abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196251658
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 11:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Sinds wanneer kap je dan een persconferentie af? Sinds wanneer praat men niet na de persconferentie wat er niet aan klopt etc?
Vind jij het normaal dat de media nu gaat bepalen wat we te zien krijgen vanuit het witte huis?
Persconferenties live uitzenden is eigenlijk een vrij recent fenomeen. En op het moment dat die vervallen in politieke propaganda is de nieuwswaarde natuurlijk niet echt meer aanwezig. Logisch dat serieuze media zich daar niet voor laten misbruiken.
pi_196251752
Wat betreft geweld en demonstraties. De mars van de Trump-aanhangers was vooralsnog een eenmalige actie met relatief weinig deelnemers.

De BLM-demonstraties gingen maanden door en brachten miljoenen Amerikanen op de been. En bij 95 procent van de protesten werden geen geweld gebruikt; die verliepen vreedzaam.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196252304
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
Wat betreft geweld en demonstraties. De mars van de Trump-aanhangers was vooralsnog een eenmalige actie met relatief weinig deelnemers.

De BLM-demonstraties gingen maanden door en brachten miljoenen Amerikanen op de been. En bij 95 procent van de protesten werden geen geweld gebruikt; die verliepen vreedzaam.
Mostly peaceful
(Brandende gebouwen en mensen met gejatte macs op de achtergrond)
pi_196252454
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 11:46 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Mostly peaceful
(Brandende gebouwen en mensen met gejatte macs op de achtergrond)
Lezen wat hij zegt....
pi_196252505
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 11:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, persoonlijk heb ik nog nooit bij een persco gezeten waar zulke grove leugens werden geuit. Ik vind het lastig. Begrijp wel dat media terughoudend zijn met een podium bieden aan dergelijk gelieg.
De media moet gewoon zijn werk doen en onbevooroordeeld berichten. Mensen mogen daarna zelf hun mening vormen. Het zijn activisten.
Ongelooflijk dat je censuur goed probeert te praten.
pi_196252551
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 11:50 schreef mootie het volgende:

[..]

Lezen wat hij zegt....
Lezen wat ik reageer
pi_196252561
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 11:52 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

De media moet gewoon zijn werk doen en onbevooroordeeld berichten. Mensen mogen daarna zelf hun mening vormen. Het zijn activisten.
Ongelooflijk dat je censuur goed probeert te praten.
De pers hoeft helemaal niet alle persconferenties integraal uit te zenden.
pi_196252807
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 11:19 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Persconferenties live uitzenden is eigenlijk een vrij recent fenomeen. En op het moment dat die vervallen in politieke propaganda is de nieuwswaarde natuurlijk niet echt meer aanwezig. Logisch dat serieuze media zich daar niet voor laten misbruiken.
Laten we de volgende vier jaar eens zien of dezelfde standaard gehanteerd gaat worden.
pi_196252813
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 11:54 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

De pers hoeft helemaal niet alle persconferenties integraal uit te zenden.
Dat zeggen we ook niet, als je geen argument hebt kun je inderdaad ons punt in het extreme proberen af te schilderen
pi_196252835
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 12:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Laten we de volgende vier jaar eens zien of dezelfde standaard gehanteerd gaat worden.
Hopelijk gebruikt de regering Biden de komende vier jaar persconferenties weer gewoon waar ze voor bedoeld zijn.
pi_196252846
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 12:05 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Dat zeggen we ook niet, als je geen argument hebt kun je inderdaad ons punt in het extreme proberen af te schilderen
Maar waarom zouden ze deze persconferentie dan wel integraal uit moeten zenden?
pi_196253053
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 00:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is het niet opvallend dat in al die filmpjes je nergens lieden met Biden shirts, vlaggen, foto's, posters en ander spul ziet?

Hoe zou dat komen?
Is het niet opvallend dat antifa geen democraten aanvalt?
pi_196253090
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 12:16 schreef Nober het volgende:

[..]

Is het niet opvallend dat antifa geen democraten aanvalt?
Zouden die misschien minder op hen overkomen als fascisten?
pi_196253176
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 12:16 schreef Nober het volgende:

[..]

Is het niet opvallend dat antifa geen democraten aanvalt?
Zodra de conservatieven de straat niet meer opgaan dan zijn de liberalen aan de beurt.
Daarom snap ik eerlijk gezegd ook niet waarom zovelen aan democratische zijde het bestaan van Antifa ontkennen of hun daden goedpraten want ze zijn tegen fascisten.
Misschien is het ook maar goed dat Trump verloren heeft, als Biden niet links genoeg gaat dan beginnen de progressieven te morren en zal Antifa weer met geweld komen.
De VS is letterlijk een police shooting verwijderd van dagenlang geweld.
pi_196253390
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 12:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Laten we de volgende vier jaar eens zien of dezelfde standaard gehanteerd gaat worden.
Als de regering-Biden persco's gebruikt om leugens te verspreiden, dan mag ik hopen dat ze worden afgekapt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196253446
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 12:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als de regering-Biden persco's gebruikt om leugens te verspreiden, dan mag ik hopen dat ze worden afgekapt.
Ik mag hopen dat ik de persconferentie gewoon mag zien en daarna bekijk ik het commentaar wel. Dit soort Noord Koreaanse praktijken mogen wat mij betreft heel gauw afgeschaft worden.
pi_196253526
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 12:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zodra de conservatieven de straat niet meer opgaan dan zijn de liberalen aan de beurt.
Daarom snap ik eerlijk gezegd ook niet waarom zovelen aan democratische zijde het bestaan van Antifa ontkennen of hun daden goedpraten want ze zijn tegen fascisten.
Misschien is het ook maar goed dat Trump verloren heeft, als Biden niet links genoeg gaat dan beginnen de progressieven te morren en zal Antifa weer met geweld komen.
De VS is letterlijk een police shooting verwijderd van dagenlang geweld.
wie ontkent het bestaan van antifa dan?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196253580
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 12:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat ik de persconferentie gewoon mag zien en daarna bekijk ik het commentaar wel. Dit soort Noord Koreaanse praktijken mogen wat mij betreft heel gauw afgeschaft worden.
Neem aan dat het Witte Huis gewoon een livestream heeft.

Overigens is het afkappen van met leugens gevulde persco's van de regering juist het tegenovergestelde van 'Noord-Koreaanse praktijken'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196253595
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 12:32 schreef kalinhos het volgende:

[..]

wie ontkent het bestaan van antifa dan?
Joe Biden onder andere, die claimt dat Antifa een idee is.
Jerry Nadler ontkent dat Antifa gewelddadig is, die noemt het gewoon een mythe.
pi_196253598
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 12:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat ik de persconferentie gewoon mag zien en daarna bekijk ik het commentaar wel. Dit soort Noord Koreaanse praktijken mogen wat mij betreft heel gauw afgeschaft worden.
Dan moet degene die de persconferentie organiseert de boel online gooien.
Het is juist Noord Koreaans als zenders verplicht worden staatspropaganda uit te zenden...
pi_196253617
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 12:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neem aan dat het Witte Huis gewoon een livestream heeft.

Overigens is het afkappen van met leugens gevulde persco's van de regering juist het tegenovergestelde van 'Noord-Koreaanse praktijken'.
Maar je hebt dus geen problemen met censuur?
pi_196253661
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 12:32 schreef kalinhos het volgende:

[..]

wie ontkent het bestaan van antifa dan?
Punt is dat het geen klassieke organisatie is met een hiërarchie, leider en dergelijke. Je kan dus ook niet met die club in discussie. Dat concept is wat lastig voor de Trump-aanhang.
pi_196253686
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 12:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maar je hebt dus geen problemen met censuur?
Het zou juist censuur zijn als de overheid bepaalt wat commerciële zenders uitzenden. Dat ze zelf mogen kiezen is juist een groot goed.
pi_196253706
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 12:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maar je hebt dus geen problemen met censuur?
Hoe is dat censuur? Niemand wordt verboden om de persco uit te zenden. En de regering beschikt over voldoende eigen kanalen om haar boodschap aan de man te brengen.

Wij kiezen er ook vaak voor om persbijeenkomsten van gemeenten en provincies te negeren als ze in onze ogen niet boeiend zijn. Is dat in jouw ogen censuur?

Voor alle duidelijkheid: je beseft dat het afkappen van een persco door de media juist iets is wat in Noord-Korea nooit zou kunnen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196253717
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 12:36 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Dan moet degene die de persconferentie organiseert de boel online gooien.
Het is juist Noord Koreaans als zenders verplicht worden staatspropaganda uit te zenden...
Mensen kijken voor de persconferentie niet voor de mening van Neil Cavuto. Het is inderdaad het recht van Fox om het niet uit te zenden. Maar mocht de persconferentie vol misinformatie zitten dan is het aan de journalist of de kijker om zelf hun eigen conclusies te trekken om zo bij de waarheid te komen. Ik persoonlijk zit er niet op te wachten dat iemand anders voor mij gaat beslissen wat ik wel of niet mag zien. Dat riekt naar censuur en daar zou een ieder tegen moeten zijn. Helaas is mijn mening de laatste vier jaar behoorlijk impopulair geworden, wat ik dus weer erg gevaarlijk vind.
pi_196253752
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 12:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Mensen kijken voor de persconferentie niet voor de mening van Neil Cavuto. Het is inderdaad het recht van Fox om het niet uit te zenden. Maar mocht de persconferentie vol misinformatie zitten dan is het aan de journalist of de kijker om zelf hun eigen conclusies te trekken om zo bij de waarheid te komen. Ik persoonlijk zit er niet op te wachten dat iemand anders voor mij gaat beslissen wat ik wel of niet mag zien. Dat riekt naar censuur en daar zou een ieder tegen moeten zijn. Helaas is mijn mening de laatste vier jaar behoorlijk impopulair geworden, wat ik dus weer erg gevaarlijk vind.
Dan kijk je toch geen FOX meer? Het is een commerciële zender en het staat haar vrij om eigen journalistieke keuzes te maken. Als dat tegen de zin is van het publiek, merkt FOX dat snel genoeg.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196253777
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 12:38 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Punt is dat het geen klassieke organisatie is met een hiërarchie, leider en dergelijke. Je kan dus ook niet met die club in discussie. Dat concept is wat lastig voor de Trump-aanhang.
Er zit wel degelijk een organisatie achter, er word volop georganiseerd op Twitter en andere social media kanalen. Dat er niet direct een leider aan te wijzen is betekent nog niet dat er geen organisatie is.
pi_196253798
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 12:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Mensen kijken voor de persconferentie niet voor de mening van Neil Cavuto. Het is inderdaad het recht van Fox om het niet uit te zenden. Maar mocht de persconferentie vol misinformatie zitten dan is het aan de journalist of de kijker om zelf hun eigen conclusies te trekken om zo bij de waarheid te komen. Ik persoonlijk zit er niet op te wachten dat iemand anders voor mij gaat beslissen wat ik wel of niet mag zien. Dat riekt naar censuur en daar zou een ieder tegen moeten zijn. Helaas is mijn mening de laatste vier jaar behoorlijk impopulair geworden, wat ik dus weer erg gevaarlijk vind.
Die persconferentie kunnen mensen op allerlei manieren bekijken. Dat een nieuwszender bepaalde standaarden heeft (en die zijn bij Fox niet al te hoog) lijkt me eerder positief dan negatief. In het Noord Koreaanse succesmodel bepaalt de staat wat zenders uitzenden. In een vrij land bepalen de zenders dat lekker zelf. En tja, dat jij moeite hebt met vrijheid is wel een reden voor mij om medelijden met je te hebben.
pi_196253860
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 12:44 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Die persconferentie kunnen mensen op allerlei manieren bekijken. Dat een nieuwszender bepaalde standaarden heeft (en die zijn bij Fox niet al te hoog) lijkt me eerder positief dan negatief. In het Noord Koreaanse succesmodel bepaalt de staat wat zenders uitzenden. In een vrij land bepalen de zenders dat lekker zelf. En tja, dat jij moeite hebt met vrijheid is wel een reden voor mij om medelijden met je te hebben.
Je mag je persoonlijke aanvallen wel achterwege laten.
pi_196253938
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 12:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je mag je persoonlijke aanvallen wel achterwege laten.
Is medelijden met je hebben een persoonlijke aanval?

Ik ben persoonlijk erg blij dat de media in de VS nog gewoon de vrijheid hebben om zelf te bepalen wat voor nieuws ze wanneer uitzenden. Mensen die niet met die gevolgen van die vrijheid om kunnen gaan zullen het natuurlijk wel zwaar hebben en dat vind ik sneu voor ze.
pi_196254150
Noord-Korea, waar de media grote leider Kim-Jung Un afkappen als hij weer eens leugens loopt te verspreiden.

Aldus Chivaz.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196254183
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 12:50 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Is medelijden met je hebben een persoonlijke aanval?

Ik ben persoonlijk erg blij dat de media in de VS nog gewoon de vrijheid hebben om zelf te bepalen wat voor nieuws ze wanneer uitzenden. Mensen die niet met die gevolgen van die vrijheid om kunnen gaan zullen het natuurlijk wel zwaar hebben en dat vind ik sneu voor ze.
Claimen dat ik moeite heb met vrijheid om vervolgens te insinueren dat ik een zielig persoon ben wel.
Censuur is censuur of het nu opgelegd word door de media of door de staat maakt geen verschil.
pi_196254214
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 12:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Claimen dat ik moeite heb met vrijheid om vervolgens te insinueren dat ik een zielig persoon ben wel.
Censuur is censuur of het nu opgelegd word door de media of door de staat maakt geen verschil.
Het is geen censuur maar een prima te verdedigen redactionele keuze. Dat is echt totaal wat anders...
pi_196254273
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 12:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Claimen dat ik moeite heb met vrijheid om vervolgens te insinueren dat ik een zielig persoon ben wel.
Censuur is censuur of het nu opgelegd word door de media of door de staat maakt geen verschil.
Er is nogal een verschil tussen verbieden of dwingen iets uit te zenden of ervoor kiezen het niet te doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 15 november 2020 @ 13:20:37 #185
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196254686
quote:
Claimen dat ik moeite heb met vrijheid om vervolgens te insinueren dat ik een zielig persoon ben wel.
Censuur is censuur of het nu opgelegd word door de media of door de staat maakt geen verschil.
• Dat extreem-rechtse mensen niet begrijpen wat censuur is, is best dom
• Dat extreem-rechtse mensen niet begrijpen dat het logisch is dat Antifa fascisten aanvalt is best dom
• Dat extreem-rechtse mensen niet begrijpen dat BLM/Antifa niet gelieerd is aan de Democraten is best dom
• Dat extreem-rechtse mensen niet willen horen dat Biden c.s. het BLM/Antifa geweld veroordelen is best dom
• Dat extreem-rechtse mensen de Democratische partij (extreem) links vinden is best dom
• Dat extreem rechtse mensen denken dat socialisme onderdeel uitmaakt van het beleid van Biden is best dom
• Dat extreem rechtse mensen niet willen kijken naar de feiten van vier jaar Trump is best dom
• Dat extreem rechtse mensen niet zien wat vier jaar Trump nationaal en internationaal stuk heeft gemaakt is best dom

Maar he, wie ben ik?

Een atheïstische sociaal-democraat die verwerpelijke ideeën als een redelijke verzorgingsstaat, een leefbaar minimumloon, goede gezondheidszorg voor iedereen, goede onderwijsmogelijkheden voor iedereen, beleid op feiten en niet op fabels, reizen/wonen met minimale beperkingen, zorgen voor een goede energietransitie en klimaat/milieuproblemen aanpakken best wel belangrijk vindt.

Een atheïstische sociaal-democraat die racisme/discriminatie vooral erg dom vindt. Die dictatoriale trekjes not done vindt. Die aanpappen met mede-dictators zodat die steviger in hun zadel zitten ronduit stom vindt. Die korte-termijn populisme ten koste van lange-termijn belangen ter meerdere eer en glorie van de populist slecht beleid vindt.

Kortom, een smerige communistische cultuurmarxist in de ogen van de Trumpanzee!
pi_196254771
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik zal het wel gemist hebben dat Republikeinse politici en de media jarenlang hebben geroepen dat zwarte kerkgangers verraders zijn of iets dergelijks. Mocht het wel zo zijn dan zie ik graag waar het toen mis is gegaan.
Heb jij onder een steen geleefd de afgelopen jaren?
Incelfrikandel
  zondag 15 november 2020 @ 13:26:08 #187
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196254788
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 12:16 schreef Nober het volgende:

[..]

Is het niet opvallend dat antifa geen democraten aanvalt?
Hoe weet jij dat?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 15 november 2020 @ 13:33:25 #188
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_196254909
Ik stel voor om dit subforum te sluiten.

De verkiezingen zijn voorbij, de stemmen zijn geteld.

Biden is 100% zeker de nieuwe president van de VS.

Het wordt tijd dat we de Trump fanboys en trolletjes achter ons gaan laten :)
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196254976
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 13:33 schreef DonDruiper het volgende:
Ik stel voor om dit subforum te sluiten.

De verkiezingen zijn voorbij, de stemmen zijn geteld.

Biden is 100% zeker de nieuwe president van de VS.

Het wordt tijd dat we de Trump fanboys en trolletjes achter ons gaan laten :)
Ben je gek. Ik vermaak me prima.
Incelfrikandel
  zondag 15 november 2020 @ 13:38:25 #190
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196254977
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 13:33 schreef DonDruiper het volgende:
Ik stel voor om dit subforum te sluiten.

De verkiezingen zijn voorbij, de stemmen zijn geteld.

Biden is 100% zeker de nieuwe president van de VS.

Het wordt tijd dat we de Trump fanboys en trolletjes achter ons gaan laten :)
Censuur! O-)
pi_196255225
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 13:33 schreef DonDruiper het volgende:
Ik stel voor om dit subforum te sluiten.

De verkiezingen zijn voorbij, de stemmen zijn geteld.

Biden is 100% zeker de nieuwe president van de VS.

Het wordt tijd dat we de Trump fanboys en trolletjes achter ons gaan laten :)
20 januari krijgen we nog de uithuiszetting van Trump, al z'n meubels op straat, etc.
Daarna kan het wel dicht ;)
pi_196255421
Zag de filmpjes hier alweer voorbij komen van Trump supporters die aangevallen werden en hoe geweldadig 'links' wel niet zou zijn.

Hier een voorbeeld van wat eraan vooraf is gegaan:

https://twitter.com/DJTur(...)762320068493312?s=20

Misschien is hier wel weer wat anders aan vooraf gegaan. Men moet stoppen met hun punt kracht bijzetten door nietszeggende korte filmpjes te posten zonder dat je de hele situatie kent. Vermoeiend altijd.
pi_196255493
Trump en co hebben gister 9 ( !!!! ) rechtszaken verloren of laten vallen _O- _O- _O-
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196255495
twitter

Klopt als een bus
pi_196255501
De muur schiet ook al lekker op.

twitter
pi_196255513
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 13:25 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Heb jij onder een steen geleefd de afgelopen jaren?
Nee, maar ook jij mag wel iets posten waar Republikeinen en de media zwarte kerkgangers afschilderden als mindere mensen.
pi_196255524
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:14 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Klopt als een bus
De republikeinen hebben tot dusverre 0,0 bewijs geleverd.
Dat is de reden dat hun rechtszaken stuk voor stuk stranden.

Of denk je dat een rechter denkt "goh, er is geen enkel bewijs, de advocaten trekken zich terug maar laat ik ze maar het voordeel van de twijfel geven en 10.000 stemmen afkeuren"?

Je kan wel wijzen naar media maar in de rechtszaal moet het gebeuren en tot nu toe zijn het losse flodders.
  zondag 15 november 2020 @ 14:18:35 #198
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196255544
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:14 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Klopt als een bus
Ach zieltje toch! Wat zijn jullie toch zielig! Die stoute MSM die maar niet wil geloven dat er nu toch echt heel veel, megaveel fraude is gepleegd! Dat toch echt Trump heeft gewonnen! Boehoehoe :'(

En dan al die stoute D-66 rechters die maar niet tot veroordelingen willen komen als het gaat om al die fraude! Het maakt toch niet uit dat er geen bewijs is? Trumpgod zegt toch dat er fraude gepleegd is! Dat is toch ruim voldoende?
pi_196255600
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

De republikeinen hebben tot dusverre 0,0 bewijs geleverd.
Dat is de reden dat hun rechtszaken stuk voor stuk stranden.

Of denk je dat een rechter denkt "goh, er is geen enkel bewijs, de advocaten trekken zich terug maar laat ik ze maar het voordeel van de twijfel geven en 10.000 stemmen afkeuren"?

Je kan wel wijzen naar media maar in de rechtszaal moet het gebeuren en tot nu toe zijn het losse flodders.
Het bewijs voor muh Russia was er ook niet. Dat weerhield de media er niet van om er toch volop aandacht aan te besteden.
De media is all in gegaan voor Biden, hij hoefde nauwelijks campagne te voeren. Om nu de problemen met mogelijke fraude serieus te behandelen is natuurlijk onmogelijk.
In de komende jaren zal het nodige wat bij Biden mis gaat onder het tapijt geveegd worden. COVID komt uiteraard op de achtergrond en de media zal zich vooral focussen op het terugdraaien van wetgeving wat tot stand is gekomen onder Trump en teruggedraaid gaat worden onder Biden.
pi_196255625
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ach zieltje toch! Wat zijn jullie toch zielig! Die stoute MSM die maar niet wil geloven dat er nu toch echt heel veel, megaveel fraude is gepleegd! Dat toch echt Trump heeft gewonnen! Boehoehoe :'(

En dan al die stoute D-66 rechters die maar niet tot veroordelingen willen komen als het gaat om al die fraude! Het maakt toch niet uit dat er geen bewijs is? Trumpgod zegt toch dat er fraude gepleegd is! Dat is toch ruim voldoende?
Wat is er gebeurt met je belofte dat je niet meer op mij zou reageren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')