Huur je van je moeder ofzo?quote:Op zondag 8 november 2020 14:32 schreef kree het volgende:
Eugh verhuurster weer zeuren op app nu, naja beter als aan de deur kloppen.
Heb je wel beetje opgeruimd en zet je raam ff open enzo. Ja sure gelijk 7 graden hier binnen dan. En ok moet ik het opwarmen elektrisch dan wat ik moet dokken weer. No way raam blijft lekker dicht enzo
HIer net zo hoor als vanaf dec. In dec er ziek geweest en daarna niet echt helemaal beter geweest. Steeds verkouden dan weer en dat wel, dan wel weer. Niet echt verkouden maar een loopneus. keelpijn, niezen, wel smaak geen smaak. Heb al twee keer laten testen als ik dacht dat het erger werd. Maar gelukkig steeds negatiefquote:Op zondag 8 november 2020 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers. Had dezelfde klachten overigens ook in februari/maart.
Wat een raar gedoe bij jou, kan je zelf je warmte niet regelen, je hebt nu toch een eigen meter?quote:Op zondag 8 november 2020 14:32 schreef kree het volgende:
Eugh verhuurster weer zeuren op app nu, naja beter als aan de deur kloppen.
Heb je wel beetje opgeruimd en zet je raam ff open enzo. Ja sure gelijk 7 graden hier binnen dan. En ok moet ik het opwarmen elektrisch dan wat ik moet dokken weer. No way raam blijft lekker dicht enzo
Een beetje luchten is toch niet teveel gevraagd. Wel zo gezond.quote:Op zondag 8 november 2020 14:35 schreef kree het volgende:
Gvd zegalles waarom ik uit huis wilde komt nu met nieuwe verhuurders soort van terug.
Laat Me Met Rust. Ik betaal huur en verder wil ik niks met jullie te maken hebben enzo dat denk ik. Alleen in nood of noodzakelijke dingen. Verder niks 0 enzo
Klopt, maar kan een huisbaas dat van je eisen?quote:Op zondag 8 november 2020 14:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Een beetje luchten is toch niet teveel gevraagd. Wel zo gezond.
Ja elektrisch kan dat nu want ze hebben een tussenmeter er in gezet. Nu was dit eigenlijk all-in en nooit problemen mee gehad 8 jaar enzo. Maar nieuwe verhuurders willen het wel ineens appart rekenen enzo. Dus ok ik verwacht geen schokkende bedragen extra. Maar het is verkapte huur verhoging wel enzo.quote:Op zondag 8 november 2020 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een raar gedoe bij jou, kan je zelf je warmte niet regelen, je hebt nu toch een eigen meter?
Ellendequote:Op zondag 8 november 2020 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ja elektrisch kan dat nu want ze hebben een tussenmeter er in gezet. Nu was dit eigenlijk all-in en nooit problemen mee gehad 8 jaar enzo. Maar nieuwe verhuurders willen het wel ineens appart rekenen enzo. Dus ok ik verwacht geen schokkende bedragen extra. Maar het is verkapte huur verhoging wel enzo.
En ja raar gedoe is het, Welkom bij partifculier huren.
Ja 15 jaar ingeschreven plek nr 80.quote:Op zondag 8 november 2020 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende
Kan je niet in aanmerking komen voor een sociale huurwoning?
Luchten niet lijkt me en opruimen ook niet. Behalve als er etensresten blijven rondslingeren. Ik weet niet welke kleine lettertjes er in het contract staan daarover.quote:Op zondag 8 november 2020 14:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar kan een huisbaas dat van je eisen?
Een woninbedrijf moet een bepaald % van hun woningen vrij houden voor status-houders.quote:Op zondag 8 november 2020 14:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ja 15 jaar ingeschreven plek nr 80.
Gelukkig krijgen onze nieuwe buitenlandse vrienden allemaal prio en binnen een jaar wel een sociale huurwoning.
quote:Op zondag 8 november 2020 14:44 schreef SchuurFryer het volgende:
[..]
ieniminimuis![]()
Hoe is het met je?
quote:Op zondag 8 november 2020 14:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ja 15 jaar ingeschreven plek nr 80.
Gelukkig krijgen onze nieuwe buitenlandse vrienden allemaal prio en binnen een jaar wel een sociale huurwoning.
Nee hoor prio gaat voor en daar vallen 10000000 assielzoekers onder En de rest die ingeschreven staat en gewoon nederlands is van oorsprong komen pas daarna. Zo gaat het.quote:Op zondag 8 november 2020 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een woninbedrijf moet een bepaald % van hun woningen vrij houden voor status-houders.
Ik kan mij niet voorstellen dat dat bij jullie anders is en er voor de Nederlanders geen woningen zijn
Je userscore gaat er tantoe fors van omhoogquote:
Praat eens Nederlands, kunnen wij het ook volgenquote:Op zondag 8 november 2020 14:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je userscore gaat er tantoe fors van omhoog
Waarschijnlijk voor het eerst zelf kipkerrie maken. (Vegan)quote:
Ik bepaal sels wol hokker taal ik praatquote:Op zondag 8 november 2020 14:48 schreef D. het volgende:
[..]
Praat eens Nederlands, kunnen wij het ook volgen
Je penis zeker ook?quote:Op zondag 8 november 2020 14:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je userscore gaat er tantoe fors van omhoog
No hablo Espanolquote:Op zondag 8 november 2020 14:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik bepaal sels wol hokker taal ik praat
Groentekerrie dus.quote:Op zondag 8 november 2020 14:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor het eerst zelf kipkerrie maken. (Vegan)
Sowieso Europaquote:Op zondag 8 november 2020 14:50 schreef ToT het volgende:
NWS / Gemeenten moeten 2 keer zoveel huurwoningen voor asielzoekers leveren Deze dus
Ga je een foto posten?quote:Op zondag 8 november 2020 14:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor het eerst zelf kipkerrie maken. (Vegan)
Is wel met vegan kipstukjes hoorquote:
Sure. DM me wel om 6 uur ofzo dan, want dat vergeet ik sowiesoquote:
Is toch Nederlands?quote:Op zondag 8 november 2020 14:48 schreef D. het volgende:
[..]
Praat eens Nederlands, kunnen wij het ook volgen
Spruitenquote:
Oui oui baguettequote:
Is best lekker hoorquote:
Weet je je doet er niks aan, en ok echt dat je moet vluchten ok dat kan ik nog begrijpen.quote:Op zondag 8 november 2020 14:50 schreef ToT het volgende:
NWS / Gemeenten moeten 2 keer zoveel huurwoningen voor asielzoekers leveren Deze dus
Heb je op je donder gehadquote:Op zondag 8 november 2020 14:52 schreef Mikeytt het volgende:
Ik ben vandaag trouwens het letterlijke evenbeeld van God, dus ik ga niet kapen
Zo ff kijken waarva gemaakt, maar het is wel vegan kip iigquote:
Waarom geloof ik dit niet?quote:Op zondag 8 november 2020 14:52 schreef Mikeytt het volgende:
Ik ben vandaag trouwens het letterlijke evenbeeld van God, dus ik ga niet kapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |