Deze toch?quote:Op zondag 15 november 2020 21:28 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Waar haal je die "duizenden" vandaan, het was een zeer hoge opkomst en organisch georganiseerd.
Heb je de beelden gezien? Ik heb hier gisteren eea gepost aan stream en filmmateriaal wat jouw downplayen ontkracht
Die ja, en waar tientallen miljoenen dollars voor het feestje daarna is verdwenen. Waarheen weet niemand. Althans, nog niemand. Komt nog wel als Trump wel gewoon vervolgd kan worden.quote:
Ik zou naar de rechter stappen, het is duidelijk dat het grootschalige fraude isquote:Op zondag 15 november 2020 21:29 schreef Monolith het volgende:
Ik stel voor dat je de komende drie maanden even een recount gaat doen van de miljoenen mensen in je filmpjes.
Waar haal je die "duizenden" vandaan, het was een zeer hoge opkomst en organisch georganiseerd.quote:Op zondag 15 november 2020 19:42 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het is een poging tot staatsgreep, niet meer niet minder. Hij lijkt nu momentum te verliezen, dat is mooi. Waren er gisteren daadwerkelijk miljoenen geweest en niet duizenden, dan had het veel enger kunnen aflopen.
Bottomline heeft trump dit voorspelt, vier jaar geleden al en is er dan ook geen enkele relatie tussen dit gedrag en weke verkiezingsfraude dan ook. Een valse schurftige oude hond leert dan ook geen nieuwe truukjes maar herhaald gewoon hetzelfde wat hij altijd gedaan heeft. Hard blaffen, grommen en angstbijten.
Enigszins verrassend is misschien de hoeveelheid steun vanuit de GOP. Maar ja dat zijn grotendeels ook schurftige valse oude honden.
Stel, en ik denk van niet, maar stel dat Trump nu verliest en straks weg is. Dan zouden ze om herhaling te voorkomen de stemprocedure eens aan moeten passen.quote:Op zondag 15 november 2020 20:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Hoeveel miljoenen mensen gisteren demonstreerden is niet relevant.
Ik denk dat wanneer in PA, GA en AZ de Republikeinen die daar aan de macht staan mbt de verkiezingen volledig mee gingen in de roep van fraude dan was het een ander verhaal geweest. Gewoon de uitslag niet certificeren en dan via de volksvertegenwoordiging de kiesmannen aanwijzen voor Trump. Daar zou je een mannetje of 100 voor nodig hebben schat ik in. Dat is niet gebeurd, maar deze hele aflevering heeft wel weer een nieuw normaal voor de toekomst gebracht. En dat kan veel schade toebrengen in de toekomst wanneer er een slimmere demagoog is met meer simps in belangrijke posities.
Maar dat wil de RNC helemaal niet en Trump heeft in 4 jaar geen enkele maatregel genomen op dat vlak en ook geen wetten daarover in stemming gebracht. Alleen zaken geroepen die hij niet kan en kon bewijzen want in 2016 riep hij ook "Fraude!". Maar zijn commissie kon geen fraude bewijzen. Grappig wel, je zou bijna denken dat het geen toeval is.quote:Op zondag 15 november 2020 21:34 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Waar haal je die "duizenden" vandaan, het was een zeer hoge opkomst en organisch georganiseerd.
Heb je de beelden gezien? Ik heb hier gisteren eea gepost aan stream en filmmateriaal wat jouw downplayen ontkracht
[..]
Stel, en ik denk van niet, maar stel dat Trump nu verliest en straks weg is. Dan zouden ze om herhaling te voorkomen de stemprocedure eens aan moeten passen.
Voter id, apparaten met paper trail en videoopnames bijv.
In dat geval zou er juist wat positiefs uit moeten komen.
Eindelijk wat meer waterdichte verkiezingsprocedures waar deze twijfel niet mogelijk is
https://abcnews.go.com/Ne(...)cs/story?id=57009415quote:Op zondag 15 november 2020 21:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar dat wil de RNC helemaal niet en Trump heeft in 4 jaar geen enkele maatregel genomen op dat vlak en ook geen wetten daarover in stemming gebracht. Alleen zaken geroepen die hij niet kan en kon bewijzen want in 2016 riep hij ook "Fraude!". Maar zijn commissie kon geen fraude bewijzen. Grappig wel, je zou bijna denken dat het geen toeval is.
En maar wachten op die konijnen die voor de rechter nooit tevoorschijn komen en waar zijn advocaten zeggen dat er geen fraude was. Tja...quote:Op zondag 15 november 2020 21:55 schreef 4moreyears het volgende:
Plus, heb geduld, ik verwacht dat er nog wel konijnen uit de hoed komen. Zo niet dan geef ik eerlijk toe teleurgesteld te zijn
Hij heeft nog even 🙂quote:Op zondag 15 november 2020 21:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En maar wachten op die konijnen die voor de rechter nooit tevoorschijn komen en waar zijn advocaten zeggen dat er geen fraude was. Tja...
Er moet wel heel wat tovenarij, afleiding en misleiding aan te pas komen wil er nog iets veranderen aan het gigantische verlies van Trump, inderdaad.quote:Op zondag 15 november 2020 21:55 schreef 4moreyears het volgende:
Plus, heb geduld, ik verwacht dat er nog wel konijnen uit de hoed komen. Zo niet dan geef ik eerlijk toe teleurgesteld te zijn
Je bent niet goed geinformeerd blijkbaar, het was namelijk enorm druk, en de proudboys waren er ook.quote:Op zondag 15 november 2020 22:08 schreef qajariaq het volgende:
Ik was toch wel gerustgesteld dat die bijeenkomst in DC gister een beetje behoorlijk mislukte. Als daar wel massaal Trump fans met wapens hadden gelopen dan was het echt eng geworden. Gelukkig hebben de (gewapende) proudboys ook ingezien dat het geen strijd meer is.
Maar wat komt er dan nog?quote:
Het is maar hoe je het bekijkt. Tienduizend is de hoogste schatting die ik gezien heb en dat is heel wat minder dan de miljoen waar door Trump & Co op gehoopt werd. Het zou de Million MAGA March worden.quote:Op zondag 15 november 2020 23:04 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Je bent niet goed geinformeerd blijkbaar, het was namelijk enorm druk, en de proudboys waren er ook.
Zijn snachts ook in actie gekomen toen antifa etc ouderen en gezinnen aanvielen die de march verlieten
Waarom post je als je van niets weet van wat er plaats vond gisteren?
Iedereen hoort het nu al aan alle kanten kraken.quote:Op zondag 15 november 2020 23:36 schreef chroestjov het volgende:
Zal de Kraken deze week worden losgelaten?
[ twitter ]
Sinds 2016 hebben ze natuurlijk niet stilgezeten, het systeem is intussen verbeterd Er is nog wel geprobeerd om via de rechter de machines af te laten keuren maar ook dat is niet gelukt.quote:Op zondag 15 november 2020 23:08 schreef 4moreyears het volgende:
Ik kwam overigens net een mooi stuk tegen over de stemcomputers. Dit is van voor deze verkiezingen. (2016) Dominion staat er mooi op
https://www.bloomberg.com/features/2016-voting-technology/
Tijd voor een onderzoek en aan de hand daarvan maatregelen, lijkt me voor iedereen goed
Pot -> ketelquote:Op zondag 15 november 2020 23:04 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Je bent niet goed geinformeerd blijkbaar.
Waarom post je als je van niets weet van wat er plaats vond?
Die rechtzaken hadden nooit begonnen mogen worden. De rechters zijn er niets voor niets zo pissig over. Ze worden niet serieus genomen. En die advocaten geven er ook steeds meer de brui aan. En rechtzaak begin je als je bewijs van fraude hebt, niet om het electorale proces onderuit te schoffelen. Dat bewijs was er niet.quote:Op zondag 15 november 2020 18:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik wacht het rustig af, ik heb al eerder uitgesproken dat Biden hoogst waarschijnlijk de volgende president is. Ik wacht alleen rustig de rechtszaken en onderzoeken af zoals het hoort.
Wel blijven doneren hè.quote:Op maandag 16 november 2020 00:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Gewoon wachten op The Kraken mensen.
En anders daarna op Godzilla..
of daarna op ...
[repeat]
Ik begrijp niet dat sommigen dit subforum willen sluiten. Dit is toch genieten?quote:Op zondag 15 november 2020 23:36 schreef chroestjov het volgende:
Zal de Kraken deze week worden losgelaten?
[ twitter ]
Ik vond de kietelinitiatie van de Proud Boys wel cute.quote:Op zondag 15 november 2020 23:04 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Je bent niet goed geinformeerd blijkbaar, het was namelijk enorm druk, en de proudboys waren er ook.
Zijn snachts ook in actie gekomen toen antifa etc ouderen en gezinnen aanvielen die de march verlieten
Waarom post je als je van niets weet van wat er plaats vond gisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |