quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn huidige werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn werk heeft het een stuk beter geregeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik begrijp je volkomenquote:
Ja mja soms is het ook wel lekker om even in zelfmedelijden te zwelgen en dat soort dingen zijn altijd stom.quote:
Mijn bedrijf organiseert een kerstborrel op een woensdagmiddag via Zoom. Gelukkig werk ik dan aan een projectquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:31 schreef Redefine het volgende:
Ketstborrels? En dan nog met droge ogen durven vragen of dat een goed idee is?!
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:36 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Mijn werk heeft het een stuk beter geregeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Het is gewoon balen, je hebt er zoveel gedoe mee voordat het weer helemaal naar wens is.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:36 schreef Guanabana het volgende:
Anyway wat ik nog postte:
Ja misschien laat ik het nu erger klinken dan het is hoor, we kunnen op zich de keuken nog gebruiken, en de oven en vaatwasser werken ook nog, het zijn alleen vier stopcontacten waar het koffiezetapparaat, de waterkoker en de magnetron inzaten die niet meer werken. Die hebben we nu verplaatst, dus oke, gaat nog. Maar de vorige bewoners hebben het allemaal zo verbouwd dat die plek om het te fixen zo goed als onbereikbaar is, dus nu proberen we dingen te demonteren. Nou ja. Dat betekent dat mijn vriend met de moed der wanhoop dingen los aan het schroeven is en ik op een afstandje lig te jammeren.![]()
Maar goed, zijn ergere dingen.
[..]![]()
Mijn werk heeft het een stuk beter geregeldDat is wel een leuk ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Niet? Oh...quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:31 schreef Redefine het volgende:
Ketstborrels? En dan nog met droge ogen durven vragen of dat een goed idee is?!
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Ja is echt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
RIGGEDquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:39 schreef Cyan9 het volgende:
In de poll van Wiwi over wie Eesti Laul moet winnen is dit de top 3:
UKU SUVISTE "THE LUCKY ONE" 18.33% (464 VOTES)
JÜRI POOTSMANN "MAGUS MELANHOOLIA" 16.19% (410 VOTES)
KOIT TOOME "WE COULD HAVE BEEN BEAUTIFUL" 10.98% (278 VOTES)
Dat is toch ongelofelijk treurig? Het valt me sowieso op dat de community op Wiwi altijd zich enorm focust op de oud deelnemers die een nieuwe poging wagen.
Het is ook gewoon heel kut hoor. Je kunt nu toch niet zomaar even de deur uit, bent veel aan huis gekluisterd, en dan is het rot als de boel niet goed werkt, en het ook nog eens ligt aan hoe de vorige bewoners het verbouwd hebben en het daarom niet makkelijk te fixen is. Het is nu juist belangrijk dat de boel gewoon een beetje goed werktquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:36 schreef Guanabana het volgende:
Anyway wat ik nog postte:
Ja misschien laat ik het nu erger klinken dan het is hoor, we kunnen op zich de keuken nog gebruiken, en de oven en vaatwasser werken ook nog, het zijn alleen vier stopcontacten waar het koffiezetapparaat, de waterkoker en de magnetron inzaten die niet meer werken. Die hebben we nu verplaatst, dus oke, gaat nog. Maar de vorige bewoners hebben het allemaal zo verbouwd dat die plek om het te fixen zo goed als onbereikbaar is, dus nu proberen we dingen te demonteren. Nou ja. Dat betekent dat mijn vriend met de moed der wanhoop dingen los aan het schroeven is en ik op een afstandje lig te jammeren.![]()
Maar goed, zijn ergere dingen.
[..]![]()
Mijn werk heeft het een stuk beter geregeldBij ons komt er in de week van kerst wel iets op kantoor. Maar dat zal buiten zijn. En in groepen verdeeld. En sowieso Corona proof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor de afdeling volgt er nog wel een soort digitaal kerstontbijt. inBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
ftfyquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:39 schreef Cyan9 het volgende:
Dat is toch ongelofelijk treurig? Het valt me sowieso op dat de community op Wiwi altijd zich enorm focust op de oud deelnemers die een nieuwe poging wagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ja precies, dat is heel vaak zo bij Wiwi. De Melfest deelnemers die voor de tigste keer meedoen of de Maltesen die het voor de 100ste keer proberen, krijgen altijd veel aandacht. Ik snap het op zich wel weer als ze zoveel mogelijk content willen hebben, maar dan krijg je ook wel weer dat er zo'n "fansfeertje" heerst van mensen die vooral fan zijn van de artiestquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:39 schreef Cyan9 het volgende:
Dat is waar, maar het ligt hier toch echt aan de mensen die stemmen in de poll.quote:
Nu heeft Wiwi het gelukkig heel vaak foutquote:
Oh dat is nog wel leukquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij ons komt er in de week van kerst wel iets op kantoor. Maar dat zal buiten zijn. En in groepen verdeeld. En sowieso Corona proof.
En voor de afdeling volgt er nog wel een soort digitaal kerstontbijt. in
Ja denk dat dat echt per sector verschilt. Wij gaan echt lekker op alle thuiszitters die niet op vakantie mogen en dus geld over hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niks over een kerstborrel of kerstpakket gehoord op het werk. Dus er zal geen kerstborrel zijn, gelukkig. En misschien hebben ze dat kerstpakket ook maar gelijk afgeschaft voor dit jaar.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
kerstborrel werk:Mag ik je collega worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Doet die engnek van een Kojt weer meequote:Op dinsdag 8 december 2020 19:39 schreef Cyan9 het volgende:
sinds de tweede golf ben ik ook nog maar iets van twee keer op kantoor geweest of zo.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja denk dat dat echt per sector verschilt. Wij gaan echt lekker op alle thuiszitters die niet op vakantie mogen en dus geld over hebben![]()
Hij wil een nieuw eng gifje hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doet die engnek van een Kojt weer mee
Wij ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja denk dat dat echt per sector verschilt. Wij gaan echt lekker op alle thuiszitters die niet op vakantie mogen en dus geld over hebben![]()
Ja.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:44 schreef Cyan9 het volgende:
Is het een (leuk) idee om polls toe te voegen aan landentopics die dit Eurovisie seizoen voorrondes hebben? Om te peilen wat onze (geweldige) smaak is?
Ja maar bedoelde ook qua geld overquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sinds de tweede golf ben ik ook nog maar iets van twee keer op kantoor geweest of zo.
Die zullen vast makkelijk te maken zijn met die blikken van hem.quote:
Ja je zou bijna denken dat we overlap qua sector hebbenquote:
Het lijkt me ook oprecht een leuk ideequote:
Met die drie die je net noemde ontstaat er wel een goede potentieel aan nieuwe memes.quote:
Dat heb ik ook weleens andersom gehoordquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja je zou bijna denken dat we overlap qua sector hebben![]()
Ik sprak vandaag nog een vrouw die zei dat jullie een stelletje amateurs waren, wou ik toch even doorgeven![]()
Sintpresentje kwam ook per post. Was eerst wel naar kantoor gestuurd, maar daarna wel doorgestuurd.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar bedoelde ook qua geld overBij ons komen alle sint- en kerspakketten per post
Ja maar die mensen hebben natuurlijk ongelijkquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens andersom gehoord
Zeker nietquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar die mensen hebben natuurlijk ongelijk
Toen ik nog in de winkel stond, had ik weleens van die klanten die gingen dreigen naar Radar te stappenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:52 schreef H_T het volgende:
Jaren terug werkte ik voor een helpdesk voor Het Net, Planet Internet en KPN. Ontevreden klanten dreigden wel eens naar een van die andere merken over te stappen. Prima joh, ik hou je niet tegen
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:52 schreef H_T het volgende:
Jaren terug werkte ik voor een helpdesk voor Het Net, Planet Internet en KPN. Ontevreden klanten dreigden wel eens naar een van die andere merken over te stappen. Prima joh, ik hou je niet tegen
quote:
Die zijn daarentegen wel blij dat de maatregelen niet zijn versterkt. Nu mogen alle drie de Wijzen tenminste op bezoek komen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:53 schreef H_T het volgende:
Als Jozef en Maria deze kerst met hun ezeltje op pad zouden zijn hoefden ze niet eens eerst de herbergen te proberen
Oja die hebben wij ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen ik nog in de winkel stond, had ik weleens van die klanten die gingen dreigen naar Radar te stappenEn dat waren dan van die dingen waar zo'n programma nooit wat mee zou doen omdat het nergens over ging.
Leuk!quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:44 schreef Cyan9 het volgende:
Is het een (leuk) idee om polls toe te voegen aan landentopics die dit Eurovisie seizoen voorrondes hebben? Om te peilen wat onze (geweldige) smaak is?
Ik typte terwijl ik in mijn hoofd jou dit op jouw kenmerkende manier hoorde zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik typte terwijl ik in mijn hoofd jou dit op jouw kenmerkende manier hoorde zeggen.
Ik kan niet zeggen dat jullie veel aan mijn skills gaan hebben, maar ik doe graag mee aan de pubquizquote:
Ik kreeg nog wel eens mensen aan de lijn die vanuit de KPN-winkel belden, want dan hoefden ze zelf geen telefoonkosten te betalen. Vervolgens was de klacht dat Outlook op hun computer thuis niet goed werkte. Het advies: ga naar huis en bel vanaf daar.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen ik nog in de winkel stond, had ik weleens van die klanten die gingen dreigen naar Radar te stappenEn dat waren dan van die dingen waar zo'n programma nooit wat mee zou doen omdat het nergens over ging.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn daarentegen wel blij dat de maatregelen niet zijn versterkt. Nu mogen alle drie de Wijzen tenminste op bezoek komen.
Wij ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat vind ik ook altijd leuk, die laatste soort mensenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kreeg nog wel eens mensen aan de lijn die vanuit de KPN-winkel belden, want dan hoefden ze zelf geen telefoonkosten te betalen. Vervolgens was de klacht dat Outlook op hun computer thuis niet goed werkte. Het advies: ga naar huis en bel vanaf daar.
De mensen die een eis stelden en anders wilden opzeggen wilde ik altijd met liefde heel snel doorverbinden naar de afdeling Opzeggingen, waarna dat meestal niet meer hoefde
Hmm wel jammerquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wij ook![]()
Maar nu hebben ze het fantastische idee bedacht dat je het kerstpakket wel op kantoor kan komen halen.
Het sinterklaasgeschenk werd nog gewoon verstuurd.
In de komende 2.5 week zijn er allemaal dagen opgegeven waarop je langs kan komen zodat we niet met een grote groep daar zijn. Met een beetje pech zie je dus alleen de HR dame en niet je directe collega`s of manager.
Nou, hupsakee, opschieten jij!quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:03 schreef Meke het volgende:
Ik heb geen zin om uit te kiezen wat ik volgende week ga eten maar als ik het vanavond niet bestel, wordt het morgen niet bezorgd
Heldquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:03 schreef Cyan9 het volgende:
Ok, het Albanië topic heeft een poll.
Note to self: het maximum is 15 opties, dus bij grotere voorrondes is het handiger om het per heat/halve finale/finale te doen.![]()
Het werkt wel. We zijn één bij Kassa geweest. De klant had nergens recht op maar onder druk van de uitzending kwam er toch een vergoeding.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Allebei wel juichwaardig jaquote:
Dat is wel een mooie ja.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kreeg nog wel eens mensen aan de lijn die vanuit de KPN-winkel belden, want dan hoefden ze zelf geen telefoonkosten te betalen. Vervolgens was de klacht dat Outlook op hun computer thuis niet goed werkte. Het advies: ga naar huis en bel vanaf daar.
De mensen die een eis stelden en anders wilden opzeggen wilde ik altijd met liefde heel snel doorverbinden naar de afdeling Opzeggingen, waarna dat meestal niet meer hoefde
Patat met mayoquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:03 schreef Meke het volgende:
Ik heb geen zin om uit te kiezen wat ik volgende week ga eten maar als ik het vanavond niet bestel, wordt het morgen niet bezorgd
Ja het MOET maar weerquote:
Bestel meer verschillende houdbare producten, dan kan je het echte kiezen nog even uitstellenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:03 schreef Meke het volgende:
Ja dat is denk ik altijd wel. Wij hebben ook wel eens gezwicht onder vervelende/invloedrijke mensenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het werkt wel. We zijn één bij Kassa geweest. De klant had nergens recht op maar onder druk van de uitzending kwam er toch een vergoeding.
Maar het mooiste was nog dat degene die ze eigenlijk te woord moest staan tegen de cameraploeg zei slechts de boekhouder te zijn.
Mensenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie ja.
Heb zelf weleens een stel gehad die garantie kwamen claimen voor een tv die kapot was gegaan omdat hun zoontje de tv had omgeduwd![]()
Ze bleven bij hoog en laag beweren dat de verkoper had gezegd dat hij verlengde garantie val- en stootschade inbegrepen was. Terwijl we altijd expliciet benoemden dat schade door eigen schuld er altijd buiten valt.
Toen ik aangaf dat ze dit bij hun inboedel verzekering moesten indienen, gaven ze aan dat dit niet kon omdat ze al door het maximum heen warenDus zoontje bleek wel meer te slopen.
I.p.v. hun zoontje fatsoenlijk op te voeden, maakten ze van hun probleem dus ons probleem.
Mja ik heb alleen pannenquote:
Sinds ik op youtube filmpje van de optreden van Keino heb gezien met als ondertiteling patat met mayo. Hoor ik steeds patat met mayo in het stukje.quote:
Met veel pasta en veel tomatenblokjes zit je al gauw goed; daar kun je eindeloos op doorvariërenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja het MOET maar weer![]()
#Firstworldproblems
Ja.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:07 schreef ijs_beer het volgende:
is er trouwens animo voor ESF-awards?
Ja tomatenblokjes zijn sowieso favoriet in huize Mekequote:Op dinsdag 8 december 2020 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met veel pasta en veel tomatenblokjes zit je al gauw goed; daar kun je eindeloos op doorvariëren
Ohhh, ga ik even luisteren na de quizquote:
Over het bedrijf waar ik zat werd ook flink geklaagd, onder andere omdat je moest betalen voor de helpdesk en de wachtrijen best lang waren (eerlijk is eerlijk, dat was ook zo). Toen werd het nummer tijdelijk gratis, belden mensen voor elk wissewasje en waren de wachtrijen nog eens vier keer zo langquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het werkt wel. We zijn één bij Kassa geweest. De klant had nergens recht op maar onder druk van de uitzending kwam er toch een vergoeding.
Maar het mooiste was nog dat degene die ze eigenlijk te woord moest staan tegen de cameraploeg zei slechts de boekhouder te zijn.
Ik weet niet of ik er zelf aan ga meedoen/stemmen dit keer (heb daar nu even mijn redenen voor), maar op zich wel een leuk initiatiefquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:07 schreef ijs_beer het volgende:
is er trouwens animo voor ESF-awards?
a.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vraag me af of ik beter even kan wachten totdat de halve finale line ups bekend zijn bij Estland.
[ afbeelding ]
Ik heb een credicard met aankoopverzekering, ook voor beschadiging. Die geldt expliciet niet voor dingen zoals flessen drank, dus als je je dure fles whisky vlak voordat ie leeg is laat vallen kan je daar niets voor claimen. Dat lijkt mij heel verstandigquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie ja.
Heb zelf weleens een stel gehad die garantie kwamen claimen voor een tv die kapot was gegaan omdat hun zoontje de tv had omgeduwd![]()
Ze bleven bij hoog en laag beweren dat de verkoper had gezegd dat hij verlengde garantie val- en stootschade inbegrepen was. Terwijl we altijd expliciet benoemden dat schade door eigen schuld er altijd buiten valt.
Toen ik aangaf dat ze dit bij hun inboedel verzekering moesten indienen, gaven ze aan dat dit niet kon omdat ze al door het maximum heen warenDus zoontje bleek wel meer te slopen.
I.p.v. hun zoontje fatsoenlijk op te voeden, maakten ze van hun probleem dus ons probleem.
Oeh, waar in het liedje? Die mama appelsap heb ik nooit gehoordquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sinds ik op youtube filmpje van de optreden van Keino heb gezien met als ondertiteling patat met mayo. Hoor ik steeds patat met mayo in het stukje.
Als die kale zijn zang gaat doen. Dan hoor je naar holland en patat met mayo.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh, waar in het liedje? Die mama appelsap heb ik nooit gehoord
Hogere wiskunde die pollsquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:11 schreef Cyan9 het volgende:
Ik besef me nu opeens dat het onmogelijk is om het resultaat in beide polls te zien zonder in beide polls te stemmen. Dat is niet de bedoeling.
Ik verwijder ze weer, en maak ze opnieuw als de halve finale line up bekend is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:14 schreef H_T het volgende:
Er is een Poolse supermarkt ontploft in Aalsmeer. Op het journaal was er een interview met de eigenaarEchte Poolse naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens in Brabant was er ook al een explosie bij een Poolse winkel.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Oh hier ga ik heel erg op letten bij het luisteren straksquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als die kale zijn zang gaat doen. Dan hoor je naar holland en patat met mayo.
Modden is moeilijk hequote:Op dinsdag 8 december 2020 20:11 schreef Cyan9 het volgende:
Ik besef me nu opeens dat het onmogelijk is om het resultaat in beide polls te zien zonder in beide polls te stemmen. Dat is niet de bedoeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |