bIackmirror & chufi tellen niet mee!
 Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
 Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindstand oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Schakel he he man 3man waar was je nuquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Nou eens kijken wat ze hier van maken enzo...
Opzetje gemaakt en net geupload dus moet nog ff wachten wss.
Maar ben benieuwd wel
https://www.wikiloops.com/backingtrack-jam-202643.phpDo what you love, love what you do!![]()
Lekker man, goed geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klinkt best messed upped zo maar heb de drum eruit gehaald omdat ze die natuurlijk ff live in moeten spelen enzo. Komt wel wat leuks uit wss. Ff afwachten tel.Do what you love, love what you do!![]()
goed bezig, het ziet er lekker uit buiten zo op het eerste gezicht!quote:Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Heerlijk weer, mag van mij elke dag wel zo zijnquote:Op zondag 8 november 2020 13:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
goed bezig, het ziet er lekker uit buiten zo op het eerste gezicht!
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Rustgevendquote:Op zondag 8 november 2020 13:18 schreef kree het volgende:
Nou eens kijken wat ze hier van maken enzo...
Opzetje gemaakt en net geupload dus moet nog ff wachten wss.
Maar ben benieuwd wel
https://www.wikiloops.com/backingtrack-jam-202643.phpWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: