Sowieso wel!quote:
Heulllllll triestquote:
Kan ik mij wel voorstellen. Stel je dat dat mens van een SImons hier ineens komt posten.quote:Op zondag 8 november 2020 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso wel!Danny heeft ook wel gezien dat ze gewoon nog steeds gebruikt worden. Hijzelf heeft alleen gewoon geen zin in het gezeik meer.
Hey Ieniminimuisquote:
Ja je bent je meer bewust van de wereld.quote:Op zondag 8 november 2020 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar he of je neemt het dan beter op?
Mooi is dat he,quote:Op zondag 8 november 2020 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je bent je meer bewust van de wereld.
Als Mini-ToTdinnetje hier op bezoek is, wil ze vaak een boekje van dieren lezen. Ik heb een keer voor de grap steeds met Google foto's van de dieren in kwestie opgezocht. Sindsdien is het steeds: "Heb je DIE??? Heb je een BIJ???"
Dan moet ik een plaatje van een bij opzoeken, en een paard, en een kip.
Bij de kikker zat tussen de google hits ineens een enorme kikker die een muis aan het opeten was.
Sindsdien wil ze ELKE KEER als ze dat boekje pakt dat plaatje zien van die arme muis die opgegeten wordt!
Maar ik denk dat als ze een jaar of 6 wordt dat het besef meer komt en dat ze het dan wel eng of zielig vindt.
J ahoor heb je al een paar keer gelaten maar dan kwamen er anderequote:
gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 november 2020 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben uitgeroepen tot leukste fokster
Gefeliciteerd, waar staat dat?quote:Op zondag 8 november 2020 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las fokstierquote:Op zondag 8 november 2020 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Welk topic Shii?quote:Op zondag 8 november 2020 13:42 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Ik las het in dat topic. Wel lief.
Dit dusquote:Op zondag 8 november 2020 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso wel!Danny heeft ook wel gezien dat ze gewoon nog steeds gebruikt worden. Hijzelf heeft alleen gewoon geen zin in het gezeik meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |