Komt allemaal wel goed knul.quote:Op zondag 15 november 2020 19:11 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Heb je met hem gegolfd of wat
Man wat beeld je je allemaal in
Plus na die rechtszaak is de advocaat van Trump ook veroordeeld wegens meineed, kreeg ook een celstraf van 40 maanden maar die heeft natuurlijk allang weer gratie gekregen van Trump.quote:Op zondag 15 november 2020 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, zo zwart/wit is het ook weer niet. Er waren wel degelijk twijfelachtige contacten tussen leden van de Trump-campagne en Russen die in contact stonden met het Kremlin.
Maar ik vind het gelijktrekken wat jij doet vooral misplaatst. De Democraten legden zich direct neer bij de nederlaag van Clinton. Obama verwelkomde president-elect Trump met alle égards in het Witte Huis.
Dat is op geen enkele wijze te vergelijken met wat Trump nu aan het doen is.
Het is een poging tot staatsgreep, niet meer niet minder. Hij lijkt nu momentum te verliezen, dat is mooi. Waren er gisteren daadwerkelijk miljoenen geweest en niet duizenden, dan had het veel enger kunnen aflopen.quote:Op zondag 15 november 2020 19:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Plus na die rechtszaak is de advocaat van Trump ook veroordeeld wegens meineed, kreeg ook een celstraf van 40 maanden maar die heeft natuurlijk allang weer gratie gekregen van Trump.
Er g handig als je mensen voor je kan laten liegen en ze vervolgens weer een "get out of jail free" kaart kan geven.
geef ze evt nog een leuke schadevergoeding of zeg ze dat ze een leuke functie binnen de overheid krijgen en ze doen 't graag.
Ondertussen weigert Trump z'n nederlaag te erkennen en blijft maar doorzeuren op fraude terwijl daar nog steeds geen enkel bewijs voor is.
Als dat zo doorgaat denk ik dat hij echt gaat proberen om de verkiezingen ongeldig te laten verklaren.
Het zou nog erger kunnen zijn idd.quote:Op zondag 15 november 2020 15:34 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat hij misschien niet zo is als afgeschilderd?
Ik vind Trump een walgelijk persoon en de slechtste president ooit, maar ik blijf het ook een enorme bazenactie van 'm vinden dat hij het tot president heeft geschopt. Meen ik echt. Een dikke fuck you naar iedereen die daar niet in geloofde.quote:Op zondag 15 november 2020 20:08 schreef Sabata het volgende:
Het is gewoon een narcist, hij is die hele politieke carrière maar om één reden begonnen: haat. Haat tegen een man die hem voor schut heeft gezet tijdens een correspondence dinner
Hoeveel miljoenen mensen gisteren demonstreerden is niet relevant.quote:Op zondag 15 november 2020 19:42 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het is een poging tot staatsgreep, niet meer niet minder. Hij lijkt nu momentum te verliezen, dat is mooi. Waren er gisteren daadwerkelijk miljoenen geweest en niet duizenden, dan had het veel enger kunnen aflopen.
Bottomline heeft trump dit voorspelt, vier jaar geleden al en is er dan ook geen enkele relatie tussen dit gedrag en weke verkiezingsfraude dan ook. Een valse schurftige oude hond leert dan ook geen nieuwe truukjes maar herhaald gewoon hetzelfde wat hij altijd gedaan heeft. Hard blaffen, grommen en angstbijten.
Enigszins verrassend is misschien de hoeveelheid steun vanuit de GOP. Maar ja dat zijn grotendeels ook schurftige valse oude honden.
Hij heeft wel een Obama obsessie. Ook nu weer kan hij het niet laten te vertellen dat hij meer stemmen heeft gekregen dat Obama bij zijn herverkiezing.quote:Op zondag 15 november 2020 20:08 schreef Sabata het volgende:
Het is gewoon een narcist, hij is die hele politieke carrière maar om één reden begonnen: haat. Haat tegen een man die hem voor schut heeft gezet tijdens een correspondence dinner
Eigenlijk verwacht ik dat hij tot z'n dood zal blijven miepen dat hij eigenlijk gewonnen had.quote:Op zondag 15 november 2020 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Is 8 december de datum waarop we ons moeten richten dat we van het gezeur van Trump af zijn? Of kan het nog langer duren..
Van mij gaat hij zijn gang maar. Zolang de uitslag maar officieel wordt vastgesteld.quote:Op zondag 15 november 2020 20:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Eigenlijk verwacht ik dat hij tot z'n dood zal blijven miepen dat hij eigenlijk gewonnen had.
Dan worden de delegaties kiesmannen afgevaardigd, maar die stemmen volgens mij op 14 december. Dus Trump zal nog wel wat morrelen tot 14 december. En dan is het afwachten hoeveel kiesmannen er tussen 8 en 14 december overlijden, en tussen 14 december en wanneer de stemmen geteld worden.quote:Op zondag 15 november 2020 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Is 8 december de datum waarop we ons moeten richten dat we van het gezeur van Trump af zijn? Of kan het nog langer duren..
Dat was in mijn ogen ook een volstrekte overschatting van het beoordelingsvermogen en het fatsoen van de "normale Republikein in mijn ogen.quote:Op zondag 15 november 2020 20:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind Trump een walgelijk persoon en de slechtste president ooit, maar ik blijf het ook een enorme bazenactie van 'm vinden dat hij het tot president heeft geschopt. Meen ik echt. Een dikke fuck you naar iedereen die daar niet in geloofde.
Waar haal je die "duizenden" vandaan, het was een zeer hoge opkomst en organisch georganiseerd.quote:Op zondag 15 november 2020 19:42 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het is een poging tot staatsgreep, niet meer niet minder. Hij lijkt nu momentum te verliezen, dat is mooi. Waren er gisteren daadwerkelijk miljoenen geweest en niet duizenden, dan had het veel enger kunnen aflopen.
Bottomline heeft trump dit voorspelt, vier jaar geleden al en is er dan ook geen enkele relatie tussen dit gedrag en weke verkiezingsfraude dan ook. Een valse schurftige oude hond leert dan ook geen nieuwe truukjes maar herhaald gewoon hetzelfde wat hij altijd gedaan heeft. Hard blaffen, grommen en angstbijten.
Enigszins verrassend is misschien de hoeveelheid steun vanuit de GOP. Maar ja dat zijn grotendeels ook schurftige valse oude honden.
Deze toch?quote:Op zondag 15 november 2020 21:28 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Waar haal je die "duizenden" vandaan, het was een zeer hoge opkomst en organisch georganiseerd.
Heb je de beelden gezien? Ik heb hier gisteren eea gepost aan stream en filmmateriaal wat jouw downplayen ontkracht
Die ja, en waar tientallen miljoenen dollars voor het feestje daarna is verdwenen. Waarheen weet niemand. Althans, nog niemand. Komt nog wel als Trump wel gewoon vervolgd kan worden.quote:
Ik zou naar de rechter stappen, het is duidelijk dat het grootschalige fraude isquote:Op zondag 15 november 2020 21:29 schreef Monolith het volgende:
Ik stel voor dat je de komende drie maanden even een recount gaat doen van de miljoenen mensen in je filmpjes.
Waar haal je die "duizenden" vandaan, het was een zeer hoge opkomst en organisch georganiseerd.quote:Op zondag 15 november 2020 19:42 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Stel, en ik denk van niet, maar stel dat Trump nu verliest en straks weg is. Dan zouden ze om herhaling te voorkomen de stemprocedure eens aan moeten passen.quote:Op zondag 15 november 2020 20:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Hoeveel miljoenen mensen gisteren demonstreerden is niet relevant.
Ik denk dat wanneer in PA, GA en AZ de Republikeinen die daar aan de macht staan mbt de verkiezingen volledig mee gingen in de roep van fraude dan was het een ander verhaal geweest. Gewoon de uitslag niet certificeren en dan via de volksvertegenwoordiging de kiesmannen aanwijzen voor Trump. Daar zou je een mannetje of 100 voor nodig hebben schat ik in. Dat is niet gebeurd, maar deze hele aflevering heeft wel weer een nieuw normaal voor de toekomst gebracht. En dat kan veel schade toebrengen in de toekomst wanneer er een slimmere demagoog is met meer simps in belangrijke posities.
Maar dat wil de RNC helemaal niet en Trump heeft in 4 jaar geen enkele maatregel genomen op dat vlak en ook geen wetten daarover in stemming gebracht. Alleen zaken geroepen die hij niet kan en kon bewijzen want in 2016 riep hij ook "Fraude!". Maar zijn commissie kon geen fraude bewijzen. Grappig wel, je zou bijna denken dat het geen toeval is.quote:Op zondag 15 november 2020 21:34 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Waar haal je die "duizenden" vandaan, het was een zeer hoge opkomst en organisch georganiseerd.
Heb je de beelden gezien? Ik heb hier gisteren eea gepost aan stream en filmmateriaal wat jouw downplayen ontkracht
[..]
Stel, en ik denk van niet, maar stel dat Trump nu verliest en straks weg is. Dan zouden ze om herhaling te voorkomen de stemprocedure eens aan moeten passen.
Voter id, apparaten met paper trail en videoopnames bijv.
In dat geval zou er juist wat positiefs uit moeten komen.
Eindelijk wat meer waterdichte verkiezingsprocedures waar deze twijfel niet mogelijk is
https://abcnews.go.com/Ne(...)cs/story?id=57009415quote:Op zondag 15 november 2020 21:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar dat wil de RNC helemaal niet en Trump heeft in 4 jaar geen enkele maatregel genomen op dat vlak en ook geen wetten daarover in stemming gebracht. Alleen zaken geroepen die hij niet kan en kon bewijzen want in 2016 riep hij ook "Fraude!". Maar zijn commissie kon geen fraude bewijzen. Grappig wel, je zou bijna denken dat het geen toeval is.
En maar wachten op die konijnen die voor de rechter nooit tevoorschijn komen en waar zijn advocaten zeggen dat er geen fraude was. Tja...quote:Op zondag 15 november 2020 21:55 schreef 4moreyears het volgende:
Plus, heb geduld, ik verwacht dat er nog wel konijnen uit de hoed komen. Zo niet dan geef ik eerlijk toe teleurgesteld te zijn
Hij heeft nog even 🙂quote:Op zondag 15 november 2020 21:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En maar wachten op die konijnen die voor de rechter nooit tevoorschijn komen en waar zijn advocaten zeggen dat er geen fraude was. Tja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |