abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196258931
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 18:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Er is twijfel, dat de media je iets anders wilt laten geloven is wat anders. En ook al zou het alleen Trump zijn die twijfel zaait, dan nog is het zaak om rustig af te wachten wat onderzoeken zullen opleveren en wat de rechter erover te zeggen heeft.
Nee, de media probeert ons niet iets anders te doen geloven. De (republikeinse) zaakwaarnemers zeggen ook dat er geen fraude is geweest en Trump verliest alle rechtzaken.

Er is geen twijfel. Alleen de verliezer zaait twijfel. En jullie vreten het op. Had je hoger ingeschat Chivaz.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_196259104
quote:
14s.gif Op zondag 15 november 2020 17:30 schreef Ensiferum het volgende:
Maar Biden heeft (voorlopig) niets in het Witte Huis te zoeken.
In een normale transitie natuurlijk wel. Maar Trump is zo kinderachtig dat hij liever het land in de problemen helpt dan dat hij zijn verlies toegeeft.

Precies waarom het zo'n waardeloze president was.
pi_196259187
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 18:10 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Nee, de media probeert ons niet iets anders te doen geloven. De (republikeinse) zaakwaarnemers zeggen ook dat er geen fraude is geweest en Trump verliest alle rechtzaken.

Er is geen twijfel. Alleen de verliezer zaait twijfel. En jullie vreten het op. Had je hoger ingeschat Chivaz.
Ik wacht het rustig af, ik heb al eerder uitgesproken dat Biden hoogst waarschijnlijk de volgende president is. Ik wacht alleen rustig de rechtszaken en onderzoeken af zoals het hoort.
  zondag 15 november 2020 @ 18:33:13 #254
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196259528
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 18:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik wacht het rustig af, ik heb al eerder uitgesproken dat Biden hoogst waarschijnlijk de volgende president is. Ik wacht alleen rustig de rechtszaken en onderzoeken af zoals het hoort.
Maar in jouw redenatie, als Trump kansloze rechtszaak na kansloze rechtszaak opvoert, hoeft hij geen verlies toe te geven? Als hij gewoon elke dag een zaak opstart in een county die hij verloren heeft dan hoeft hij tot 20 januari alleen maar af te wachten?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196259610
twitter

Joseph diGenova heeft ooit al een week voor Trump gewerkt, maar hij werd ontslagen omdat Trump hem niet sterk vond overkomen.
pi_196259984
quote:

[..]

Ik kan ook vanalles zonder bewijs roepen en daarvoor rechtzaak na rechtzaak blijven aanspannen (en al 10x verloren hebben). Gelukkig neemt men mij dan niet al te serieus. Hoe Trump het in vredesnaam in iedereen z'n kop heeft gekregen dat er massale fraude is gepleegd, zonder enig bewijs te tonen, is mij een groot raadsel.

Nee eigenlijk niet trouwens, maar dat terzijde :')
pi_196260067
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 18:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

Maar daar had Trump verder niks mee te maken. Toen (2017) waren het nog allemaal beschuldigingen dat Trump de Russen had ingezet voor zijn eigen gewin wat dus bullshit bleek te zijn achteraf.
Nou ja, zo zwart/wit is het ook weer niet. Er waren wel degelijk twijfelachtige contacten tussen leden van de Trump-campagne en Russen die in contact stonden met het Kremlin.

Maar ik vind het gelijktrekken wat jij doet vooral misplaatst. De Democraten legden zich direct neer bij de nederlaag van Clinton. Obama verwelkomde president-elect Trump met alle égards in het Witte Huis.

Dat is op geen enkele wijze te vergelijken met wat Trump nu aan het doen is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196260087
quote:

[..]

Welke onderzoeken?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 15 november 2020 @ 19:00:36 #259
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_196260110
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 18:53 schreef wpor het volgende:

[..]

Ik kan ook vanalles zonder bewijs roepen en daarvoor rechtzaak na rechtzaak blijven aanspannen (en al 10x verloren hebben). Gelukkig neemt men mij dan niet al te serieus. Hoe Trump het in vredesnaam in iedereen z'n kop heeft gekregen dat er massale fraude is gepleegd, zonder enig bewijs te tonen, is mij een groot raadsel.

Nee eigenlijk niet trouwens, maar dat terzijde :')
Dat heet hersenspoeling.

Alleen maar roepen wat je achterban heerlijk vind om te horen en ze volgen je tot in de dood.

Dat werkt trouwens maar 1 kant op.. Trump geeft helemaal niks om zijn achterban, het is voor hem alleen maar een middel om zoveel mogelijk macht te krijgen.

Trump is een narcist zonder enig gevoel.. empathie..

Het is een moderne dictator. Iedereen is bang voor 'm
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196260320
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 19:00 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dat heet hersenspoeling.

Alleen maar roepen wat je achterban heerlijk vind om te horen en ze volgen je tot in de dood.

Dat werkt trouwens maar 1 kant op.. Trump geeft helemaal niks om zijn achterban, het is voor hem alleen maar een middel om zoveel mogelijk macht te krijgen.

Trump is een narcist zonder enig gevoel.. empathie..

Het is een moderne dictator. Iedereen is bang voor 'm
Heb je met hem gegolfd of wat
Man wat beeld je je allemaal in
  zondag 15 november 2020 @ 19:12:52 #261
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_196260355
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 19:11 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Heb je met hem gegolfd of wat
Man wat beeld je je allemaal in
Komt allemaal wel goed knul.

Weer voor jezelf kunnen denken na een hersenspoeling heeft even tijd nodig.

Geef het tijd :)
Zuiger van het FOK!-OMT
  zondag 15 november 2020 @ 19:14:12 #262
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196260386
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 18:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou ja, zo zwart/wit is het ook weer niet. Er waren wel degelijk twijfelachtige contacten tussen leden van de Trump-campagne en Russen die in contact stonden met het Kremlin.

Maar ik vind het gelijktrekken wat jij doet vooral misplaatst. De Democraten legden zich direct neer bij de nederlaag van Clinton. Obama verwelkomde president-elect Trump met alle égards in het Witte Huis.

Dat is op geen enkele wijze te vergelijken met wat Trump nu aan het doen is.
Plus na die rechtszaak is de advocaat van Trump ook veroordeeld wegens meineed, kreeg ook een celstraf van 40 maanden maar die heeft natuurlijk allang weer gratie gekregen van Trump.
Er g handig als je mensen voor je kan laten liegen en ze vervolgens weer een "get out of jail free" kaart kan geven.
geef ze evt nog een leuke schadevergoeding of zeg ze dat ze een leuke functie binnen de overheid krijgen en ze doen 't graag.

Ondertussen weigert Trump z'n nederlaag te erkennen en blijft maar doorzeuren op fraude terwijl daar nog steeds geen enkel bewijs voor is.
Als dat zo doorgaat denk ik dat hij echt gaat proberen om de verkiezingen ongeldig te laten verklaren.
  zondag 15 november 2020 @ 19:42:54 #263
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196261095
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 19:14 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Plus na die rechtszaak is de advocaat van Trump ook veroordeeld wegens meineed, kreeg ook een celstraf van 40 maanden maar die heeft natuurlijk allang weer gratie gekregen van Trump.
Er g handig als je mensen voor je kan laten liegen en ze vervolgens weer een "get out of jail free" kaart kan geven.
geef ze evt nog een leuke schadevergoeding of zeg ze dat ze een leuke functie binnen de overheid krijgen en ze doen 't graag.

Ondertussen weigert Trump z'n nederlaag te erkennen en blijft maar doorzeuren op fraude terwijl daar nog steeds geen enkel bewijs voor is.
Als dat zo doorgaat denk ik dat hij echt gaat proberen om de verkiezingen ongeldig te laten verklaren.
Het is een poging tot staatsgreep, niet meer niet minder. Hij lijkt nu momentum te verliezen, dat is mooi. Waren er gisteren daadwerkelijk miljoenen geweest en niet duizenden, dan had het veel enger kunnen aflopen.

Bottomline heeft trump dit voorspelt, vier jaar geleden al en is er dan ook geen enkele relatie tussen dit gedrag en weke verkiezingsfraude dan ook. Een valse schurftige oude hond leert dan ook geen nieuwe truukjes maar herhaald gewoon hetzelfde wat hij altijd gedaan heeft. Hard blaffen, grommen en angstbijten.

Enigszins verrassend is misschien de hoeveelheid steun vanuit de GOP. Maar ja dat zijn grotendeels ook schurftige valse oude honden.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 november 2020 @ 19:44:41 #264
862 Arcee
Look closer
pi_196261140
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:34 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Zou het kunnen dat hij misschien niet zo is als afgeschilderd?
Het zou nog erger kunnen zijn idd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_196261531
Het is gewoon een narcist, hij is die hele politieke carrière maar om één reden begonnen: haat. Haat tegen een man die hem voor schut heeft gezet tijdens een correspondence dinner

"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_196261815
Republikeinen lopen te zeuren dat overleden mensen hebben gestemd, maar ze hadden er in North Dakota schijnbaar geen probleem mee om op een overleden Republikeinse kandidaat te stemmen. Overleden aan Covid-19. :')

https://www.huffingtonpost.co.uk/entry/us-politician-died-covid-19-wins-election-north-dakota_uk_5fa249c2c5b63dc9a5c2527b?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 november 2020 @ 20:29:41 #267
862 Arcee
Look closer
pi_196261856
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:08 schreef Sabata het volgende:
Het is gewoon een narcist, hij is die hele politieke carrière maar om één reden begonnen: haat. Haat tegen een man die hem voor schut heeft gezet tijdens een correspondence dinner

Ik vind Trump een walgelijk persoon en de slechtste president ooit, maar ik blijf het ook een enorme bazenactie van 'm vinden dat hij het tot president heeft geschopt. Meen ik echt. Een dikke fuck you naar iedereen die daar niet in geloofde.

Precies dat dacht ik toen ik hem naar het podium zag lopen op de verkiezingsavond van 2016. Ik zou hem het voordeel van de twijfel geven. Okee, laat maar zien dan.

En hij heeft het laten zien en oh oh oh, wat viel het tegen. Elke maand en elk jaar werd het erger en ik kreeg een steeds groter hekel aan hem.

Vaak denk ik nog aan hoe Sam Harris het ruim voor de verkiezingen van 2016 verwoordde en hoe hij (Harris) achteraf groot gelijk had.

Na hoe hij zich z'n nederlaag op 3 november tot nu heeft gedragen vind 'm nog walgelijker dan ik 'm al vond.

Ik heb Trump tot de dag van vandaag ook nooit als president kunnen zien, ook niet nadat ik hem het voordeel van de twijfel gaf na z'n aantreden. Hij is altijd gewoon Donald Trump gebleven en was slechts de aanvoerder van z'n eigen fanbase.

Maar, zoals gezegd, ik blijf het een enorme bazenactie vinden dat hij president werd (zeker ook met dat correspondents dinner in gedachten). Gelukkig blijft het bij die dramatische vier jaren.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 15 november 2020 @ 20:31:01 #268
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_196261876
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 19:42 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Het is een poging tot staatsgreep, niet meer niet minder. Hij lijkt nu momentum te verliezen, dat is mooi. Waren er gisteren daadwerkelijk miljoenen geweest en niet duizenden, dan had het veel enger kunnen aflopen.

Bottomline heeft trump dit voorspelt, vier jaar geleden al en is er dan ook geen enkele relatie tussen dit gedrag en weke verkiezingsfraude dan ook. Een valse schurftige oude hond leert dan ook geen nieuwe truukjes maar herhaald gewoon hetzelfde wat hij altijd gedaan heeft. Hard blaffen, grommen en angstbijten.

Enigszins verrassend is misschien de hoeveelheid steun vanuit de GOP. Maar ja dat zijn grotendeels ook schurftige valse oude honden.
Hoeveel miljoenen mensen gisteren demonstreerden is niet relevant.
Ik denk dat wanneer in PA, GA en AZ de Republikeinen die daar aan de macht staan mbt de verkiezingen volledig mee gingen in de roep van fraude dan was het een ander verhaal geweest. Gewoon de uitslag niet certificeren en dan via de volksvertegenwoordiging de kiesmannen aanwijzen voor Trump. Daar zou je een mannetje of 100 voor nodig hebben schat ik in. Dat is niet gebeurd, maar deze hele aflevering heeft wel weer een nieuw normaal voor de toekomst gebracht. En dat kan veel schade toebrengen in de toekomst wanneer er een slimmere demagoog is met meer simps in belangrijke posities.
Géén kloon van tvlxd!
pi_196262139
Is 8 december de datum waarop we ons moeten richten dat we van het gezeur van Trump af zijn? Of kan het nog langer duren..
pi_196262208
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:08 schreef Sabata het volgende:

Hij heeft wel een Obama obsessie. Ook nu weer kan hij het niet laten te vertellen dat hij meer stemmen heeft gekregen dat Obama bij zijn herverkiezing. :')
pi_196262273
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Is 8 december de datum waarop we ons moeten richten dat we van het gezeur van Trump af zijn? Of kan het nog langer duren..
Eigenlijk verwacht ik dat hij tot z'n dood zal blijven miepen dat hij eigenlijk gewonnen had.
pi_196262315
quote:
9s.gif Op zondag 15 november 2020 20:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Eigenlijk verwacht ik dat hij tot z'n dood zal blijven miepen dat hij eigenlijk gewonnen had.
Van mij gaat hij zijn gang maar. Zolang de uitslag maar officieel wordt vastgesteld.
pi_196262374
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Dan worden de delegaties kiesmannen afgevaardigd, maar die stemmen volgens mij op 14 december. Dus Trump zal nog wel wat morrelen tot 14 december. En dan is het afwachten hoeveel kiesmannen er tussen 8 en 14 december overlijden, en tussen 14 december en wanneer de stemmen geteld worden. _O-
pi_196262634
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:29 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik vind Trump een walgelijk persoon en de slechtste president ooit, maar ik blijf het ook een enorme bazenactie van 'm vinden dat hij het tot president heeft geschopt. Meen ik echt. Een dikke fuck you naar iedereen die daar niet in geloofde.
Dat was in mijn ogen ook een volstrekte overschatting van het beoordelingsvermogen en het fatsoen van de "normale Republikein in mijn ogen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196262914
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 19:42 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Waar haal je die "duizenden" vandaan, het was een zeer hoge opkomst en organisch georganiseerd.
Heb je de beelden gezien? Ik heb hier gisteren eea gepost aan stream en filmmateriaal wat jouw downplayen ontkracht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')