Mag het niet hopen, Donald wil 2020 nog beter makenquote:Op dinsdag 17 november 2020 17:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij zit daar iig op te broeden. Goodman loopt er alvast op vooruit:
[ twitter ]
[ twitter ]
Hij is wel vandaag erg stil. Het is niet te hopen dat dit de reden isquote:Op dinsdag 17 november 2020 17:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Mag het niet hopen, Donald wil 2020 nog beter maken
Mogelijk krijgt hij een woning die nog beter beveiligd is dan het witte huis? In 2021?quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Mag het niet hopen, Donald wil 2020 nog beter maken
Zal langzaam tot zelfs zijn hersenen doordringen dat hij zich voor het oog van het hele land, de hele wereld en de geschiedenis in de Bestest, Most Deepest Pit Ever heeft ingegraven.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:14 schreef AnneX het volgende:
Blijkbaar loopt meneer te ijsberen door het wh tussen en langs tv schermen.
Eigenlijk gijzelt hij zichzelf en de Amerikaanse bevolking met dit kleutergedrag.
Je zou zegge dat de beurskoersen hem er wel van zouden weerhouden...quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij is wel vandaag erg stil. Het is niet te hopen dat dit de reden is![]()
[ twitter ]
Heerlijk, dit! Dat doet het team van Fallon goed.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:04 schreef Felixa het volgende:
Even wat luchtigs tussendoor:![]()
[ twitter ]
Hehheh. Dat wordt een rechtszaak.quote:
Aangespannen door wie?quote:
Wel interessant om te zien hoe je het juiste willen doen blijkbaar toch juridisch niet altijd in de haak is.quote:
Ik zie vooral butthurt Republikeinen die een mediamomentje zoeken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:12 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wel interessant om te zien hoe je het juiste willen doen blijkbaar toch juridisch niet altijd in de haak is.
Aan de andere kant, de republikeinse partij liegt non-stop over voter fraud. Dat was er gewoon niet. Vrijwel alle rechtszaken gaan verloren. Ergens vind ik dat als twitter-CEO fake news over voter fraud (want dat is het) flagt en als dat niet zo netjes is, dat ronduit liegen over voter fraud en doelbewust election trust ondermijnen strafbaar zou moeten zijn.
Goede vraag, maar waarvoor wil je anders getuigen?quote:
Ze kijken in principe naar meer context dan alleen het gesprek. Waarom belt een senator uit SC naar Georgia?quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:17 schreef Bluesdude het volgende:
Georgia’s secretary of state says Lindsey Graham suggested he throw out legal ballotsBrad Raffensperger says the Republican senator asked if he had the authority to toss out all mail-in ballots in certain counties
---
https://www.theguardian.c(...)am-elections-ballots
Wat werd er letterlijk gezegd en in welke context?
Wat het een vraag om een mogelijkheid te weten?
Of was er een suggestieve ondertoon van : kun je dat voor me doen?
Hoe wil je dit laatste voor een rechter bewijzen
De top van de GOP zou een tijdje mee moeten lopen bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zie vooral butthurt Republikeinen die een mediamomentje zoeken.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 20:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
De top van de GOP zou een tijdje mee moeten lopen bij Feyenoord.
Verliezen moet je leren.
En andere staten als bijv. Nevada, waar trump heeft verloren...quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze kijken in principe naar meer context dan alleen het gesprek. Waarom belt een senator uit SC naar Georgia?
een derde wereld land wat ook nog eens denkt het meeste vrije en welvarende land ter wereld te zijn.quote:
Zat ik er niet ver naast met 1000 per uur eerder in dit topicquote:Op dinsdag 17 november 2020 20:33 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
[..]
En andere staten als bijv. Nevada, waar trump heeft verloren...
Wie vroeg naar het tarief van Giuliani en collega’s?
Wat is dit voor iets raars?quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:06 schreef Monolith het volgende:
Nominatie van Sheldon voor de Fed voorlopig de nek om gedraaid:
https://www.bloomberg.com(...)h-senator-quarantine
quote:Republican Senators Mitt Romney and Susan Collins joined with 47 Democrats and two independents in a 50-47 vote against advancing Shelton’s nomination. Once the outcome was clear, McConnell switched his vote to no, a tactical move that would allow him to bring the nomination up for reconsideration later.
Google komt hiermee:quote:
Dus als McConnell bij de minderheid had gezeten had hij dat niet gemogen als ik het goed interpreteer.quote:When a nomination is confirmed or rejected, any
Senator voting in the majority may move for a
reconsideration on the same day on which the vote was taken,
or on either of the next two days of actual executive
session of the Senate;
Klopt, zie je wel vaker. The Atlantic had over deze nominatie nog een stukje https://www.theatlantic.c(...)eral-reserve/617120/quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Google komt hiermee:
[..]
Dus als McConnell bij de minderheid had gezeten had hij dat niet gemogen als ik het goed interpreteer.
En mocht je denken, toch nog 2 rechters die erin mee gingen:quote:Philadelphia election officials did not improperly block Donald Trump’s campaign from observing the counting of mail-in ballots, the Pennsylvania supreme court ruled 5-2 on Tuesday, a major blow to the president’s already flailing legal efforts.
Via https://www.theguardian.c(...)ovid-19-live-updatesquote:The decision was 5–2 because two justices wouldn't have even decided the case, preferring to rule that it is moot. The principal dissent also explicitly says that throwing out valid ballots would not be an appropriate remedy anyway. This is a total loss for the Trump campaign.
Interessant. Maar dan snap ik het optimisme over 2022 voor de republikeinen minder goed. We kunnen er tegen die tijd wel van uit gaan dat de Democraten hun ground game weer opgestart hebben omdat het virus weg is.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:44 schreef Monolith het volgende:
Stukje over waarom de Republikeinen zetels hebben gewonnen in het huis terwijl Trump verloor:
https://www.npr.org/2020/(...)ions-down-the-ballot
Tot Kelly erin komt in plaats van McSally, wat blijkbaar ook vrij snel zal zijn. Bizar hoe dit om een of twee ‘poppetjes’ compleet om kan draaien steeds..quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Note ook dat 2 Republikeinse Senatoren afwezig zijn, dus als 1 van hen er weer is dan kunnen ze deze erdoor drukken.
Ja dat is ook mijn verwachting, al kunnen de Democraten dan weer niet leunen op de "anti-Trumpstem".quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:33 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Interessant. Maar dan snap ik het optimisme over 2022 voor de republikeinen minder goed. We kunnen er tegen die tijd wel van uit gaan dat de Democraten hun ground game weer opgestart hebben omdat het virus weg is.
Ik heb het idee dat tijdens midterms de 'anti-president' stem vrij succesvol is als strategie. Dus tegen Obama in 2014, tegen Trump in 2018, etcetera. Maar ik weet niet of dat een echte trend is.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn verwachting, al kunnen de Democraten dan weer niet leunen op de "anti-Trumpstem".
En ik denk ook dat ze wel degelijk hebben geprofiteerd van de forse opkomst voor Trump (al was die niet zo fors als die voor Biden), ook al doen ze net alsof ze ondanks Trump succesvol zijn.
succesvol of niet. Ze hebben Trump NIET aan NOG 4 jaar Witte Huis geholpen. Het anti-Biden sentiment van het moment zal gaandeweg vervagen. Want Biden zal zich echt niet ontpoppen als een Linkse Boeman. Ook Harris zal zich aan de regels houden. Beide zijn zich er van bewust dat ze zich de komende regeerperiode aan een stabiele vorm van politiek moeten houden, die geen ruimte zal bieden aan frivoliteiten. Het zal een stuk saaier zijn, maar ook een stuk beter voor het land.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn verwachting, al kunnen de Democraten dan weer niet leunen op de "anti-Trumpstem".
En ik denk ook dat ze wel degelijk hebben geprofiteerd van de forse opkomst voor Trump (al was die niet zo fors als die voor Biden), ook al doen ze net alsof ze ondanks Trump succesvol zijn.
ik ben bang dat QAnon zich gaat ontwikkelen in een onbeheersbare vorm. De taak van de democratie is ze ontmaskeren voordat het te laat is.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ze kunnen waarschijnlijk wel bouwen op een aantrekkende economie. Echter hebben Republikeinen een nieuwe ronde van gerrymandering in petto waar de Democraten niet tegenop kunnen gerrymanderen. Verder is het wel degelijk zo dat er bij de midterms meestal tegen de president gestemd wordt, al is het denk ik moeilijk te voorspellen hoe enthusiast de Republikeinen zijn en hoe dat verder gaat lopen...
Een tweede tea party beweging ligt zo niet echt voor de hand lijkt me, maar who knows?
Als de republikeinen de senaat behouden in januari is Biden 2 jaar lang een lame duck. En historisch gezien wordt de partij van de president meestal afgestraft in de mid terms. Op zijn minst staan alle vlaggen op rood.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:33 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Interessant. Maar dan snap ik het optimisme over 2022 voor de republikeinen minder goed. We kunnen er tegen die tijd wel van uit gaan dat de Democraten hun ground game weer opgestart hebben omdat het virus weg is.
Dat is niet waar natuurlijk, zeker niet als de marge maar één of twee is. Biden kan best bemiddelen met gematigde Republikeinse senatoren.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als de republikeinen de senaat behouden in januari is Biden 2 jaar lang een lame duck.
Waar is die kerel nou toch mee bezig? Heeft hij dan werkelijk geen gevoel van lijfsbehoud?quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:23 schreef Kijkertje het volgende:
Update Lindsey Graham vs Brad Raffensperger
[ twitter ]
Biden kan doen wat ie wil, die malloten zullen toch wel een hekel aan hem hebben. Die denken helemaal niet rationeel.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:44 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
succesvol of niet. Ze hebben Trump NIET aan NOG 4 jaar Witte Huis geholpen. Het anti-Biden sentiment van het moment zal gaandeweg vervagen. Want Biden zal zich echt niet ontpoppen als een Linkse Boeman. Ook Harris zal zich aan de regels houden. Beide zijn zich er van bewust dat ze zich de komende regeerperiode aan een stabiele vorm van politiek moeten houden, die geen ruimte zal bieden aan frivoliteiten. Het zal een stuk saaier zijn, maar ook een stuk beter voor het land.
Nice.quote:
🤪 U vraagt...wij draaien: @Lucky_Strike:quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waar is die kerel nou toch mee bezig? Heeft hij dan werkelijk geen gevoel van lijfsbehoud?
En @:AnneX, ga je nog voorn ons bijhouden hoeveel dagen ze nog tot de inauguratie moeten zien te overleven?
Zou het inkorten van de transitieperiode onder Republikeinen nog op steun kunnen rekenen? En de electoral votes tot een formaliteit maken?quote:Op woensdag 18 november 2020 00:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
🤪 U vraagt...wij draaien: @:Lucky_Strike:
EN Nog 27 dagen tot 14 december as. Electors Vote in Their States
EN Nog 64 dagen tot 20 januari 2021 de Inauguratie...
Lastige vraag. En ik ben niet sterk in de discussies, die hieruit volgen.quote:Op woensdag 18 november 2020 00:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou het inkorten van de transitieperiode onder Republikeinen nog op steun kunnen rekenen? En de electoral votes tot een formaliteit maken?
Het is net zo sneu (en tot op heden godzijdank net zo effectief) als die Mexicaanse vrouw die jarenlang elke dag bleef twitteren dat het geen penalty was.quote:Op woensdag 18 november 2020 00:28 schreef Ruse het volgende:
Team Trump doet eigenlijk aan Schwalbe-voetbal he, zo lang mogelijk traineren en vertragen zodat ze... dat deel ontbreekt
En dat is dan de grootste troefkaart van de Fucking President van Amerika.quote:
Die twee zijn echt helemaal van het pad. Paniek denk ik.quote:Op woensdag 18 november 2020 00:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
En dat is dan de grootste troefkaart van de Fucking President van Amerika.
Is toch om te janken..
quote:Op woensdag 18 november 2020 00:29 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het is net zo sneu (en tot op heden godzijdank net zo effectief) als die Mexicaanse vrouw die jarenlang elke dag bleef twitteren dat het geen penalty was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |