Ik las hier eergisteren al over, kreeg meteen paniek, heb ondertussen een paar dagen kunnen relativeren en omdenken en kom op de volgende geruststellende punten:quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:03 schreef Greys het volgende:
Een paar maanden vertraging bij het vaccin waar NL er verreweg de meeste van heeft besteld. Net op journaal. Dag humeur.
Nou, ditquote:
Dan iets speciaals gepland?quote:
SPOILER: niet openen bij kans op paniek :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:o)
quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan iets speciaals gepland?
SPOILER: wederom niet openen bij kans op paniekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:o)
quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:54 schreef Dave het volgende:
Ik zou m’n hoop niet vestigen op een vaccin, maar op een testsamenleving.Dat het een jaar duurt vertelde het RIVM onlangs, daar is door anderen weer op teruggekomen, het kan ook sneller. Ik lees overal dat 60 tot 70% deelname nodig is. Er zit vaak 3 weken tot een maand tussen de twee doses, dus geen heel lange tijd.SPOILER: niet openen bij kans op paniek :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[waarom klikte ik, paniekvogel numero uno toch de spoiler open?)
Dat hoorde ik meteenquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:00 schreef Dave het volgende:
Ah, dat Ding-a-dong liedje onder de AD-reclame is ingezongen door Stephanie Struijk FKA Stevie Ann.
Qua voorraad kunnen met het Pfizer vaccin 4 miljoen Nederlanders ingeënt worden.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat het een jaar duurt vertelde het RIVM onlangs, daar is door anderen weer op teruggekomen, het kan ook sneller. Ik lees overal dat 60 tot 70% deelname nodig is. Er zit vaak 3 weken tot een maand tussen de twee doses, dus geen heel lange tijd.
[waarom klikte ik, paniekvogel numero uno toch de spoiler open?)
Ik ga me als 60-jarige verkleden.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Qua voorraad kunnen met het Pfizer vaccin 4 miljoen Nederlanders ingeënt worden.
Als het er is, en ik kom in aanmerking, sta ik ‘s ochtends als eerste voor de deur.
Wat? Die is nog ouder dan ik!quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat hoorde ik meteen![]()
Doet ze het nog steeds met de zanger van Skik?
Ja, alle zwarten mochten naar buiten vandaag.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:08 schreef Dave het volgende:
Wat een drukte in Amsterdam en Rotterdam vandaag, zag ik in het journaal.
?quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, alle zwarten mochten naar buiten vandaag.
black friday toch vandaag. In Rotterdam en Amsterdam wonen de meesten. Het zag er zwart van de mensen.quote:
Gaat hij dan ook al zijn stemmen aantonen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:15 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat ook nog gezellig worden.
Gelukkig zijn er 30 miljoen vaccins besteld, afkomstig van verschillende leveranciers... dus al valt er eentje uit... dan is het overzien. Maar goed, moet nu niet natuurlijk meer geklooid gaan worden.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:03 schreef Greys het volgende:
Een paar maanden vertraging bij het vaccin waar NL er verreweg de meeste van heeft besteld. Net op journaal. Dag humeur.
Zou mooi zijn als er echt in december al gevaccineerd gaat worden in Duitsland, VK en VS.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er 30 miljoen vaccins besteld, afkomstig van verschillende leveranciers... dus al valt er eentje uit... dan is het overzien. Maar goed, moet nu niet natuurlijk meer geklooid gaan worden.
En die 11,5 miljoen van AstraZeneca vallen af bedoel je? Of in ieder geval vertraagd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er 30 miljoen vaccins besteld, afkomstig van verschillende leveranciers... dus al valt er eentje uit... dan is het overzien. Maar goed, moet nu niet natuurlijk meer geklooid gaan worden.
Het is wel een peiling van Maurice, toch? Die overschat rechts-extremisme volgens mij altijd best een beetje om dan richting de verkiezingen lekker wat regression to the mean te doen, waardoor hij er aan het eind niet zo heel erg veel vanaf zitquote:
Misschien reageren die mensen die overal een complot inzien wel op Maurice de Hond om mee te doen aan een vragenlijst?quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:25 schreef Em31 het volgende:
@:Momo maar serieus, Maurice de Hond heeft altijd precies de PVV en FvD veel hoger dan alle andere peilers?
Blijkbaar kun je hem dus ook betalen voor gunstige vragen enzoquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is wel een peiling van Maurice, toch? Die overschat rechts-extremisme volgens mij altijd best een beetje om dan richting de verkiezingen lekker wat regression to the mean te doen, waardoor hij er aan het eind niet zo heel erg veel vanaf zit
4 van de 5 die FvD verliest komen bij de PVV erbij. Dus of we daar dan iets mee opschieten.quote:
Viruswaanzinnigenquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:29 schreef Dave het volgende:
Code Oranje? Wat is dat dan weer voor partij?
STOM!quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:28 schreef Momo het volgende:
Mijn grafische kaart kan schijnbaar Red Dead Redemption niet aan... de eerste keer dat ik die melding zie...
Superdure gaming laptop uit eind 2017
En die andere bij 50+quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
4 van de 5 die FvD verliest komen bij de PVV erbij. Dus of we daar dan iets mee opschieten.
Ah, ik ben niet de enige. Ik vroeg me dat ook al af.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:29 schreef Dave het volgende:
Statistiek was niet mijn sterkste punt, maar dat zou geen invloed moeten hebben als je een goede peiler bent gok ikquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien reageren die mensen die overal een complot inzien wel op Maurice de Hond om mee te doen aan een vragenlijst?
Ja, De Hond vind ik echt geen betrouwbare peiler, maar ja, Henk & Ingrid zien dat natuurlijk weer andersquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je hem dus ook betalen voor gunstige vragen enzoen bij de NOS las ik dat hij niet mee wil doen aan zo’n gemiddelde van alle peilingen.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:30 schreef Cee het volgende:
Verdomme een of andere ouwe knakker vraagt op tv iets aan zijn Google home en mijn Google home begint te antwoorden.
Ja daarvan las ik dus dat het een gevalletje betalen kan zijn zodat je meer aandacht gaat krijgen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:29 schreef Dave het volgende:
Nou het werkt, ik heb het gegoogled. Ik probeerde het via mn Google Home, maar dat werkte niet, waarschijnlijk werd het antwoord bij iemand anders afgespeeld.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja daarvan las ik dus dat het een gevalletje betalen kan zijn zodat je meer aandacht gaat krijgen.
En vergeet deze man niet. Hij gaat het weer proberen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:31 schreef Dave het volgende:
En vergeet Lijst Henk Krol en Lijst Nanninga niet hč?
quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou het werkt, ik heb het gegoogled. Ik probeerde het via mn Google Home, maar dat werkte niet, waarschijnlijk werd het antwoord bij iemand anders afgespeeld.
Nou pak de popcorn er maar weer bij.quote:FvD-bestuurders: we hebben Baudet ook partijlidmaatschap afgenomen. “Er zijn criminele dingen gebeurd”
Het is een soort film waar je denkt dat de film afgelopen is maar dan komt er weer een plottwist.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou pak de popcorn er maar weer bij.
GMTA of zoietsquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou pak de popcorn er maar weer bij.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou het werkt, ik heb het gegoogled. Ik probeerde het via mn Google Home, maar dat werkte niet, waarschijnlijk werd het antwoord bij iemand anders afgespeeld.
Hier was Paul dus nooit opgekomen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze lijkt me toepasselijker
[ afbeelding ]
Ik zag deze van de week ook al ergens langskomen hoor dus ik ben ook niet zo origineel #beterslechtgejatdangoedbedachtquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hier was Paul dus nooit opgekomen.
Sinds wanneer slaan reacties wel ergens op?quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:59 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Marjolijn zegt hier niets raars, ze doet alleen een constatering.
Maar de reacties slaan weer nergens op.
Ik heb astma en obesitas te leen voor de liefhebbers? Je mag het ook na de vaccinatie wel houdenquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:06 schreef Em31 het volgende:
Als ik lees over wie eerst mogen (wat logisch is) word ik gewoon een beetje jaloers
Goed punt. Maar het kan ook anders.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds wanneer slaan reacties wel ergens op?
Of hoe ze heten? Dessertpotje werkt niet.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:06 schreef Dave het volgende:
Weet iemand waar je dit soort dessertpotjes koopt?
[ afbeelding ]
Zijn volgens mij jam potjesquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:06 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Was laatst ook bij Huntedquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:30 schreef Cee het volgende:
Verdomme een of andere ouwe knakker vraagt op tv iets aan zijn Google home en mijn Google home begint te antwoorden.
Ziet er uit als jampotjesquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:06 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat meer te denken aan 60-plusser zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb astma en obesitas te leen voor de liefhebbers? Je mag het ook na de vaccinatie wel houden![]()
Bij de supermarkt, en dan de jam eruit lepelen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:06 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ookquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan 60-plusser zijn.
Ja dat was echt domquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Doe je mee aan Hunted, gebruik je je Google Home.
Zoiets ja!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:14 schreef Em31 het volgende:
@:Dave
https://www.natuurproduct(...)KoPD_BwE#description
Bij een @Dave in combinatie met "natuurproduct" had ik niet zoiets braafs verwacht eigenlijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:14 schreef Em31 het volgende:
Rond de kerst zie ik dit soort dingen wel eens in de AH of Dekamarkt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:06 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
En anders zoeken op dessertglazen @Dave Al zullen die vaak wat kleiner zijn dan die jampotjes.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:14 schreef Em31 het volgende:
Ja bij de Sostrene Grene bijv. heb je ook veel glaasjes, zijn ook niet zo duur. Of Dille&Kamille.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
En anders zoeken op dessertglazen @:dave Al zullen die vaak wat kleiner zijn dan die jampotjes.
Zin in tiramisu nu
tiramisuquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
En anders zoeken op dessertglazen @:dave Al zullen die vaak wat kleiner zijn dan die jampotjes.
Zin in tiramisu nu
Ik weet toch niks, dus ik sla over hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
En iedereen die nu besluit "oh leuk, ik wil ook wel meedoen aan een Top2000 quiz"; geef een kik en ik dm de link
Ik kom eraaaaaaanquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
QUIZGANGERS OPGELET
@:ESF1Gamer @:Cee @:koffieleuk
Nog 20 minuten!
Het wordt toch de eerste link. Ik zat te kutten, maar het lijkt nu wel te werkenquote:
Okeeeee ik ben er joehoe.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het wordt toch de eerste link. Ik zat te kutten, maar het lijkt nu wel te werkenKof en ik zijn er al
Ik wil niet voorgevend, maar zelf iets maken om ze mee te vullen. @Davequote:Op vrijdag 27 november 2020 20:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Rond de kerst zie ik dit soort dingen wel eens in de AH of Dekamarkt.
Maar of ze er echt zo uitzien als op het plaatje weet ik niet.
Ga ik later terugkijken. Nu effe pubquizenquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:37 schreef Strani het volgende:
Nou daar gaan we, Ik Vertrek in mijn regio tijdens Covid.
Dankjequote:
Dan zullen de vertrekkers wel denken een geweldig koopje gescoord te hebbenquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:39 schreef Strani het volgende:
Waar ze zitten ligt eigenlijk een beetje aan de verkeerde kant van die baai (de baai naast de mijne), want het is daar veel schaduw gedurende de dag.
Wie weet jaquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan zullen de vertrekkers wel denken een geweldig koopje gescoord te hebben
Misschien dat ik een spel op steam koopquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:51 schreef H_T het volgende:
Hebben er nog mensen geprofiteerd van Black Friday?
Heftig. Zal het bij het terugkijken wel zien.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie weet ja
Begin is wel treurig met plotseling overleden vader en zo
NET NU VANAVOND lag het internet eruitquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:06 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Xenos!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:06 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het geworden?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:01 schreef ijs_beer het volgende:
Zo. Toch ook maar een black friday bestelling er uit gemikt.
Een winterjas, een paar sneakers en een trui.quote:
Dat zijn altijd handige aankopenquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een winterjas, een paar sneakers en een trui.
Best prijzige aankopen meestal, dus mooi dat dat nu even afgeprijsd kon.![]()
Wij komen even bij van onze schroeiende deelname aan de quiz.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
Mensen, ik ben momenteel actief in een topic buiten ESF. Jazeker.
Ik hoor goeie verhalen over jou!quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Wij komen even bij van onze schroeiende deelname aan de quiz.
Je hebt het keldertje gevonden?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
Echt belachelijk dat je iedereen hier in de steek laat.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
Ik had dan liever dat je actief was in een topic in ESF buiten de SCquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
Ah, ja, ik heb beelden doorgekregen van je vlucht terug naar ESFquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug
Maar laat het een waarschuwing zijn hč.
Ik heb af en toe even een momentje voor mezelf nodig. Dat zegt niks over mijn relatie met julliequote:Op vrijdag 27 november 2020 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat je iedereen hier in de steek laat.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah, ja, ik heb beelden doorgekregen van je vlucht terug naar ESF
[ afbeelding ]
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
Ik kijk nu Hans betaalt de schade op Videoland. WAT IS DIT
Is ze nóg beter dan je van haar verwacht?quote:
Cee weet gewoon allesquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is ze nóg beter dan je van haar verwacht?![]()
quote:
Mag er niet om de tien topic een @Cee waarderingspost komen ?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is ze nóg beter dan je van haar verwacht?![]()
Van mij wel hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mag er niet om de tien topic een @:Cee waarderingspost komen ?
Van mij ookquote:
Eerst even mijn vrouw verkopenquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:58 schreef Greys het volgende:
Zo dan, hebben jullie je trio al samengesteld?
[ twitter ]
Oeh dat wordt even wikken en wegenquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:58 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Tot je ze daar leuker gaat vinden natuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb af en toe even een momentje voor mezelf nodig. Dat zegt niks over mijn relatie met jullie
Nou nou nouquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh dat wordt even wippen en wegen
Bij mij herkende ik m, terwijl mijn broer m niet kende. En die heeft m in de kast staan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik baal dat ik die albumhoes van Franz Ferdinand niet herkende![]()
Ik heb dat album en ben al 2x naar concert van hun geweest
Ik ben officieel ge-ontschuldigdquote:
Nicequote:Op vrijdag 27 november 2020 22:17 schreef Redefine het volgende:
Het ging deze keer vrij goed bij ons. 81 punten van de 105
Gelukkig bevind ik in goed gezelschap.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij mij herkende ik m, terwijl mijn broer m niet kende. En die heeft m in de kast staan.
Scheelt maar twee met die van onsquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:17 schreef Redefine het volgende:
Het ging deze keer vrij goed bij ons. 81 punten van de 105
Hoeveel hadden jullie?quote:
Ja die waren leuk gedaan. Wij wisten alleen die van Madonna niet.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelukkig bevind ik in goed gezelschap.
Maar wel de hele dag al hoofdpijn, dat helpt ook niet mee.
Maar die lego albumhoezen vind ik wel erg lastig
Meer of minder?quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Scheelt maar twee met die van ons
Ons team welquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die waren leuk gedaan. Wij wisten alleen die van Madonna niet.
Ik kijk altijd Temptationquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Heb je al eens Tempation Island gekeken?
Wij wel de andere tweequote:
Zeker geen schande hoor, dat had ons team van de zomer ook vaak. Is maar net wat er voorbij komt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
Quizzers hier, leuk!
68 punten...veruit de slechtste score van alle quizzen...wel weer gezellig!
Is het nieuwe seizoen van Tempation Island leuk?quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kijk altijd Temptation![]()
Ja het is een soort docu over sugardaddies, heel bijzonder
Nu welquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
Voor de geďnteresseerden hier: zondag om 17:00 is het JESC. Leuk wellicht om die met een aantal live te kijken
Hier alvast een recap met de deelnemers en hun staging:
Het zal niet al te lang duren want er zijn maar 12 deelnemers dit jaar.
Aan de mods hier: het topic heeft nog geen "ketting". Misschien handig als het dat krijgt? Want we zitten nu op bijna 200 posts, en dit weekend gaat daar natuurlijk ook live gepost worden.
Wie weet dat er mensen wel zin hebben iddquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu welGoed dat je het hier ook nog even promoot
Heb het JESF wel minder gevolgd dan ik zou willen, maar denk dat ik morgen wel even gaan aanschuivenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie weet dat er mensen wel zin hebben iddHet is toch een leuk live ESF-gerelateerd uitstapje voor de NF's.
En we kunnen nu al stemmen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie weet dat er mensen wel zin hebben iddHet is toch een leuk live ESF-gerelateerd uitstapje voor de NF's.
Nee hoor, is hartstikke leuk om te doen, maar de schwung zat er niet in vanavond.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker geen schande hoor, dat had ons team van de zomer ook vaak. Is maar net wat er voorbij komt.
Ja zijn nu pas net de eerste twee afleveringen uit. Het is een beetje de Amerikaanse, heb je die gezien? In elk geval qua opzet, maar wel iets vulgairderquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is het nieuwe seizoen van Tempation Island leuk?
Ik twijfel om weer een abbo te nemen
Het is zondag om 17.00 uurquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:25 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb het JESF wel minder gevolgd dan ik zou willen, maar denk dat ik morgen wel even gaan aanschuiven
Een knuffelcontact. Mja. Moet die er wel zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:58 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Ja ik ga zeker live meekijken!quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
Voor de geďnteresseerden hier: zondag om 17:00 is het JESC. Leuk wellicht om die met een aantal live te kijken
Hier alvast een recap met de deelnemers en hun staging:
Het zal niet al te lang duren want er zijn maar 12 deelnemers dit jaar.
Aan de mods hier: het topic heeft nog geen "ketting". Misschien handig als het dat krijgt? Want we zitten nu op bijna 200 posts, en dit weekend gaat daar natuurlijk ook live gepost worden.
Zondagmiddag pasquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:25 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb het JESF wel minder gevolgd dan ik zou willen, maar denk dat ik morgen wel even gaan aanschuiven
Het lijkt echt alsof ze allemaal in de zelfde zaal zijn, dat ziet er echt goed uit. Jammer dat dat bij het ESF niet zo zal zijn aangezien ze allemaal zelf de zaal mogen kiezen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ga zeker live meekijken!![]()
Zin in, en sowieso ook interessant hoe zo'n "alternatieve" show eruit gaat zien, voor als het eventueel voor het ESF ook moet
Geweldige quiz jaquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:25 schreef Cee het volgende:
Nou, dat was een leuke quiz! Jammer dat ik er nu pas achter kom.
Ja, zo las ik het ook.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:23 schreef Dave het volgende:
Sam en Marijn, een duo bij TVOH
#samenmarijn
Dat lees ik dus als ‘samen Marijn’.
Ik hou het nog even wat langer vol. Mag toch niemand aanraken nuquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat was je al lang, joh, die act kan toch wel stoppen nu?
Is ook goed natuurlijk!quote:
Ik vergeet dat telkens op zaterdagavond dat dat isquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:32 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is ook goed natuurlijk!
Maar morgen wel een oude editie kijken
Nee precies, dat is ook wel een van mijn bezwaren voor een Plan D. Bij het volwassen ESF gaan er geheid verschillen in de podia zitten en dat kan veel betekenenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het lijkt echt alsof ze allemaal in de zelfde zaal zijn, dat ziet er echt goed uit. Jammer dat dat bij het ESF niet zo zal zijn aangezien ze allemaal zelf de zaal mogen kiezen.
Heeeeeel leuk!quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Hoe was de Top 2000 Quiz trouwens?
Kom er een keertje bij, gezelligquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vergeet dat telkens op zaterdagavond dat dat is
Zaalshots zijn toch lelijk als ze leeg zijn, dus daar heb ik niet per se veel bezwaar tegen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee precies, dat is ook wel een van mijn bezwaren voor een Plan D. Bij het volwassen ESF gaan er geheid verschillen in de podia zitten en dat kan veel betekenen
Of er moeten duidelijke regels komen dat het podium zelf amper in beeld mag komen. Krijg je weinig zaalshots, dat wel
Als je maar op tijd voor Viktor bent.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kom er een keertje bij, gezellig![]()
Dan reminden we je morgen nog wel even. Het wordt dan 1987
Ik schakel alleen later even in, omdat ik ook Strictly Come Dancing kijk eerst
Nice! Mijn vergadering duurde onverwachts lang dus ik redde het helaas niet meerquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heeeeeel leuk!En leuk gezelschap ook
Jammer, dit had ik echt wel vaker zo willen doen
Wie is 1987 voor Nederland?quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kom er een keertje bij, gezellig![]()
Dan reminden we je morgen nog wel even. Het wordt dan 1987
Ik schakel alleen later even in, omdat ik ook Strictly Come Dancing kijk eerst
Nooitquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tot je ze daar leuker gaat vinden natuurlijk
Maar wel met een leuk liedjequote:
Preciesquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zaalshots zijn toch lelijk als ze leeg zijn, dus daar heb ik niet per se veel bezwaar tegen.
Wie is datquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je maar op tijd voor Viktor bent.
Ahh jammer! Maar we hebben ter plekke besloten dat we dit ook ooit eens irl moeten gaan doen als het weer magquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nice! Mijn vergadering duurde onverwachts lang dus ik redde het helaas niet meer
Het was als de eerste keerquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kolere is dat alweer zo lang geleden
Oooh Viktor zo heet de presentator van dat jaarquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je maar op tijd voor Viktor bent.
Tja. Resultaten uit het verleden. Ze heeft ook nog een nieuwe versie gemaakt maar het origineel blijft veel beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Tja. Resultaten uit het verleden. Ze heeft ook nog een nieuwe versie gemaakt maar het origineel blijft veel beter.Gelukkig verdwijnt het origineel niet na het uitbrengen van een matige cover of remakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik hoop eigenlijk gewoon dat elke artiest naar Nederland kan vliegen. Hoe naief misschien ookquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PreciesDus dat biedt dan ruimte voor veel CATS-achtige stagings
Je kan het nog op youtube terugkijken als je het morgen mist. Wat mij betreft één van de beste openingen allertijden.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oooh Viktor zo heet de presentator van dat jaarWiki moest me even helpen
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh jammer! Maar we hebben ter plekke besloten dat we dit ook ooit eens irl moeten gaan doen als het weer mag![]()
Ging de vergadering verder wel gewoon goed?
Thanks! Ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kan het nog op youtube terugkijken als je het morgen mist. Wat mij betreft één van de beste openingen allertijden.
Ah, ja snap dat het wel lastig is om zo te wikken en te wegen over wat wel en niet door kan gaanquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]Gewoon wat basic stuff en wat nutteloos vergader over het jeugdkamp van aanstaande april. Nog geen knoop doorgehakt of we het wel of niet gaan doen.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, ja snap dat het wel lastig is om zo te wikken en te wegen over wat wel en niet door kan gaan
"Ik weet dat ik hier alleen in sta, dus ik zal doen en zeggen wat jullie willen"quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:09 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Draadje, hebben jullie nog ideeën?
We worden oud Koen. Westergasfabriek in Amsterdam en via de Avro kon je de cd bestellen,quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We worden oud Koen. Westergasfabriek in Amsterdam en via de Avro kon je de cd bestellen,
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
"Nee je bent niet slecht in bed, je hebt juist heel veel talent, daarom doe je deze dingen ook"
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:28 schreef Momo het volgende:
"Hou eens op met dat ene lichaamsdeel recht omhoog gestoken"
Iets met een sleutel. Maar ik kom er niet op.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:09 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
HUE HUEquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
"Ik trek me terug als kandidaat"
"Dit lid trekt zich terug"
Hehe, Twitter![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:43 schreef Momo het volgende:
"Hierna mag je door naar de douches"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Mo tochOp maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:09 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
En ik like nog wel een soort-van naamgenoot van jou!quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:50 schreef Strani het volgende:
Dit is waarom ik tegenwoordig meer in de ochtend post.
Uit onze eigen creatieve breintjes!quote:
Jammer dat er dan zo weinig mensen op je reageren.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
En bedankt @:Momo nu spam ik dat mens de pan uit
Hahaha die is echt goed jaquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jammer dat er dan zo weinig mensen op je reageren.
Zoiets bedoelde ik maar dan beter
[ twitter ]
"Doe mij #69 maar".quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:09 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik lust hem rauwquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:59 schreef Momo het volgende:
Jobi kan gewoon meteen The Roast of Thierry organiseren.
Qua afmaken dan he? Hij hoeft niet mijn bed inquote:
Ken je mensen bij comedy central ? Ji en Soundos die Thierry afmaken lijkt me heerlijke tv.quote:
Oh Soundos wil ik ook wel afmaken, komt goed ookquote:Op zaterdag 28 november 2020 00:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ken je mensen bij comedy central ? Ji en Soundos die Thierry afmaken lijkt me heerlijke tv.
Je hebt hem nog niet gehad?quote:Op zaterdag 28 november 2020 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Qua afmaken dan he? Hij hoeft niet mijn bed in
Jobi is gedeeltelijk Joods he, dus zit er niet inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hetzelfde hier tot dit forum hier ineens met een Twitter begon.quote:Op zaterdag 28 november 2020 00:14 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb wel een Twitter account maar serieus nooit iets gepost
Hij kwam te vroeg. De deur was nog op slotquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 00:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Jobi is gedeeltelijk Joods he, dus zit er niet inDat ook nog jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehehe
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
quote:Op zaterdag 28 november 2020 00:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Jobi is gedeeltelijk Joods he, dus zit er niet inAls ie er in zit, zie hem er dan maar eens uit te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
@Tjerquote:Op zaterdag 28 november 2020 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ie er in zit, zie hem er dan maar eens uit te krijgen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben ook niet bi trouwensquote:
"Dapper"quote:Herkomst en betekenis André
André is afgeleid van Andreas. Andreas is een jongensnaam, die vermoedelijk een Griekse vertaling is van een Hebreeuwse naam. De betekenis is ‘mannelijk’ of ‘dapper’. Andreas was de eerste discipel van Jezus, hij was de broer van Petrus.
Al vroeg in de middeleeuwen kwam de naam in de Lage Landen voor. Het is mogelijk dat de naam zich snel verspreid heeft omdat er in het Germaans namen waren die hierop leken.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 00:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dat wist ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken een collega met die voornaam die weinig joods heeft (voor zover ik weet dan)Same shit, different day
SC hopper present
Dan ben je er nog goed vanaf gekomen. Mijn naam zegt niets meer dan dat ik een man ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zaterdag 28 november 2020 00:34 schreef Koen66 het volgende:
Kiek, nog een dapper iemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Sylvain_Moniquetquote:Op zaterdag 28 november 2020 00:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Monique klinkt wel heel voornaam, daarom is het wss ook geen achternaam.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 00:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Monique klinkt wel heel voornaam, daarom is het wss ook geen achternaam.
Dat klinkt als de naam van een niet zo aardige dragqueen.quote:
https://en.wiktionary.org/wiki/cyaniquequote:Op zaterdag 28 november 2020 00:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat klinkt als de naam van een niet zo aardige dragqueen.
Je bent zeker dapper, dat je je durft te begeven met dit plebsquote:
True, true...quote:Op zaterdag 28 november 2020 00:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent zeker dapper, dat je je durft te begeven met dit plebs
Mijn naam is ook gewoon gebruikelijk geworden buiten christelijke en joodse kringen (al niet heel populair meer; echt een jaren '70\'80 naam vooral en ik ben nog van erna).quote:Op zaterdag 28 november 2020 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Ken een collega met die voornaam die weinig joods heeft (voor zover ik weet dan)
Wisten we natuurlijk allangquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 00:34 schreef Koen66 het volgende:
Past bij jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Daar kan er maar 1 van zijn natuurlijkquote:
Pure moedquote:Op zaterdag 28 november 2020 00:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
True, true...
Stiekem voel ik me daar ook het meeste thuis