Dat snap ikquote:
quote:Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Voetbaltokkies die beschaafde reeksen als DTS verstieren
Lief van Enginequote:Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ONZ / Wie is jouw favoriete FOK!ker of FOK!ster?
Je gelooft het niet hequote:Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Voetbaltokkies die beschaafde reeksen als DTS verstieren
Die ken ik volgens mij nietquote:Op zondag 8 november 2020 13:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij vond mijn paintje van een zwartepietfoto die hij gemaakt had alleen wel wat apart!
DOe je dat via teamsquote:
lekker op tijd meid!quote:Op zondag 8 november 2020 13:46 schreef Moonlight het volgende:
Door al die vervelende dagen ga ik de kerstboom maar opzetten
Welnee, iedereen neemt plaats op de eerste verdieping in de burcht van Leiden, voldoende ruimte.quote:
quote:
Hey DeBraatquote:
O gezellieeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 8 november 2020 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, iedereen neemt plaats op de eerste verdieping in de burcht van Leiden, voldoende ruimte.
Ha die is leukquote:Op zondag 8 november 2020 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij zei dat ik met zijn foto aan de haal ging, maar dat paintje is al uit 2016!![]()
ONZ / [PAINT] Zwarte Piet
Welk topic?quote:Op zondag 8 november 2020 13:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Er is wel meer te vinden in dat topic!
Die kende ik welquote:Op zondag 8 november 2020 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij zei dat ik met zijn foto aan de haal ging, maar dat paintje is al uit 2016!![]()
ONZ / [PAINT] Zwarte Piet
Op die groene piet na mooi allemaalquote:Op zondag 8 november 2020 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
In dat linkje onder dat paintje.ONZ / [PAINT] Zwarte Piet
[ afbeelding ]
Ah dan kom ik net op tijd!quote:Op zondag 8 november 2020 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen punten te halen weer dan maar verder met me dag
Het paintje is wel van mij, het origineel is van Danny.quote:Op zondag 8 november 2020 13:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die kende ik wel![]()
Ik wist alleen niet meer dat die van jou was.
Hey bolkqueenquote:
Die groene?quote:Op zondag 8 november 2020 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op die groene piet na mooi allemaal
O ik zag een groene en scrolde te snel door om de verandering te zienquote:Op zondag 8 november 2020 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Die groene?
Ow bedoel je die ene die steeds van kleur verandert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |