abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196255654
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nee, maar ook jij mag wel iets posten waar Republikeinen en de media zwarte kerkgangers afschilderden als mindere mensen.
De trein-schutter in Portland gebruikte Trump's retoriek om zijn daden te rechtvaardigen.
De moskee-schutter van Quebec gebruikte Trump's retoriek om zijn daden te rechtvaardigen.
De Parkland-schutter gebruikte Trump's retoriek om zijn daden te rechtvaardigen.
The MAGAbomber gebruikte Trump's retoriek om zijn daden te rechtvaardigen.
De moskee-schutter van Christchurch gebruikte Trump's retoriek om zijn daden te rechtvaardigen.
The Charlottesville-moordenaar gebruikte Trump's retoriek om zijn daden te rechtvaardigen.
The Pittsburgh-schutter gebruikte Trump's retoriek om zijn daden te rechtvaardigen.
The El Paso-schutter gebruikte Trump's retoriek om zijn daden te rechtvaardigen.
Incelfrikandel
pi_196255661
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het bewijs voor muh Russia was er ook niet.
Dat weerhield de media er niet van om er toch volop aandacht aan te besteden.
Even los van of dat waar is of niet: heeft niets met deze verkiezingen te maken.

quote:
De media is all in gegaan voor Biden, hij hoefde nauwelijks campagne te voeren. Om nu de problemen met mogelijke fraude te serieus te behandelen is natuurlijk onmogelijk.
Trump, Giuliani hebben het al maanden over verkiezingsfraude. De stand is inmiddels dat zijn advocaten afdruipen, er geen bewijs is geleverd, de rechters er niets mee kunnen.

Zonder bewijs is het gelul in de ruimte.

quote:
In de komende jaren zal het nodige wat bij Biden mis gaat onder het tapijt geveegd worden. COVID komt uiteraard op de achtergrond en de media zal zich vooral focussen op het terugdraaien van wetgeving wat tot stand is gekomen onder Trump en teruggedraaid gaat worden onder Biden.
Je kan een voorschot nemen op wat er gaat gebeuren, vooralsnog heeft Biden aangekondigd Covid19 wél serieus te nemen. De cijfers zullen het uitwijzen, onder Trump gaat het rampzalig iig.

zondag 15 november 2020 @ 14:29:03 #203
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196255691
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Wat is er gebeurt met je belofte dat je niet meer op mij zou reageren?
Hey! Ik heb geleerd van jouw grote voorbeeld he! Beloftes zijn waardeloos tegenwoordig. Daarbij ben jij te grappig tegenwoordig om niet op te reageren.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 november 2020 @ 14:34:34 #204
862 Arcee
Look closer
pi_196255766
twitter

Trump geeft toe dat er geen sprake is van rigged elections en dat die slechts een hoax zijn.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_196255789
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:29 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Hey! Ik heb geleerd van jouw grote voorbeeld he! Beloftes zijn waardeloos tegenwoordig. Daarbij ben jij te grappig tegenwoordig om niet op te reageren.
En dan je mond vol hebben over principes, je moet het gore lef maar hebben.
Ik hoop dat je deze keer wel met respect over zwarte mensen kan praten ipv te vergelijken met apen. Dat zou al een hele vooruitgang zijn.
  zondag 15 november 2020 @ 14:44:01 #206
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196255907
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En dan je mond vol hebben over principes, je moet het gore lef maar hebben.
Ik hoop dat je deze keer wel met respect over zwarte mensen kan praten ipv te vergelijken met apen. Dat zou al een hele vooruitgang zijn.
Ik zal mijn echt best doen voor je. Je hebt het tenslotte op dit moment al zo zwaar. Verloren en dan ook nog die vervelende media en rechters. Ik heb echt medelijden met je. Heel veel sterkte de komende weken!

Ik heb het nooit over principes gehad toch? Ik ben zo'n (s)linkse, vuile, cultuur-marxistische anti-fascistische sociaal-democraat! Ik heb helemaal geen principes, dat wist je toch al? Uitkerinkje, schultenbrau, zware shag en bankhangen! Lekker misbruik maken van sociale voorzieningen en jouw belastingcenten! Dat is mijn leven ~O>
pi_196255952
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:44 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik zal mijn echt best doen voor je. Je hebt het tenslotte op dit moment al zo zwaar. Verloren en dan ook nog die vervelende media en rechters. Ik heb echt medelijden met je. Heel veel sterkte de komende weken!

Ik heb het nooit over principes gehad toch? Ik ben zo'n (s)linkse, vuile, cultuur-marxistische anti-fascistische sociaal-democraat! Ik heb helemaal geen principes, dat wist je toch al? Uitkerinkje, schultenbrau, zware shag en bankhangen! Lekker misbruik maken van sociale voorzieningen en jouw belastingcenten! Dat is mijn leven ~O>
Mimimimimimi
pi_196255999
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 14:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het bewijs voor muh Russia was er ook niet. Dat weerhield de media er niet van om er toch volop aandacht aan te besteden.
De media is all in gegaan voor Biden, hij hoefde nauwelijks campagne te voeren. Om nu de problemen met mogelijke fraude serieus te behandelen is natuurlijk onmogelijk.
Er is juist een hoop aandacht voor de fraudeclaims in de media. Het lullige (althans, voor Trump en diens aanhangers) is dat die claims na een klein beetje onderzoek geen stand meer houden.

En hoe zit het met overheidsinstanties die de verkiezingen moeten overzien en verklaren dat er geen sprake was van fraude? Spannen die ook samen met Biden?

Of zou het heel misschien mogelijk zijn dat de verkiezingen, los van de gebruikelijke voter supression door de Republikeinen, vrij eerlijk zijn verlopen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196256015
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 14:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Mimimimimimi
Maar jij denkt dus dat de media in Noord-Korea de grote leider zomaar af mogen kappen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196256181
Biden heeft nu ongeveer 78.6 miljoen votes, Trump 73.1 miljoen. Groot verschil maar toch wel apart dat die halve zool nog zoveel mensen heeft die op hem stemmen.
pi_196256204
quote:

[..]

Het bewijs voor muh Russia was er ook niet. Dat weerhield de media er niet van om er toch volop aandacht aan te besteden.
De media is all in gegaan voor Biden, hij hoefde nauwelijks campagne te voeren. Om nu de problemen met mogelijke fraude serieus te behandelen is natuurlijk onmogelijk.
In de komende jaren zal het nodige wat bij Biden mis gaat onder het tapijt geveegd worden. COVID komt uiteraard op de achtergrond en de media zal zich vooral focussen op het terugdraaien van wetgeving wat tot stand is gekomen onder Trump en teruggedraaid gaat worden onder Biden.
Ook dit is toch wel weer een beetje sneu. Nogmaals, probeer ook eens buiten je bubbel wat informatie tot je te nemen voordat je alweer in allerlei leugens en propaganda trapt...
pi_196256418
quote:

[..]

De media is all in gegaan voor Biden, hij hoefde nauwelijks campagne te voeren.
Fact check and..it's FALSE. Biden heeft ongeveer 6 miljard uitgegeven tijdens zijn campagne, een record.
pi_196256525
twitter

Mijn neefje gedroeg zich als kleuter nog volwassener als hij eens verloor...
pi_196256594
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:18 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Fact check and..it's FALSE. Biden heeft ongeveer 6 miljard uitgegeven tijdens zijn campagne, een record.
Biden heeft niet zoveel rally's gehouden, lijkt me verstandig met een pandemie.
hij heeft wel veel online gedaan ....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196256609
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]

Hoeveel staten zijn er nu gecertificeerd voor Biden?
pi_196256624
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Biden heeft nu ongeveer 78.6 miljoen votes, Trump 73.1 miljoen. Groot verschil maar toch wel apart dat die halve zool nog zoveel mensen heeft die op hem stemmen.
Zou het kunnen dat hij misschien niet zo is als afgeschilderd?
pi_196256636
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:34 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

We leven elke dag dat hij zo is als afgeschilderd. Je ziet hierboven er nog een tweet van waarin de halve zool doet alsof er massale fraude was zonder dat er ook maar enig bewijs voor is.
pi_196256639
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]

Probleem met die man is dat hij zijn leven lang overal mee is weggekomen en door vuil spel veel voor elkaar heeft gekregen. Daar word je een beetje overmoedig van. Hij zal wel denken dat dit hem ook weer gaat lukken, met hulp van al die kontkruipers die hij in de loop der tijd op belangrijke posities heeft gezet.
pi_196256654
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:32 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Hoeveel staten zijn er nu gecertificeerd voor Biden?
hoeveel rechtzaken heeft Trump al gewonnen ?
gister WEER 9 verloren

de teller staat op 23-1 ofzo
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196256667
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:34 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Hoe hij is afgeschilderd? Hoe hij zichzelf elke dag neerzet daar heeft een normaal mens genoeg aan. Echt, wat is er mis met mongooltjes zoals jij. Niet dat ik je als user een mongool vind, maar de manier van denken is zo van de pot gerukt.
pi_196256673
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:35 schreef Predator40 het volgende:

[..]

hoeveel rechtzaken heeft Trump al gewonnen ?
gister WEER 9 verloren

de teller staat op 23-1 ofzo
Wacht het nu maar af :) Waarom ben je zo eager om meteen resultaat te zien. Sommige dingen hebben even tijd nodig. Ik bedoel hij is nog steeds president, partijtje golf tussendoor, leuk even langs de trump march en rustig verder.
Schijnbaar komt er volgende week DE KRAKEN UNLEACHED :)
Popcorn toch
pi_196256700
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:37 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Wacht het nu maar af :) Waarom ben je zo eager om meteen resultaat te zien. Sommige dingen hebben even tijd nodig. Ik bedoel hij is nog steeds president, partijtje golf tussendoor, leuk even langs de trump march en rustig verder.
Schijnbaar komt er volgende week DE KRAKEN UNLEACHED :)
Popcorn toch
Zeker popcorn, het is prachtig om Trump meerdere keren te zien verliezen dus dat kan niet lang genoeg duren.

20 januari is het wel leuk geweest, dan staat de verhuiswagen klaar voor Trump.
pi_196256701
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hoe hij is afgeschilderd? Hoe hij zichzelf elke dag neerzet daar heeft een normaal mens genoeg aan. Echt, wat is er mis met mongooltjes zoals jij. Niet dat ik je als user een mongool vind, maar de manier van denken is zo van de pot gerukt.
Je krijgt het mee via bevooroordeelde media (en wij ook van de andere kant)
Geef toe, het is toch fascinerend om te volgen?
Dat alleen al vind ik er leuk aan. Daarbij alle doom en gloom is de afgelopen jaren niet uitgekomen. het is zelfs een uitgesproken vredelievende president.

Ik vind het juist weer raar dat democraten het lachen vinden als er een generaal aangeeft gelogen te hebben over aantallen troepen in syrie zodat ze ze daar konden houden bijvoorbeeld.
Over TDS gesproken
pi_196256739
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:39 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Zeker popcorn, het is prachtig om Trump meerdere keren te zien verliezen dus dat kan niet lang genoeg duren.

20 januari is het wel leuk geweest, dan staat de verhuiswagen klaar voor Trump.
Als je echt zeker was hoefde je het niet zo vaak te herhalen. Ik wordt pas ongerust als je dat niet doet.
Kom op herhaal het nog even voor jezelf dan wordt het misschien echter.
pi_196256761
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 15:39 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Je krijgt het mee via bevooroordeelde media (en wij ook van de andere kant)
Geef toe, het is toch fascinerend om te volgen?

Ik hoef alleen maar de Twitter van oom Donald te volgen om te concluderen dat we te maken hebben met een paranoïde narcistische halve zool. Dat de media dat vervolgens bevestigen is verder niet belangrijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')