abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196255654
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nee, maar ook jij mag wel iets posten waar Republikeinen en de media zwarte kerkgangers afschilderden als mindere mensen.
De trein-schutter in Portland gebruikte Trump's retoriek om zijn daden te rechtvaardigen.
De moskee-schutter van Quebec gebruikte Trump's retoriek om zijn daden te rechtvaardigen.
De Parkland-schutter gebruikte Trump's retoriek om zijn daden te rechtvaardigen.
The MAGAbomber gebruikte Trump's retoriek om zijn daden te rechtvaardigen.
De moskee-schutter van Christchurch gebruikte Trump's retoriek om zijn daden te rechtvaardigen.
The Charlottesville-moordenaar gebruikte Trump's retoriek om zijn daden te rechtvaardigen.
The Pittsburgh-schutter gebruikte Trump's retoriek om zijn daden te rechtvaardigen.
The El Paso-schutter gebruikte Trump's retoriek om zijn daden te rechtvaardigen.
Incelfrikandel
pi_196255661
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het bewijs voor muh Russia was er ook niet.
Dat weerhield de media er niet van om er toch volop aandacht aan te besteden.
Even los van of dat waar is of niet: heeft niets met deze verkiezingen te maken.

quote:
De media is all in gegaan voor Biden, hij hoefde nauwelijks campagne te voeren. Om nu de problemen met mogelijke fraude te serieus te behandelen is natuurlijk onmogelijk.
Trump, Giuliani hebben het al maanden over verkiezingsfraude. De stand is inmiddels dat zijn advocaten afdruipen, er geen bewijs is geleverd, de rechters er niets mee kunnen.

Zonder bewijs is het gelul in de ruimte.

quote:
In de komende jaren zal het nodige wat bij Biden mis gaat onder het tapijt geveegd worden. COVID komt uiteraard op de achtergrond en de media zal zich vooral focussen op het terugdraaien van wetgeving wat tot stand is gekomen onder Trump en teruggedraaid gaat worden onder Biden.
Je kan een voorschot nemen op wat er gaat gebeuren, vooralsnog heeft Biden aangekondigd Covid19 wél serieus te nemen. De cijfers zullen het uitwijzen, onder Trump gaat het rampzalig iig.

zondag 15 november 2020 @ 14:29:03 #203
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196255691
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Wat is er gebeurt met je belofte dat je niet meer op mij zou reageren?
Hey! Ik heb geleerd van jouw grote voorbeeld he! Beloftes zijn waardeloos tegenwoordig. Daarbij ben jij te grappig tegenwoordig om niet op te reageren.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 november 2020 @ 14:34:34 #204
862 Arcee
Look closer
pi_196255766
twitter

Trump geeft toe dat er geen sprake is van rigged elections en dat die slechts een hoax zijn.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_196255789
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:29 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Hey! Ik heb geleerd van jouw grote voorbeeld he! Beloftes zijn waardeloos tegenwoordig. Daarbij ben jij te grappig tegenwoordig om niet op te reageren.
En dan je mond vol hebben over principes, je moet het gore lef maar hebben.
Ik hoop dat je deze keer wel met respect over zwarte mensen kan praten ipv te vergelijken met apen. Dat zou al een hele vooruitgang zijn.
  zondag 15 november 2020 @ 14:44:01 #206
403588 mcmlxiv
pi_196255907
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En dan je mond vol hebben over principes, je moet het gore lef maar hebben.
Ik hoop dat je deze keer wel met respect over zwarte mensen kan praten ipv te vergelijken met apen. Dat zou al een hele vooruitgang zijn.
Ik zal mijn echt best doen voor je. Je hebt het tenslotte op dit moment al zo zwaar. Verloren en dan ook nog die vervelende media en rechters. Ik heb echt medelijden met je. Heel veel sterkte de komende weken!

Ik heb het nooit over principes gehad toch? Ik ben zo'n (s)linkse, vuile, cultuur-marxistische anti-fascistische sociaal-democraat! Ik heb helemaal geen principes, dat wist je toch al? Uitkerinkje, schultenbrau, zware shag en bankhangen! Lekker misbruik maken van sociale voorzieningen en jouw belastingcenten! Dat is mijn leven ~O>
pi_196255952
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:44 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik zal mijn echt best doen voor je. Je hebt het tenslotte op dit moment al zo zwaar. Verloren en dan ook nog die vervelende media en rechters. Ik heb echt medelijden met je. Heel veel sterkte de komende weken!

Ik heb het nooit over principes gehad toch? Ik ben zo'n (s)linkse, vuile, cultuur-marxistische anti-fascistische sociaal-democraat! Ik heb helemaal geen principes, dat wist je toch al? Uitkerinkje, schultenbrau, zware shag en bankhangen! Lekker misbruik maken van sociale voorzieningen en jouw belastingcenten! Dat is mijn leven ~O>
Mimimimimimi
pi_196255999
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 14:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het bewijs voor muh Russia was er ook niet. Dat weerhield de media er niet van om er toch volop aandacht aan te besteden.
De media is all in gegaan voor Biden, hij hoefde nauwelijks campagne te voeren. Om nu de problemen met mogelijke fraude serieus te behandelen is natuurlijk onmogelijk.
Er is juist een hoop aandacht voor de fraudeclaims in de media. Het lullige (althans, voor Trump en diens aanhangers) is dat die claims na een klein beetje onderzoek geen stand meer houden.

En hoe zit het met overheidsinstanties die de verkiezingen moeten overzien en verklaren dat er geen sprake was van fraude? Spannen die ook samen met Biden?

Of zou het heel misschien mogelijk zijn dat de verkiezingen, los van de gebruikelijke voter supression door de Republikeinen, vrij eerlijk zijn verlopen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196256015
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Mimimimimimi
Maar jij denkt dus dat de media in Noord-Korea de grote leider zomaar af mogen kappen?
pi_196256181
Biden heeft nu ongeveer 78.6 miljoen votes, Trump 73.1 miljoen. Groot verschil maar toch wel apart dat die halve zool nog zoveel mensen heeft die op hem stemmen.
pi_196256204
quote:

[..]

Het bewijs voor muh Russia was er ook niet. Dat weerhield de media er niet van om er toch volop aandacht aan te besteden.
De media is all in gegaan voor Biden, hij hoefde nauwelijks campagne te voeren. Om nu de problemen met mogelijke fraude serieus te behandelen is natuurlijk onmogelijk.
In de komende jaren zal het nodige wat bij Biden mis gaat onder het tapijt geveegd worden. COVID komt uiteraard op de achtergrond en de media zal zich vooral focussen op het terugdraaien van wetgeving wat tot stand is gekomen onder Trump en teruggedraaid gaat worden onder Biden.
Ook dit is toch wel weer een beetje sneu. Nogmaals, probeer ook eens buiten je bubbel wat informatie tot je te nemen voordat je alweer in allerlei leugens en propaganda trapt...
pi_196256418
quote:

[..]

De media is all in gegaan voor Biden, hij hoefde nauwelijks campagne te voeren.
Fact check and..it's FALSE. Biden heeft ongeveer 6 miljard uitgegeven tijdens zijn campagne, een record.
pi_196256525
twitter

Mijn neefje gedroeg zich als kleuter nog volwassener als hij eens verloor...
pi_196256594
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:18 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Fact check and..it's FALSE. Biden heeft ongeveer 6 miljard uitgegeven tijdens zijn campagne, een record.
Biden heeft niet zoveel rally's gehouden, lijkt me verstandig met een pandemie.
hij heeft wel veel online gedaan ....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196256609
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]

Hoeveel staten zijn er nu gecertificeerd voor Biden?
pi_196256624
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Biden heeft nu ongeveer 78.6 miljoen votes, Trump 73.1 miljoen. Groot verschil maar toch wel apart dat die halve zool nog zoveel mensen heeft die op hem stemmen.
Zou het kunnen dat hij misschien niet zo is als afgeschilderd?
pi_196256636
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:34 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

We leven elke dag dat hij zo is als afgeschilderd. Je ziet hierboven er nog een tweet van waarin de halve zool doet alsof er massale fraude was zonder dat er ook maar enig bewijs voor is.
pi_196256639
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]

Probleem met die man is dat hij zijn leven lang overal mee is weggekomen en door vuil spel veel voor elkaar heeft gekregen. Daar word je een beetje overmoedig van. Hij zal wel denken dat dit hem ook weer gaat lukken, met hulp van al die kontkruipers die hij in de loop der tijd op belangrijke posities heeft gezet.
pi_196256654
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:32 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Hoeveel staten zijn er nu gecertificeerd voor Biden?
hoeveel rechtzaken heeft Trump al gewonnen ?
gister WEER 9 verloren

de teller staat op 23-1 ofzo
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196256667
quote:

[..]

Hoe hij is afgeschilderd? Hoe hij zichzelf elke dag neerzet daar heeft een normaal mens genoeg aan. Echt, wat is er mis met mongooltjes zoals jij. Niet dat ik je als user een mongool vind, maar de manier van denken is zo van de pot gerukt.
pi_196256673
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:35 schreef Predator40 het volgende:

[..]

hoeveel rechtzaken heeft Trump al gewonnen ?
gister WEER 9 verloren

de teller staat op 23-1 ofzo
Wacht het nu maar af :) Waarom ben je zo eager om meteen resultaat te zien. Sommige dingen hebben even tijd nodig. Ik bedoel hij is nog steeds president, partijtje golf tussendoor, leuk even langs de trump march en rustig verder.
Schijnbaar komt er volgende week DE KRAKEN UNLEACHED :)
Popcorn toch
pi_196256700
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:37 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Wacht het nu maar af :) Waarom ben je zo eager om meteen resultaat te zien. Sommige dingen hebben even tijd nodig. Ik bedoel hij is nog steeds president, partijtje golf tussendoor, leuk even langs de trump march en rustig verder.
Schijnbaar komt er volgende week DE KRAKEN UNLEACHED :)
Popcorn toch
Zeker popcorn, het is prachtig om Trump meerdere keren te zien verliezen dus dat kan niet lang genoeg duren.

20 januari is het wel leuk geweest, dan staat de verhuiswagen klaar voor Trump.
pi_196256701
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hoe hij is afgeschilderd? Hoe hij zichzelf elke dag neerzet daar heeft een normaal mens genoeg aan. Echt, wat is er mis met mongooltjes zoals jij. Niet dat ik je als user een mongool vind, maar de manier van denken is zo van de pot gerukt.
Je krijgt het mee via bevooroordeelde media (en wij ook van de andere kant)
Geef toe, het is toch fascinerend om te volgen?
Dat alleen al vind ik er leuk aan. Daarbij alle doom en gloom is de afgelopen jaren niet uitgekomen. het is zelfs een uitgesproken vredelievende president.

Ik vind het juist weer raar dat democraten het lachen vinden als er een generaal aangeeft gelogen te hebben over aantallen troepen in syrie zodat ze ze daar konden houden bijvoorbeeld.
Over TDS gesproken
pi_196256739
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:39 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Zeker popcorn, het is prachtig om Trump meerdere keren te zien verliezen dus dat kan niet lang genoeg duren.

20 januari is het wel leuk geweest, dan staat de verhuiswagen klaar voor Trump.
Als je echt zeker was hoefde je het niet zo vaak te herhalen. Ik wordt pas ongerust als je dat niet doet.
Kom op herhaal het nog even voor jezelf dan wordt het misschien echter.
pi_196256761
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:39 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Je krijgt het mee via bevooroordeelde media (en wij ook van de andere kant)
Geef toe, het is toch fascinerend om te volgen?

Ik hoef alleen maar de Twitter van oom Donald te volgen om te concluderen dat we te maken hebben met een paranoïde narcistische halve zool. Dat de media dat vervolgens bevestigen is verder niet belangrijk.
pi_196256765
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:39 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

het is zelfs een uitgesproken vredelievende president.

Ach kom nou.

zondag 15 november 2020 @ 15:50:59 #227
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196256846
quote:
Het heeft geen zin met die gast(e) te discussieren, hij/zij leeft in zijn/haar eigen werkelijkheid.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 15 november 2020 @ 15:52:06 #228
8369 speknek
Another day another slay
pi_196256864
quote:
[ twitter ]

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_196256927
quote:
Juist dat onbuigzame trekt mensen aan. Ben zelf ook wel klaar met gepolder en gebuig. Dat is het jammere van politiek en het democratisch systeem. Hierdoor verliezen burgers geloof.
  zondag 15 november 2020 @ 16:07:46 #230
403588 mcmlxiv
pi_196257115
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 15:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Juist dat onbuigzame trekt mensen aan. Ben zelf ook wel klaar met gepolder en gebuig. Dat is het jammere van politiek en het democratisch systeem. Hierdoor verliezen burgers geloof.
Maar je kunt toch niets anders dan "polderen en buigen"? Heb jij dezelfde belangen als een superrijke of iemand van kanaleneiland drie hoog achter? Compromissen zijn toch de kern van goed politiek beleid?

Ik begrijp nooit zo goed dat mensen niet lijken te beseffen dat "de nederlander", "de burger", "de amerikaan" of wie dan ook niet bestaat. Er zijn een soort van universele behoeftes (iets met Maslov en zo), maar uiteindelijk kan wat jij belangrijk vindt toch heel iets anders zijn dan wat ik belangrijk vindt. Sterker nog, zelfs in de tijd kan/zal veranderen wat jij of ik belangrijk vindt

Politiek is niet iets waar je geloof in moet hebben. Politiek is geen religie, het is een noodzakelijk fenomeen om belangen van groepen van mensen te besturen. Het hoogst haalbare in de politiek is fatsoen en eerlijkheid. Dat moeten we zoveel mogelijk zien te vinden en of te behouden, dat is het belangrijkste. En binnen fatsoen en eerlijkheid heb je dan soms politici die (in jouw of mijn ogen) geweldige goede en soms geweldig foute dingen doen. Dat is nu zo, dat zal altijd zo blijven. Je afkeren van politiek is net zoiets als stoppen met eten. Het kan wel, maar je hebt er vooral zelf last van. "De sterke man" is een vorm van afkeren. Leuk, maar vooral Russische roulette spelen met je eigen toekomst. En dan Russische Roulette met zeker de helft van de kamers gevuld met scherpe munitie.
pi_196257250
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 16:07 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Maar je kunt toch niets anders dan "polderen en buigen"? Heb jij dezelfde belangen als een superrijke of iemand van kanaleneiland drie hoog achter? Compromissen zijn toch de kern van goed politiek beleid?

Ik begrijp nooit zo goed dat mensen niet lijken te beseffen dat "de nederlander", "de burger", "de amerikaan" of wie dan ook niet bestaat. Er zijn een soort van universele behoeftes (iets met Maslov en zo), maar uiteindelijk kan wat jij belangrijk vindt toch heel iets anders zijn dan wat ik belangrijk vindt. Sterker nog, zelfs in de tijd kan/zal veranderen wat jij of ik belangrijk vindt

Politiek is niet iets waar je geloof in moet hebben. Politiek is geen religie, het is een noodzakelijk fenomeen om belangen van groepen van mensen te besturen. Het hoogst haalbare in de politiek is fatsoen en eerlijkheid. Dat moeten we zoveel mogelijk zien te vinden en of te behouden, dat is het belangrijkste. En binnen fatsoen en eerlijkheid heb je dan soms politici die (in jouw of mijn ogen) geweldige goede en soms geweldig foute dingen doen. Dat is nu zo, dat zal altijd zo blijven. Je afkeren van politiek is net zoiets als stoppen met eten. Het kan wel, maar je hebt er vooral zelf last van. "De sterke man" is een vorm van afkeren. Leuk, maar vooral Russische roulette spelen met je eigen toekomst. En dan Russische Roulette met zeker de helft van de kamers gevuld met scherpe munitie.
Dat snap ik, alleen is zelden duidelijk welk onderwerp wordt ingeleverd. Dat maakt dat je je als kiezer bedrogen voelt. Eerste hard maken voor een bepaald punt om deze net zo hard te laten vallen voor een ander punt en de andere partij voor je te winnen of om met je samen te werken. Dan heb ik liever als Zwitserland veel referenda.
pi_196257295
quote:
Je hebt ook niet veul keus hè? Voor een grote groep kiezers is het gewoon kiezen uit het minste van twee kwaden. Als je wat conservatief bent kan je eigenlijk niet anders dan Republikeins stemmen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 15 november 2020 @ 16:20:13 #233
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_196257432
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 16:20 schreef AchJa het volgende:
Drie jaar geleden deden de dems nog hetzelfde, een jaar na hun verlies...

[ twitter ]

Durf gewoon je nederlaag toe te geven. Toen en nu ook voor Trump.
Vier jaar geleden erkende Clinton direct haar verlies en in de nacht na de verkiezingen belde ze Trump op om hem te feliciteren. Twee dagen later ontving Obama de president-elect in het Witte Huis en kon Trump beginnen aan de transitie.

Nogal een verschil met nu.

Pelosi doelde op inmenging door de Russen. En nee, dat is geen hoax, zo werd afgelopen augustus nog eens bevestigd door beide partijen.
pi_196257652
quote:
Hahaha ja, en nu de keren dat hij ECHT opgeroepen heeft tot geweld.
Kom nou toch met je uit de context getrokken fragmentjes,Ooit wel eens van beeldspraak gehoord?
Je brengt het alsof hij zijn achterban oproept om mensen kort en klein te slaan?

Misschien is zijn achterban wel zo rustig dat ze zich er niet door laten uitlokken. Hoe verklaar je anders dat zijn meest fanatieke supporters gisteren een prachtige rally hebben gehouden zonder enig probleem. Iedereen netjes gebruik makend van zijn rechten.
(totdat antifa weer op kwam dagen om kinderen en ouderen aan te vallen)

Ok, ok, ik geef toe, hij heeft een keer ook zelf geweld gebruikt :)
https://twitter.com/i/status/881503147168071680
  zondag 15 november 2020 @ 16:48:39 #236
403588 mcmlxiv
pi_196257659
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 16:16 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dat snap ik, alleen is zelden duidelijk welk onderwerp wordt ingeleverd. Dat maakt dat je je als kiezer bedrogen voelt. Eerste hard maken voor een bepaald punt om deze net zo hard te laten vallen voor een ander punt en de andere partij voor je te winnen of om met je samen te werken. Dan heb ik liever als Zwitserland veel referenda.
Het systeem reorganiseren ben ik helemaal voor. Maar dat betekent vooral ook dat de kiezers van hun luie gat afkomen en zich gaan interesseren voor de inhoud.

Zowel hier als in de VS lijkt mij een systeem waarbij het meer om de onderwerpen en minder om de personen gaat zeer noodzakelijk. Zorg ervoor dat de kiezers zelf vaker concessies moeten gaan doen, bijvoorbeeld via getrapte verkiezingen en referenda. En dan geen simpele referenda over 1 dingetje, nee samenhangend beleid waarvoor gekozen wordt. Dus EN sociaal EN economisch EN defensie EN zorg inclusief kosten als keuzes voorleggen en over besluiten.

Kiezen zonder kosten, kiezen zonder consequenties is zo makkelijk en tegelijkertijd zo zinloos. En dat is wat op dit moment in veel systemen de basis is. Gedurende verkiezingstijd lijkt het op sinterklaas, daarna volgt de werkelijkheid.
pi_196257714
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 16:48 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Het systeem reorganiseren ben ik helemaal voor. Maar dat betekent vooral ook dat de kiezers van hun luie gat afkomen en zich gaan interesseren voor de inhoud.

Zowel hier als in de VS lijkt mij een systeem waarbij het meer om de onderwerpen en minder om de personen gaat zeer noodzakelijk. Zorg ervoor dat de kiezers zelf vaker concessies moeten gaan doen, bijvoorbeeld via getrapte verkiezingen en referenda. En dan geen simpele referenda over 1 dingetje, nee samenhangend beleid waarvoor gekozen wordt. Dus EN sociaal EN economisch EN defensie EN zorg inclusief kosten als keuzes voorleggen en over besluiten.

Kiezen zonder kosten, kiezen zonder consequenties is zo makkelijk en tegelijkertijd zo zinloos. En dat is wat op dit moment in veel systemen de basis is. Gedurende verkiezingstijd lijkt het op sinterklaas, daarna volgt de werkelijkheid.
Wilde Rita verdonk of een of ander mislukt partijtje zoiets niet afgelopen jaren?
Goed idee in theorie maar in de praktijk gaat dat voor een hoop mensen niet werken vrees ik.
Sowieso kun je elke stem voor of iets weer anders uitleggen, en dan voor meerdere onderwerpen...
Referenda: ja, alleen D66 heeft daar o.a. net een eind aangemaakt. (die D mag weg uit de naam)
pi_196257817
quote:
Obama says Trump's refusal to concede shows how the nation is divided

From CNN's Nicky Robertson and Alison Main

from CBS

Former President Barack Obama said the election results, with both candidates receiving more than 70 million votes each, show the nation is still bitterly split, which is not a good sign for democracy.

“What it says is that we are still deeply divided. The power of that alternative world view that's presented in the media that those voters consume—it carries a lot of weight,” he told CBS in a pre-taped interview which aired on Sunday.

When asked if he was worried about that, Obama responded, “Yes. It's very hard for our democracy to function if we are operating on just completely different sets of facts.”

Obama has done a series of interviews timed to the release of his new memoir “The Promised Land.”

The 44th president defended his active role campaigning for Joe Biden, his vice president, saying circumstances warranted him publicly criticizing his successor – something which usually doesn’t happen.

On the importance of a peaceful transition, Obama said, “it's a temporary job. We're not above the rules. We're not above the law. That's the essence of our democracy.”
  zondag 15 november 2020 @ 17:08:28 #239
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196257914
Ik denk niet dat Obama recht van spreken heeft als het onderwerp een "peaceful transition" is. Of het is hetzelfde type peaceful als in "peaceful protests".
  zondag 15 november 2020 @ 17:13:46 #240
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196257991
quote:
14s.gif Op zondag 15 november 2020 17:08 schreef Ensiferum het volgende:
Ik denk niet dat Obama recht van spreken heeft als het onderwerp een "peaceful transition" is. Of het is hetzelfde type peaceful als in "peaceful protests".
Lul niet. Wat ging er volgens jou mis bij de overdracht in 2016?
Huilen dan.
pi_196258148
quote:
14s.gif Op zondag 15 november 2020 17:08 schreef Ensiferum het volgende:
Drie dagen na de verkiezingen verwelkomde Obama president-elect Trump in het Witte Huis.

Donald Trump and Barack Obama meet at White House
  zondag 15 november 2020 @ 17:30:58 #242
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196258236
Maar Biden heeft (voorlopig) niets in het Witte Huis te zoeken.
  zondag 15 november 2020 @ 17:32:15 #243
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196258261
quote:
14s.gif Op zondag 15 november 2020 17:30 schreef Ensiferum het volgende:
Jawel hoor... Kan vast gaan inrichten zelfs. En opruimen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196258332
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 16:20 schreef AchJa het volgende:
Drie jaar geleden deden de dems nog hetzelfde, een jaar na hun verlies...

[ twitter ]

Durf gewoon je nederlaag toe te geven. Toen en nu ook voor Trump.
Het lijkt mij verstandig de rechtszaken en onderzoeken etc rustig af te wachten. Mocht dan blijken dat Trump inderdaad verloren heeft dan is het tijd om zijn verlies toe te geven en te vertrekken.
Zolang er nog twijfel is over de integriteit van de verkiezingen dan heeft Trump geen enkele verplichting om zijn verlies toe te geven.
pi_196258476
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 17:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het lijkt mij verstandig de rechtszaken en onderzoeken etc rustig af te wachten. Mocht dan blijken dat Trump inderdaad verloren heeft dan is het tijd om zijn verlies toe te geven en te vertrekken.
Zolang er nog twijfel is over de integriteit van de verkiezingen dan heeft Trump geen enkele verplichting om zijn verlies toe te geven.
Is er bewijs? twijfel alleen is niet genoeg.
  zondag 15 november 2020 @ 17:48:21 #246
403588 mcmlxiv
pi_196258479
quote:
November 2020, waar So Much Winning veranderde in So Much Whining
pi_196258481
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 november 2020 23:20 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Inderdaad. We weten wel dat de lui achter Parler dezelfde lui zijn die achter Cambridge Analytica zaten qua financiering en nu dus hun eigen sociale medium hebben om data te verzamelen. Deze zelfde mensen financieren ook het altijd feestelijke Breitbart.
Er zijn ook heel veel Russen bij betrokken.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_196258559
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 17:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Er is geen twijfel. Trump zaait twijfel. Dat is wat anders.
pi_196258794
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 17:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er is geen twijfel. Trump zaait twijfel. Dat is wat anders.
Er is twijfel, dat de media je iets anders wilt laten geloven is wat anders. En ook al zou het alleen Trump zijn die twijfel zaait, dan nog is het zaak om rustig af te wachten wat onderzoeken zullen opleveren en wat de rechter erover te zeggen heeft.
  zondag 15 november 2020 @ 18:09:55 #250
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_196258925
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 16:29 schreef KoosVogels het volgende:

Pelosi doelde op inmenging door de Russen. En nee, dat is geen hoax, zo werd afgelopen augustus nog eens bevestigd door beide partijen.
Maar daar had Trump verder niks mee te maken. Toen (2017) waren het nog allemaal beschuldigingen dat Trump de Russen had ingezet voor zijn eigen gewin wat dus bullshit bleek te zijn achteraf.
pi_196258931
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 18:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Er is twijfel, dat de media je iets anders wilt laten geloven is wat anders. En ook al zou het alleen Trump zijn die twijfel zaait, dan nog is het zaak om rustig af te wachten wat onderzoeken zullen opleveren en wat de rechter erover te zeggen heeft.
Nee, de media probeert ons niet iets anders te doen geloven. De (republikeinse) zaakwaarnemers zeggen ook dat er geen fraude is geweest en Trump verliest alle rechtzaken.

Er is geen twijfel. Alleen de verliezer zaait twijfel. En jullie vreten het op. Had je hoger ingeschat Chivaz.
pi_196259104
quote:
In een normale transitie natuurlijk wel. Maar Trump is zo kinderachtig dat hij liever het land in de problemen helpt dan dat hij zijn verlies toegeeft.

Precies waarom het zo'n waardeloze president was.
pi_196259187
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 18:10 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Nee, de media probeert ons niet iets anders te doen geloven. De (republikeinse) zaakwaarnemers zeggen ook dat er geen fraude is geweest en Trump verliest alle rechtzaken.

Er is geen twijfel. Alleen de verliezer zaait twijfel. En jullie vreten het op. Had je hoger ingeschat Chivaz.
Ik wacht het rustig af, ik heb al eerder uitgesproken dat Biden hoogst waarschijnlijk de volgende president is. Ik wacht alleen rustig de rechtszaken en onderzoeken af zoals het hoort.
  zondag 15 november 2020 @ 18:33:13 #254
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196259528
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 18:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik wacht het rustig af, ik heb al eerder uitgesproken dat Biden hoogst waarschijnlijk de volgende president is. Ik wacht alleen rustig de rechtszaken en onderzoeken af zoals het hoort.
Maar in jouw redenatie, als Trump kansloze rechtszaak na kansloze rechtszaak opvoert, hoeft hij geen verlies toe te geven? Als hij gewoon elke dag een zaak opstart in een county die hij verloren heeft dan hoeft hij tot 20 januari alleen maar af te wachten?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196259610
twitter

Joseph diGenova heeft ooit al een week voor Trump gewerkt, maar hij werd ontslagen omdat Trump hem niet sterk vond overkomen.
pi_196259984
quote:

[..]

Ik kan ook vanalles zonder bewijs roepen en daarvoor rechtzaak na rechtzaak blijven aanspannen (en al 10x verloren hebben). Gelukkig neemt men mij dan niet al te serieus. Hoe Trump het in vredesnaam in iedereen z'n kop heeft gekregen dat er massale fraude is gepleegd, zonder enig bewijs te tonen, is mij een groot raadsel.

Nee eigenlijk niet trouwens, maar dat terzijde :')
pi_196260067
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 18:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

Maar daar had Trump verder niks mee te maken. Toen (2017) waren het nog allemaal beschuldigingen dat Trump de Russen had ingezet voor zijn eigen gewin wat dus bullshit bleek te zijn achteraf.
Nou ja, zo zwart/wit is het ook weer niet. Er waren wel degelijk twijfelachtige contacten tussen leden van de Trump-campagne en Russen die in contact stonden met het Kremlin.

Maar ik vind het gelijktrekken wat jij doet vooral misplaatst. De Democraten legden zich direct neer bij de nederlaag van Clinton. Obama verwelkomde president-elect Trump met alle égards in het Witte Huis.

Dat is op geen enkele wijze te vergelijken met wat Trump nu aan het doen is.
pi_196260087
quote:

[..]

Welke onderzoeken?
  zondag 15 november 2020 @ 19:00:36 #259
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_196260110
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 18:53 schreef wpor het volgende:

[..]

Ik kan ook vanalles zonder bewijs roepen en daarvoor rechtzaak na rechtzaak blijven aanspannen (en al 10x verloren hebben). Gelukkig neemt men mij dan niet al te serieus. Hoe Trump het in vredesnaam in iedereen z'n kop heeft gekregen dat er massale fraude is gepleegd, zonder enig bewijs te tonen, is mij een groot raadsel.

Nee eigenlijk niet trouwens, maar dat terzijde :')
Dat heet hersenspoeling.

Alleen maar roepen wat je achterban heerlijk vind om te horen en ze volgen je tot in de dood.

Dat werkt trouwens maar 1 kant op.. Trump geeft helemaal niks om zijn achterban, het is voor hem alleen maar een middel om zoveel mogelijk macht te krijgen.

Trump is een narcist zonder enig gevoel.. empathie..

Het is een moderne dictator. Iedereen is bang voor 'm
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196260320
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 19:00 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dat heet hersenspoeling.

Alleen maar roepen wat je achterban heerlijk vind om te horen en ze volgen je tot in de dood.

Dat werkt trouwens maar 1 kant op.. Trump geeft helemaal niks om zijn achterban, het is voor hem alleen maar een middel om zoveel mogelijk macht te krijgen.

Trump is een narcist zonder enig gevoel.. empathie..

Het is een moderne dictator. Iedereen is bang voor 'm
Heb je met hem gegolfd of wat
Man wat beeld je je allemaal in
  zondag 15 november 2020 @ 19:12:52 #261
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_196260355
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 19:11 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Heb je met hem gegolfd of wat
Man wat beeld je je allemaal in
Komt allemaal wel goed knul.

Weer voor jezelf kunnen denken na een hersenspoeling heeft even tijd nodig.

Geef het tijd :)
Zuiger van het FOK!-OMT
  zondag 15 november 2020 @ 19:14:12 #262
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196260386
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 18:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou ja, zo zwart/wit is het ook weer niet. Er waren wel degelijk twijfelachtige contacten tussen leden van de Trump-campagne en Russen die in contact stonden met het Kremlin.

Maar ik vind het gelijktrekken wat jij doet vooral misplaatst. De Democraten legden zich direct neer bij de nederlaag van Clinton. Obama verwelkomde president-elect Trump met alle égards in het Witte Huis.

Dat is op geen enkele wijze te vergelijken met wat Trump nu aan het doen is.
Plus na die rechtszaak is de advocaat van Trump ook veroordeeld wegens meineed, kreeg ook een celstraf van 40 maanden maar die heeft natuurlijk allang weer gratie gekregen van Trump.
Er g handig als je mensen voor je kan laten liegen en ze vervolgens weer een "get out of jail free" kaart kan geven.
geef ze evt nog een leuke schadevergoeding of zeg ze dat ze een leuke functie binnen de overheid krijgen en ze doen 't graag.

Ondertussen weigert Trump z'n nederlaag te erkennen en blijft maar doorzeuren op fraude terwijl daar nog steeds geen enkel bewijs voor is.
Als dat zo doorgaat denk ik dat hij echt gaat proberen om de verkiezingen ongeldig te laten verklaren.
  zondag 15 november 2020 @ 19:42:54 #263
403588 mcmlxiv
pi_196261095
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 19:14 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Plus na die rechtszaak is de advocaat van Trump ook veroordeeld wegens meineed, kreeg ook een celstraf van 40 maanden maar die heeft natuurlijk allang weer gratie gekregen van Trump.
Er g handig als je mensen voor je kan laten liegen en ze vervolgens weer een "get out of jail free" kaart kan geven.
geef ze evt nog een leuke schadevergoeding of zeg ze dat ze een leuke functie binnen de overheid krijgen en ze doen 't graag.

Ondertussen weigert Trump z'n nederlaag te erkennen en blijft maar doorzeuren op fraude terwijl daar nog steeds geen enkel bewijs voor is.
Als dat zo doorgaat denk ik dat hij echt gaat proberen om de verkiezingen ongeldig te laten verklaren.
Het is een poging tot staatsgreep, niet meer niet minder. Hij lijkt nu momentum te verliezen, dat is mooi. Waren er gisteren daadwerkelijk miljoenen geweest en niet duizenden, dan had het veel enger kunnen aflopen.

Bottomline heeft trump dit voorspelt, vier jaar geleden al en is er dan ook geen enkele relatie tussen dit gedrag en weke verkiezingsfraude dan ook. Een valse schurftige oude hond leert dan ook geen nieuwe truukjes maar herhaald gewoon hetzelfde wat hij altijd gedaan heeft. Hard blaffen, grommen en angstbijten.

Enigszins verrassend is misschien de hoeveelheid steun vanuit de GOP. Maar ja dat zijn grotendeels ook schurftige valse oude honden.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 november 2020 @ 19:44:41 #264
862 Arcee
Look closer
pi_196261140
quote:

[..]

Het zou nog erger kunnen zijn idd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_196261531
Het is gewoon een narcist, hij is die hele politieke carrière maar om één reden begonnen: haat. Haat tegen een man die hem voor schut heeft gezet tijdens een correspondence dinner

"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_196261815
Republikeinen lopen te zeuren dat overleden mensen hebben gestemd, maar ze hadden er in North Dakota schijnbaar geen probleem mee om op een overleden Republikeinse kandidaat te stemmen. Overleden aan Covid-19. :')

https://www.huffingtonpost.co.uk/entry/us-politician-died-covid-19-wins-election-north-dakota_uk_5fa249c2c5b63dc9a5c2527b?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 november 2020 @ 20:29:41 #267
862 Arcee
Look closer
pi_196261856
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:08 schreef Sabata het volgende:
Het is gewoon een narcist, hij is die hele politieke carrière maar om één reden begonnen: haat. Haat tegen een man die hem voor schut heeft gezet tijdens een correspondence dinner

Ik vind Trump een walgelijk persoon en de slechtste president ooit, maar ik blijf het ook een enorme bazenactie van 'm vinden dat hij het tot president heeft geschopt. Meen ik echt. Een dikke fuck you naar iedereen die daar niet in geloofde.

Precies dat dacht ik toen ik hem naar het podium zag lopen op de verkiezingsavond van 2016. Ik zou hem het voordeel van de twijfel geven. Okee, laat maar zien dan.

En hij heeft het laten zien en oh oh oh, wat viel het tegen. Elke maand en elk jaar werd het erger en ik kreeg een steeds groter hekel aan hem.

Vaak denk ik nog aan hoe Sam Harris het ruim voor de verkiezingen van 2016 verwoordde en hoe hij (Harris) achteraf groot gelijk had.

Na hoe hij zich z'n nederlaag op 3 november tot nu heeft gedragen vind 'm nog walgelijker dan ik 'm al vond.

Ik heb Trump tot de dag van vandaag ook nooit als president kunnen zien, ook niet nadat ik hem het voordeel van de twijfel gaf na z'n aantreden. Hij is altijd gewoon Donald Trump gebleven en was slechts de aanvoerder van z'n eigen fanbase.

Maar, zoals gezegd, ik blijf het een enorme bazenactie vinden dat hij president werd (zeker ook met dat correspondents dinner in gedachten). Gelukkig blijft het bij die dramatische vier jaren.
  zondag 15 november 2020 @ 20:31:01 #268
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_196261876
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 19:42 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Het is een poging tot staatsgreep, niet meer niet minder. Hij lijkt nu momentum te verliezen, dat is mooi. Waren er gisteren daadwerkelijk miljoenen geweest en niet duizenden, dan had het veel enger kunnen aflopen.

Bottomline heeft trump dit voorspelt, vier jaar geleden al en is er dan ook geen enkele relatie tussen dit gedrag en weke verkiezingsfraude dan ook. Een valse schurftige oude hond leert dan ook geen nieuwe truukjes maar herhaald gewoon hetzelfde wat hij altijd gedaan heeft. Hard blaffen, grommen en angstbijten.

Enigszins verrassend is misschien de hoeveelheid steun vanuit de GOP. Maar ja dat zijn grotendeels ook schurftige valse oude honden.
Hoeveel miljoenen mensen gisteren demonstreerden is niet relevant.
Ik denk dat wanneer in PA, GA en AZ de Republikeinen die daar aan de macht staan mbt de verkiezingen volledig mee gingen in de roep van fraude dan was het een ander verhaal geweest. Gewoon de uitslag niet certificeren en dan via de volksvertegenwoordiging de kiesmannen aanwijzen voor Trump. Daar zou je een mannetje of 100 voor nodig hebben schat ik in. Dat is niet gebeurd, maar deze hele aflevering heeft wel weer een nieuw normaal voor de toekomst gebracht. En dat kan veel schade toebrengen in de toekomst wanneer er een slimmere demagoog is met meer simps in belangrijke posities.
Géén kloon van tvlxd!
pi_196262139
Is 8 december de datum waarop we ons moeten richten dat we van het gezeur van Trump af zijn? Of kan het nog langer duren..
pi_196262208
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:08 schreef Sabata het volgende:

Hij heeft wel een Obama obsessie. Ook nu weer kan hij het niet laten te vertellen dat hij meer stemmen heeft gekregen dat Obama bij zijn herverkiezing. :')
pi_196262273
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Is 8 december de datum waarop we ons moeten richten dat we van het gezeur van Trump af zijn? Of kan het nog langer duren..
Eigenlijk verwacht ik dat hij tot z'n dood zal blijven miepen dat hij eigenlijk gewonnen had.
pi_196262315
quote:
9s.gif Op zondag 15 november 2020 20:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Eigenlijk verwacht ik dat hij tot z'n dood zal blijven miepen dat hij eigenlijk gewonnen had.
Van mij gaat hij zijn gang maar. Zolang de uitslag maar officieel wordt vastgesteld.
pi_196262374
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Dan worden de delegaties kiesmannen afgevaardigd, maar die stemmen volgens mij op 14 december. Dus Trump zal nog wel wat morrelen tot 14 december. En dan is het afwachten hoeveel kiesmannen er tussen 8 en 14 december overlijden, en tussen 14 december en wanneer de stemmen geteld worden. _O-
pi_196262634
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:29 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik vind Trump een walgelijk persoon en de slechtste president ooit, maar ik blijf het ook een enorme bazenactie van 'm vinden dat hij het tot president heeft geschopt. Meen ik echt. Een dikke fuck you naar iedereen die daar niet in geloofde.
Dat was in mijn ogen ook een volstrekte overschatting van het beoordelingsvermogen en het fatsoen van de "normale Republikein in mijn ogen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196262914
quote:

[..]

Waar haal je die "duizenden" vandaan, het was een zeer hoge opkomst en organisch georganiseerd.
Heb je de beelden gezien? Ik heb hier gisteren eea gepost aan stream en filmmateriaal wat jouw downplayen ontkracht
  zondag 15 november 2020 @ 21:29:43 #276
403588 mcmlxiv
pi_196262939
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:28 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Waar haal je die "duizenden" vandaan, het was een zeer hoge opkomst en organisch georganiseerd.
Heb je de beelden gezien? Ik heb hier gisteren eea gepost aan stream en filmmateriaal wat jouw downplayen ontkracht
Deze toch?
pi_196262943
Ik stel voor dat je de komende drie maanden even een recount gaat doen van de miljoenen mensen in je filmpjes.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196262972
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:29 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Deze toch?
[ afbeelding ]
Die ja, en waar tientallen miljoenen dollars voor het feestje daarna is verdwenen. Waarheen weet niemand. Althans, nog niemand. Komt nog wel als Trump wel gewoon vervolgd kan worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2020 21:32:37 ]
pi_196262979
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:29 schreef Monolith het volgende:
Ik stel voor dat je de komende drie maanden even een recount gaat doen van de miljoenen mensen in je filmpjes.
Ik zou naar de rechter stappen, het is duidelijk dat het grootschalige fraude is ;)
pi_196263009
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:31 schreef Montov het volgende:

[..]

Hoeveel miljoenen mensen gisteren demonstreerden is niet relevant.
Ik denk dat wanneer in PA, GA en AZ de Republikeinen die daar aan de macht staan mbt de verkiezingen volledig mee gingen in de roep van fraude dan was het een ander verhaal geweest. Gewoon de uitslag niet certificeren en dan via de volksvertegenwoordiging de kiesmannen aanwijzen voor Trump. Daar zou je een mannetje of 100 voor nodig hebben schat ik in. Dat is niet gebeurd, maar deze hele aflevering heeft wel weer een nieuw normaal voor de toekomst gebracht. En dat kan veel schade toebrengen in de toekomst wanneer er een slimmere demagoog is met meer simps in belangrijke posities.
Stel, en ik denk van niet, maar stel dat Trump nu verliest en straks weg is. Dan zouden ze om herhaling te voorkomen de stemprocedure eens aan moeten passen.
Voter id, apparaten met paper trail en videoopnames bijv.
In dat geval zou er juist wat positiefs uit moeten komen.
Eindelijk wat meer waterdichte verkiezingsprocedures waar deze twijfel niet mogelijk is
pi_196263048
Hmm, zo te zien dubbelpost. De reclame zit me dwars bij posten vanaf mobiel.
pi_196263211
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:34 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

[..]

Stel, en ik denk van niet, maar stel dat Trump nu verliest en straks weg is. Dan zouden ze om herhaling te voorkomen de stemprocedure eens aan moeten passen.
Voter id, apparaten met paper trail en videoopnames bijv.
In dat geval zou er juist wat positiefs uit moeten komen.
Eindelijk wat meer waterdichte verkiezingsprocedures waar deze twijfel niet mogelijk is
Maar dat wil de RNC helemaal niet en Trump heeft in 4 jaar geen enkele maatregel genomen op dat vlak en ook geen wetten daarover in stemming gebracht. Alleen zaken geroepen die hij niet kan en kon bewijzen want in 2016 riep hij ook "Fraude!". Maar zijn commissie kon geen fraude bewijzen. Grappig wel, je zou bijna denken dat het geen toeval is.
pi_196263320
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar dat wil de RNC helemaal niet en Trump heeft in 4 jaar geen enkele maatregel genomen op dat vlak en ook geen wetten daarover in stemming gebracht. Alleen zaken geroepen die hij niet kan en kon bewijzen want in 2016 riep hij ook "Fraude!". Maar zijn commissie kon geen fraude bewijzen. Grappig wel, je zou bijna denken dat het geen toeval is.
https://abcnews.go.com/Ne(...)cs/story?id=57009415

Had hij daar verder op ingezet dat was het REEEEEen geweest over voter suppression...
pi_196263345
Plus, heb geduld, ik verwacht dat er nog wel konijnen uit de hoed komen. Zo niet dan geef ik eerlijk toe teleurgesteld te zijn
pi_196263412
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:55 schreef 4moreyears het volgende:
Plus, heb geduld, ik verwacht dat er nog wel konijnen uit de hoed komen. Zo niet dan geef ik eerlijk toe teleurgesteld te zijn
En maar wachten op die konijnen die voor de rechter nooit tevoorschijn komen en waar zijn advocaten zeggen dat er geen fraude was. Tja...
pi_196263448
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En maar wachten op die konijnen die voor de rechter nooit tevoorschijn komen en waar zijn advocaten zeggen dat er geen fraude was. Tja...
Hij heeft nog even 🙂
  zondag 15 november 2020 @ 22:05:13 #287
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_196263486
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:55 schreef 4moreyears het volgende:
Er moet wel heel wat tovenarij, afleiding en misleiding aan te pas komen wil er nog iets veranderen aan het gigantische verlies van Trump, inderdaad.
pi_196263544
Ik was toch wel gerustgesteld dat die bijeenkomst in DC gister een beetje behoorlijk mislukte. Als daar wel massaal Trump fans met wapens hadden gelopen dan was het echt eng geworden. Gelukkig hebben de (gewapende) proudboys ook ingezien dat het geen strijd meer is.
pi_196264323
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:08 schreef qajariaq het volgende:
Ik was toch wel gerustgesteld dat die bijeenkomst in DC gister een beetje behoorlijk mislukte. Als daar wel massaal Trump fans met wapens hadden gelopen dan was het echt eng geworden. Gelukkig hebben de (gewapende) proudboys ook ingezien dat het geen strijd meer is.
Je bent niet goed geinformeerd blijkbaar, het was namelijk enorm druk, en de proudboys waren er ook.
Zijn snachts ook in actie gekomen toen antifa etc ouderen en gezinnen aanvielen die de march verlieten
Waarom post je als je van niets weet van wat er plaats vond gisteren?
pi_196264374
Ik kwam overigens net een mooi stuk tegen over de stemcomputers. Dit is van voor deze verkiezingen. (2016) Dominion staat er mooi op
https://www.bloomberg.com/features/2016-voting-technology/

Tijd voor een onderzoek en aan de hand daarvan maatregelen, lijkt me voor iedereen goed
  zondag 15 november 2020 @ 23:31:11 #291
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_196264678
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:02 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Hij heeft nog even 🙂
Maar wat komt er dan nog?

Lijkt me logisch dat je begint met je sterkste zaken. Maar die gaan vrijwel allemaal verloren of worden afgewezen.
Wat vind jij daarvan? En wat vind je er van dat advocatenkantoren het zelfs niet meer willen oppakken?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_196264744
Zal de Kraken deze week worden losgelaten?

twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_196264802
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 23:04 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Je bent niet goed geinformeerd blijkbaar, het was namelijk enorm druk, en de proudboys waren er ook.
Zijn snachts ook in actie gekomen toen antifa etc ouderen en gezinnen aanvielen die de march verlieten
Het is maar hoe je het bekijkt. Tienduizend is de hoogste schatting die ik gezien heb en dat is heel wat minder dan de miljoen waar door Trump & Co op gehoopt werd. Het zou de Million MAGA March worden. :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 15 november 2020 @ 23:43:09 #294
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196264816
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 23:36 schreef chroestjov het volgende:

[ twitter ]
Iedereen hoort het nu al aan alle kanten kraken.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_196264895
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 23:08 schreef 4moreyears het volgende:
Ik kwam overigens net een mooi stuk tegen over de stemcomputers. Dit is van voor deze verkiezingen. (2016) Dominion staat er mooi op
https://www.bloomberg.com/features/2016-voting-technology/

Tijd voor een onderzoek en aan de hand daarvan maatregelen, lijkt me voor iedereen goed
Sinds 2016 hebben ze natuurlijk niet stilgezeten, het systeem is intussen verbeterd Er is nog wel geprobeerd om via de rechter de machines af te laten keuren maar ook dat is niet gelukt.

No, Dominion voting machines did not delete Trump votes.

quote:

[..]

Je bent niet goed geinformeerd blijkbaar.
Waarom post je als je van niets weet van wat er plaats vond?
Pot -> ketel :+

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 16-11-2020 00:01:25 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196264978
quote:

[..]

Die rechtzaken hadden nooit begonnen mogen worden. De rechters zijn er niets voor niets zo pissig over. Ze worden niet serieus genomen. En die advocaten geven er ook steeds meer de brui aan. En rechtzaak begin je als je bewijs van fraude hebt, niet om het electorale proces onderuit te schoffelen. Dat bewijs was er niet.
  maandag 16 november 2020 @ 00:10:13 #297
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_196265065
Gewoon wachten op The Kraken mensen.

En anders daarna op Godzilla..

of daarna op ...

[repeat]
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  maandag 16 november 2020 @ 00:15:50 #298
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196265099
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 00:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Gewoon wachten op The Kraken mensen.

En anders daarna op Godzilla..

of daarna op ...

[repeat]
Wel blijven doneren hè.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_196265225
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 23:36 schreef chroestjov het volgende:

[ twitter ]
Ik begrijp niet dat sommigen dit subforum willen sluiten. Dit is toch genieten?
Incelfrikandel
pi_196265469
quote:

[..]

Ik vond de kietelinitiatie van de Proud Boys wel cute.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')