentje kwam ook per post. Was eerst wel naar kantoor gestuurd, maar daarna wel doorgestuurd.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar bedoelde ook qua geld overBij ons komen alle sint- en kerspakketten per post
Ja maar die mensen hebben natuurlijk ongelijkquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens andersom gehoord
Zeker nietquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar die mensen hebben natuurlijk ongelijk
Toen ik nog in de winkel stond, had ik weleens van die klanten die gingen dreigen naar Radar te stappenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:52 schreef H_T het volgende:
Jaren terug werkte ik voor een helpdesk voor Het Net, Planet Internet en KPN. Ontevreden klanten dreigden wel eens naar een van die andere merken over te stappen. Prima joh, ik hou je niet tegen
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:52 schreef H_T het volgende:
Jaren terug werkte ik voor een helpdesk voor Het Net, Planet Internet en KPN. Ontevreden klanten dreigden wel eens naar een van die andere merken over te stappen. Prima joh, ik hou je niet tegen
quote:
Die zijn daarentegen wel blij dat de maatregelen niet zijn versterkt. Nu mogen alle drie de Wijzen tenminste op bezoek komen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:53 schreef H_T het volgende:
Als Jozef en Maria deze kerst met hun ezeltje op pad zouden zijn hoefden ze niet eens eerst de herbergen te proberen
Oja die hebben wij ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen ik nog in de winkel stond, had ik weleens van die klanten die gingen dreigen naar Radar te stappenEn dat waren dan van die dingen waar zo'n programma nooit wat mee zou doen omdat het nergens over ging.
Leuk!quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:44 schreef Cyan9 het volgende:
Is het een (leuk) idee om polls toe te voegen aan landentopics die dit Eurovisie seizoen voorrondes hebben? Om te peilen wat onze (geweldige) smaak is?
Ik typte terwijl ik in mijn hoofd jou dit op jouw kenmerkende manier hoorde zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik typte terwijl ik in mijn hoofd jou dit op jouw kenmerkende manier hoorde zeggen.
Ik kan niet zeggen dat jullie veel aan mijn skills gaan hebben, maar ik doe graag mee aan de pubquizquote:
Ik kreeg nog wel eens mensen aan de lijn die vanuit de KPN-winkel belden, want dan hoefden ze zelf geen telefoonkosten te betalen. Vervolgens was de klacht dat Outlook op hun computer thuis niet goed werkte. Het advies: ga naar huis en bel vanaf daar.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen ik nog in de winkel stond, had ik weleens van die klanten die gingen dreigen naar Radar te stappenEn dat waren dan van die dingen waar zo'n programma nooit wat mee zou doen omdat het nergens over ging.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn daarentegen wel blij dat de maatregelen niet zijn versterkt. Nu mogen alle drie de Wijzen tenminste op bezoek komen.
Wij ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat vind ik ook altijd leuk, die laatste soort mensenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kreeg nog wel eens mensen aan de lijn die vanuit de KPN-winkel belden, want dan hoefden ze zelf geen telefoonkosten te betalen. Vervolgens was de klacht dat Outlook op hun computer thuis niet goed werkte. Het advies: ga naar huis en bel vanaf daar.
De mensen die een eis stelden en anders wilden opzeggen wilde ik altijd met liefde heel snel doorverbinden naar de afdeling Opzeggingen, waarna dat meestal niet meer hoefde
Hmm wel jammerquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wij ook![]()
Maar nu hebben ze het fantastische idee bedacht dat je het kerstpakket wel op kantoor kan komen halen.
Het sinterklaasgeschenk werd nog gewoon verstuurd.
In de komende 2.5 week zijn er allemaal dagen opgegeven waarop je langs kan komen zodat we niet met een grote groep daar zijn. Met een beetje pech zie je dus alleen de HR dame en niet je directe collega`s of manager.
Nou, hupsakee, opschieten jij!quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:03 schreef Meke het volgende:
Ik heb geen zin om uit te kiezen wat ik volgende week ga eten maar als ik het vanavond niet bestel, wordt het morgen niet bezorgd
Heldquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:03 schreef Cyan9 het volgende:
Ok, het Albanië topic heeft een poll.
Note to self: het maximum is 15 opties, dus bij grotere voorrondes is het handiger om het per heat/halve finale/finale te doen.![]()
Het werkt wel. We zijn één bij Kassa geweest. De klant had nergens recht op maar onder druk van de uitzending kwam er toch een vergoeding.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Allebei wel juichwaardig jaquote:
Dat is wel een mooie ja.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kreeg nog wel eens mensen aan de lijn die vanuit de KPN-winkel belden, want dan hoefden ze zelf geen telefoonkosten te betalen. Vervolgens was de klacht dat Outlook op hun computer thuis niet goed werkte. Het advies: ga naar huis en bel vanaf daar.
De mensen die een eis stelden en anders wilden opzeggen wilde ik altijd met liefde heel snel doorverbinden naar de afdeling Opzeggingen, waarna dat meestal niet meer hoefde
Patat met mayoquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:03 schreef Meke het volgende:
Ik heb geen zin om uit te kiezen wat ik volgende week ga eten maar als ik het vanavond niet bestel, wordt het morgen niet bezorgd
Ja het MOET maar weerquote:
Bestel meer verschillende houdbare producten, dan kan je het echte kiezen nog even uitstellenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:03 schreef Meke het volgende:
Ja dat is denk ik altijd wel. Wij hebben ook wel eens gezwicht onder vervelende/invloedrijke mensenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het werkt wel. We zijn één bij Kassa geweest. De klant had nergens recht op maar onder druk van de uitzending kwam er toch een vergoeding.
Maar het mooiste was nog dat degene die ze eigenlijk te woord moest staan tegen de cameraploeg zei slechts de boekhouder te zijn.
Mensenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie ja.
Heb zelf weleens een stel gehad die garantie kwamen claimen voor een tv die kapot was gegaan omdat hun zoontje de tv had omgeduwd![]()
Ze bleven bij hoog en laag beweren dat de verkoper had gezegd dat hij verlengde garantie val- en stootschade inbegrepen was. Terwijl we altijd expliciet benoemden dat schade door eigen schuld er altijd buiten valt.
Toen ik aangaf dat ze dit bij hun inboedel verzekering moesten indienen, gaven ze aan dat dit niet kon omdat ze al door het maximum heen warenDus zoontje bleek wel meer te slopen.
I.p.v. hun zoontje fatsoenlijk op te voeden, maakten ze van hun probleem dus ons probleem.
Mja ik heb alleen pannenquote:
Sinds ik op youtube filmpje van de optreden van Keino heb gezien met als ondertiteling patat met mayo. Hoor ik steeds patat met mayo in het stukje.quote:
Met veel pasta en veel tomatenblokjes zit je al gauw goed; daar kun je eindeloos op doorvariërenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja het MOET maar weer![]()
#Firstworldproblems
Ja.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:07 schreef ijs_beer het volgende:
is er trouwens animo voor ESF-awards?
Ja tomatenblokjes zijn sowieso favoriet in huize Mekequote:Op dinsdag 8 december 2020 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met veel pasta en veel tomatenblokjes zit je al gauw goed; daar kun je eindeloos op doorvariëren
Ohhh, ga ik even luisteren na de quizquote:
Over het bedrijf waar ik zat werd ook flink geklaagd, onder andere omdat je moest betalen voor de helpdesk en de wachtrijen best lang waren (eerlijk is eerlijk, dat was ook zo). Toen werd het nummer tijdelijk gratis, belden mensen voor elk wissewasje en waren de wachtrijen nog eens vier keer zo langquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het werkt wel. We zijn één bij Kassa geweest. De klant had nergens recht op maar onder druk van de uitzending kwam er toch een vergoeding.
Maar het mooiste was nog dat degene die ze eigenlijk te woord moest staan tegen de cameraploeg zei slechts de boekhouder te zijn.
Ik weet niet of ik er zelf aan ga meedoen/stemmen dit keer (heb daar nu even mijn redenen voor), maar op zich wel een leuk initiatiefquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:07 schreef ijs_beer het volgende:
a.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vraag me af of ik beter even kan wachten totdat de halve finale line ups bekend zijn bij Estland.
[ afbeelding ]
Ik heb een credicard met aankoopverzekering, ook voor beschadiging. Die geldt expliciet niet voor dingen zoals flessen drank, dus als je je dure fles whisky vlak voordat ie leeg is laat vallen kan je daar niets voor claimen. Dat lijkt mij heel verstandigquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie ja.
Heb zelf weleens een stel gehad die garantie kwamen claimen voor een tv die kapot was gegaan omdat hun zoontje de tv had omgeduwd![]()
Ze bleven bij hoog en laag beweren dat de verkoper had gezegd dat hij verlengde garantie val- en stootschade inbegrepen was. Terwijl we altijd expliciet benoemden dat schade door eigen schuld er altijd buiten valt.
Toen ik aangaf dat ze dit bij hun inboedel verzekering moesten indienen, gaven ze aan dat dit niet kon omdat ze al door het maximum heen warenDus zoontje bleek wel meer te slopen.
I.p.v. hun zoontje fatsoenlijk op te voeden, maakten ze van hun probleem dus ons probleem.
Oeh, waar in het liedje? Die mama appelsap heb ik nooit gehoordquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sinds ik op youtube filmpje van de optreden van Keino heb gezien met als ondertiteling patat met mayo. Hoor ik steeds patat met mayo in het stukje.
Als die kale zijn zang gaat doen. Dan hoor je naar holland en patat met mayo.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh, waar in het liedje? Die mama appelsap heb ik nooit gehoord
Hogere wiskunde die pollsquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:11 schreef Cyan9 het volgende:
Ik besef me nu opeens dat het onmogelijk is om het resultaat in beide polls te zien zonder in beide polls te stemmen. Dat is niet de bedoeling.
Ik verwijder ze weer, en maak ze opnieuw als de halve finale line up bekend is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:14 schreef H_T het volgende:
Er is een Poolse supermarkt ontploft in Aalsmeer. Op het journaal was er een interview met de eigenaarEchte Poolse naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens in Brabant was er ook al een explosie bij een Poolse winkel.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Oh hier ga ik heel erg op letten bij het luisteren straksquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als die kale zijn zang gaat doen. Dan hoor je naar holland en patat met mayo.
Modden is moeilijk hequote:Op dinsdag 8 december 2020 20:11 schreef Cyan9 het volgende:
Ik besef me nu opeens dat het onmogelijk is om het resultaat in beide polls te zien zonder in beide polls te stemmen. Dat is niet de bedoeling.
Ik ga straks luisteren! Eerst de quiz afkijkenquote:
Niet echt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:07 schreef ijs_beer het volgende:
Als je gewoon stopt vóór Bob begint is dit wel een topaflevering dan voor dit gevoel hoorquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:19 schreef Guanabana het volgende:
Heb nu helemaal hoofdpijn van de stress.
Ik wilde ook vandaag eigenlijk Kopen zonder Kijken terugkijken, maar ga het niet doen want dan hebben mensen een prachtig nieuw huis en keuken en dan ben ik sip en jaloers![]()
Ja dat is inderdaad een beetje alsof je een heel mooi meer gangen diner aan het eten bent en je opeens een bordje kots tussendoor krijgt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
We gaan van Caro Emerald naar A-ha naar Sade
Ik dacht "oké, fijn!"
Krijgen we Lil Kleine & Ronnie Flex erachteraan![]()
![]()
Oké nu ga ik dat altijd in dat accent lezenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:19 schreef Meke het volgende:
Ik heb natuurlijk als een echte Twentse millenial wel eten met aavocadooo volgende week
Nee is koop.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Als je gewoon stopt vóór Bob begint is dit wel een topaflevering dan voor dit gevoel hoor![]()
![]()
En wel stom. Moeten jullie alles zelf fixen of is het huur en helpt/betaalt de corporatie/huurbaas ook?
Gewoon die whiskey ergens anders in doen en dat laten vallen en dan claimen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een credicard met aankoopverzekering, ook voor beschadiging. Die geldt expliciet niet voor dingen zoals flessen drank, dus als je je dure fles whisky vlak voordat ie leeg is laat vallen kan je daar niets voor claimen. Dat lijkt mij heel verstandig
Die waren makkelijk.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:14 schreef H_T het volgende:
Er is een Poolse supermarkt ontploft in Aalsmeer. Op het journaal was er een interview met de eigenaarZijn broer heeft nog meegedaan aan het ESF voor Italië.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Urgh dat lijkt me wel echt een nadeel aan koopquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee is koop.
En ik kan je vertellen dat een beetje een deugende elektricien vinden ook nog een dagtaak op zich is. Bij de vorige hadden we toch niet helemaal goed gekeken wat het was en bleek het een extreem dure spoeddienst te zijn die ook nog eens niks heeft kunnen fixen.![]()
![]()
Ik weet niet of je die millenial-podcast aflevering al geluisterd had, maar op dat soort momenten voelt het echt alsof je kind bent die huisje aan het spelen is in plaats van een functionerende volwassene.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:19 schreef Guanabana het volgende:
Heb nu helemaal hoofdpijn van de stress.
Ik wilde ook vandaag eigenlijk Kopen zonder Kijken terugkijken, maar ga het niet doen want dan hebben mensen een prachtig nieuw huis en keuken en dan ben ik sip en jaloers![]()
Zo voelde het wel echt jaquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een beetje alsof je een heel mooi meer gangen diner aan het eten bent en je opeens een bordje kots tussendoor krijgt.
Nou is Lil' Kleine al erg, maar dan is Drank en Drugs ook nog eens extra slecht. Snap echt niet dat daar mensen fan van zijnquote:
Lijkt mij dan eerder Jack van Gelder #viesbruinquote:
Sjek kan je er wel bij hebben op een kerstdiner denk ik.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij dan eerder Jack van Gelder #viesbruin
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zijn broer heeft nog meegedaan aan het ESF voor Italië.
Ik zie geen lelijk huis in de achtergrond.quote:
Ik heb het ook nooit begrepen neequote:Op dinsdag 8 december 2020 20:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou is Lil' Kleine al erg, maar dan is Drank en Drugs ook nog eens extra slecht. Snap echt niet dat daar mensen fan van zijn
Die is blij dat het via videobellen gaat, dan hoeft die niet te kloppen omdat de bel het niet doet.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Links is Albertoooooo van Samson en Gert.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is blij dat het via videobellen gaat, dan hoeft die niet te kloppen omdat de bel het niet doet.
ik las meligheid maar dat zei je vanmiddagquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit begrepen neeEcht gewoon pure matigheid
Een gevoel van meligheid krijg ik als ik naar persconferenties van Hugo de Jonge kijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik las meligheid maar dat zei je vanmiddag
Niks is melig aan Lil Kleine. Die haalt dat niveau nóóitquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik las meligheid maar dat zei je vanmiddag
krijgen van Hugo ook geheid zat een gevoel van geiligheidquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een gevoel van meligheid krijg ik als ik naar persconferenties van Hugo de Jonge kijk.
Nu niet meer neequote:Op dinsdag 8 december 2020 20:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je zou het nog geen minuut volhouden.
Ik weet zeker dat ik het niks zou vinden.quote:
Omdat het awesome is.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
Waarom weet ik dat dat lied Tuintje in Mijn Hart heet
Oh ja het dieptepunt van de aflevering. Vier vragen over Jan Smit.quote:
Veel verantwoordelijkheid voor gedoe van anderen, heel erg het voorbeeld moeten zijn, als er conflicten zijn altijd de rust moeten bewaren. Heb er ook nooit veel aan gevonden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik het niks zou vinden.
Jaquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja het dieptepunt van de aflevering. Vier vragen over Jan Smit.
ik heb te vaak mensen die me irriteren en zou ze dan een oor aannaaienquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel verantwoordelijkheid voor gedoe van anderen, heel erg het voorbeeld moeten zijn, als er conflicten zijn altijd de rust moeten bewaren. Heb er ook nooit veel aan gevonden.
Gelukkig hebben we hier heel goede mopjes![]()
![]()
Ik ben de Top2000 quiz van twee dagen terug aan het terugkijkenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Maar eh, kijken/luisteren jullie iets?
Ik wist ze allemaalquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja het dieptepunt van de aflevering. Vier vragen over Jan Smit.
Een van de minst vervelende liedjes van Jan Smit, dat welquote:
opsporing verzocht staat op maar ik zit met rug naar tv nuquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Dat. Vooral die voorbeeldfunctie. Dan ga je toch iets meer nadenken over wat je post, dat komt je postgedrag nooit ten goede (tenzij je iemand bent die zich niet kan gedragen natuurlijk). Maar ook dat je nu tenminste nog kan zeggen, ik kom een tijdje heel weinig op FOK! Natuurlijk hoef je er niet altijd te zijn, maar echt handig is het niet als je zomaar een week er niet bent.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel verantwoordelijkheid voor gedoe van anderen, heel erg het voorbeeld moeten zijn, als er conflicten zijn altijd de rust moeten bewaren. Heb er ook nooit veel aan gevonden.
Gelukkig hebben we hier heel goede mopjes![]()
![]()
Ja dat was een hoogtepuntje dit jaarquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:37 schreef Meke het volgende:
Ik heb deze wie-wordt-de-mod-discussie wel gemist![]()
Komt er wéér een nieuwe mod dan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:37 schreef Meke het volgende:
Ik heb deze wie-wordt-de-mod-discussie wel gemist![]()
Jaquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat was een hoogtepuntje dit jaar![]()
![]()
![]()
Dat ja. En ook wel bij meerdere artiesten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Nu Dire StraitsMijn oren zijn gespoeld
Nee meer terugblik-gemist bedoelde ikquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Komt er wéér een nieuwe mod dan?
Ben je allang, maar om het niet teveel op te laten vallen zijn de meesten zwart geblevenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:38 schreef Guanabana het volgende:
Straks is iedereen hier mod en er is maar 1 gewone user. Zal ik wel weer zijn dan.
allemaal onderkoffer modsquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ben je allang, maar om het niet teveel op te laten vallen zijn de meesten zwart gebleven
Die Klubb3 wist ik even niet. De rest wel. Soms kunnen vragen over een geweldige artiest moeilijker zijn. Ik wist ook niet dat Sting dat 'I want my MTV' bij Money for Nothing had ingezongen.quote:
Precies!quote:
Ik zag dat The Hobbit vanavond op RTL 7 is, maar ik heb geen zin om me daar tot kwart voor twaalf aan te verbinden. Verder vind ik de tv niks vandaag, dus staat die weer uitquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Nee het leek even alsof een aantal mensen hier hetzelfde aan het volgen waren, maar dan heb ik me dan verbeeldquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zag dat The Hobbit vanavond op RTL 7 is, maar ik heb geen zin om me daar tot kwart voor twaalf aan te verbinden. Verder vind ik de tv niks vandaag, dus staat die weer uit
In between twee Gotham afleveringen nuquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Mijn eigen top 2000 aan het luisteren.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Jobi en ik hebben al gezegd dat wij het niet willen, dus zou je sowieso nooit de enige zijnquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:38 schreef Guanabana het volgende:
Straks is iedereen hier mod en er is maar 1 gewone user. Zal ik wel weer zijn dan.
Nee Jobi kijkt met twee dagen vertraging de top 2000 quizquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee het leek even alsof een aantal mensen hier hetzelfde aan het volgen waren, maar dan heb ik me dan verbeeld
Ja ik snapte het even ook niet. Ik gokte dat Luctor wel naar de Sjempjuns Liek zou kijken, maar dat past niet echt bij de 'dames', wie dat ook mogen zijnquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee het leek even alsof een aantal mensen hier hetzelfde aan het volgen waren, maar dan heb ik me dan verbeeld
Dat is PRECIES wat je zou zeggen als je stiekem toch een mod wasquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jobi en ik hebben al gezegd dat wij het niet willen, dus zou je sowieso nooit de enige zijn
En dan kunnen we tenminste zeggen het ziet zwart van de mods.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ben je allang, maar om het niet teveel op te laten vallen zijn de meesten zwart gebleven
Ja ik wacht nog steeds op een blacklivesmatter grapje maar vind hem te slecht om zelf te makenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan kunnen we tenminste zeggen het ziet zwart van de mods.
Zo dat is weer even een hele matige grap erbij.
Komt denk ik omdat de meesten van ons de top 2000 quiz die Jobi aan het kijken al gezien hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ondertussen heb je die dan eigenlijk dus wel gemaakt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik wacht nog steeds op een blacklivesmatter grapje maar vind hem te slecht om zelf te maken![]()
Nein, nein, nein.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is PRECIES wat je zou zeggen als je stiekem toch een mod was
Precies, die voorbeeldfunctie zorgt er dan toch voor dat je niet echt heel vrijuit kan posten en echt je gevoelens kan uiten. Bij mij zat altijd heel erg de rem erop toen ik op andere fora mod/admin was.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat. Vooral die voorbeeldfunctie. Dan ga je toch iets meer nadenken over wat je post, dat komt je postgedrag nooit ten goede (tenzij je iemand bent die zich niet kan gedragen natuurlijk). Maar ook dat je nu tenminste nog kan zeggen, ik kom een tijdje heel weinig op FOK! Natuurlijk hoef je er niet altijd te zijn, maar echt handig is het niet als je zomaar een week er niet bent.
Ik word ook geen mod hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet nog dat ik toen net een dagje expres niet op het forum kwam omdat ik wist dat je graag de hoogste postcount van de maand wildequote:Op dinsdag 8 december 2020 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Vooral de ontknoping die niemand geloofde![]()
Gewoon? Nahquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:38 schreef Guanabana het volgende:
White Stripes netquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. En ook wel bij meerdere artiesten.
Sstquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ondertussen heb je die dan eigenlijk dus wel gemaakt.
999?quote:
Haha jaquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik toen net een dagje expres niet op het forum kwam omdat ik wist dat je graag de hoogste postcount van de maand wilde![]()
En toen moest ik op Discord lezen wat de ontknoping was
En nog een andere met een naam die daar best wel mee overeenkomt.quote:
Ja dat is een verwijzing naar dat topic.quote:
Mja, maar eigenlijk is dit vooral zo in theorie. Want hier in deze SC is alles van zichzelf al zo braaf en gezellig dat mods qua voorbeeldfunctie of streng optreden niets te doen hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies, die voorbeeldfunctie zorgt er dan toch voor dat je niet echt heel vrijuit kan posten en echt je gevoelens kan uiten. Bij mij zat altijd heel erg de rem erop toen ik op andere fora mod/admin was.
Als ik iets niet met vertraging doe, is er pas iets misquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee Jobi kijkt met twee dagen vertraging de top 2000 quiz
Dat dus. Ik heb al een baan. En dan een waar ik wel plezier in heb.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:45 schreef Koen66 het volgende:
als ik mod zou zijn zou ik teveel de drang voelen aanwezig te moeten zijn denk ik
sommige mods passen zich teveel aan het publiek aan, gaan dus ook irritant baggergedrag vertonenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja, maar eigenlijk is dit vooral zo in theorie. Want hier in deze SC is alles van zichzelf al zo braaf en gezellig dat mods qua voorbeeldfunctie of streng optreden niets te doen hebben.
En tegelijkertijd zie ik in andere subforums vaak moderators zich soms nogal questionable gedragen.
Dat zou je ook niet echt helpen als mod bedenk ik me nuquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ik iets niet met vertraging doe, is er pas iets mis
topics vegen met een kwartier vertragingquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou je ook niet echt helpen als mod bedenk ik me nu
Ik denk oprecht dat ik als mod niet heel anders zou posten dan nuquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:45 schreef Koen66 het volgende:
als ik mod zou zijn zou ik teveel de drang voelen aanwezig te moeten zijn denk ik
Inmiddels is dat topic dan al lang dicht.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
topics vegen met een kwartier vertraging
Voor iedereen die zich dit afvroeg. Ik heb Koen even om voorbeelden gevraagd, en hij kwam met @ijs_beer, @Greys, @Momo, @H_T en @Cyan9quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommige mods passen zich teveel aan het publiek aan, gaan dus ook irritant baggergedrag vertonen
Ik was even weg, want moest hier ZO hard om lachen dat ik nog proestend op de grond ligquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou best een goede mod zijn.
De hele SC moet nu collectief proestlachen.
En toen toch maar online komen om erover mee te kletsen en bang dat ik je alsnog in zou halenquote:
Omdat je m bewust zo voorzet, verdient die ook wel afgemaakt te worden:quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou best een goede mod zijn.
De hele SC moet nu collectief proestlachen.
Had me ook niet zoveel uitgemaakt hoorquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En toen toch maar online komen om erover mee te kletsen en bang dat ik je alsnog in zou halen![]()
Ik gok dat @Meke er geen seconde minder om geslapen had, als jij alsnog de meeste posts had gehadquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En toen toch maar online komen om erover mee te kletsen en bang dat ik je alsnog in zou halen![]()
Oehquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
En nog een andere met een naam die daar best wel mee overeenkomt.
Ik vind "Internagellaktisch" echt een fantastisch woordquote:
Ik zou juist minder aanwezig zijn denk ik, te bang om 80% van wat ik post, ook daadwerkelijk te postenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:45 schreef Koen66 het volgende:
De wereld is weer plat ja,quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind "Internagellaktisch" echt een fantastisch woord![]()
![]()
Onaardse krachten, yeahquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De wereld is weer plat ja,
op je bolle bips na!
Ze is van spek-
trale klasse
Volgens mij zat die meer naar het einde, dus wilde het nog niet verklappen.quote:
Hahaha ik heb dat nu sowieso al wel vaak, (meer op Viva overigens dan hier for some reason), dan typ ik een reactie en in plaats van 'm te posten klik ik hem weg want dan denk ik, ja dit boeit ook niemand doei.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou juist minder aanwezig zijn denk ik, te bang om 80% van wat ik post, ook daadwerkelijk te posten
Dat klopt zeker, dat het ook heel erg ligt aan de groep en het forum zelf. Hier is de boel wel veel meer laidback.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja, maar eigenlijk is dit vooral zo in theorie. Want hier in deze SC is alles van zichzelf al zo braaf en gezellig dat mods qua voorbeeldfunctie of streng optreden niets te doen hebben.
En tegelijkertijd zie ik in andere subforums moderators zich soms nogal questionable gedragen.
Als ik eerlijk ben, houd ik mij wel iets meer in sommige gevallen buiten ESF. Geen sarcastische of te scherpe berichten op sommige momenten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:54 schreef Meke het volgende:
Ik heb écht niet het idee dat onze huidige modjes echt zo anders zijn aan posten/zich meer inhouden sinds ze mod zijn hoor? En ook niet dat ze daarvoor of nu nou zo politiek correct zijn![]()
![]()
Leuk waren ze al natuurlijk en zijn ze nog steeds
Dat ook ja. Uiteindelijk ben je toch mod van een forum waar je zelf ook goed bij past.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommige mods passen zich teveel aan het publiek aan, gaan dus ook irritant baggergedrag vertonen
Een van de vele redenen dat ik niet heb gesolliciteerd en het ook niet zou willenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou je ook niet echt helpen als mod bedenk ik me nu
Ik krijg vaak berichten dat sarcastisch of scherpe berichten aan het posten ben.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, houd ik mij wel iets meer in sommige gevallen buiten ESF. Geen sarcastische of te scherpe berichten op sommige momenten.
Ja okee, daar lees ik minder mee inderdaadquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, houd ik mij wel iets meer in sommige gevallen buiten ESF. Geen sarcastische of te scherpe berichten op sommige momenten.
Er zijn veel plekken waar het inderdaad het tegenovergestelde is. Ik denk dat @Momo heel wat meer werk heeft aan COR dan hier.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat klopt zeker, dat het ook heel erg ligt aan de groep en het forum zelf. Hier is de boel wel veel meer laidback.
Jammer maar begrijpelijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeker een ding geworden jaquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Had me ook niet zoveel uitgemaakt hoorMaar het was toen echt zo'n ding geworden ineens haha
Dit is een understatementquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn veel plekken waar het inderdaad het tegenovergestelde is. Ik denk dat @:Momo heel wat meer werk heeft aan COR dan hier.
Voor 12-jarigen ja.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker een ding geworden jaAch ja, leuk toch
![]()
Maar wel geinig dat ik om die reden de Wie Is De Mod-ontknopoing gemist hadquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik gok dat @:Meke er geen seconde minder om geslapen had, als jij alsnog de meeste posts had gehad
HOEZO?!quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Voor 12-jarigen ja.
OMG KIJK hierom kan ik geen mod worden mense.
Jij geloofde het ook niet volgens mijquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar wel geinig dat ik om die reden de Wie Is De Mod-ontknopoing gemist hadPast goed bij mijn reputatie van laat komen binnenvallen
Nu ga ik mij afvragen of deze opmerking sarcastisch isquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik krijg vaak berichten dat sarcastisch of scherpe berichten aan het posten ben.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
HOEZO?!
Staat bovenaan m'n CV hoor![]()
Topposter ESF SC juli 2020
Ik ben natuurlijk gewoon jaloers dat ik nooit verder gekomen ben dan de derde plekquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
HOEZO?!
Kijk daar gaan we al. Komt wel goed hoor schatjequote:Op dinsdag 8 december 2020 21:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk gewoon jaloers dat ik nooit verder gekomen ben dan de derde plek
Dat is natuurlijk aan jouquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu ga ik mij afvragen of deze opmerking sarcastisch is
Meestal snappen sarcastische mensen sarcasme welquote:
Dat zeker nietquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:54 schreef Meke het volgende:
Ik heb écht niet het idee dat onze huidige modjes echt zo anders zijn aan posten/zich meer inhouden sinds ze mod zijn hoor? En ook niet dat ze daarvoor of nu nou zo politiek correct zijn![]()
![]()
Leuk waren ze al natuurlijk en zijn ze nog steeds
Mopjes. Een Freudiaanse verspreking?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zeker niet![]()
Maar ligt ook aan iemands persoonlijkheid verder. Ik denk dat de huidige mopjes ook gewoon dat van nature niet zo anders zien of gelijk heel anders erop zouden reageren.
Zelf heb ik ook echt vervelende eerdere ervaringen met modden, dus dat zou me ook altijd heel erg tegenhouden, en er altijd veel voorzichtiger in staan dan eerder.
Is niet nodig johquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha ik heb dat nu sowieso al wel vaak, (meer op Viva overigens dan hier for some reason), dan typ ik een reactie en in plaats van 'm te posten klik ik hem weg want dan denk ik, ja dit boeit ook niemand doei.
Ja snap ook uberhaupt niet dat ik daar nog zit.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is niet nodig joh![]()
Lekker posten jij
Dan dat je het meer op Viva hebt, kan ik zeker begrijpen
quote:
Huh dit heeft niks met mod-zijn te maken?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Voor 12-jarigen ja.
OMG KIJK hierom kan ik geen mod worden mense.
ik pas soms mijn postgedrag ook wel ietwat aan aan het topic of forumquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ook ja. Uiteindelijk ben je toch mod van een forum waar je zelf ook goed bij past.
Ik kom er af en toequote:Op dinsdag 8 december 2020 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja snap ook uberhaupt niet dat ik daar nog zit.
Oh, zo!quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
HOEZO?!
Dat meen je?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik krijg vaak berichten dat sarcastisch of scherpe berichten aan het posten ben.
Nou ja, was toch een niet-zo-aardige-opmerking die een mod voor zich zou houden?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh dit heeft niks met mod-zijn te maken?
Nee dat was inderdaad een mooi momentquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij geloofde het ook niet volgens mij
Een Freudiaanse verspreking van mijn autocorrectquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mopjes. Een Freudiaanse verspreking?
Ik heb daar nooit gepost, maar lees alleen maar mee. Vooral die Relaies reacties vind ik heerlijkquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja snap ook uberhaupt niet dat ik daar nog zit.
Oohhhh ik snap hem nu pasquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, was toch een niet-zo-aardige-opmerking die een mod voor zich zou houden?
Ja lekker is dat hèquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:05 schreef Guanabana het volgende:
Trouwens @:Meke, dit is misschien een nogal brede vraag gezien jouw podcast-consumptie, maar heb je nog leuke tips?
Ik ben erachter gekomen dat schoonmaken en opruimen echt perfect gaan tijdens het luisteren van een podcast. Of buiten wandelen maar dat gaat wel van mijn MB's af.
Thanks ik ga het eens bekijken!quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja lekker is dat hèEn bij sommige apps kun je ook downloaden trouwens, als je dan thuis download gaat het niet van je MB's af
(Maar sowieso zijn podcasts volgens mij niet echt MB-vreters
![]()
TTK / Bespreking podcasts #1
Ken je dit topic? Staan veel tips in, oa van mij, maar ook van Meridiaan![]()
Mijn persoonlijke tip voor jou is deMonica Geuze Fan Podcast
(Die anders is dan de titel doet vermoeden
)
Ojaquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks ik ga het eens bekijken!
En nee, maar ik ben een gekkie die nog prepaid heeft en elke maand maar 150 of 500 MB aan internet heeft (omdat ik voor de rest toch thuis wifi heb).
En waarom heet het dan Monica Geuze?
ik heb 2 zakelijks sims van 10Gb, maar haal nauwelijks 2Gb per maand, ondanks streamen spotifyquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks ik ga het eens bekijken!
En nee, maar ik ben een gekkie die nog prepaid heeft en elke maand maar 150 of 500 MB aan internet heeft (omdat ik voor de rest toch thuis wifi heb).
En waarom heet het dan Monica Geuze?
Ah ik dacht dat het een soort van ironisch bedoeld was of van 'wij vinden haar heel kut haha'.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
OjaMaarja dan kun je nog steeds thuis op wifi de afleveringen al downloaden
![]()
Ja omdat ze haar wel inspirerend vinden qua hoe ze doenHier een interview met de makers; https://tipvanjet.nl/monica-geuze-fan-podcast/
Nee ze zijn wel echt fanquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat het een soort van ironisch bedoeld was of van 'wij vinden haar heel kut haha'.
Nee nog niet, ga eens kijken wat dat is.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ze zijn wel echt fanMaar de podcast gaat niet alleen over Monica
![]()
Heb je de Blankenberge tapes al geluisterd? Die vond ik ook tof
Nee dat vinden zij dus ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee nog niet, ga eens kijken wat dat is.
En wat Monica betreft, heb een tijd haar vlogs gekeken en ze is wel minder kut dan mensen vermoeden (hoewel ik snap dat mensen haarvinden na de Slimste Mens), maar kijk nu al een tijdje niet meer omdat ik dat 'ik ben rijk en mooi en kan alles kopen en doen' niet meer trok.
Ik vond haar tijdens De Slimste ook zo stom met dat 'ik kan echt alleen maar werk doen wat ik zelf ook leuk vind".quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee nog niet, ga eens kijken wat dat is.
En wat Monica betreft, heb een tijd haar vlogs gekeken en ze is wel minder kut dan mensen vermoeden (hoewel ik snap dat mensen haarvinden na de Slimste Mens), maar kijk nu al een tijdje niet meer omdat ik dat 'ik ben rijk en mooi en kan alles kopen en doen' niet meer trok.
Oh maar daar ben ik het wel heel erg eens met haarquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond haar tijdens De Slimste ook zo stom met dat 'ik kan echt alleen maar werk doen wat ik zelf ook leuk vind".
Jemig zeg, 99% van de mensen doet werk wat ze hooguit "niet heel erg vinden om te doen"
Hij was net ook weer op NPO2 met een programma over muziek rondom de oorlog.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb Leo Blokhuis trouwens nog nooit zo vaak gezien als in de afgelopen weken
Misschien kun je dit stuk naar hem tweeten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:37 schreef Momo het volgende:
Van der Poel: Evenepoel is borderline arrogant but he backs it up
Ik wacht op een leuke reactie van PatLef op twitter
Dat wordt me toch een lading notes.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Voor iedereen die zich dit afvroeg. Ik heb Koen even om voorbeelden gevraagd, en hij kwam met @:ijs_beer, @:Greys, @:momo, @:H_T en @:Cyan9![]()
Ik pak de popcorn alvast.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:37 schreef Momo het volgende:
Van der Poel: Evenepoel is borderline arrogant but he backs it up
Ik wacht op een leuke reactie van PatLef op twitter
Ja ik las dat de vierde official de assistent coach van Basaksehir een negro heeft genoemd. Daar ophef over ontstond en een van de spelers van Basaksehir rood kreeg. Waarna ze van het veld zijn gelopen en PSG het daar mee eens was. Als die official dat inderdaad gezegd heeft, dan is het meer dan terecht en goed dat ze van het veld zijn gelopen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:44 schreef Strani het volgende:
Leuke wedstrijd wel tussen PSG - Istanbul. Gaat heel gelijk op momenteel. In de kleedkamers.
Precies. Dus mijn vraag is nu vooral of men het op microfoon heeft kunnen opvangen. Anders wordt het een lastig verhaal.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ik las dat de vierde official de assistent coach van Basaksehir een negro heeft genoemd. Daar ophef over ontstond en een van de spelers van Basaksehir rood kreeg. Waarna ze van het veld zijn gelopen en PSG het daar mee eens was. Als die official dat inderdaad gezegd heeft, dan is het meer dan terecht en goed dat ze van het veld zijn gelopen.
quote:
Ja. Of dat de die Roemeense official er een van het slag is 'ik mag toch wel negro zeggen, dat is toch niet racistisch?' En het daarmee dan zelf onbewust toegeeft.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Dus mijn vraag is nu vooral of men het op microfoon heeft kunnen opvangen. Anders wordt het een lastig verhaal.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dank je voor het op de hoogte houden
Bij Ziggo wordt nu ongeveer hetzelfde gezegd. Dat ze beginnen te groeien in het toernooi en dat er nog mooie dingen mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:04 schreef Redefine het volgende:
De handbaldames zullen nu wel kampioen worden. Vorig jaar speelden ze eigenlijk hun zwakste toernooi in jaren en werden ze wereldkampioenAlhoewel eigenlijk de Olympische Spelen ook onder het niveau lag van de toernooien eromheen. En toen haalden ze op een haar na de finale.
Het scheelt dan vooral dat ze de verslapping die ze na een goede start kunnen krijgen niet zo snel meer zullen hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Bij Ziggo wordt nu ongeveer hetzelfde gezegd. Dat ze beginnen te groeien in het toernooi en dat er nog mooie dingen mogelijk zijn.
Nee, ben ik het niet mee eens. Dingen alleen maar kúnnen doen die je leuk vindt, is natuurlijk onzin. Soms móet je dingen doen die je niet leuk vindt, om een inkomen te hebben of uiteindelijk verder te kunnen komen; tuurlijk is het alleen maar mooi als er gestreeft wordt naar meer!quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh maar daar ben ik het wel heel erg eens met haar
Ik weet dat dat zo is van die 99% (en ik hoor(de) daar zelf ook zeker bij) maar ik vind niet dat dat iets is waar we naar moeten streven. (Is misschien een utopie maar toch).
Hij doet het allemaal zeker heel leuk jaquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hij was net ook weer op NPO2 met een programma over muziek rondom de oorlog.
Met Ruben Hein & Ellen ten Damme.
Zo mooi hoe hij over muziek en de impact daarvan kan vertellen.
Zijn roman Blauwe Zomer is trouwens ook een aanrader.
Ik kan me wel achter deze mening scharen. Het is heel fijn als je echt werk kan doen in iets waar je passie voor voelt, maar tot het zo ver is zal een ieder toch aan moeten nemen wat beschikbaar is.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ben ik het niet mee eens. Dingen alleen maar kúnnen doen die je leuk vindt, is natuurlijk onzin. Soms móet je dingen doen die je niet leuk vindt, om een inkomen te hebben of uiteindelijk verder te kunnen komen; tuurlijk is het alleen maar mooi als er gestreeft wordt naar meer!
Maar dat heeft niks te maken met Monica die kan leven van vloggen en schnabbels. Zij zit in een luxepositie, waarin ze kan kiezen welk programma ze "leuk" genoeg vindt om te presenteren. En het zou alleen maar realistisch zijn als ze weet dat dit niet altijd het geval hoeft te zijn.
Op een gegeven moment moet iedereen wel eens iets doen (qua baan of anders) wat niet al te leuk is maar wel moet, maar die opmerking van Monica dat ze echt niks KAN doen qua carrière als ze het zelf niet leuk vindt, vind ik nogal prinsessengedrag, ver van de realiteit en ook erg onvolwassen.
Precies, de realiteitszin dat bijna iedereen niet in zo'n positie zit, lijkt bij sommige (jonge) BN'ers gewoon niet aanwezig te zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan me wel achter deze mening scharen. Het is heel fijn als je echt werk kan doen in iets waar je passie voor voelt, maar tot het zo ver is zal een ieder toch aan moeten nemen wat beschikbaar is.
Ja ik vind podcasts gewoon echt heel tofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |