Goeiemiddag zeg ouwe lebbertquote:

Was de hulk ook altijd als hij boos wasquote:

quote:Op zondag 8 november 2020 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was de hulk ook altijd als hij boos was

Ja na die plaatjes van Thor wilde ik er eentje met de Hulk maken, maar ineens dacht ik hier aan!quote:Op zondag 8 november 2020 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was de hulk ook altijd als hij boos was

Mooi gelukt, zie hem zo boos wordenquote:Op zondag 8 november 2020 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja na die plaatjes van Thor wilde ik er eentje met de Hulk maken, maar ineens dacht ik hier aan!

Schrikquote:

Het origineel is sowieso ook al leuk!quote:Op zondag 8 november 2020 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi gelukt, zie hem zo boos worden

Totale brainfart weer en geen idee wat ze ervan gaan maken verder. Kan alle kanten wel op. Het is soort van standaard iets. Maar met twist enzoquote:

quote:Op zondag 8 november 2020 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Het origineel is sowieso ook al leuk!
[ afbeelding ]

Wie gaat er dan verder wat van maken?quote:Op zondag 8 november 2020 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
Totale brainfart weer en geen idee wat ze ervan gaan maken verder. Kan alle kanten wel op. Het is soort van standaard iets. Maar met twist enzo

Wat een engnekkerd hequote:

Is ook leuk, Max heeft tig van die pakjes, hele dagen liep hij erinquote:Op zondag 8 november 2020 13:27 schreef ToT het volgende:
Ik zat er nog aan te denken dit hulkje "BOLK" in z'n handjes te stoppen!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |