bIackmirror & chufi tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindstand oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Schakel he he man 3man waar was je nuquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Nou eens kijken wat ze hier van maken enzo...
Opzetje gemaakt en net geupload dus moet nog ff wachten wss.
Maar ben benieuwd wel
https://www.wikiloops.com/backingtrack-jam-202643.phpDo what you love, love what you do!![]()
Lekker man, goed geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klinkt best messed upped zo maar heb de drum eruit gehaald omdat ze die natuurlijk ff live in moeten spelen enzo. Komt wel wat leuks uit wss. Ff afwachten tel.Do what you love, love what you do!![]()
goed bezig, het ziet er lekker uit buiten zo op het eerste gezicht!quote:Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Heerlijk weer, mag van mij elke dag wel zo zijnquote:Op zondag 8 november 2020 13:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
goed bezig, het ziet er lekker uit buiten zo op het eerste gezicht!
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Rustgevendquote:Op zondag 8 november 2020 13:18 schreef kree het volgende:
Nou eens kijken wat ze hier van maken enzo...
Opzetje gemaakt en net geupload dus moet nog ff wachten wss.
Maar ben benieuwd wel
https://www.wikiloops.com/backingtrack-jam-202643.phpWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goeiemiddag zeg ouwe lebbertquote:
Was de hulk ook altijd als hij boos wasquote:
quote:Op zondag 8 november 2020 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was de hulk ook altijd als hij boos was![]()
![]()
Ja na die plaatjes van Thor wilde ik er eentje met de Hulk maken, maar ineens dacht ik hier aan!quote:Op zondag 8 november 2020 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was de hulk ook altijd als hij boos was![]()
![]()
Mooi gelukt, zie hem zo boos wordenquote:Op zondag 8 november 2020 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja na die plaatjes van Thor wilde ik er eentje met de Hulk maken, maar ineens dacht ik hier aan!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schrikquote:
Het origineel is sowieso ook al leuk!quote:Op zondag 8 november 2020 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi gelukt, zie hem zo boos worden![]()
![]()
Totale brainfart weer en geen idee wat ze ervan gaan maken verder. Kan alle kanten wel op. Het is soort van standaard iets. Maar met twist enzoquote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Het origineel is sowieso ook al leuk!
[ afbeelding ]wat een oranje kop
Wie gaat er dan verder wat van maken?quote:Op zondag 8 november 2020 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
Totale brainfart weer en geen idee wat ze ervan gaan maken verder. Kan alle kanten wel op. Het is soort van standaard iets. Maar met twist enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een engnekkerd hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is ook leuk, Max heeft tig van die pakjes, hele dagen liep hij erinquote:Op zondag 8 november 2020 13:27 schreef ToT het volgende:
Ik zat er nog aan te denken dit hulkje "BOLK" in z'n handjes te stoppen!
[ afbeelding ]
De hulk- spidermenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Euh alle die op die website zitten enzo. Gok krijg ik weer van die fransman wel wat enzo. Maar het is wat iedereen wil. Wat ze mee willen doen enzo en er kan dus ook van alles uitkomen nog.quote:Op zondag 8 november 2020 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie gaat er dan verder wat van maken?
Opzetje dit of template zoals ze het daar noemen. Mag van alles mee.Do what you love, love what you do!![]()
We hebben nu gele pietenquote:Op zondag 8 november 2020 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Danny heeft de oude zwarte piet urls vergeeld
Ja toen hadden we ook nog niet zo van die enge dingen in beeld en van die moord en doodslag spelletjes.quote:Op zondag 8 november 2020 13:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat eng![]()
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk tochquote:Op zondag 8 november 2020 13:29 schreef kree het volgende:
[..]
Euh alle die op die website zitten enzo. Gok krijg ik weer van die fransman wel wat enzo. Maar het is wat iedereen wil. Wat ze mee willen doen enzo en er kan dus ook van alles uitkomen nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, veel is nu al normaal.quote:Op zondag 8 november 2020 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toen hadden we ook nog niet zo van die enge dingen in beeld en van die moord en doodslag spelletjes.![]()
Gewoon geen pieten gebruiken dit jaar, voor mij is er maar een Piet en die mag niet meerquote:Op zondag 8 november 2020 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:m1st1g had ze opgeslagen volgens mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, niet normaalquote:
Kloptquote:Op zondag 8 november 2020 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:m1st1g had ze opgeslagen volgens mij![]()
@Schakeltopia ben je er nog wel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die gebruik ik ook niet meer.quote:Op zondag 8 november 2020 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon geen pieten gebruiken dit jaar, voor mij is er maar een Piet en die mag niet meer
Blijkbaar heeft het iets met Google te maken...waardoor FOK inkomsten misloopt.![]()
Dat is een hoaxquote:Op zondag 8 november 2020 13:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook niet meer.
Blijkbaar heeft het iets met Google te maken...waardoor FOK inkomsten misloopt.![]()
Het is toch te gek voor woorden. Door een stel ..............quote:Op zondag 8 november 2020 13:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook niet meer.
Blijkbaar heeft het iets met Google te maken...waardoor FOK inkomsten misloopt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel benieuwd weer haha verbaasd me wat ze dan aanvullen enzo. Kan echt alle kanten op. Maar dat is het grappige daarvan juist. Ben benieuwd. Denk dit is niet te moeilijk enzo dus moet wel wat op te verzinnen zijn.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Yup, ik heb de oude op IMGUR gezet, net als een paar anderen het ook gedaan hebben!quote:Op zondag 8 november 2020 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Danny heeft de oude zwarte piet urls vergeeld![]()
![]()
Afwachten KRee wat ze er van maken, je hoort het vanzelfquote:Op zondag 8 november 2020 13:32 schreef kree het volgende:
[..]
Wel benieuwd weer haha verbaasd me wat ze dan aanvullen enzo. Kan echt alle kanten op. Maar dat is het grappige daarvan juist. Ben benieuwd. Denk dit is niet te moeilijk enzo dus moet wel wat op te verzinnen zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Same!quote:Op zondag 8 november 2020 13:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat eng![]()
[ afbeelding ]Eerst niet, maar toen ik iets van 5 - 6 was ineens wel.
![]()
Mag je ze wel gebruiken dan hier?quote:Op zondag 8 november 2020 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik heb de oude op IMGUR gezet, net als een paar anderen het ook gedaan hebben!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Raar he of je neemt het dan beter op?quote:Op zondag 8 november 2020 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Same!Eerst niet, maar toen ik iets van 5 - 6 was ineens wel.
Sowieso wel!quote:Danny heeft ook wel gezien dat ze gewoon nog steeds gebruikt worden. Hijzelf heeft alleen gewoon geen zin in het gezeik meer.
![]()
Heulllllll triestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan ik mij wel voorstellen. Stel je dat dat mens van een SImons hier ineens komt posten.quote:Op zondag 8 november 2020 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso wel!Danny heeft ook wel gezien dat ze gewoon nog steeds gebruikt worden. Hijzelf heeft alleen gewoon geen zin in het gezeik meer.
Hey Ieniminimuisquote:
Ja je bent je meer bewust van de wereld.quote:Op zondag 8 november 2020 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar he of je neemt het dan beter op?
Als Mini-ToTdinnetje hier op bezoek is, wil ze vaak een boekje van dieren lezen. Ik heb een keer voor de grap steeds met Google foto's van de dieren in kwestie opgezocht. Sindsdien is het steeds: "Heb je DIE??? Heb je een BIJ???"
Dan moet ik een plaatje van een bij opzoeken, en een paard, en een kip.
Bij de kikker zat tussen de google hits ineens een enorme kikker die een muis aan het opeten was.
Sindsdien wil ze ELKE KEER als ze dat boekje pakt dat plaatje zien van die arme muis die opgegeten wordt!
Maar ik denk dat als ze een jaar of 6 wordt dat het besef meer komt en dat ze het dan wel eng of zielig vindt.![]()
Mooi is dat he,quote:Op zondag 8 november 2020 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je bent je meer bewust van de wereld.
Als Mini-ToTdinnetje hier op bezoek is, wil ze vaak een boekje van dieren lezen. Ik heb een keer voor de grap steeds met Google foto's van de dieren in kwestie opgezocht. Sindsdien is het steeds: "Heb je DIE??? Heb je een BIJ???"
Dan moet ik een plaatje van een bij opzoeken, en een paard, en een kip.
Bij de kikker zat tussen de google hits ineens een enorme kikker die een muis aan het opeten was.
Sindsdien wil ze ELKE KEER als ze dat boekje pakt dat plaatje zien van die arme muis die opgegeten wordt!
Maar ik denk dat als ze een jaar of 6 wordt dat het besef meer komt en dat ze het dan wel eng of zielig vindt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
J ahoor heb je al een paar keer gelaten maar dan kwamen er anderequote:
gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 november 2020 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben uitgeroepen tot leukste foksterIk heb het recht om te bepalen!![]()
Gefeliciteerd, waar staat dat?quote:Op zondag 8 november 2020 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben uitgeroepen tot leukste foksterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik las fokstierquote:Op zondag 8 november 2020 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben uitgeroepen tot leukste fokster![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben uitgeroepen tot leukste fokster![]()
Ik las het in dat topic. Wel lief.![]()
![]()
Welk topic Shii?quote:Op zondag 8 november 2020 13:42 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Ik las het in dat topic. Wel lief.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit dusquote:Op zondag 8 november 2020 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso wel!Danny heeft ook wel gezien dat ze gewoon nog steeds gebruikt worden. Hijzelf heeft alleen gewoon geen zin in het gezeik meer.
![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat snap ikquote:
quote:Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Voetbaltokkies die beschaafde reeksen als DTS verstieren![]()
![]()
![]()
Kattebolk![]()
Ik zal bij de volgende vergadering voorstellen om voetbal troep illegaal te maken.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Lief van Enginequote:Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ONZ / Wie is jouw favoriete FOK!ker of FOK!ster?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je gelooft het niet hequote:Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Voetbaltokkies die beschaafde reeksen als DTS verstieren
Die ken ik volgens mij nietquote:Op zondag 8 november 2020 13:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij vond mijn paintje van een zwartepietfoto die hij gemaakt had alleen wel wat apart!![]()
DOe je dat via teamsquote:
lekker op tijd meid!quote:Op zondag 8 november 2020 13:46 schreef Moonlight het volgende:
Door al die vervelende dagen ga ik de kerstboom maar opzetten
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Welnee, iedereen neemt plaats op de eerste verdieping in de burcht van Leiden, voldoende ruimte.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:
Hij zei dat ik met zijn foto aan de haal ging, maar dat paintje is al uit 2016!![]()
ONZ / [PAINT] Zwarte Piet![]()
Hey DeBraatquote:
O gezellieeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 8 november 2020 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, iedereen neemt plaats op de eerste verdieping in de burcht van Leiden, voldoende ruimte.
Ha die is leukquote:Op zondag 8 november 2020 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij zei dat ik met zijn foto aan de haal ging, maar dat paintje is al uit 2016!![]()
ONZ / [PAINT] Zwarte PietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goeie speler die FatiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Welk topic?quote:Op zondag 8 november 2020 13:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Er is wel meer te vinden in dat topic!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen punten te halen weer dan maar verder met me dag
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Die kende ik welquote:Op zondag 8 november 2020 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Zwarte Piet![]()
Ik wist alleen niet meer dat die van jou was.![]()
Op die groene piet na mooi allemaalquote:Op zondag 8 november 2020 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
In dat linkje onder dat paintje.ONZ / [PAINT] Zwarte Piet
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah dan kom ik net op tijd!quote:Op zondag 8 november 2020 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen punten te halen weer dan maar verder met me dag
Doei![]()
![]()
Het paintje is wel van mij, het origineel is van Danny.quote:Op zondag 8 november 2020 13:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die kende ik wel![]()
Ik wist alleen niet meer dat die van jou was.![]()
![]()
Hey bolkqueenquote:
Die groene?quote:Op zondag 8 november 2020 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op die groene piet na mooi allemaal
Ow bedoel je die ene die steeds van kleur verandert?![]()
O ik zag een groene en scrolde te snel door om de verandering te zienquote:Op zondag 8 november 2020 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Die groene?
Ow bedoel je die ene die steeds van kleur verandert?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Nee ....quote:Op zondag 8 november 2020 14:02 schreef ToT het volgende:
Dus....nog goede boeken gelezen de laatste tijd?![]()
Ik ook niet!quote:
Laatste die ik gelezen had was die laatste toen van A song of fire and ice. (Game of thrones reeks.)![]()
Bolkje hier bolkje daar Schakel laat mooi af weten
Mwoah. Het begon metbhet creëren van de wereld in 7 dagen en eindigde in Rome.quote:Op zondag 8 november 2020 14:02 schreef ToT het volgende:
Dus....nog goede boeken gelezen de laatste tijd?
Het plot ging alle kanten op, hoofdpersonage werd wel aangesproken maar was er nooit? Verschillende vertellers. Herhaling van hetzelfde verhaal. Droge stof, veel bladzijden.
Vervelendste uit het hele boek was nog wel dat hij steeds met een hoofdletter werd geschreven.Trotste mama van Ambar
Meen je niet toch? Ga je er niet meer voor?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo jammerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Plym, 3-0 ????quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom Schakel,, je gaat zo goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ben er wel achter dat ik dit niet nog 3 weken vol ga houdenquote:
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Is wel een opgave idd. Vond plek 2 toen al zwaarquote:Op zondag 8 november 2020 14:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ben er wel achter dat ik dit niet nog 3 weken vol ga houden![]()
Do you wanna
Do you wanna
Make love to me?
I know ya wanna
I know ya wanna
Make love to me?Trotste mama van Ambar
Ja dat is zwaar he helemaal als je moet werken.quote:Op zondag 8 november 2020 14:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ben er wel achter dat ik dit niet nog 3 weken vol ga houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 8 november 2020 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Do you wanna
Do you wanna
Make love to me?
I know ya wanna
I know ya wanna
Make love to me?
Dus dat word team #dottekequote:Op zondag 8 november 2020 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is zwaar he helemaal als je moet werken.![]()
![]()
![]()
Lief maar...............quote:
Nee, liever niet, wil niet nog een keer al dat gezeik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon gaan, ik help je wel hoorquote:Op zondag 8 november 2020 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief maar...............
Nee, liever niet, wil niet nog een keer al dat gezeik.![]()
![]()
Ow ja, met die almachtige en alwetende knakker die eeuwig leefde en wat engelen creëerde waarvan eentje plus diens volgelingen tegen hem in opstand kwam en die hij vervolgens z'n huis uit trapte waarna hij het universum in een dag creëerde en meerdere dagen met de aarde bezig was waar hij een mens op neer pleurde waar hij een rib uit haalde en met diens X en Y chromosomen een vrouw voor hem maakte met wie hij zich kon voortplanten, maar toen ze tegen zijn wil in gingen appelhappen schopte hij ze dat tuintje uit waarin ze leefden en 1 van hun 2 nakomelingen sloeg de ander dood en stichtte een gezin.quote:Op zondag 8 november 2020 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah. Het begon metbhet creëren van de wereld in 7 dagen en eindigde in Rome.
Het plot ging alle kanten op, hoofdpersonage werd wel aangesproken maar was er nooit? Verschillende vertellers. Herhaling van hetzelfde verhaal. Droge stof, veel bladzijden.
Vervelendste uit het hele boek was nog wel dat hij steeds met een hoofdletter werd geschreven.
Jaren later vond hij bijna al die nakomelingen kut en verzoop hij vrijwel alles en iedereen op die planeet op 1 gezinnetje na met een bootje vol diertjes die nu vele miljarden diersoorten gevormd hebben, en hij vond dat het WÉÉR kut ging en stuurde een stukje van zichzelf naar de aarde toe waar hij dat deel dood liet martelen zodat het weer linea recta terug naar hem kon komen en ons kon vergeven zolang we maar geloven dat dit echt gebeurd is?
Nee zegt me niks, dat verhaal.![]()
![]()
Lief Plym, maar ik wil echt niet meer.quote:Op zondag 8 november 2020 14:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gewoon gaan, ik help je wel hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zoiets.quote:Op zondag 8 november 2020 14:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ja, met die almachtige en alwetende knakker die eeuwig leefde en wat engelen creëerde waarvan eentje plus diens volgelingen tegen hem in opstand kwam en die hij vervolgens z'n huis uit trapte waarna hij het universum in een dag creëerde en meerdere dagen met de aarde bezig was waar hij een mens op neer pleurde waar hij een rib uit haalde en met diens X en Y chromosomen een vrouw voor hem maakte met wie hij zich kon voortplanten, maar toen ze tegen zijn wil in gingen appelhappen schopte hij ze dat tuintje uit waarin ze leefden en 1 van hun 2 nakomelingen sloeg de ander dood en stichtte een gezin.
Jaren later vond hij bijna al die nakomelingen kut en verzoop hij vrijwel alles en iedereen op die planeet op 1 gezinnetje na met een bootje vol diertjes die nu vele miljarden diersoorten gevormd hebben, en hij vond dat het WÉÉR kut ging en stuurde een stukje van zichzelf naar de aarde toe waar hij dat deel dood liet martelen zodat het weer linea recta terug naar hem kon komen en ons kon vergeven zolang we maar geloven dat dit echt gebeurd is?
Nee zegt me niks, dat verhaal.
In het begin nog wel spannend met intriges enzo, maar geen leuke plottwist op het einde ofzo. Het wordt steeds droger en saaier op het eindeTrotste mama van Ambar
Gewoon lekker bolken en je ziet wel.quote:Op zondag 8 november 2020 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief Plym, maar ik wil echt niet meer.![]()
![]()
![]()
Madame Tussauds past kleding Trump aan: ’Meer tijd om te golfen nu’
1 uur geleden in BUITENLAND
https://www.telegraaf.nl/(...)tijd-om-te-golfen-nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat wil ik dan wel weer doen,quote:Op zondag 8 november 2020 14:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gewoon lekker bolken en je ziet wel.
Leuk......... moet je er wel meer zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemiddag luitjesFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 14:14 schreef Dotteke het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)tijd-om-te-golfen-nu![]()
![]()
Ja en die hoofdpersoon speelt ook nog eens vals; ging het leven van 1 van zijn volgelingen helemaal vergallen voor een weddenschap met die ene engel die hij zijn huis uit getrapt had; ze wilden zien of die volgeling hem nog wel trouw zou blijven wanneer die alles in zijn leven zou verliezen.quote:Op zondag 8 november 2020 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zoiets.
In het begin nog wel spannend met intriges enzo, maar geen leuke plottwist op het einde ofzo. Het wordt steeds droger en saaier op het einde
Spannende weddenschap.........voor een alwetend wezen die de uitslag ervan dus toch allang moet weten!
Net als dat die engelen in opstand zouden komen, die eerste 2 mensen zouden gaan appelhappen, 1 van hun kinderen de andere ging doodmeppen, dat de mensheid daarna weer zo kut werd dat hij vrijwel iedereen moest verzuipen en daarna hij weer een stuk van zichzelf moest sturen om de mensen WÉÉR fatsoenlijk in het gareel te krijgen.
Ow, en dit almachtige wezen staat machteloos tegenover ijzeren strijdwagens!![]()
![]()
Mooi he en ook zo snelquote:
quote:Op zondag 8 november 2020 14:14 schreef Dotteke het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)tijd-om-te-golfen-nu
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Doctor Strange is volgens mij de laatste die ik van die films gezien heb. Die was echt wel leuk!quote:Maar met Captain Marvel enzo had ik er geen zin meer in.
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 14:19 schreef ToT het volgende:hey totie
[..]
Doctor Strange is volgens mij de laatste die ik van die films gezien heb. Die was echt wel leuk!Maar met Captain Marvel enzo had ik er geen zin meer in.
Ik zoek nog eten voor 2 dagen.
Iets makkelijk vega en weer op te warmen op werk.Trotste mama van Ambar
Maak je lekker roerbak groentequote:Op zondag 8 november 2020 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Iets makkelijk vega en weer op te warmen op werk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer he. Maar ik snap het wel als je moet werken is dit niet vol te houden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna 1000 minder besmettingem vandaag
NWS / RIVM: Tantoe forse daling coronabesmettingen. Bijna duizend minder"Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Chili sin carne. Pompoencurry.quote:Op zondag 8 november 2020 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Iets makkelijk vega en weer op te warmen op werk.![]()
Hey Mikeyttquote:Op zondag 8 november 2020 14:22 schreef Mikeytt het volgende:
NWS / RIVM: Tantoe forse daling coronabesmettingen. Bijna duizend minder"
Hallootjesquote:Revolutions are the locomotives of history.
Laatste wordt het al de eerste dagenquote:
Trotste mama van Ambar
Goed nieuws, weekend altijd wel iets lager, maar dit is wel veel minder 1000quote:Op zondag 8 november 2020 14:22 schreef Mikeytt het volgende:
NWS / RIVM: Tantoe forse daling coronabesmettingen. Bijna duizend minder"
Ik zei vandaag onironisch "toedeloe" als afscheidsgroet
Revolutions are the locomotives of history.
quote:Op zondag 8 november 2020 14:23 schreef PlymouthFury het volgende:
Verder met voetbal kijken. Tot iets later maar weerlaters Plym
Toedeledokiequote:Op zondag 8 november 2020 14:23 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zei vandaag onironisch "toedeloe" als afscheidsgroet
quote:Op zondag 8 november 2020 14:22 schreef Mikeytt het volgende:
NWS / RIVM: Tantoe forse daling coronabesmettingen. Bijna duizend minder"quote:!
![]()
Mooi nieuws, hopelijk zet dit zich voortquote:![]()
Er is vast iets met 35% sticker zo in de super waar ik iets mee kan.Trotste mama van Ambar
Na kerst gaan we gewoon voor de 3e golfquote:Op zondag 8 november 2020 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi nieuws, hopelijk zet dit zich voort![]()
Trotste mama van Ambar
Hastalavistaquote:Revolutions are the locomotives of history.
Das niet te hopen. Laten we hopen dat ze nu slimmer zijn en de maatregelen even iets langer vast houden dan in de eerst golfquote:Op zondag 8 november 2020 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Na kerst gaan we gewoon voor de 3e golfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeker!quote:Op zondag 8 november 2020 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi nieuws, hopelijk zet dit zich voort
quote:Op zondag 8 november 2020 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Na kerst gaan we gewoon voor de 3e golfEen NÓG grotere!
Oh, wacht....
![]()
Mafklappertjequote:Op zondag 8 november 2020 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
[..]Een NÓG grotere!
Oh, wacht....
En dan in Maart/April nog even golfje 4 meepakken
Met een beetje mazzel zijn we dan uitgesurft.Trotste mama van Ambar
Trouwens een 9,7 voor m'n Nederlands B2 gekregenongekend
Ff dimmen ieniminiquote:Op zondag 8 november 2020 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan in Maart/April nog even golfje 4 meepakken
Met een beetje mazzel zijn we dan uitgesurft.
O, dat is netjes. Gefeliciteerd. Ga je nu voor C1?quote:Op zondag 8 november 2020 14:28 schreef Mikeytt het volgende:
Trouwens een 9,7 voor m'n Nederlands B2 gekregenongekend
Ik denk trouwens dat ik corona gehad heb, maar geen echte klachten heb gehad. Ben gewoon naar werk geweest toen
Trotste mama van Ambar
Waarom denk je dan dat je het gehad hebt?quote:Op zondag 8 november 2020 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk trouwens dat ik corona gehad heb, maar geen echte klachten heb gehad. Ben gewoon naar werk geweest toenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neejoh. B2 alleen gedaan omdat het op kosten van de baas was. Denk dat b2 genoeg is om met iedereen te communicerenquote:Op zondag 8 november 2020 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is netjes. Gefeliciteerd. Ga je nu voor C1?
Waarom denk je?quote:Op zondag 8 november 2020 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk trouwens dat ik corona gehad heb, maar geen echte klachten heb gehad. Ben gewoon naar werk geweest toenDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-11-2020 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Schakeltopia / 236 / +1 / +0 / 3481 / 3652
2. Dotteke / 158 / +41 / +38 / 3325 / 3440
3. mario390 / 109 / +23 / +21 / 848 / 935
4. dud0r / 83 / +9 / +0 / 1979 / 2031
5. Justin_Case / 69 / +0 / +0 / 2306 / 2339
6. Jacquelinehasselbaink / 68 / +27 / +20 / 951 / 1005
7. devzero / 67 / +4 / +19 / 646 / 677
8. HiDiHo / 66 / +4 / +10 / 558 / 603
9. aloa / 60 / +19 / +6 / 1838 / 1876
10. Maanvis / 59 / +0 / +0 / 707 / 751
11. FreshFruit / 50 / +3 / +6 / 1626 / 1681
12. Dr.Mikey / 49 / +0 / +1 / 1056 / 1095
13. DJMO / 49 / +0 / +0 / 1821 / 1862
14. Jippie / 45 / +34 / +0 / 944 / 978
15. m1st1g / 45 / +7 / +3 / 1144 / 1182
16. kree / 42 / +4 / +22 / 708 / 769
17. PlymouthFury / 41 / +15 / +17 / 503 / 527
18. DerRabbit / 40 / +8 / +0 / 642 / 659
19. maily / 36 / +9 / +3 / 1464 / 1482
20. engine / 32 / +10 / +19 / 312 / 322SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Omdat hele lichte keelpijn/kriebel (dat ik dacht van de chemicalien op werk te komen), wakker worden met 1 verstopt neusgat. Dat soort dingen. Het was nog niet eens een verkoudheid te noemen.quote:Op zondag 8 november 2020 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat je het gehad hebt?Trotste mama van Ambar
Dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 8 november 2020 14:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neejoh. B2 alleen gedaan omdat het op kosten van de baas was. Denk dat b2 genoeg is om met iedereen te communicerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, het kan, maar het hoeft niet.quote:Op zondag 8 november 2020 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat hele lichte keelpijn/kriebel (dat ik dacht van de chemicalien op werk te komen), wakker worden met 1 verstopt neusgat. Dat soort dingen. Het was nog niet eens een verkoudheid te noemen.
Gelukkig maar dat het daar bij gebleven is of niet dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In April zei het RIVM dat zo'n half miljoen Nederlanders een keer besmet is geweest. Dat zou nu de halve bevolking moeten zijn toch
Zekers. Had dezelfde klachten overigens ook in februari/maart.quote:Op zondag 8 november 2020 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het kan, maar het hoeft niet.
Gelukkig maar dat het daar bij gebleven is of niet dan?Trotste mama van Ambar
Eugh verhuurster weer zeuren op app nu, naja beter als aan de deur kloppen.
Heb je wel beetje opgeruimd en zet je raam ff open enzo. Ja sure gelijk 7 graden hier binnen dan. En ok moet ik het opwarmen elektrisch dan wat ik moet dokken weer. No way raam blijft lekker dicht enzoDo what you love, love what you do!![]()
Huur je van je moeder ofzo?quote:Op zondag 8 november 2020 14:32 schreef kree het volgende:
Heb je wel beetje opgeruimd en zet je raam ff open enzo. Ja sure gelijk 7 graden hier binnen dan. En ok moet ik het opwarmen elektrisch dan wat ik moet dokken weer. No way raam blijft lekker dicht enzoTrotste mama van Ambar
Gvd zegalles waarom ik uit huis wilde komt nu met nieuwe verhuurders soort van terug.
Laat Me Met Rust. Ik betaal huur en verder wil ik niks met jullie te maken hebben enzo dat denk ik. Alleen in nood of noodzakelijke dingen. Verder niks 0 enzoDo what you love, love what you do!![]()
HIer net zo hoor als vanaf dec. In dec er ziek geweest en daarna niet echt helemaal beter geweest. Steeds verkouden dan weer en dat wel, dan wel weer. Niet echt verkouden maar een loopneus. keelpijn, niezen, wel smaak geen smaak. Heb al twee keer laten testen als ik dacht dat het erger werd. Maar gelukkig steeds negatiefquote:Op zondag 8 november 2020 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers. Had dezelfde klachten overigens ook in februari/maart.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een raar gedoe bij jou, kan je zelf je warmte niet regelen, je hebt nu toch een eigen meter?quote:Op zondag 8 november 2020 14:32 schreef kree het volgende:
Heb je wel beetje opgeruimd en zet je raam ff open enzo. Ja sure gelijk 7 graden hier binnen dan. En ok moet ik het opwarmen elektrisch dan wat ik moet dokken weer. No way raam blijft lekker dicht enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een beetje luchten is toch niet teveel gevraagd. Wel zo gezond.quote:Op zondag 8 november 2020 14:35 schreef kree het volgende:
Gvd zegalles waarom ik uit huis wilde komt nu met nieuwe verhuurders soort van terug.
Laat Me Met Rust. Ik betaal huur en verder wil ik niks met jullie te maken hebben enzo dat denk ik. Alleen in nood of noodzakelijke dingen. Verder niks 0 enzo![]()
Klopt, maar kan een huisbaas dat van je eisen?quote:Op zondag 8 november 2020 14:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Een beetje luchten is toch niet teveel gevraagd. Wel zo gezond.![]()
Ja elektrisch kan dat nu want ze hebben een tussenmeter er in gezet. Nu was dit eigenlijk all-in en nooit problemen mee gehad 8 jaar enzo. Maar nieuwe verhuurders willen het wel ineens appart rekenen enzo. Dus ok ik verwacht geen schokkende bedragen extra. Maar het is verkapte huur verhoging wel enzo.quote:Op zondag 8 november 2020 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een raar gedoe bij jou, kan je zelf je warmte niet regelen, je hebt nu toch een eigen meter?
En ja raar gedoe is het, Welkom bij partifculier huren.Do what you love, love what you do!![]()
Als kree bijvoorbeeld schimmelvorming in huis zou hebben door slechte ventilatie, moet de huisbaas voor betere afzuiging of luchtcirculatie zorgen.![]()
Ellendequote:Op zondag 8 november 2020 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ja elektrisch kan dat nu want ze hebben een tussenmeter er in gezet. Nu was dit eigenlijk all-in en nooit problemen mee gehad 8 jaar enzo. Maar nieuwe verhuurders willen het wel ineens appart rekenen enzo. Dus ok ik verwacht geen schokkende bedragen extra. Maar het is verkapte huur verhoging wel enzo.
En ja raar gedoe is het, Welkom bij partifculier huren.
Kan je niet in aanmerking komen voor een sociale huurwoning?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja 15 jaar ingeschreven plek nr 80.quote:Op zondag 8 november 2020 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende
Kan je niet in aanmerking komen voor een sociale huurwoning?
Gelukkig krijgen onze nieuwe buitenlandse vrienden allemaal prio en binnen een jaar wel een sociale huurwoning.Do what you love, love what you do!![]()
Luchten niet lijkt me en opruimen ook niet. Behalve als er etensresten blijven rondslingeren. Ik weet niet welke kleine lettertjes er in het contract staan daarover.quote:Op zondag 8 november 2020 14:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar kan een huisbaas dat van je eisen?![]()
Een woninbedrijf moet een bepaald % van hun woningen vrij houden voor status-houders.quote:Op zondag 8 november 2020 14:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ja 15 jaar ingeschreven plek nr 80.
Gelukkig krijgen onze nieuwe buitenlandse vrienden allemaal prio en binnen een jaar wel een sociale huurwoning.
Ik kan mij niet voorstellen dat dat bij jullie anders is en er voor de Nederlanders geen woningen zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omg nou laat ik er over ophouden want kan me daar best over opnaaien en is niet nodig. Heb dak boven me hoofd nu. En ok het is duur en klein maar ok hoef niet onder een brug te liggen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 14:44 schreef SchuurFryer het volgende:
[..]
ieniminimuis![]()
Hoe is het met je?
quote:Op zondag 8 november 2020 14:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ja 15 jaar ingeschreven plek nr 80.
Gelukkig krijgen onze nieuwe buitenlandse vrienden allemaal prio en binnen een jaar wel een sociale huurwoning.! Zo dan!
Ja ik las vanmorgen ook iets van dat de gemeentes als een malle moeten gaan bouwen voor de migranten.![]()
Nee hoor prio gaat voor en daar vallen 10000000 assielzoekers onder En de rest die ingeschreven staat en gewoon nederlands is van oorsprong komen pas daarna. Zo gaat het.quote:Op zondag 8 november 2020 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een woninbedrijf moet een bepaald % van hun woningen vrij houden voor status-houders.
Ik kan mij niet voorstellen dat dat bij jullie anders is en er voor de Nederlanders geen woningen zijnDo what you love, love what you do!![]()
Je userscore gaat er tantoe fors van omhoogquote:Revolutions are the locomotives of history.
Praat eens Nederlands, kunnen wij het ook volgenquote:Op zondag 8 november 2020 14:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je userscore gaat er tantoe fors van omhoog![]()
![]()
Waarschijnlijk voor het eerst zelf kipkerrie maken. (Vegan)quote:Revolutions are the locomotives of history.
Voel alweer beetje kots opkomen enzo. Haha we houden erover op. Lol het is wat het is.Do what you love, love what you do!![]()
Ik bepaal sels wol hokker taal ik praatquote:Op zondag 8 november 2020 14:48 schreef D. het volgende:
[..]
Praat eens Nederlands, kunnen wij het ook volgen
Je penis zeker ook?quote:Op zondag 8 november 2020 14:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je userscore gaat er tantoe fors van omhoogFrikandel![]()
No hablo Espanolquote:Op zondag 8 november 2020 14:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik bepaal sels wol hokker taal ik praat![]()
![]()
Groentekerrie dus.quote:Op zondag 8 november 2020 14:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor het eerst zelf kipkerrie maken. (Vegan)![]()
Sowieso Europaquote:Op zondag 8 november 2020 14:50 schreef ToT het volgende:
NWS / Gemeenten moeten 2 keer zoveel huurwoningen voor asielzoekers leveren Deze dusniet meer terug te draaien deze gekkigheid
Ga je een foto posten?quote:Op zondag 8 november 2020 14:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor het eerst zelf kipkerrie maken. (Vegan)Frikandel![]()
Is wel met vegan kipstukjes hoorquote:Revolutions are the locomotives of history.
Sure. DM me wel om 6 uur ofzo dan, want dat vergeet ik sowiesoquote:
Is toch Nederlands?quote:Op zondag 8 november 2020 14:48 schreef D. het volgende:
[..]
Praat eens Nederlands, kunnen wij het ook volgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spruitenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben vandaag trouwens het letterlijke evenbeeld van God, dus ik ga niet kapenRevolutions are the locomotives of history.
Oui oui baguettequote:Revolutions are the locomotives of history.
Is best lekker hoorquote:
Weet je je doet er niks aan, en ok echt dat je moet vluchten ok dat kan ik nog begrijpen.quote:Op zondag 8 november 2020 14:50 schreef ToT het volgende:
NWS / Gemeenten moeten 2 keer zoveel huurwoningen voor asielzoekers leveren Deze dus
Maar wmb zetten ze de helft zo over de grens weer want die komen niet uit vluchten. Maar om ff lekker hier te profiteren wel.
En ben ik geen racist verre van dat. Maar wmb moeten ze dit gewoon dus niet doen die klojoos met kapmessen gaan eerst hun eigen land maar op orde brengen enzo. Mss is dat wel goede eerste stap ipv hier te terroriseren en mensen te onthoofden. He de hand die ze verdomme te eten geeft een uitkering een huis. Fuck it kan hier btw heel kwaad over worden enzo. Maar ok tel ff tot tienDo what you love, love what you do!![]()
Heb je op je donder gehadquote:Op zondag 8 november 2020 14:52 schreef Mikeytt het volgende:
Ik ben vandaag trouwens het letterlijke evenbeeld van God, dus ik ga niet kapen
Zo ff kijken waarva gemaakt, maar het is wel vegan kip iigquote:Revolutions are the locomotives of history.
Waarom geloof ik dit niet?quote:Op zondag 8 november 2020 14:52 schreef Mikeytt het volgende:
Ik ben vandaag trouwens het letterlijke evenbeeld van God, dus ik ga niet kapen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: