De trein-schutter in Portland gebruikte Trump's retoriek om zijn daden te rechtvaardigen.quote:Op zondag 15 november 2020 14:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee, maar ook jij mag wel iets posten waar Republikeinen en de media zwarte kerkgangers afschilderden als mindere mensen.
Even los van of dat waar is of niet: heeft niets met deze verkiezingen te maken.quote:Op zondag 15 november 2020 14:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het bewijs voor muh Russia was er ook niet.
Dat weerhield de media er niet van om er toch volop aandacht aan te besteden.
Trump, Giuliani hebben het al maanden over verkiezingsfraude. De stand is inmiddels dat zijn advocaten afdruipen, er geen bewijs is geleverd, de rechters er niets mee kunnen.quote:De media is all in gegaan voor Biden, hij hoefde nauwelijks campagne te voeren. Om nu de problemen met mogelijke fraude te serieus te behandelen is natuurlijk onmogelijk.
Je kan een voorschot nemen op wat er gaat gebeuren, vooralsnog heeft Biden aangekondigd Covid19 wél serieus te nemen. De cijfers zullen het uitwijzen, onder Trump gaat het rampzalig iig.quote:In de komende jaren zal het nodige wat bij Biden mis gaat onder het tapijt geveegd worden. COVID komt uiteraard op de achtergrond en de media zal zich vooral focussen op het terugdraaien van wetgeving wat tot stand is gekomen onder Trump en teruggedraaid gaat worden onder Biden.
Hey! Ik heb geleerd van jouw grote voorbeeld he! Beloftes zijn waardeloos tegenwoordig. Daarbij ben jij te grappig tegenwoordig om niet op te reageren.quote:Op zondag 15 november 2020 14:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met je belofte dat je niet meer op mij zou reageren?
En dan je mond vol hebben over principes, je moet het gore lef maar hebben.quote:Op zondag 15 november 2020 14:29 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hey! Ik heb geleerd van jouw grote voorbeeld he! Beloftes zijn waardeloos tegenwoordig. Daarbij ben jij te grappig tegenwoordig om niet op te reageren.
Ik zal mijn echt best doen voor je. Je hebt het tenslotte op dit moment al zo zwaar. Verloren en dan ook nog die vervelende media en rechters. Ik heb echt medelijden met je. Heel veel sterkte de komende weken!quote:Op zondag 15 november 2020 14:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En dan je mond vol hebben over principes, je moet het gore lef maar hebben.
Ik hoop dat je deze keer wel met respect over zwarte mensen kan praten ipv te vergelijken met apen. Dat zou al een hele vooruitgang zijn.
Mimimimimimiquote:Op zondag 15 november 2020 14:44 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik zal mijn echt best doen voor je. Je hebt het tenslotte op dit moment al zo zwaar. Verloren en dan ook nog die vervelende media en rechters. Ik heb echt medelijden met je. Heel veel sterkte de komende weken!
Ik heb het nooit over principes gehad toch? Ik ben zo'n (s)linkse, vuile, cultuur-marxistische anti-fascistische sociaal-democraat! Ik heb helemaal geen principes, dat wist je toch al? Uitkerinkje, schultenbrau, zware shag en bankhangen! Lekker misbruik maken van sociale voorzieningen en jouw belastingcenten! Dat is mijn leven
Er is juist een hoop aandacht voor de fraudeclaims in de media. Het lullige (althans, voor Trump en diens aanhangers) is dat die claims na een klein beetje onderzoek geen stand meer houden.quote:Op zondag 15 november 2020 14:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het bewijs voor muh Russia was er ook niet. Dat weerhield de media er niet van om er toch volop aandacht aan te besteden.
De media is all in gegaan voor Biden, hij hoefde nauwelijks campagne te voeren. Om nu de problemen met mogelijke fraude serieus te behandelen is natuurlijk onmogelijk.
Maar jij denkt dus dat de media in Noord-Korea de grote leider zomaar af mogen kappen?quote:
Ook dit is toch wel weer een beetje sneu. Nogmaals, probeer ook eens buiten je bubbel wat informatie tot je te nemen voordat je alweer in allerlei leugens en propaganda trapt...quote:Op zondag 15 november 2020 14:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het bewijs voor muh Russia was er ook niet. Dat weerhield de media er niet van om er toch volop aandacht aan te besteden.
De media is all in gegaan voor Biden, hij hoefde nauwelijks campagne te voeren. Om nu de problemen met mogelijke fraude serieus te behandelen is natuurlijk onmogelijk.
In de komende jaren zal het nodige wat bij Biden mis gaat onder het tapijt geveegd worden. COVID komt uiteraard op de achtergrond en de media zal zich vooral focussen op het terugdraaien van wetgeving wat tot stand is gekomen onder Trump en teruggedraaid gaat worden onder Biden.
Fact check and..it's FALSE. Biden heeft ongeveer 6 miljard uitgegeven tijdens zijn campagne, een record.quote:Op zondag 15 november 2020 14:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De media is all in gegaan voor Biden, hij hoefde nauwelijks campagne te voeren.
Biden heeft niet zoveel rally's gehouden, lijkt me verstandig met een pandemie.quote:Op zondag 15 november 2020 15:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Fact check and..it's FALSE. Biden heeft ongeveer 6 miljard uitgegeven tijdens zijn campagne, een record.
Hoeveel staten zijn er nu gecertificeerd voor Biden?quote:Op zondag 15 november 2020 15:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]
Mijn neefje gedroeg zich als kleuter nog volwassener als hij eens verloor...
Zou het kunnen dat hij misschien niet zo is als afgeschilderd?quote:Op zondag 15 november 2020 15:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Biden heeft nu ongeveer 78.6 miljoen votes, Trump 73.1 miljoen. Groot verschil maar toch wel apart dat die halve zool nog zoveel mensen heeft die op hem stemmen.
We leven elke dag dat hij zo is als afgeschilderd. Je ziet hierboven er nog een tweet van waarin de halve zool doet alsof er massale fraude was zonder dat er ook maar enig bewijs voor is.quote:Op zondag 15 november 2020 15:34 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat hij misschien niet zo is als afgeschilderd?
Probleem met die man is dat hij zijn leven lang overal mee is weggekomen en door vuil spel veel voor elkaar heeft gekregen. Daar word je een beetje overmoedig van. Hij zal wel denken dat dit hem ook weer gaat lukken, met hulp van al die kontkruipers die hij in de loop der tijd op belangrijke posities heeft gezet.quote:Op zondag 15 november 2020 15:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]
Mijn neefje gedroeg zich als kleuter nog volwassener als hij eens verloor...
hoeveel rechtzaken heeft Trump al gewonnen ?quote:Op zondag 15 november 2020 15:32 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Hoeveel staten zijn er nu gecertificeerd voor Biden?
Hoe hij is afgeschilderd? Hoe hij zichzelf elke dag neerzet daar heeft een normaal mens genoeg aan. Echt, wat is er mis met mongooltjes zoals jij. Niet dat ik je als user een mongool vind, maar de manier van denken is zo van de pot gerukt.quote:Op zondag 15 november 2020 15:34 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat hij misschien niet zo is als afgeschilderd?
Wacht het nu maar afquote:Op zondag 15 november 2020 15:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hoeveel rechtzaken heeft Trump al gewonnen ?
gister WEER 9 verloren
de teller staat op 23-1 ofzo
Zeker popcorn, het is prachtig om Trump meerdere keren te zien verliezen dus dat kan niet lang genoeg duren.quote:Op zondag 15 november 2020 15:37 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Wacht het nu maar afWaarom ben je zo eager om meteen resultaat te zien. Sommige dingen hebben even tijd nodig. Ik bedoel hij is nog steeds president, partijtje golf tussendoor, leuk even langs de trump march en rustig verder.
Schijnbaar komt er volgende week DE KRAKEN UNLEACHED
Popcorn toch
Je krijgt het mee via bevooroordeelde media (en wij ook van de andere kant)quote:Op zondag 15 november 2020 15:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoe hij is afgeschilderd? Hoe hij zichzelf elke dag neerzet daar heeft een normaal mens genoeg aan. Echt, wat is er mis met mongooltjes zoals jij. Niet dat ik je als user een mongool vind, maar de manier van denken is zo van de pot gerukt.
Als je echt zeker was hoefde je het niet zo vaak te herhalen. Ik wordt pas ongerust als je dat niet doet.quote:Op zondag 15 november 2020 15:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zeker popcorn, het is prachtig om Trump meerdere keren te zien verliezen dus dat kan niet lang genoeg duren.
20 januari is het wel leuk geweest, dan staat de verhuiswagen klaar voor Trump.
Ik hoef alleen maar de Twitter van oom Donald te volgen om te concluderen dat we te maken hebben met een paranoïde narcistische halve zool. Dat de media dat vervolgens bevestigen is verder niet belangrijk.quote:Op zondag 15 november 2020 15:39 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Je krijgt het mee via bevooroordeelde media (en wij ook van de andere kant)
Geef toe, het is toch fascinerend om te volgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |