En voor Rob. Mijn enigste mannelijke maatje hier op FOK! door dik en dun. Zijn wijze woorden humor en heerlijke koffie.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:17 schreef Rob het volgende:
[..]
En @:Dotteke natuurlijk voor haar luisterend oor lieve woordjes, eeuwige gezelligheid en de lekkere koffie als ik zelf niet zetten wil.
FOK!quote:
Ha die Cummie, je weet dat als je iemand heel vervelend vindt je eigenlijk van diegene houdtquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:23 schreef Scrummie het volgende:
@:GGMM omdat het zo'n vervelende klootzak is.
Dank je lquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:32 schreef phoenyx het volgende:
En voor mij ook @:dotteke en @:jacquelinehasselbaink natuurlijk
Op vakantie mag niet van rutte 😉quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:38 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg je nog een ban omdat je dat zegt
Valt me van je tegenquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Te veel om op te noemen o.a. ts zelf maar ik wil @:sp3c noemen omdat die hard to get speelt momenteel.
@:dven trouwens ook wat is dat met dese figuren
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:16 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
@:starhopper omdat hij zo lekker in mijn sterretje hopt.
Nou niet in mijn hart, ik was die heks alweer vergeten tot jij ermee aan kwamquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:05 schreef Marsenal het volgende:
Shoutout naar @:Maghrebijnse, al een tijdje weg maar altijd in ons hart
Waarom?quote:
Ja daarom wil ik hem beteugelen en temmenquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:17 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Omdat ik het idee heb dat dven vaak onnodig raar en negatief reageert.
Die is er volgens mij al lang weer onder een vrij makkelijk te herkennen kloon.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:05 schreef Marsenal het volgende:
Shoutout naar @:Maghrebijnse, al een tijdje weg maar altijd in ons hart
Namen en rugnummers herverwijderd!quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:29 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Die is er volgens mij al lang weer onder een vrij makkelijk te herkennen kloon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |