Dat snap ikquote:
quote:Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Voetbaltokkies die beschaafde reeksen als DTS verstieren
Lief van Enginequote:Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ONZ / Wie is jouw favoriete FOK!ker of FOK!ster?
Je gelooft het niet hequote:Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Voetbaltokkies die beschaafde reeksen als DTS verstieren
Die ken ik volgens mij nietquote:Op zondag 8 november 2020 13:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij vond mijn paintje van een zwartepietfoto die hij gemaakt had alleen wel wat apart!
DOe je dat via teamsquote:
lekker op tijd meid!quote:Op zondag 8 november 2020 13:46 schreef Moonlight het volgende:
Door al die vervelende dagen ga ik de kerstboom maar opzetten
Welnee, iedereen neemt plaats op de eerste verdieping in de burcht van Leiden, voldoende ruimte.quote:
quote:
Hey DeBraatquote:
O gezellieeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 8 november 2020 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, iedereen neemt plaats op de eerste verdieping in de burcht van Leiden, voldoende ruimte.
Ha die is leukquote:Op zondag 8 november 2020 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij zei dat ik met zijn foto aan de haal ging, maar dat paintje is al uit 2016!![]()
ONZ / [PAINT] Zwarte Piet
Welk topic?quote:Op zondag 8 november 2020 13:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Er is wel meer te vinden in dat topic!
Die kende ik welquote:Op zondag 8 november 2020 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij zei dat ik met zijn foto aan de haal ging, maar dat paintje is al uit 2016!![]()
ONZ / [PAINT] Zwarte Piet
Op die groene piet na mooi allemaalquote:Op zondag 8 november 2020 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
In dat linkje onder dat paintje.ONZ / [PAINT] Zwarte Piet
[ afbeelding ]
Ah dan kom ik net op tijd!quote:Op zondag 8 november 2020 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen punten te halen weer dan maar verder met me dag
Het paintje is wel van mij, het origineel is van Danny.quote:Op zondag 8 november 2020 13:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die kende ik wel![]()
Ik wist alleen niet meer dat die van jou was.
Hey bolkqueenquote:
Die groene?quote:Op zondag 8 november 2020 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op die groene piet na mooi allemaal
O ik zag een groene en scrolde te snel door om de verandering te zienquote:Op zondag 8 november 2020 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Die groene?
Ow bedoel je die ene die steeds van kleur verandert?
quote:
Nee ....quote:Op zondag 8 november 2020 14:02 schreef ToT het volgende:
Dus....nog goede boeken gelezen de laatste tijd?
Ik ook niet!quote:
Mwoah. Het begon metbhet creëren van de wereld in 7 dagen en eindigde in Rome.quote:Op zondag 8 november 2020 14:02 schreef ToT het volgende:
Dus....nog goede boeken gelezen de laatste tijd?
Meen je niet toch? Ga je er niet meer voor?quote:
Zo jammerquote:
Hey Plym, 3-0 ????quote:
Waarom Schakel,, je gaat zo goedquote:
ik ben er wel achter dat ik dit niet nog 3 weken vol ga houdenquote:
Is wel een opgave idd. Vond plek 2 toen al zwaarquote:Op zondag 8 november 2020 14:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ben er wel achter dat ik dit niet nog 3 weken vol ga houden
Ja dat is zwaar he helemaal als je moet werken.quote:Op zondag 8 november 2020 14:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ben er wel achter dat ik dit niet nog 3 weken vol ga houden
quote:Op zondag 8 november 2020 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Do you wanna
Do you wanna
Make love to me?
I know ya wanna
I know ya wanna
Make love to me?
Dus dat word team #dottekequote:Op zondag 8 november 2020 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is zwaar he helemaal als je moet werken.
Lief maar...............quote:
Gewoon gaan, ik help je wel hoorquote:Op zondag 8 november 2020 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief maar...............
Nee, liever niet, wil niet nog een keer al dat gezeik.
Ow ja, met die almachtige en alwetende knakker die eeuwig leefde en wat engelen creëerde waarvan eentje plus diens volgelingen tegen hem in opstand kwam en die hij vervolgens z'n huis uit trapte waarna hij het universum in een dag creëerde en meerdere dagen met de aarde bezig was waar hij een mens op neer pleurde waar hij een rib uit haalde en met diens X en Y chromosomen een vrouw voor hem maakte met wie hij zich kon voortplanten, maar toen ze tegen zijn wil in gingen appelhappen schopte hij ze dat tuintje uit waarin ze leefden en 1 van hun 2 nakomelingen sloeg de ander dood en stichtte een gezin.quote:Op zondag 8 november 2020 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah. Het begon metbhet creëren van de wereld in 7 dagen en eindigde in Rome.
Het plot ging alle kanten op, hoofdpersonage werd wel aangesproken maar was er nooit? Verschillende vertellers. Herhaling van hetzelfde verhaal. Droge stof, veel bladzijden.
Vervelendste uit het hele boek was nog wel dat hij steeds met een hoofdletter werd geschreven.
Lief Plym, maar ik wil echt niet meer.quote:Op zondag 8 november 2020 14:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gewoon gaan, ik help je wel hoor
Ja zoiets.quote:Op zondag 8 november 2020 14:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ja, met die almachtige en alwetende knakker die eeuwig leefde en wat engelen creëerde waarvan eentje plus diens volgelingen tegen hem in opstand kwam en die hij vervolgens z'n huis uit trapte waarna hij het universum in een dag creëerde en meerdere dagen met de aarde bezig was waar hij een mens op neer pleurde waar hij een rib uit haalde en met diens X en Y chromosomen een vrouw voor hem maakte met wie hij zich kon voortplanten, maar toen ze tegen zijn wil in gingen appelhappen schopte hij ze dat tuintje uit waarin ze leefden en 1 van hun 2 nakomelingen sloeg de ander dood en stichtte een gezin.
Jaren later vond hij bijna al die nakomelingen kut en verzoop hij vrijwel alles en iedereen op die planeet op 1 gezinnetje na met een bootje vol diertjes die nu vele miljarden diersoorten gevormd hebben, en hij vond dat het WÉÉR kut ging en stuurde een stukje van zichzelf naar de aarde toe waar hij dat deel dood liet martelen zodat het weer linea recta terug naar hem kon komen en ons kon vergeven zolang we maar geloven dat dit echt gebeurd is?
Nee zegt me niks, dat verhaal.
Gewoon lekker bolken en je ziet wel.quote:Op zondag 8 november 2020 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief Plym, maar ik wil echt niet meer.
Dat wil ik dan wel weer doen,quote:Op zondag 8 november 2020 14:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gewoon lekker bolken en je ziet wel.
Leuk......... moet je er wel meer zijnquote:
quote:Op zondag 8 november 2020 14:14 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Madame Tussauds past kleding Trump aan: ’Meer tijd om te golfen nu’
1 uur geleden in BUITENLAND
https://www.telegraaf.nl/(...)tijd-om-te-golfen-nu
Ja en die hoofdpersoon speelt ook nog eens vals; ging het leven van 1 van zijn volgelingen helemaal vergallen voor een weddenschap met die ene engel die hij zijn huis uit getrapt had; ze wilden zien of die volgeling hem nog wel trouw zou blijven wanneer die alles in zijn leven zou verliezen.quote:Op zondag 8 november 2020 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zoiets.
In het begin nog wel spannend met intriges enzo, maar geen leuke plottwist op het einde ofzo. Het wordt steeds droger en saaier op het einde
Mooi he en ook zo snelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |