SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waar ben je? Je hoort me te helpen met mijn pre-nachtbaggertopic als die niet loopt maar je bent nergens te bekennen. Dat hele topic loopt flut zonder jou.
Ieder ander is prima hoor daar niet van, maar mijn pre-nachtbaggertopic is mijn pareltje en hij is de enige die mij daarbij helpt. De rest valt niet genoeg op vrouwen ofzo, ik weet het niet. Maar waar ben je makker?

quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:59 schreef stokj het volgende:
Schaam jullie dat ik hier niet wordt genoemd.
Maar goed, @:geerd @:justin_case @:ToT @:kopjechino @:amee en nog veel meer zijn wel users waar we graag een praatje mee maken.

@Nibb-it ?quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:50 schreef Fugue het volgende:
@:Chia want die haalt Nibb-it als ik op bezoek kom.
En @:Erasmus want die is het altijd met mij eens.
En @:Amarantha want dat is mijn shopper.

quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:04 schreef Rob het volgende:
@:DJMO
Voor haar persoonlijke en gedreven inzet en voor nuttige doelen.
En uiteraard haar inzet voor FOK!

Hier stopte ik met lezenquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:36 schreef phoenyx het volgende:
Ik heb meerdere die ik graag mag, @Hyaenidae,

quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:04 schreef Rob het volgende:
Voor haar persoonlijke en gedreven inzet voor nuttige doelen.

En @Dotteke natuurlijk voor haar luisterend oor, lieve woordjes, eeuwige gezelligheid en onvoorwaardelijke liefde.quote:

Deze quote is FoBo-waardigquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:04 schreef Rob het volgende:
Voor haar persoonlijke en gedreven inzet voor nuttige doelen.

En voor Rob. Mijn enigste mannelijke maatje hier op FOK! door dik en dun. Zijn wijze woorden humor en heerlijke koffie.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:17 schreef Rob het volgende:
[..]
En @:Dotteke natuurlijk voor haar luisterend oor lieve woordjes, eeuwige gezelligheid en de lekkere koffie als ik zelf niet zetten wil.

FOK!quote:

Ha die Cummie, je weet dat als je iemand heel vervelend vindt je eigenlijk van diegene houdtquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:23 schreef Scrummie het volgende:
@:GGMM omdat het zo'n vervelende klootzak is.

Dank je lquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:32 schreef phoenyx het volgende:
En voor mij ook @:dotteke en @:jacquelinehasselbaink natuurlijk

Op vakantie mag niet van rutte 😉quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:38 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg je nog een ban omdat je dat zegt

Valt me van je tegenquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Te veel om op te noemen o.a. ts zelf maar ik wil @:sp3c noemen omdat die hard to get speelt momenteel.
@:dven trouwens ook wat is dat met dese figuren

quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:16 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
@:starhopper omdat hij zo lekker in mijn sterretje hopt.

Nou niet in mijn hart, ik was die heks alweer vergeten tot jij ermee aan kwamquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:05 schreef Marsenal het volgende:
Shoutout naar @:Maghrebijnse, al een tijdje weg maar altijd in ons hart

Waarom?quote:

Ja daarom wil ik hem beteugelen en temmenquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:17 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Omdat ik het idee heb dat dven vaak onnodig raar en negatief reageert.

Die is er volgens mij al lang weer onder een vrij makkelijk te herkennen kloon.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:05 schreef Marsenal het volgende:
Shoutout naar @:Maghrebijnse, al een tijdje weg maar altijd in ons hart

Namen en rugnummers herverwijderd!quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:29 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Die is er volgens mij al lang weer onder een vrij makkelijk te herkennen kloon.

@Mahraquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Namen en rugnummers herverwijderd!

quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Tot de volgende selectie gekomen. Ik zal vasst wel iemand vergeten zijn.
@:Leonos = Kan altijd om die jongen lachen. Heeft altijd een frisse vorm van humor, ook al zijn ze grappen soms slecht. Ik kan het van hem altijd hebben door zijn timing.
@:ikbenrond: idem geld voor hem als voor Leonos. Ook die jeugdige spontaniteit wat ik kan waarderen.
@:BillDauterive = Een user die net iets meer de diepte induikt. Misschien niet altijd even opvallend, maar altijd wel erg kwalitatief.
@:D_A = Inhoudelijk altijd goed, maakt daarnaast erg toffe kiekjes. Altijd vriendelijk en tof in (online) omgang.
@:anoniem_13102020120818 = Denk dat ik kwa karakter stiekem veel op deze user lijk. Soms een beetje norrig en niet bang om hier en daar een steekje te geven. Maar uiteindelijk wel inhoudelijk en de insteek op de juiste plaats.
@:theodoor9 = Ook een vrij stille user, maar altijd heel chill in omgang. Kwa muziek smaak liggen we denk ik redelijk bij elkaar.
@:Bosbeetle = een van de betere mods op dit forum denk ik. Muzikaal ook zeer sterk, komt altijd over als de (iets oudere) wijze man.
@:Aisumasen = Een user die best vaak lang van stof is, waar ik normaal niet heel snel fan van ban. Maar door zijn kennis en inhoud van zijn posts kan ik het weer heel erg waarderen.
@:Niveath = Erg enthousiaste user. Posts zitten altijd vol met optimisme wat altijd een leuke insteek geeft op de posts in FES (vanwege de corona even wat minder helaas).

Atta girlquote:Op zondag 8 november 2020 00:52 schreef Fugue het volgende:
@:fok-it noem ik absoluut niet onder manipulatie en/of dwang.

quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:50 schreef Fugue het volgende:
@:Chia want die haalt Nibb-it als ik op bezoek kom.
En @:Erasmus want die is het altijd met mij eens.
En @:Amarantha want dat is mijn shopper.

Dat is een vrouwentaak.quote:Op zondag 8 november 2020 01:37 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wil je die rare vlekken even van je spiegel af poetsen? Groetjes mams

Hij zit in zijn ontkenningsfase, die nicht @Dvenquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:17 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Omdat ik het idee heb dat dven vaak onnodig raar en negatief reageert.

nee nee nee, eentje kiezen, dit telt nietquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Tot de volgende selectie gekomen. Ik zal vasst wel iemand vergeten zijn.
@:Leonos = Kan altijd om die jongen lachen. Heeft altijd een frisse vorm van humor, ook al zijn ze grappen soms slecht. Ik kan het van hem altijd hebben door zijn timing.
@:ikbenrond: idem geld voor hem als voor Leonos. Ook die jeugdige spontaniteit wat ik kan waarderen.
@:BillDauterive = Een user die net iets meer de diepte induikt. Misschien niet altijd even opvallend, maar altijd wel erg kwalitatief.
@:D_A = Inhoudelijk altijd goed, maakt daarnaast erg toffe kiekjes. Altijd vriendelijk en tof in (online) omgang.
@:anoniem_13102020120818 = Denk dat ik kwa karakter stiekem veel op deze user lijk. Soms een beetje norrig en niet bang om hier en daar een steekje te geven. Maar uiteindelijk wel inhoudelijk en de insteek op de juiste plaats.
@:theodoor9 = Ook een vrij stille user, maar altijd heel chill in omgang. Kwa muziek smaak liggen we denk ik redelijk bij elkaar.
@:Bosbeetle = een van de betere mods op dit forum denk ik. Muzikaal ook zeer sterk, komt altijd over als de (iets oudere) wijze man.
@:Aisumasen = Een user die best vaak lang van stof is, waar ik normaal niet heel snel fan van ban. Maar door zijn kennis en inhoud van zijn posts kan ik het weer heel erg waarderen.
@:Niveath = Erg enthousiaste user. Posts zitten altijd vol met optimisme wat altijd een leuke insteek geeft op de posts in FES (vanwege de corona even wat minder helaas).

Tijd om nieuwe favorieten te scouten?quote:Op zondag 8 november 2020 11:45 schreef dezomervoorbij het volgende:
Al mijn favorieten zijn gevlogen in de afgelopen anderhalf / twee jaar.

quote:Op maandag 9 november 2020 14:20 schreef Slaapmeisje het volgende:
Voor @:DJMO die gewoon even een extra crowd funding actie opzet en 80 kilometer gaat lopen voor een Slaapmeisje die ze helemaal niet kent, maar die ze het gunt. Hoe dan? DJMO is een heldin
Jompels,
Slaapmeisje

quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:59 schreef stokj het volgende:
Schaam jullie dat ik hier niet wordt genoemd.
Maar goed, @:geerd @:justin_case @:ToT @:kopjechino @:amee en nog veel meer zijn wel users waar we graag een praatje mee maken.

Ik zie vandaag dat deze post mij een note op heeft geleverd, echt wtfquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen![]()
Mijn favoriet is @:phoenyx, en @:coolguy natuurlijk

Benoem ze voor het geval ze lurken of terugkomenquote:Op zondag 8 november 2020 11:45 schreef dezomervoorbij het volgende:
Al mijn favorieten zijn gevlogen in de afgelopen anderhalf / twee jaar.

Daar past enkel een kort en bondig antwoord op: bedankt voor deze woorden!quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
@:Aisumasen = Een user die best vaak lang van stof is, waar ik normaal niet heel snel fan van ban. Maar door zijn kennis en inhoud van zijn posts kan ik het weer heel erg waarderen. [..]
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |