Mag het niet hopen, Donald wil 2020 nog beter makenquote:Op dinsdag 17 november 2020 17:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij zit daar iig op te broeden. Goodman loopt er alvast op vooruit:
[ twitter ]
[ twitter ]
Hij is wel vandaag erg stil. Het is niet te hopen dat dit de reden isquote:Op dinsdag 17 november 2020 17:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Mag het niet hopen, Donald wil 2020 nog beter maken
Mogelijk krijgt hij een woning die nog beter beveiligd is dan het witte huis? In 2021?quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Mag het niet hopen, Donald wil 2020 nog beter maken
Zal langzaam tot zelfs zijn hersenen doordringen dat hij zich voor het oog van het hele land, de hele wereld en de geschiedenis in de Bestest, Most Deepest Pit Ever heeft ingegraven.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:14 schreef AnneX het volgende:
Blijkbaar loopt meneer te ijsberen door het wh tussen en langs tv schermen.
Eigenlijk gijzelt hij zichzelf en de Amerikaanse bevolking met dit kleutergedrag.
Je zou zegge dat de beurskoersen hem er wel van zouden weerhouden...quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij is wel vandaag erg stil. Het is niet te hopen dat dit de reden is![]()
[ twitter ]
Heerlijk, dit! Dat doet het team van Fallon goed.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:04 schreef Felixa het volgende:
Even wat luchtigs tussendoor:![]()
[ twitter ]
Hehheh. Dat wordt een rechtszaak.quote:
Aangespannen door wie?quote:
Wel interessant om te zien hoe je het juiste willen doen blijkbaar toch juridisch niet altijd in de haak is.quote:
Ik zie vooral butthurt Republikeinen die een mediamomentje zoeken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:12 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wel interessant om te zien hoe je het juiste willen doen blijkbaar toch juridisch niet altijd in de haak is.
Aan de andere kant, de republikeinse partij liegt non-stop over voter fraud. Dat was er gewoon niet. Vrijwel alle rechtszaken gaan verloren. Ergens vind ik dat als twitter-CEO fake news over voter fraud (want dat is het) flagt en als dat niet zo netjes is, dat ronduit liegen over voter fraud en doelbewust election trust ondermijnen strafbaar zou moeten zijn.
Goede vraag, maar waarvoor wil je anders getuigen?quote:
Ze kijken in principe naar meer context dan alleen het gesprek. Waarom belt een senator uit SC naar Georgia?quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:17 schreef Bluesdude het volgende:
Georgia’s secretary of state says Lindsey Graham suggested he throw out legal ballotsBrad Raffensperger says the Republican senator asked if he had the authority to toss out all mail-in ballots in certain counties
---
https://www.theguardian.c(...)am-elections-ballots
Wat werd er letterlijk gezegd en in welke context?
Wat het een vraag om een mogelijkheid te weten?
Of was er een suggestieve ondertoon van : kun je dat voor me doen?
Hoe wil je dit laatste voor een rechter bewijzen
De top van de GOP zou een tijdje mee moeten lopen bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zie vooral butthurt Republikeinen die een mediamomentje zoeken.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
De top van de GOP zou een tijdje mee moeten lopen bij Feyenoord.
Verliezen moet je leren.
En andere staten als bijv. Nevada, waar trump heeft verloren...quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze kijken in principe naar meer context dan alleen het gesprek. Waarom belt een senator uit SC naar Georgia?
een derde wereld land wat ook nog eens denkt het meeste vrije en welvarende land ter wereld te zijn.quote:
Zat ik er niet ver naast met 1000 per uur eerder in dit topicquote:Op dinsdag 17 november 2020 20:33 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
[..]
En andere staten als bijv. Nevada, waar trump heeft verloren...
Wie vroeg naar het tarief van Giuliani en collega’s?
Wat is dit voor iets raars?quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:06 schreef Monolith het volgende:
Nominatie van Sheldon voor de Fed voorlopig de nek om gedraaid:
https://www.bloomberg.com(...)h-senator-quarantine
quote:Republican Senators Mitt Romney and Susan Collins joined with 47 Democrats and two independents in a 50-47 vote against advancing Shelton’s nomination. Once the outcome was clear, McConnell switched his vote to no, a tactical move that would allow him to bring the nomination up for reconsideration later.
Google komt hiermee:quote:
Dus als McConnell bij de minderheid had gezeten had hij dat niet gemogen als ik het goed interpreteer.quote:When a nomination is confirmed or rejected, any
Senator voting in the majority may move for a
reconsideration on the same day on which the vote was taken,
or on either of the next two days of actual executive
session of the Senate;
Klopt, zie je wel vaker. The Atlantic had over deze nominatie nog een stukje https://www.theatlantic.c(...)eral-reserve/617120/quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Google komt hiermee:
[..]
Dus als McConnell bij de minderheid had gezeten had hij dat niet gemogen als ik het goed interpreteer.
En mocht je denken, toch nog 2 rechters die erin mee gingen:quote:Philadelphia election officials did not improperly block Donald Trump’s campaign from observing the counting of mail-in ballots, the Pennsylvania supreme court ruled 5-2 on Tuesday, a major blow to the president’s already flailing legal efforts.
Via https://www.theguardian.c(...)ovid-19-live-updatesquote:The decision was 5–2 because two justices wouldn't have even decided the case, preferring to rule that it is moot. The principal dissent also explicitly says that throwing out valid ballots would not be an appropriate remedy anyway. This is a total loss for the Trump campaign.
Interessant. Maar dan snap ik het optimisme over 2022 voor de republikeinen minder goed. We kunnen er tegen die tijd wel van uit gaan dat de Democraten hun ground game weer opgestart hebben omdat het virus weg is.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:44 schreef Monolith het volgende:
Stukje over waarom de Republikeinen zetels hebben gewonnen in het huis terwijl Trump verloor:
https://www.npr.org/2020/(...)ions-down-the-ballot
Tot Kelly erin komt in plaats van McSally, wat blijkbaar ook vrij snel zal zijn. Bizar hoe dit om een of twee ‘poppetjes’ compleet om kan draaien steeds..quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Note ook dat 2 Republikeinse Senatoren afwezig zijn, dus als 1 van hen er weer is dan kunnen ze deze erdoor drukken.
Ja dat is ook mijn verwachting, al kunnen de Democraten dan weer niet leunen op de "anti-Trumpstem".quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:33 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Interessant. Maar dan snap ik het optimisme over 2022 voor de republikeinen minder goed. We kunnen er tegen die tijd wel van uit gaan dat de Democraten hun ground game weer opgestart hebben omdat het virus weg is.
Ik heb het idee dat tijdens midterms de 'anti-president' stem vrij succesvol is als strategie. Dus tegen Obama in 2014, tegen Trump in 2018, etcetera. Maar ik weet niet of dat een echte trend is.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn verwachting, al kunnen de Democraten dan weer niet leunen op de "anti-Trumpstem".
En ik denk ook dat ze wel degelijk hebben geprofiteerd van de forse opkomst voor Trump (al was die niet zo fors als die voor Biden), ook al doen ze net alsof ze ondanks Trump succesvol zijn.
succesvol of niet. Ze hebben Trump NIET aan NOG 4 jaar Witte Huis geholpen. Het anti-Biden sentiment van het moment zal gaandeweg vervagen. Want Biden zal zich echt niet ontpoppen als een Linkse Boeman. Ook Harris zal zich aan de regels houden. Beide zijn zich er van bewust dat ze zich de komende regeerperiode aan een stabiele vorm van politiek moeten houden, die geen ruimte zal bieden aan frivoliteiten. Het zal een stuk saaier zijn, maar ook een stuk beter voor het land.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn verwachting, al kunnen de Democraten dan weer niet leunen op de "anti-Trumpstem".
En ik denk ook dat ze wel degelijk hebben geprofiteerd van de forse opkomst voor Trump (al was die niet zo fors als die voor Biden), ook al doen ze net alsof ze ondanks Trump succesvol zijn.
ik ben bang dat QAnon zich gaat ontwikkelen in een onbeheersbare vorm. De taak van de democratie is ze ontmaskeren voordat het te laat is.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ze kunnen waarschijnlijk wel bouwen op een aantrekkende economie. Echter hebben Republikeinen een nieuwe ronde van gerrymandering in petto waar de Democraten niet tegenop kunnen gerrymanderen. Verder is het wel degelijk zo dat er bij de midterms meestal tegen de president gestemd wordt, al is het denk ik moeilijk te voorspellen hoe enthusiast de Republikeinen zijn en hoe dat verder gaat lopen...
Een tweede tea party beweging ligt zo niet echt voor de hand lijkt me, maar who knows?
Als de republikeinen de senaat behouden in januari is Biden 2 jaar lang een lame duck. En historisch gezien wordt de partij van de president meestal afgestraft in de mid terms. Op zijn minst staan alle vlaggen op rood.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:33 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Interessant. Maar dan snap ik het optimisme over 2022 voor de republikeinen minder goed. We kunnen er tegen die tijd wel van uit gaan dat de Democraten hun ground game weer opgestart hebben omdat het virus weg is.
Dat is niet waar natuurlijk, zeker niet als de marge maar één of twee is. Biden kan best bemiddelen met gematigde Republikeinse senatoren.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als de republikeinen de senaat behouden in januari is Biden 2 jaar lang een lame duck.
Waar is die kerel nou toch mee bezig? Heeft hij dan werkelijk geen gevoel van lijfsbehoud?quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:23 schreef Kijkertje het volgende:
Update Lindsey Graham vs Brad Raffensperger
[ twitter ]
Biden kan doen wat ie wil, die malloten zullen toch wel een hekel aan hem hebben. Die denken helemaal niet rationeel.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:44 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
succesvol of niet. Ze hebben Trump NIET aan NOG 4 jaar Witte Huis geholpen. Het anti-Biden sentiment van het moment zal gaandeweg vervagen. Want Biden zal zich echt niet ontpoppen als een Linkse Boeman. Ook Harris zal zich aan de regels houden. Beide zijn zich er van bewust dat ze zich de komende regeerperiode aan een stabiele vorm van politiek moeten houden, die geen ruimte zal bieden aan frivoliteiten. Het zal een stuk saaier zijn, maar ook een stuk beter voor het land.
Nice.quote:
🤪 U vraagt...wij draaien: @Lucky_Strike:quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waar is die kerel nou toch mee bezig? Heeft hij dan werkelijk geen gevoel van lijfsbehoud?
En @:AnneX, ga je nog voorn ons bijhouden hoeveel dagen ze nog tot de inauguratie moeten zien te overleven?
Zou het inkorten van de transitieperiode onder Republikeinen nog op steun kunnen rekenen? En de electoral votes tot een formaliteit maken?quote:Op woensdag 18 november 2020 00:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
🤪 U vraagt...wij draaien: @:Lucky_Strike:
EN Nog 27 dagen tot 14 december as. Electors Vote in Their States
EN Nog 64 dagen tot 20 januari 2021 de Inauguratie...
Lastige vraag. En ik ben niet sterk in de discussies, die hieruit volgen.quote:Op woensdag 18 november 2020 00:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou het inkorten van de transitieperiode onder Republikeinen nog op steun kunnen rekenen? En de electoral votes tot een formaliteit maken?
Het is net zo sneu (en tot op heden godzijdank net zo effectief) als die Mexicaanse vrouw die jarenlang elke dag bleef twitteren dat het geen penalty was.quote:Op woensdag 18 november 2020 00:28 schreef Ruse het volgende:
Team Trump doet eigenlijk aan Schwalbe-voetbal he, zo lang mogelijk traineren en vertragen zodat ze... dat deel ontbreekt
En dat is dan de grootste troefkaart van de Fucking President van Amerika.quote:
Die twee zijn echt helemaal van het pad. Paniek denk ik.quote:Op woensdag 18 november 2020 00:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
En dat is dan de grootste troefkaart van de Fucking President van Amerika.
Is toch om te janken..
quote:Op woensdag 18 november 2020 00:29 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het is net zo sneu (en tot op heden godzijdank net zo effectief) als die Mexicaanse vrouw die jarenlang elke dag bleef twitteren dat het geen penalty was.
Vergeef de beste man dat hij een beetje roestig is:quote:
Dat zijn zijn meest recente zaken?quote:Op woensdag 18 november 2020 00:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vergeef de beste man dat hij een beetje roestig is:
[ afbeelding ]
Wat die zegt over de kwaliteit van het legal team en hun aanpak van deze kwestie mag iedereen zelf invullen.
Alle federale zaken. Voor het laatst dus in '92.quote:Op woensdag 18 november 2020 00:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat zijn zijn meest recente zaken?
https://www.washingtonpos(...)7cbb145c0_story.htmlquote:Deadlocked board in key Michigan county fails to certify vote totals by deadline
DETROIT — In a party-line vote, the Wayne County Board of Canvassers failed on Tuesday to certify its ballot count, punting the question of who won the state's most densely populated region to a state regulatory board that meets Nov. 23.
The four-member board’s two Republicans voted against certification, while its two Democrats voted to certify the results. Joe Biden holds a lead of nearly 148,000 votes in Michigan, and Democrats in the state believe the partisan split of the board in Wayne County – home to heavily Democratic Detroit — simply delays an inevitable official victory for Biden in the state.
But in the short term, the standoff provides a public relations win to the Trump campaign and a group of Republican lawyers and activists who have questioned the legitimacy of the count in Detroit, which went overwhelmingly for Biden.
The head of the Michigan GOP congratulated the board in a statement.
“I am proud that, due to the efforts of the Michigan Republican Party, the Republican National Committee and the Trump Campaign, enough evidence of irregularities and potential voter fraud was uncovered resulting in the Wayne County Board of Canvassers refusing to certify their election results. This action will allow more time for us to get to the bottom of these deeply troubling irregularities,” said Laura Cox, the state party chair. “The people of Michigan deserve fair, open and transparent elections, and we will continue to fight for just that.”
Uiteindelijk niks, behalve dan een beetje hard to get spelen.quote:Op woensdag 18 november 2020 01:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
https://www.washingtonpos(...)7cbb145c0_story.html
Wat voor implicaties het verder heeft dan het probleem bij andere neer leggen weet ik niet, maar wel opmerkelijk.
Wel mooi dat Trump nu nog eens met dat filmpje komt van Tucker, dat dagen terug al debunked is, zelfs Tucker heeft dat moeten toegegevenquote:
Hoe moet Trump dat weten dan? Dat hebben ze hem op OAN niet laten zienquote:Op woensdag 18 november 2020 01:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel mooi dat Trump nu nog eens met dat filmpje komt van Tucker, dat dagen terug al debunked is, zelfs Tucker heeft dat moeten toegegeven
Ze hebben 1 van die "dode mensen" zelfs nog geïnterviewd
Grassley was gisteren nog in de Senaat. Ik zag beelden van Brown die er bij de voorzitter op aandrong dat er mondkapjes gedragen moesten worden. Hij antwoordde dat hij geen advies nodig had en dat Brown daar niet over gingquote:Op woensdag 18 november 2020 00:26 schreef Szura het volgende:
Grassley positief getest
Zat al in quarantaine
It is what it isquote:Op woensdag 18 november 2020 01:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Grassley was gisteren nog in de Senaat. Ik zag beelden van Brown die er bij de voorzitter op aandrong dat er mondkapjes gedragen moesten worden. Hij antwoordde dat hij geen advies nodig had en dat Brown daar niet over ging
Toch wel apart en nogal surreëel zo'n psychiatrisch geval in het Witte Huis dat het ooit zo machtige VS dagelijks meer en meer voor schut zet, voor heel de wereld om te beleven.quote:Op woensdag 18 november 2020 01:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel mooi dat Trump nu nog eens met dat filmpje komt van Tucker, dat dagen terug al debunked is, zelfs Tucker heeft dat moeten toegegeven
Ze hebben 1 van die "dode mensen" zelfs nog geïnterviewd
Alles moet kapot...quote:Op woensdag 18 november 2020 01:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Trump said Chris Krebs, the director of the Department of Homeland Security’s Cybersecurity and Infrastructure Security Agency (CISA), “has been terminated”.
Krebs had indicated he expected to be fired. Last week, his agency released a statement refuting claims of widespread voter fraud. “The November 3rd election was the most secure in American history,” the statement read. “There is no evidence that any voting system deleted or lost votes, changed votes, or was in any way compromised.”
https://www.theguardian.c(...)ovid-19-live-updates
Trump gooit weer een 'non-believer' eruit
En toch... zijn er nog mensen die dit geweldig vinden.quote:
Je begint ook steeds meer respect te krijgen voor vroegere regeringen die zulke nette mooie democratieën hebben opgebouwd.quote:Op woensdag 18 november 2020 01:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En toch... zijn er nog mensen die dit geweldig vinden.
Die vinden zo'n treiterende ondemocratische egocentrische narcist helemaal te gek.
Je begint wel steeds beter te begrijpen hoe vroegere dictators zoveel macht kregen, de trouwe volgelingen bestaan nog steeds.
Voordeel was wel dat de kwaadaardige idioten toen nog niet samenschoolden op het internet.quote:Op woensdag 18 november 2020 01:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je begint ook steeds meer respect te krijgen voor vroegere regeringen die zulke nette mooie democratieën hebben opgebouwd.
Ja idd ze hebben ook geen flauwe notie wat de gevolgen daarvan zijn. Tegen de tijd dat ze dat door hebben is het te laatquote:Op woensdag 18 november 2020 01:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik maak me er wel serieus zorgen over dat we ook in Nederland mensen hebben wonen die het doodnormaal vinden om een democratisch proces aan de kant te schuiven om iemand in het zadel te houden.
Tuurlijk zijn die er, alleen niet bij de achterban van de traditionele partijen. Onder de FVD gekkies lopen dat soort mensen wel rond.quote:Op woensdag 18 november 2020 01:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik maak me er wel serieus zorgen over dat we ook in Nederland mensen hebben wonen die het doodnormaal vinden om een democratisch proces aan de kant te schuiven om iemand in het zadel te houden.
Waarom kan niet gewoon iedereen normaal doenquote:Op woensdag 18 november 2020 02:09 schreef Vis1980 het volgende:
Als je een beetje graaft gaat het ze allemaal om de genen. Wat mij beangstigd is de trend van het goedpraten van geweld of belaging, omdat de aanvaller dezelfde mening zouden hebben. Ook bij de belaging van KOZP reageerde nl massaal met 'het volk is het zat' en 'eerst zeurdr ze nog over de politie (blm) en nu gaat die politie hun ook nog eens beschermen' enz.
Uiteindelijk doen we allemaal raar lijkt het wel als het om afkomst gaat, maar het bespreekbaar maken is taboe.
Het komt vask echt neer op afkomst en dan zijn alle middelen naar het doel heilig.
quote:Op woensdag 18 november 2020 01:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Trump said Chris Krebs, the director of the Department of Homeland Security’s Cybersecurity and Infrastructure Security Agency (CISA), “has been terminated”.
Krebs had indicated he expected to be fired. Last week, his agency released a statement refuting claims of widespread voter fraud. “The November 3rd election was the most secure in American history,” the statement read. “There is no evidence that any voting system deleted or lost votes, changed votes, or was in any way compromised.”
https://www.theguardian.c(...)ovid-19-live-updates
Trump gooit weer een 'non-believer' eruit
Twee maanden vakantie en dan weer terugzetten op zn post. Figuren als Vindman ook allemaal terughalen.quote:
Lijkt me ook maar het zijn er best veel die Trump eruit gegooid heeft omdat ze niet loyaal genoeg waren.quote:Op woensdag 18 november 2020 02:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Twee maanden vakantie en dan weer terugzetten op zn post. Figuren als Vindman ook allemaal terughalen.
Ieuw! Wat een engerd!quote:Op woensdag 18 november 2020 02:50 schreef Szura het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Uitstekend type heeft de GOP weer gevonden hiervoor.
quote:Op woensdag 18 november 2020 05:28 schreef DonDruiper het volgende:
Die Ted Cruz is ook een engnek eerste klas trouwens.
De huwelijkse voorwaarden doornemen?quote:Op woensdag 18 november 2020 07:17 schreef AnneX het volgende:
En wat spookt Melania eigenlijk uit de hele dag, eenzame opsluiting?
Dat is geen woede, maar blinde paniek. Trump gooit van alles om zich heen om aan het onvermijdelijke te ontsnappen. En de republikeinen die als lemmingen achter hem aan hobbelen weten dat het moment dat Trump zijn verlies toegeeft, er een diepgaand onderzoek zal volgen naar het waarom? Er is iets waar Trump en zijn bende graaiers bang voor zijn dat het in de openbaarheid komt. En de sleutel ligt in de cheques and balances van de data die in het witte huis zijn opgetekend. Daar liggen documenten waar niet aan gesleuteld kunnen worden en die politici kunnen maken of breken. Er wordt naarstig geprobeerd om die data uit de handen van de democraten te houden. De uitkomst van de verkiezingen is niet zo als de republikeinen zich het hadden voorgesteld.quote:Op woensdag 18 november 2020 03:59 schreef DonDruiper het volgende:
Die Tweet rage weer van Donnie.
Wordt die gast nooit moe van al die woede in z'n lijf?
Misselijkmakend zoals je er zoveel bij de Republikeinen vindt.quote:Op woensdag 18 november 2020 02:50 schreef Szura het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Uitstekend type heeft de GOP weer gevonden hiervoor.
Maar ook verhelderend. De spiegel die de republikeinse stemmer nu voorgehouden wordt laat nu een beeld zien die hun ware aard laat zien. Dorian Gray ziet nu zijn ware gezicht. En die is niet mooi.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Misselijkmakend zoals je er zoveel bij de Republikeinen vindt.
Ik denk echt dat dit soort opmerkingen veel te optimistisch zijn. Na 4 jaar Trump hebben ruim 70 miljoen mensen alsnog op hem gestemd. Na minimaal 8 jaar obstructie en hypocrisie door McConnell hebben nog steeds voldoende mensen op hem en zijn 'enablers' gestemd om hem, vooralsnog, precies zo door te laten gaan. Verwacht je echt dat een significant deel van die stemmers nù ineens gaat zeggen 'nee, dit gaat te ver?'quote:Op woensdag 18 november 2020 09:47 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Maar ook verhelderend. De spiegel die de republikeinse stemmer nu voorgehouden wordt laat nu een beeld zien die hun ware aard laat zien.
Vreemd hè!quote:Op woensdag 18 november 2020 09:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk echt dat dit soort opmerkingen veel te optimistisch zijn. Na 4 jaar Trump hebben ruim 70 miljoen mensen alsnog op hem gestemd. Na minimaal 8 jaar obstructie en hypocrisie door McConnell hebben nog steeds voldoende mensen op hem en zijn 'enablers' gestemd om hem, vooralsnog, precies zo door te laten gaan. Verwacht je echt dat een significant deel van die stemmers nù ineens gaat zeggen 'nee, dit gaat te ver?'
Dat zou dan waarschijnlijk wel betekenen dat de overheid mee gaat werken denk ik onafhankelijk van wat Trump publiekelijk tegen zijn base communiceert?quote:Op woensdag 18 november 2020 11:22 schreef Montov het volgende:
Volgens cbs news gaat Trump de campagne starten voor 2024 en daarmee ook zijn nederlaag erkennen.
Ik vermoed dat het vooral gaat om donaties binnen te harken en die erkenning van verlies zal wel een halfbakken reactie zijn of hooguit een normale boodschap die later wordt tegengesproken.
Misschien heeft de Trump campagne wel zodanig gefraudeerd dat ze niet kunnen begrijpen dat Biden alsnog won zonder te frauderen.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk echt dat dit soort opmerkingen veel te optimistisch zijn. Na 4 jaar Trump hebben ruim 70 miljoen mensen alsnog op hem gestemd. Na minimaal 8 jaar obstructie en hypocrisie door McConnell hebben nog steeds voldoende mensen op hem en zijn 'enablers' gestemd om hem, vooralsnog, precies zo door te laten gaan. Verwacht je echt dat een significant deel van die stemmers nù ineens gaat zeggen 'nee, dit gaat te ver?'
Gezien Trump nog nooit in zijn leven niet geprojecteerd heeft, begin ik het te geloven. Lindsey Graham heeft ook al laten zien geen moeite met frauderen te hebben.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Misschien heeft de Trump campagne wel zodanig gefraudeerd dat ze niet kunnen begrijpen dat Biden alsnog won zonder te frauderen.
Wel slim ook, daarmee kan hij de GOP in zijn greep blijven houden en de GOP er nog steeds alles aan laten blijven doen om hem te beschermen. Zeker als de GOP de senate meerderheid behoudt zit die kans er goed in, want dan Mitch McConnell Trump steeds gebruiken als bargaining chip (bijv. laat je onderzoeken naar Trump varen, anders keuren we je voorgestelde cabinet members niet goed)quote:Op woensdag 18 november 2020 11:22 schreef Montov het volgende:
Volgens cbs news gaat Trump de campagne starten voor 2024 en daarmee ook zijn nederlaag erkennen.
Ik vermoed dat het vooral gaat om donaties binnen te harken en die erkenning van verlies zal wel een halfbakken reactie zijn of hooguit een normale boodschap die later wordt tegengesproken.
Laat dat misschien maar weg. Wat volkomen duidelijk is, is dat de polling-stations gewoon gelijk hadden en dat het uiteindelijk dankzij fraude nog een close call voor Trump is geworden. Zonder fraude van republikeinse zijde had Donald zonder enige twijfel miljoenen stemmen minder gehad.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Misschien heeft de Trump campagne wel zodanig gefraudeerd dat ze niet kunnen begrijpen dat Biden alsnog won zonder te frauderen.
Dat laatste weet ik niet, maar de Democraten missen volgens mij wel een hoop stemmen vanwege die problemen en sabotage bij de postquote:Op woensdag 18 november 2020 12:24 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Laat dat misschien maar weg. Wat volkomen duidelijk is, is dat de polling-stations gewoon gelijk hadden en dat het uiteindelijk dankzij fraude nog een close call voor Trump is geworden. Zonder fraude van republikeinse zijde had Donald zonder enige twijfel miljoenen stemmen minder gehad.
Daarom. Alle fraude die tot nu toe bewezen of zeer waarschijnlijk is, is afkomstig vanuit Republikeinse hoek, inclusief gevallen afkomstig uit de hoogste kringen daar.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet, maar de Democraten missen volgens mij wel een hoop stemmen vanwege die problemen en sabotage bij de post
quote:Op woensdag 18 november 2020 12:49 schreef STING het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Bleh, maar een beetje gaan proberen te detoxen van het nieuws rond de verkiezingen.
Dat soort zaken zijn natuurlijk ook wel vrij schaamteloos.quote:Mark Brewer, an election law expert and a former chairman of the Michigan Democratic Party, noted that Ms. Palmer’s motion would have blocked certification for Detroit, where Black residents make up 78 percent of the population, and certified the results for communities like Livonia, where the Black population is 4.4 percent.
“Monica Palmer sat there and said she’s willing to approve the results of the lily-white city of Livonia, which had the second-highest number of out-of-balance precincts, but she won’t certify the city of Detroit,” Mr. Brewer said. “There is no reason to single out the city of Detroit for this racist treatment.”
Het is maar net hoe slim het voor hem uitpakt. Eén stap buiten zn positie als president en legers advocaten kunnen 'm kapotprocederen. De post-Potus periode gaat erg interessant worden.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:02 schreef STING het volgende:
[..]
Wel slim ook, daarmee kan hij de GOP in zijn greep blijven houden en de GOP er nog steeds alles aan laten blijven doen om hem te beschermen. Zeker als de GOP de senate meerderheid behoudt zit die kans er goed in, want dan Mitch McConnell Trump steeds gebruiken als bargaining chip (bijv. laat je onderzoeken naar Trump varen, anders keuren we je voorgestelde cabinet members niet goed)
Zoals al gezegd: Trump projecteert zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet, maar de Democraten missen volgens mij wel een hoop stemmen vanwege die problemen en sabotage bij de post
Dat is tot nu toe al jaren een manipulerende tactiek van Trump, de andere partij van zaken beschuldigen waar je jezelf schuldig van maakt, om zo het verhaal (narrative) te kunnen beheersen - en met succes.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:15 schreef Belabor het volgende:
[..]
Zoals al gezegd: Trump projecteert zoals gewoonlijk.
Hij weet dat hij en de Republikeinen van alles geprobeerd hebben om het stemmen te ontmoedigen bij Democratische stemmers, poststemmen te vertragen, stemlokalen te sluiten en nog een beetje gerrymandering hier en daar.
Dat Trump ondanks al dit vuile spel en gefraudeer alsnog verloren heeft, wil er niet in.
Het hele argument van Trump komt in essentie neer op: "Wij hebben vals gespeeld, maar toch verloren. Het kan niet anders dat jullie daarom nog veel harder vals gespeeld hebben!"
Zo gaat het bij Trump altijd. Projectie, projectie en nog meer projectie.
Het is zo simpel door te prikken, ook.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:20 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe al jaren een manipulerende tactiek van Trump, de andere partij van zaken beschuldigen waar je jezelf schuldig van maakt, om zo het verhaal (narrative) te kunnen beheersen - en met succes.
Bij Trump al helemaal, daar is het zo ontzettend voor de hand liggend meestal. Kijk dat de GOP zichzelf omschrijft als de 'fiscally responsible' keuze ook al is dat historisch gezien juist niet zo is tot daar aan toe. Maar een Trump die zegt dat Biden je healthcare af gaat pakken en tegelijkertijd een rechtszaak bij de SC heeft lopen om precies dat te doen gaat nog een stap verder. Wonderbaarlijk.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:23 schreef Belabor het volgende:
[..]
Het is zo simpel door te prikken, ook.
Schandalig hoe laag het EQ van veel mensen wel moet zijn dat het ze niet lukt hier doorheen te prikken.
Wat dat betreft zegt IQ in deze tijden inderdaad niks. Je EQ zegt veel meer over je kansen in deze rare wereld.
Misschien prikken veel mensen er wel doorheen maar negeren ze het omdat ze gewoon anti-Democraten zijn.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:23 schreef Belabor het volgende:
[..]
Het is zo simpel door te prikken, ook.
Schandalig hoe laag het EQ van veel mensen wel moet zijn dat het ze niet lukt hier doorheen te prikken.
Wat dat betreft zegt IQ in deze tijden inderdaad niks. Je EQ zegt veel meer over je kansen in deze rare wereld.
Tsja, Amerikaanse politiek anno 2020.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien prikken veel mensen er wel doorheen maar negeren ze het omdat ze gewoon anti-Democraten zijn.
Nog even snel een campagnebelofte inlossen eigenlijk. Toch nog iets bereikt voor z'n fans.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:39 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Nog even snel de VS proberen te verzwakken, want als dat tuig je afwijst verdienen ze dat.
Het wordt ook geen volledige hertelling.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:32 schreef speknek het volgende:
Vreemd. Ik hoop dat ze hem vooruit laten betalen.
Ah, dit is nog de offerte-aanvraag?quote:Op woensdag 18 november 2020 16:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het wordt ook geen volledige hertelling.
[ twitter ]
En bovendien spreekt deze tweet over een verzoek.
Lijkt er op ja.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, dit is nog de offerte-aanvraag?
Milwaukee en Dane dusquote:Op woensdag 18 november 2020 16:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het wordt ook geen volledige hertelling.
[ twitter ]
En bovendien spreekt deze tweet over een verzoek.
Daar hebben mensen overwegend Democratisch gestemd neem ik aan.quote:
Ja. Dane county = Madison, qua bevolking de tweede stad van Wisconsin.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar hebben mensen overwegend Democratisch gestemd neem ik aan.
Ja, zocht net even de election results, 77% voor Biden in Dane County.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:21 schreef freako het volgende:
[..]
Ja. Dane county = Madison, qua bevolking de tweede stad van Wisconsin.
Lijkt me mooi als er na de hertelling 1 extra stem voor Biden is.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:53 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Eric Trump vond het zonde van het geld in 2016 toen Clinton een recount aanvroeg:
[ twitter ]
The Art of the Dealquote:Op woensdag 18 november 2020 17:20 schreef Felixa het volgende:
7,9 miljoen was natuurlijk te veel. Eerst even het spaarvarken stukgeslagen en toen gevraagd hoeveel recount ze daarvoor konden krijgen.
Het verklaart in ieder geval zijn enthousiasme en fanatisme.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:01 schreef Beathoven het volgende:
Giuliani vraagt $20.000 per dag voor zijn werk voor Trump.
Het zou mijn advocaat niet worden. Met hem heb je per definitie al verloren.
Zou me niks verbazen als een pardon ook onderdeel van zijn honorarium is voor al die shady dingen omtrent Oekraine, dealings met Parnas & Fruman en Joost mag weten wat nog meer.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:01 schreef Beathoven het volgende:
Het zou mijn advocaat niet worden. Met hem heb je per definitie al verloren.
Drumroll, please....quote:
The art of the deal. Dat heeft Gulliani dan toch goed gedaan. En Trump voor de zoveelste keer slecht.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als een pardon ook onderdeel van zijn honorarium is voor al die shady dingen omtrent Oekraine, dealings met Parnas & Fruman en Joost mag weten wat nog meer.
oh vast en zekerquote:Op woensdag 18 november 2020 21:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als een pardon ook onderdeel van zijn honorarium is voor al die shady dingen omtrent Oekraine, dealings met Parnas & Fruman en Joost mag weten wat nog meer.
Ik hoorde vanmiddag op CNN dat er ongeveer 1.200 stemmen in het voordeel van Trump waren gevonden. Dus eindstand iets van 12.800 winst voor Biden.quote:
14.000 -1200 is niet -12800, denk dat je winst voor Biden bedoeltquote:Op woensdag 18 november 2020 22:19 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag op CNN dat er ongeveer 1.200 stemmen in het voordeel van Trump waren gevonden. Dus eindstand iets van 12.800 winst voor Trump.
Ja je hebt gelijk.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:21 schreef zalkc het volgende:
[..]
14.000 -1200 is niet -12800, denk dat je winst voor Biden bedoelt
Waren dat 1.200 stemmen alleen voor Trump? Of in meerderheid voor Trump? Want dat maakt ook nogal uit voor de invloed op het totaalquote:Op woensdag 18 november 2020 22:19 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag op CNN dat er ongeveer 1.200 stemmen in het voordeel van Trump waren gevonden. Dus eindstand iets van 12.800 winst voor Biden.
Twee batches van samen ongeveer 5000 stemmen gok ik.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waren dat 1.200 stemmen alleen voor Trump? Of in meerderheid voor Trump? Want dat maakt ook nogal uit voor de invloed op het totaal
Deze site geeft vooralsnog 14.056 stemmen aan Bidenquote:Op woensdag 18 november 2020 22:50 schreef Felixa het volgende:
Ik heb het even teruggekeken. De Georgia Voting System Implementation Manager (wie verzint die functienamen...) vertelde dat in drie counties in totaal 2.755 early in person votes niet opgeteld waren bij de eerste telling. En in totaal kwam dat uit op 12.753 als eindstand voor Biden.
Klinkt veel, maar het is natuurlijk een zzp 'er dus is een bruto bedrag. Moet je nog beroepskosten bij rekenen, verzekeringen, income tax moet er nog vanaf.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:01 schreef Beathoven het volgende:
Het is ook niet alsof de GOP ook maar 1% van hun aanhang gaat verliezen hierdoor. Vanaf dag 1 zal Biden verantwoordelijk zijn voor de puinhoop die Trump achterlaat.quote:Op donderdag 19 november 2020 04:24 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
En de GOP staat erbij en doet niks! Beetje schamper de schouders ophalen.
Klopt ja, als het goed is, wordt het vandaag officieel bekend gemaakt.quote:Op donderdag 19 november 2020 01:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Deze site geeft vooralsnog 14.056 stemmen aan Biden
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html
Zijn die 2.755 early votes nog niet verwerkt in deze lijst ?
Zoals ik al eerder stelde, de polls hadden gewoon gelijk. Het stelen van de verkiezingen door de GOP is in eerste instantie mislukt, nu voeren ze poging twee uit. Het leger wordt in gereedheid gebracht. Chris Miller heeft volop ervaring met blackops, dat in eigen land toepassen is de volgend stap.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:33 schreef Ulx het volgende:
Ach kijk eens.
[ twitter ]
Het lijkt dat de GOP echt rekende op een onverklaarbare winst van Trump.
Nou ben je hetzelfde bezig als de rechtse wappies met conspiracies, hequote:Op donderdag 19 november 2020 10:50 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder stelde, de polls hadden gewoon gelijk. Het stelen van de verkiezingen door de GOP is in eerste instantie mislukt, nu voeren ze poging twee uit. Het leger wordt in gereedheid gebracht. Chris Miller heeft volop ervaring met blackops, dat in eigen land toepassen is de volgend stap.
Het is een opinie hé, geen nieuwsquote:Op donderdag 19 november 2020 10:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ben je hetzelfde bezig als de rechtse wappies met conspiracies, he
Overigens wordt Gen. Stanley McRaven grote kans toegedicht om de nieuwe SecDef te worden onder Biden. McRaven was de man die de raid op Bin Landen leidde en ook een voormalige Special Ops leider.
Ik snap de angst en zorgen goed betreffende de huidige horror scenario's (bijv. states fail to certify votes, vote by the House), al denk ik dat de kans op een militaire interventie marginaal is. Maar never say never natuurlijk.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:10 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het is een opinie hé, geen nieuws![]()
Overigens gebeuren er voldoende zaken om een dergelijke opinie te onderbouwen. Het onder rechtstreekse controle brengen van special forces is best eng. Het gedrag van Lindsey Graham is verre van zuiver. Het probleem is niet Trump, het probleem is in hoeverre Trump anderen kan bewegen om de democratie te ondermijnen (ook dit is weer een opinie).
Dat is geen vraagstuk meer, het is eerder dat de McConnol's en Graham's van dat land nu een gouden kans zien om macht te consolideren mét fanatieke steun onder een aardig deel van de bevolking.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:10 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het is een opinie hé, geen nieuws![]()
Overigens gebeuren er voldoende zaken om een dergelijke opinie te onderbouwen. Het onder rechtstreekse controle brengen van special forces is best eng. Het gedrag van Lindsey Graham is verre van zuiver. Het probleem is niet Trump, het probleem is in hoeverre Trump anderen kan bewegen om de democratie te ondermijnen (ook dit is weer een opinie).
Nog meer reden voor de Kleuter-in-Chief om zich miskend te voelen tot in de diepste poriën. En never concede.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:32 schreef Ulx het volgende:
In dit draadje maakt professor Krugman het punt dat er onder Biden wel eens een snelle economische recovery kan komen. Een soort roaring twenties die direct na WO1 en de Spaanse Griep plaatsvond.
[ twitter ]
Die man is al 76 inmiddels. Kan hem niks meer schelen. Genoeg miljoenen gevangen onder Trumpquote:Op donderdag 19 november 2020 03:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Klinkt veel, maar het is natuurlijk een zzp 'er dus is een bruto bedrag. Moet je nog beroepskosten bij rekenen, verzekeringen, income tax moet er nog vanaf.
En vervolgens sta je voor lul in de rechtszaal omdat je geen enkele case hebt. Dus je reputatie schade is huge.
Vet stoer toch, naar plekken reizen die met geweld zijn bezet door een land dat twee rechtssystemen heeft, eentje voor degenen die wel de juiste achtergrond hebben en eentje voor diegenen die dat niet hebben maar er toevallig wel al woonden.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:14 schreef Szura het volgende:
Die PR-reis van Pompeo naar gestolen gebieden!!!
Na een certificatie kunnen er nog hertellingen en rechtszaken plaatsvinden waarna gehercertificeerd kan worden. De echte deadline hiervoor is deze verkiezing 8 december:quote:Op donderdag 19 november 2020 14:16 schreef Kotsemmer het volgende:
Een overzicht van alle Certification deadlines:
https://ballotpedia.org/E(...)fication_dates,_2020
Kan je hier uit opmaken dat na maandag de resultaten in Michigan en Pennsylvania definitief zijn? Of kunnen de rechtszaken dit nog vertragen?
quote:Dec. 8, 2020: Deadline for Resolving Election Disputes. All state recounts and court contests over presidential election results must be completed by this date. (3 U.S.C. § 5). For the majority of states the date of certification is the same as for all contests, but in eight states there is a deadline that either directly references 3 USC §5 or uses similar language, requiring that disputes surrounding the selection of presidential electors be resolved in time to meet the “safe harbor” deadline: Indiana, Iowa, New Jersey, North Carolina, Ohio, Tennessee, Texas and Virginia. For detailed information on state post-election processes, please visit this page.
https://www.ncsl.org/rese(...)ectoral-college.aspx
Zo vat ik het inderdaad ook op. Op basis van de opinies over hoe slecht de rechtzaken gaan, wordt de kans als klein beschouwd dat ze de certifications gaat vertragen.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:16 schreef Kotsemmer het volgende:
Een overzicht van alle Certification deadlines:
https://ballotpedia.org/E(...)fication_dates,_2020
Kan je hier uit opmaken dat na maandag de resultaten in Michigan en Pennsylvania definitief zijn? Of kunnen de rechtszaken dit nog vertragen?
Ik denk dat je doelt op voormalig admiraal William McRaven, hij was een Navy SEAL (zie SEAL Trident). Hier samen op de foto met een goede vriend van Trump.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ben je hetzelfde bezig als de rechtse wappies met conspiracies, he
Overigens wordt Gen. Stanley McRaven grote kans toegedicht om de nieuwe SecDef te worden onder Biden. McRaven was de man die de raid op Bin Landen leidde en ook een voormalige Special Ops leider.
Eindelijk daar is het dan! Het lang verwachte pad naar de victorie!quote:
Ja, my bad, het moest Admiraal McRaven zijn.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:27 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ik denk dat je doelt op voormalig admiraal William McRaven, hij was een Navy SEAL (zie SEAL Trident). Hier samen op de foto met een goede vriend van Trump.![]()
[ afbeelding ]
quote:“The winning narrative in Georgia would be that Republicans need the Senate to counter Joe Biden and [Vice President-elect] Kamala Harris when they’re in office,” said one prominent elected Republican. “The problem is you can’t make that case effectively when you’ve got the president telling some of his voters, ‘Don’t worry, Joe Biden is not going to be president.’”
Orange Jumpsuit Manquote:Op donderdag 19 november 2020 14:54 schreef Hexagon het volgende:
Is hij zijn campagne voor zijn volgende functie al aan het optuigen? Die van celblokvertegenwoordiger.
Orange is the new black, een geheim seizoen. Trump komt door een fout terecht in de vrouwengevangenis waar hij het spel bingo moet leiden. Geen gemakkelijke taak aangezien hij steeds maar wil hertellen.quote:
Dit mag je wel bestempelen als zwaar onder druk zetten.quote:
Samen met Queen Pompeo op staatsbezoek op kosten van...quote:Op donderdag 19 november 2020 13:14 schreef Szura het volgende:
Die PR-reis van Pompeo naar gestolen gebieden!!!
En Biden wil zijn presidentschap niet belasten met het vervolgen van Trump... nu hij er toch maar mee doorgaat (met criminele acties) zou ik daar toch nog eens over nadenken.quote:
Ik zie die hard Trump-fans alweer steigeren: 'hier heb ik inderdaad niets over gezien in de mediaquote:Op donderdag 19 november 2020 15:53 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
DRUGS GOOD MAKE PROPLE BETTER
Hoezo denk je dat dit Bidens standpunt zou zijn? Volgens mij is dat niet wat Biden gezegd heeft. Biden stelt zich meen ik op het standpunt dat de president niet over vervolging gaat en dat het een onafhankelijke afweging van de DOJ behoort te zijn.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En Biden wil zijn presidentschap niet belasten met het vervolgen van Trump... nu hij er toch maar mee doorgaat (met criminele acties) zou ik daar toch nog eens over nadenken.[ twitter ]
Het vervolgen van criminelen is toch gewoon een taak van politie/justitie?quote:Op donderdag 19 november 2020 16:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En Biden wil zijn presidentschap niet belasten met het vervolgen van Trump... nu hij er toch maar mee doorgaat (met criminele acties) zou ik daar toch nog eens over nadenken.[ twitter ]
Exact de positie van Biden, ja.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het vervolgen van criminelen is toch gewoon een taak van politie/justitie?
Intussen zijn er berichten dat Biden er toch wat huiverig voor zou zijn ivm de lieve vrede en zo ...quote:Op donderdag 19 november 2020 16:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat dit Bidens standpunt zou zijn? Volgens mij is dat niet wat Biden gezegd heeft. Biden stelt zich meen ik op het standpunt dat de president niet over vervolging gaat en dat het een onafhankelijke afweging van de DOJ behoort te zijn.
Hierdoor o.a.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat dit Bidens standpunt zou zijn? Volgens mij is dat niet wat Biden gezegd heeft. Biden stelt zich meen ik op het standpunt dat de president niet over vervolging gaat en dat het een onafhankelijke afweging van de DOJ behoort te zijn.
Ik vrees bij dit soort berichten, alsmede die tweets dat hij op weg naar de overwinning is een beetje dat hij het daadwerkelijk gelooft. En dat de mensen direct om hem heen er ook niet meer tegenin durven te gaan.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:53 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Komt bij dat het een precedent schept voor alle volgende presidenten en het wsl voor de Trump-aanhang een bevestiging zal zijn dat het allemaal echt een hoax was.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:11 schreef cynicus het volgende:
De vraag is of Biden van de tegenpartij uberhaupt de kans krijgt om het land te verenigen. Krijgt hij die niet kan hij het zo goed Trump laten vervolgen
En dan Trump als Buchanan en Biden als Lincoln?quote:Op donderdag 19 november 2020 17:25 schreef Perrin het volgende:
Misschien moeten ze zich idd maar splitsen in twee delen. Jesustan en Liberaland.
quote:
Als je kijkt naar de rood/blauw verdeling van de counties ipv. de staten wordt dat nog best lastig.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:25 schreef Perrin het volgende:
Misschien moeten ze zich idd maar splitsen in twee delen. Jesustan en Liberaland.
Dan zullen er wat mensen verplicht moeten verhuizen. Lukte bij Pakistan/India ook zonder problemen.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de rood/blauw verdeling van de counties ipv. de staten wordt dat nog best lastig.
Ik begin steeds meer te geloven dat Trump iets weet over de republikeinense partij wat ze niet naar buiten willen hebben. En wat iemand anders hier al postte: het zou best een kunnen zijn dat hij gelijk heeft dat er gefraudeerd is maar aan de republikeinse kant en hij ontiegelijk pissed off is dat hij toch verloor en dus er heilig van overtuigd is dat de democraten ook fraude hebben gepleegd.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:27 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik denk ook dat Trump in veel gevallen te ver is gegaan om het te laten lopen. En ik ben het Cynicus eens dat het voor de Trump-aanhangers niet uitmaakt wat hij doet, die zullen -,et Trump- blijven jammeren dat het allemaal heel onrechtvaardig is gegaan.
Trump moet inderdaad vervolgd worden, om precedentwerking tegen te gaan.
En het kiesstelsel in Amerika moet ook op de schop, dat Trump nu 2 maanden te tijd krijgt om de idiootste zaken op de rol te zetten en zo Amerika in de afgrond te storten als een jaloerse M/V die zijn/haar ex vermoord (als ik .. niet kan hebben, zal niemand .. hebben) of als een kind dat zijn stoepkrijt vertrappelt liever dan een ander er mee te laten spelen is werkelijk van de gekke.
Waarom zeggen de Republikeinen nog steeds niets?![]()
![]()
![]()
![]()
En een stel krankzinnige zaken in de week leggen: boren in natuurgebied, terugtrekken troepen zonder overleg met landen die daar zij aan zij meehelpen, aanvallen Iran, rechtszaken aanspannen x 30, mensen die prima werken aan internetfraude ontslaan terwijl er tijdens de pandemie al een paar keer ziekenhuizen gehackt zijn.quote:Op donderdag 19 november 2020 18:08 schreef wdn het volgende:
CNN
"Trumps post-election activities
- tweets
- golf
- no interviews
- no intel briefings
"
Bizar voor iemand die 4 jaar lang overal een mening over had,
Haha de tweet is gewoon gedelete door Twitter? En terecht trouwens.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:53 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
En hij kwijlt, vies om te zien.quote:Op donderdag 19 november 2020 18:16 schreef RichardHammond het volgende:
Hij zweet als een otter, paar pilletjes geslikt?
Er zijn wel wat geruchten over zijn alcohol gebruik.quote:Op donderdag 19 november 2020 18:27 schreef nostra het volgende:
Hoeveel tia's heeft die vent gehad echt. Was toch best een redelijke burgemeester van NYC; dit is niveau dronken Oom Thomas die naast je zit op de kringverjaardag.
Bang voor de Republikeinse kiezer vooral.quote:Op donderdag 19 november 2020 18:34 schreef Arcee het volgende:
Wat een ongelooflijke shitshow is dat presidentschap van Trump toch. Na z'n nederlaag van 3 november is alleen nog maar erger geworden.
Bizar dat er geen weerstad tegen die kerel is. Doodsbang voor z'n grote narcistische muil zijn ze allemaal.
Ik denk dat als Rudy een voorbeeld had genomen aan zijn held Vinny en ook het eerste het beste pak van het tweedehands rek had gepakt, hij niet méér als een clown overgekomen zou zijn.quote:
Na het Health Care Plan, Infrastructure Week en Obamagatequote:Op donderdag 19 november 2020 18:26 schreef Ulx het volgende:
Die Powell claimde toch een bombshell te hebben? Is daarvan al iets bekend of komt dat over twee weken?
Als je je laat regeren door angst gaat het meestal fout.quote:Op donderdag 19 november 2020 18:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bang voor de Republikeinse kiezer vooral.
Wat roept ie dan?quote:Op donderdag 19 november 2020 18:47 schreef Mike het volgende:
Afgezien van z'n verschijning, vind ik z'n argumenten vrij sterk. Als ze er echt bewijs voor hebben, dan kan het moeilijke zaak worden voor de Democraten.
quote:Op donderdag 19 november 2020 18:47 schreef Mike het volgende:
Afgezien van z'n verschijning, vind ik z'n argumenten vrij sterk. Als ze er echt bewijs voor hebben, dan kan het moeilijke zaak worden voor de Democraten.
Hij zegt honderden verklaringen onder ede te hebben van fraude. Er zijn plekken waar tot 200% van de kiesgerechtigden gestemd hebben, er zijn mensen die door een bepaald systeem 4, 5 keer konden stemmen, er zijn vele stembiljetten die veranderd zijn van datum, er zijn blanco stembiljetten aangevoerd per vrachtwagen die daarna allemaal voor Biden zijn ingevoerd. Hij had vast nog meer, maar dat zweten van 'm leidt wat af.quote:
Als ze hier echt bewijs en getuigen voor hebben, moeten ze dat laten zien in een van die ca. 30 rechtszaken en niet in een persconferentie. Als ze er echt bewijs voor zouden hebben zouden liepen al die advocaten van gerenommeerde kantoren niet weg.quote:Op donderdag 19 november 2020 18:47 schreef Mike het volgende:
Ah, het is dus weer de typische grootspraak op de persconferentie die in de rechtszaal als sneeuw voor de zon verdwijnt.quote:Op donderdag 19 november 2020 18:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Hij zegt honderden verklaringen onder ede te hebben van fraude. Er zijn plekken waar tot 200% van de kiesgerechtigden gestemd hebben, er zijn mensen die door een bepaald systeem 4, 5 keer konden stemmen, er zijn vele stembiljetten die veranderd zijn van datum, er zijn blanco stembiljetten aangevoerd per vrachtwagen die daarna allemaal voor Biden zijn ingevoerd. Hij had vast nog meer, maar dat zweten van 'm leidt wat af.
Anyway, we moeten de bewijzen natuurlijk nog maar zien bij een rechtbank, maar als ze iets grootschaligs kunnen aantonen ipv een paar dode mensen die gestemd hebben, dan wordt het heel spannend allemaal in de VS.
Wie weet in rechtszaak nummer 30 door advocatenteam 4.quote:Op donderdag 19 november 2020 18:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Hij zegt honderden verklaringen onder ede te hebben van fraude. Er zijn plekken waar tot 200% van de kiesgerechtigden gestemd hebben, er zijn mensen die door een bepaald systeem 4, 5 keer konden stemmen, er zijn vele stembiljetten die veranderd zijn van datum, er zijn blanco stembiljetten aangevoerd per vrachtwagen die daarna allemaal voor Biden zijn ingevoerd. Hij had vast nog meer, maar dat zweten van 'm leidt wat af.
Anyway, we moeten de bewijzen natuurlijk nog maar zien bij een rechtbank, maar als ze iets grootschaligs kunnen aantonen ipv een paar dode mensen die gestemd hebben, dan wordt het heel spannend allemaal in de VS.
Yep.quote:Op donderdag 19 november 2020 18:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, het is dus weer de typische grootspraak op de persconferentie die in de rechtszaal als sneeuw voor de zon verdwijnt.
Geloof er helemaal niks van vooralsnogquote:Op donderdag 19 november 2020 18:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik neem het dit keer iets meer serieus. Het zou goed kunnen dat de rechtszaken die tot nu toe zijn aangespannen een methode waren om tijd te rekken. Volgens Giuliani gaan ze nu met al deze 'bewijzen' naar de rechtbank. Ik zie ze tot veel in staat maar als ze nu NOG niet met bewijs zouden komen, dan zijn alle reputaties van alle mensen die hieraan meewerken compleet naar de maan (inclusief die van de bekende advocaten die nu nog in het team van Trump zitten).quote:Op donderdag 19 november 2020 18:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, het is dus weer de typische grootspraak op de persconferentie die in de rechtszaal als sneeuw voor de zon verdwijnt.
Dit hele circus wordt opgevoerd voor de Republikeinse kiezers zodat Trump de komende 4 jaar fraude kan roepen en weer mee gaat doen in 2024.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geloof er helemaal niks van vooralsnog
Ik zie geen enkele reden om dat te doen. Sterker nog, in veel gevallen zijn ze gewoon al te laat. Als je echt serieus bewijzen hebt, dan kom je daar veel eerder mee.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik neem het dit keer iets meer serieus. Het zou goed kunnen dat de rechtszaken die tot nu toe zijn aangespannen een methode waren om tijd te rekken. Volgens Giuliani gaan ze nu met al deze 'bewijzen' naar de rechtbank. Ik zie ze tot veel in staat maar als ze nu NOG niet met bewijs zouden komen, dan zijn alle reputaties van alle mensen die hieraan meewerken compleet naar de maan (inclusief die van de bekende advocaten die nu nog in het team van Trump zitten).
Geloof er écht helemaal niks van vooralsnogquote:Op donderdag 19 november 2020 19:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik neem het dit keer iets meer serieus. Het zou goed kunnen dat de rechtszaken die tot nu toe zijn aangespannen een methode waren om tijd te rekken. Volgens Giuliani gaan ze nu met al deze 'bewijzen' naar de rechtbank. Ik zie ze tot veel in staat maar als ze nu NOG niet met bewijs zouden komen, dan zijn alle reputaties van alle mensen die hieraan meewerken compleet naar de maan (inclusief die van de bekende advocaten die nu nog in het team van Trump zitten).
Per dag.quote:
Waarom zouden ze tijd moeten rekken?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik schakelde net in en ik zie een advocaat zeggen dat ze nog wat meer tijd nodig hebben voor de bewijzen. En daarna een andere advocaat dat er internationaal veel aandacht is omdat dit soort praktijken overal plaatsvinden.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Of dat twitteren en dan iemand van z'n staf hem laten doodschieten en hem zelfmoord laten plegen.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Als Trump echt de boel wil fucken moet hij "I KNOW WHAT THEY ARE COVERING UP" twitteren en vervolgens zelfmoord plegen in de oval office...
Lijkt Trump me helemaal het type niet naar.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoeveel zittende staatshoofden die zelfmoord gepleegd hebben zijn er eigenlijk, ik ken er één...
Helaas niet neequote:Op donderdag 19 november 2020 19:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt Trump me helemaal het type niet naar.
mij ook niet..quote:Op donderdag 19 november 2020 19:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt Trump me helemaal het type niet naar.
Hitler waarschijnlijk.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoeveel zittende staatshoofden die zelfmoord gepleegd hebben zijn er eigenlijk, ik ken er één...
Hitler, Allende en een aantal Romeinse keizers.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Wanneer is achteraf? Want Trump zal nooit ophouden met de stokpaardjes over fraude, dus er is altijd de mogelijkheid dat het binnenkort helemaal wordt bewezen.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Als Trump achteraf gelijk heeft dan gniffel ik wel even in mijn vuistje.
Als hij zegt dat hij weet dat er fraude is op het moment dat de peilingen zeggen dat hij gaat verkiezen, waarom heft hij in die 4 jaar geen voorstel ingediend om het te veranderen of en bewijs aangedragen voor fraudequote:Op donderdag 19 november 2020 19:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Wanneer is achteraf? Want Trump zal nooit ophouden met de stokpaardjes over fraude, dus er is altijd de mogelijkheid dat het binnenkort helemaal wordt bewezen.
Als je Rudi wilt zien smelten wel. Als je naar hem wil luisteren: laat dan maar zitten.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:22 schreef BlackLining het volgende:
Heeft Giuliani zichzelf weer belachelijk gemaakt ja?
Ik heb hem gemist, maar ik begrijp dit het terugkijken waard is?
Zo lang hij betalend publiek heeft, zal hij idd verdergaan met bullshit uitkramen.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Wanneer is achteraf? Want Trump zal nooit ophouden met de stokpaardjes over fraude, dus er is altijd de mogelijkheid dat het binnenkort helemaal wordt bewezen.
De mensen die met Trump gaan vallen blijven hem trouw en helpen de leugens te verkondigen net als de adjudanten van Hitler hem trouw bleven tot de doodquote:Op donderdag 19 november 2020 19:22 schreef BlackLining het volgende:
Heeft Giuliani zichzelf weer belachelijk gemaakt ja?
Ik heb hem gemist, maar ik begrijp dit het terugkijken waard is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |