Mooi nieuws, hopelijk zet dit zich voortquote:
Na kerst gaan we gewoon voor de 3e golfquote:Op zondag 8 november 2020 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi nieuws, hopelijk zet dit zich voort![]()
Hastalavistaquote:
Das niet te hopen. Laten we hopen dat ze nu slimmer zijn en de maatregelen even iets langer vast houden dan in de eerst golfquote:Op zondag 8 november 2020 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Na kerst gaan we gewoon voor de 3e golf
Zeker!quote:Op zondag 8 november 2020 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi nieuws, hopelijk zet dit zich voort![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Na kerst gaan we gewoon voor de 3e golf
Mafklappertjequote:Op zondag 8 november 2020 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
[..]Een NÓG grotere!
Oh, wacht....
Ff dimmen ieniminiquote:Op zondag 8 november 2020 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan in Maart/April nog even golfje 4 meepakken
Met een beetje mazzel zijn we dan uitgesurft.
O, dat is netjes. Gefeliciteerd. Ga je nu voor C1?quote:Op zondag 8 november 2020 14:28 schreef Mikeytt het volgende:
Trouwens een 9,7 voor m'n Nederlands B2 gekregenongekend
Waarom denk je dan dat je het gehad hebt?quote:Op zondag 8 november 2020 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk trouwens dat ik corona gehad heb, maar geen echte klachten heb gehad. Ben gewoon naar werk geweest toen
Neejoh. B2 alleen gedaan omdat het op kosten van de baas was. Denk dat b2 genoeg is om met iedereen te communicerenquote:Op zondag 8 november 2020 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is netjes. Gefeliciteerd. Ga je nu voor C1?
Waarom denk je?quote:Op zondag 8 november 2020 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk trouwens dat ik corona gehad heb, maar geen echte klachten heb gehad. Ben gewoon naar werk geweest toen
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-11-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Omdat hele lichte keelpijn/kriebel (dat ik dacht van de chemicalien op werk te komen), wakker worden met 1 verstopt neusgat. Dat soort dingen. Het was nog niet eens een verkoudheid te noemen.quote:Op zondag 8 november 2020 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat je het gehad hebt?
Dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 8 november 2020 14:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neejoh. B2 alleen gedaan omdat het op kosten van de baas was. Denk dat b2 genoeg is om met iedereen te communiceren
Ja, het kan, maar het hoeft niet.quote:Op zondag 8 november 2020 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat hele lichte keelpijn/kriebel (dat ik dacht van de chemicalien op werk te komen), wakker worden met 1 verstopt neusgat. Dat soort dingen. Het was nog niet eens een verkoudheid te noemen.
Zekers. Had dezelfde klachten overigens ook in februari/maart.quote:Op zondag 8 november 2020 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het kan, maar het hoeft niet.
Gelukkig maar dat het daar bij gebleven is of niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |