Euh alle die op die website zitten enzo. Gok krijg ik weer van die fransman wel wat enzo. Maar het is wat iedereen wil. Wat ze mee willen doen enzo en er kan dus ook van alles uitkomen nog.quote:Op zondag 8 november 2020 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie gaat er dan verder wat van maken?
We hebben nu gele pietenquote:Op zondag 8 november 2020 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Danny heeft de oude zwarte piet urls vergeeld
Ja toen hadden we ook nog niet zo van die enge dingen in beeld en van die moord en doodslag spelletjes.quote:Op zondag 8 november 2020 13:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat eng![]()
[ afbeelding ]
Leuk tochquote:Op zondag 8 november 2020 13:29 schreef kree het volgende:
[..]
Euh alle die op die website zitten enzo. Gok krijg ik weer van die fransman wel wat enzo. Maar het is wat iedereen wil. Wat ze mee willen doen enzo en er kan dus ook van alles uitkomen nog.
Klopt, veel is nu al normaal.quote:Op zondag 8 november 2020 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toen hadden we ook nog niet zo van die enge dingen in beeld en van die moord en doodslag spelletjes.
Gewoon geen pieten gebruiken dit jaar, voor mij is er maar een Piet en die mag niet meerquote:Op zondag 8 november 2020 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:m1st1g had ze opgeslagen volgens mij
Ja, niet normaalquote:
Kloptquote:Op zondag 8 november 2020 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:m1st1g had ze opgeslagen volgens mij
Die gebruik ik ook niet meer.quote:Op zondag 8 november 2020 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon geen pieten gebruiken dit jaar, voor mij is er maar een Piet en die mag niet meer
Dat is een hoaxquote:Op zondag 8 november 2020 13:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook niet meer.
Blijkbaar heeft het iets met Google te maken...waardoor FOK inkomsten misloopt.
Het is toch te gek voor woorden. Door een stel ..............quote:Op zondag 8 november 2020 13:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook niet meer.
Blijkbaar heeft het iets met Google te maken...waardoor FOK inkomsten misloopt.
Wel benieuwd weer haha verbaasd me wat ze dan aanvullen enzo. Kan echt alle kanten op. Maar dat is het grappige daarvan juist. Ben benieuwd. Denk dit is niet te moeilijk enzo dus moet wel wat op te verzinnen zijn.quote:
Yup, ik heb de oude op IMGUR gezet, net als een paar anderen het ook gedaan hebben!quote:Op zondag 8 november 2020 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Danny heeft de oude zwarte piet urls vergeeld
Afwachten KRee wat ze er van maken, je hoort het vanzelfquote:Op zondag 8 november 2020 13:32 schreef kree het volgende:
[..]
Wel benieuwd weer haha verbaasd me wat ze dan aanvullen enzo. Kan echt alle kanten op. Maar dat is het grappige daarvan juist. Ben benieuwd. Denk dit is niet te moeilijk enzo dus moet wel wat op te verzinnen zijn.
Same!quote:Op zondag 8 november 2020 13:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat eng![]()
[ afbeelding ]
Mag je ze wel gebruiken dan hier?quote:Op zondag 8 november 2020 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik heb de oude op IMGUR gezet, net als een paar anderen het ook gedaan hebben!
Raar he of je neemt het dan beter op?quote:Op zondag 8 november 2020 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Same!Eerst niet, maar toen ik iets van 5 - 6 was ineens wel.
Sowieso wel!quote:
Heulllllll triestquote:
Kan ik mij wel voorstellen. Stel je dat dat mens van een SImons hier ineens komt posten.quote:Op zondag 8 november 2020 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso wel!Danny heeft ook wel gezien dat ze gewoon nog steeds gebruikt worden. Hijzelf heeft alleen gewoon geen zin in het gezeik meer.
Hey Ieniminimuisquote:
Ja je bent je meer bewust van de wereld.quote:Op zondag 8 november 2020 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar he of je neemt het dan beter op?
Mooi is dat he,quote:Op zondag 8 november 2020 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je bent je meer bewust van de wereld.
Als Mini-ToTdinnetje hier op bezoek is, wil ze vaak een boekje van dieren lezen. Ik heb een keer voor de grap steeds met Google foto's van de dieren in kwestie opgezocht. Sindsdien is het steeds: "Heb je DIE??? Heb je een BIJ???"
Dan moet ik een plaatje van een bij opzoeken, en een paard, en een kip.
Bij de kikker zat tussen de google hits ineens een enorme kikker die een muis aan het opeten was.
Sindsdien wil ze ELKE KEER als ze dat boekje pakt dat plaatje zien van die arme muis die opgegeten wordt!
Maar ik denk dat als ze een jaar of 6 wordt dat het besef meer komt en dat ze het dan wel eng of zielig vindt.
J ahoor heb je al een paar keer gelaten maar dan kwamen er anderequote:
gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 november 2020 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben uitgeroepen tot leukste fokster
Gefeliciteerd, waar staat dat?quote:Op zondag 8 november 2020 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las fokstierquote:Op zondag 8 november 2020 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Welk topic Shii?quote:Op zondag 8 november 2020 13:42 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Ik las het in dat topic. Wel lief.
Dit dusquote:Op zondag 8 november 2020 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso wel!Danny heeft ook wel gezien dat ze gewoon nog steeds gebruikt worden. Hijzelf heeft alleen gewoon geen zin in het gezeik meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |