quote:
Hij heeft gezegd dat absentee ballots oke zijn (zo stemt hij zelf ook) maar mail in ballots gigantisch fraudegevoelig zijn en dat fraude met mail in ballots aan de lopende band is gebeurd in het verleden (is niet zo). Waarom zei hij dat? Omdat het algemeen bekend is dat Democraten notaire niet-stemmers zijn op election day in vergelijking met Republikeinen en dat als je het makkelijker maakt om te stemmen dat dus in het voordeel is van de Democraten. Daarbij is het ook zo dat Democraten over het algemeen meer gebruik maken van stemmen per post terwijl Republikeinen voornamelijk stemmen op election day.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:30 schreef Kyran het volgende:
Heeft Trump niet tijdens zijn campagne geroepen dat stemmen via de post fraude gevoelig is en dat men dat niet moet doen?
wayne staat biden 50% voor op Trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 16:50 schreef Nielsch het volgende:
Zo ze gaan weer verder met Wayne in Michigan. Gaat rap nu voor Biden.
Also: FIPO@!
Deze?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:51 schreef okselzweet het volgende:
Post dat trump tweetje anders nog 20 keer.
Dat antwoord was al gegeven.quote:
Daar stel je dan ook de juiste mannetjes voor aan. Trumpquote:
Ze zijn bang dat in Democraten-staten ze de mail-in votes voor de republikeinen weggooien. En er waren berichten dat huishoudens zomaar meerdere stembiljetten kregen. Voor mensen die niet op het adres wonen. Zorgelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:46 schreef Predator40 het volgende: [..] die is nog te dom om te poepen .....
Dan kan de burgeroorlog eindelijk los gaan barsten uit zijn voegen.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:52 schreef jameshond7 het volgende:
TRUMP VERLIEST
pro: rechtse wappies boos
con: linkse wappies feest
Wat is dit?quote:
Normaal Rep. maar zijn geen fan van Trump over het algemeen.quote:
Als er oprechte fouten gemaakt zijn, middelen die doorgaans uit.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:52 schreef Confetti het volgende:
Ik denk niet dat Republikeinse achter Trump zullen staan bij de rechtszaken. Dat zijn opportunisten die hem nu gaan laten vallen.
Trump laatste en enige hoop is de Supreme Court. Er is 10x meer per post gestemd las ik ergens, dat zijn zulke absurde aantallen opeens dat daar ongetwijfeld fouten zijn gemaakt.
Morgen. Morgen weten we dus pas of Trump gewonnen heeftquote:
Ik heb wel eens zijn Youtube kanaal gezien, dat was nog erger, en dat is geen grap.quote:
Geen enkele verkiezing wereldwijd is zonder fouten. Het gaat er dan ook om hoe significant die zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:52 schreef Confetti het volgende:
Ik denk niet dat Republikeinse achter Trump zullen staan bij de rechtszaken. Dat zijn opportunisten die hem nu gaan laten vallen.
Trump laatste en enige hoop is de Supreme Court. Er is 10x meer per post gestemd las ik ergens, dat zijn zulke absurde aantallen opeens dat daar ongetwijfeld fouten zijn gemaakt.
Klopt dat ben ik.quote:
Ze hebben altijd al geroepen dat Biden zou winnen dus ze hebben wel gelijk gehadquote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Overigens vind ik dat de Nederlandse media echt niet goed berichten over de Amerikaanse verkiezingen. Voor de laatste stand van zaken heb je meer aan dit forum dan aan al die gare MSM bij elkaar.
quote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Starhopper het volgende:
Heeft iemand deze tweet al gezien?Trump is boos
![]()
[ twitter ]
Die gast had dus gewoon meer dan 60.000 stemmen in het hele landquote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef okselzweet het volgende:
Hoe staat meneer West er voor? Maakt hij een beetje kans om te winnen?
Ik ben benieuwd naar de bewijzenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Ensiferum het volgende:
We zien nu waarom de Democraten zo fel tegen mail in ballot verificatie vochten. We zien nu waarom Democraten zo fel voor het accepteren van stembiljetten na de deadline vochten. Zoiets doe je alleen als je van plan bent te frauderen. Dit gaat zonder twijfel naar het Hooggerechtshof, en ik ga er van uit dat Trump hierop voorbereid is. We zullen zien hoe goed de "grootste en meest inclusieve stemfraude-organisatie" van de Democraten daadwerkelijk is.
Waarom stemmen mensen hierop? Je weet dat ie het toch niet gaat worden. Is dus een weggegooide stem.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:56 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Die gast had dus gewoon meer dan 60.000 stemmen in het hele land
Kan strategisch zijn om Biden stemmen af te snoepenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom stemmen mensen hierop? Je weet dat ie het toch niet gaat worden. Is dus een weggegooide stem.
quote:
Ja ik had ook verwacht die tweet wel eerder te zien hiero.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat we deze nog niet eerder hier hebben gepost zeg!
proteststem, lange termijn,quote:Op woensdag 4 november 2020 16:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom stemmen mensen hierop? Je weet dat ie het toch niet gaat worden. Is dus een weggegooide stem.
oke Donaldquote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Ensiferum het volgende:
We zien nu waarom de Democraten zo fel tegen mail in ballot verificatie vochten. We zien nu waarom Democraten zo fel voor het accepteren van stembiljetten na de deadline vochten. Zoiets doe je alleen als je van plan bent te frauderen. Dit gaat zonder twijfel naar het Hooggerechtshof, en ik ga er van uit dat Trump hierop voorbereid is. We zullen zien hoe goed de "grootste en meest inclusieve stemfraude-organisatie" van de Democraten daadwerkelijk is.
Dat zeiden ze over Trump in 2016 ook.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Ensiferum het volgende:
In een land met 330 miljoen inwoners. Had eigenlijk wel meer verwacht dan 60.000.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:56 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Die gast had dus gewoon meer dan 60.000 stemmen in het hele land
Hahaha. Hahaha.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Ensiferum het volgende:
Als de Senaat in Democratische handen was gevallen hadden ze hem sowieso niet laten vallen. Nu wellicht wel idd. Lekker de Democratische president ineffectief houden zodat het volk ontevreden is over hem en dan bij de volgende verkiezingen profiteren.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:52 schreef Confetti het volgende:
Onzin wat je verspreidt.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Ensiferum het volgende:
Matige username.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:59 schreef Mexicanometmayo het volgende:
Biden maakt Trump helemaal kapot
Hilarisch
Toont maar weer eens aan hoe racistisch dat land is.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In een land met 330 miljoen inwoners. Had eigenlijk wel meer verwacht dan 60.000.
Het is gewoon al decennia gebruikelijk dat stembiljetten met een poststempel van 3 november of eerder worden geaccepteerd, ook al komen ze een paar dagen later binnen. Maakt overigens niet uit want Biden lijkt het ook gewoon te redden met de stemmen die allemaal op 3 november of eerder zijn binnen gekomen.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Ensiferum het volgende:
We zien nu waarom Democraten zo fel voor het accepteren van stembiljetten na de deadline vochten.
Nope, ze plaatsen alleen een fake waarschuwing.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:01 schreef KennyPowers het volgende:
Twitter censureert de tweets van Trump
Trump is toch juist tegen fake news? Dan is het wel te begrijpen.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:01 schreef KennyPowers het volgende:
CNN ook nog 90% idd. Waar haalt NOS zijn informatiequote:Op woensdag 4 november 2020 17:00 schreef ETA het volgende:
Op Nos website heeft Michigan al 96% reported? Overige bronnen op 90%.
Die nieuws-websites moeten een beetje oppassen, een beetje domme jongen kan al gauw denken dat er iets niet in de haak isquote:Op woensdag 4 november 2020 17:00 schreef ETA het volgende:
geef ze aan bij de purliesie!quote:Op woensdag 4 november 2020 17:01 schreef KennyPowers het volgende:
Ik vind het ook VERY STRANGEquote:Op woensdag 4 november 2020 17:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die nieuws-websites moeten een beetje oppassen, een beetje domme jongen kan al gauw denken dat er iets niet in de haak is
Big if true:quote:Op woensdag 4 november 2020 17:01 schreef Fugue het volgende:
[..]
CNN ook nog 90% idd. Waar haalt NOS zijn informatie
Fox heeft ook 96. Die tellen sneller.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:01 schreef Fugue het volgende:
[..]
Google/AP zegt 96%quote:Op woensdag 4 november 2020 17:01 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee hoor: https://www.foxnews.com/elections/2020/general-resultsquote:Op woensdag 4 november 2020 17:00 schreef ETA het volgende:
Omdat mail in voting in het voordeel is van de Democraten, en verificatie (terecht of onterecht) Democratische stemmen gaat kosten. Nu weet je meteen waarom de één pro en de ander anti is.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:55 schreef Ensiferum het volgende:
We zien nu waarom de Democraten zo fel tegen mail in ballot verificatie vochten.
Klopt, Biden lijkt die extra stemmen niet eens nodig te hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is gewoon al decennia gebruikelijk dat stembiljetten met een poststempel van 3 november of eerder worden geaccepteerd, ook al komen ze een paar dagen later binnen. Maakt overigens niet uit want Biden lijkt het ook gewoon te redden met de stemmen die allemaal op 3 november of eerder zijn binnen gekomen.
NOS geeft de AP cijfers door.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:01 schreef Fugue het volgende:
[..]
FOX ook 96quote:Op woensdag 4 november 2020 17:00 schreef ETA het volgende:
Sowieso lastig om zo'n percentage vast te stellen, dat kan alleen als je weet hoeveel geldige stemmen er zijn uitgebracht en dat weet je niet voor je ze allemaal geteld hebt. Wat dat betreft zou ik alles tussen 90 en 99% met een korreltje zout nemen.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:01 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Die trollen ons echt zwaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:04 schreef Viesdik het volgende:
Nevada gaat pas verder met stemmen donderdagmorgen____________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus straks gaat het echt om die staat______________!
raar, hoezo niet vandaag?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:04 schreef Viesdik het volgende:
Nevada gaat pas verder met stemmen donderdagmorgen____________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is nog niet gecalled toch? Maar +32k met 96% ziet er goed uit ja, zeker gezien de opwaartse trend.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:04 schreef ETA het volgende:
Ok, CNN dus beetje achter, maar dan kloppen de 96% cijfers waarschijnlijk wel. Dus Michigan is klaar?
Exposedquote:Op woensdag 4 november 2020 17:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ga weg domme kloon vannacht was je nog compleet pro Trump...
ja joh, Michigan kun je callen voor Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:04 schreef ETA het volgende:
Ok, CNN dus beetje achter, maar dan kloppen de 96% cijfers waarschijnlijk wel. Dus Michigan is klaar?
MI is blauw dus het is al beslistquote:Op woensdag 4 november 2020 17:04 schreef Viesdik het volgende:
Liberale partijquote:Op woensdag 4 november 2020 17:05 schreef Dagoduck het volgende:
Die Amerikanen moeten gewoon eens wat meer op 3rd/4th/5th parties stemmen.
Ja, maar nog niet alles is geteldquote:Op woensdag 4 november 2020 16:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heel eerlijk, zit al eventjes niet meer te kijken.
Staat ie er nu zo voor dat alles naar hem gaat?
Hebben ze daar ook een PVDA?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:05 schreef Dagoduck het volgende:
Die Amerikanen moeten gewoon eens wat meer op 3rd/4th/5th parties stemmen.
Moderator geworden?quote:
VERY STRANGE zou ik het haast noemenquote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef Viesdik het volgende:
IS het niet raar dat vooral via de post 90% democrate votes zijn?
Nee, want Biden heeft gezegd per post te stemmen en Trump nietquote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef Viesdik het volgende:
ITS FAKE NEWSquote:Op woensdag 4 november 2020 17:07 schreef Fugue het volgende:
[..]
VERY STRANGE zou ik het haast noemen
Nee, want Trump heeft zijn kiezers telkens voorgehouden dat ze niet per post moesten stemmen en Biden heeft gezegd dat ze dat wel moesten doen. Dus dan is het niet gek he, dat de meeste stemmen per post voor Biden zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef Viesdik het volgende:
Noem namen en rugnummers.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:08 schreef Kyran het volgende:
Van sommige users weet ik ook echt niet meer of ze nu trollen of gewoonweg dom zijn.
Covfefequote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef Viesdik het volgende:
Party for the labor?quote:
Het zal niet overal 90% zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef Viesdik het volgende:
67% pas geteld, terwijl het aantal stemmen al ver de voorgaande verkiezingen overstijgtquote:
Ik word hier pijnlijk op mijn nummer gezet.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
@:mexicanobakker
leek altijd een prima user
Ik herken ze gelijkquote:Op woensdag 4 november 2020 17:08 schreef Kyran het volgende:
Van sommige users weet ik ook echt niet meer of ze nu trollen of gewoonweg dom zijn.
Eens.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
@:mexicanobakker
leek altijd een prima user
Jaquote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef Viesdik het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 17:08 schreef Kyran het volgende:
pleonasmequote:Op woensdag 4 november 2020 17:08 schreef Kyran het volgende:
sorry makkerquote:Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word hier pijnlijk op mijn nummer gezet.
Bedankt, Hans.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar weet je wat het is. Er is op dit moment gewoon niet zoveel zinnigs te zeggen behalve dat het ontzettend spannend is en Biden er het beste voor lijkt te staan. En dat dit nog dagen kan duren.
Waarom noem je mij?quote:
NOS uitleg: Hillary is overklast door gebrek aan dem stemmers in 2016quote:Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef Viesdik het volgende:
[..]
67% pas geteld, terwijl het aantal stemmen al ver de voorgaande verkiezingen overstijgt
raar.. erg raar
Terwijl de bevolking daar zelfs
[ afbeelding ]
Topic kan dicht.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar weet je wat het is. Er is op dit moment gewoon niet zoveel zinnigs te zeggen behalve dat het ontzettend spannend is en Biden er het beste voor lijkt te staan. En dat dit nog dagen kan duren.
het lijkt juist minder spannend te worden dan vanochtend werd gedacht, al is nog niks zekerquote:Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, heel raar, kan natuurlijk niet uitgelegd worden met dat er simpelweg meer mensen zijn gaan stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef Viesdik het volgende:
[..]
67% pas geteld, terwijl het aantal stemmen al ver de voorgaande verkiezingen overstijgt
raar.. erg raar
Terwijl de bevolking daar zelfs
[ afbeelding ]
quote:
Was jij niet pro Donald?quote:
klopt, gewoon dozen schuivenquote:Op woensdag 4 november 2020 17:11 schreef Ensiferum het volgende:
[ afbeelding ]
Soms heb je gewoon even wat extra stemmen nodig. En als een wonder komen ze ineens
Zijn toch stemmen per post jonge gans. Logisch dat die er opeens bijkomenquote:Op woensdag 4 november 2020 17:11 schreef Ensiferum het volgende:
[ afbeelding ]
Soms heb je gewoon even wat extra stemmen nodig. En als een wonder komen ze ineens
Niet als Trump de hele verkiezing ageert tegen post stemmen nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef Viesdik het volgende:
Nee. Ik ben gewoon voor de winnaarquote:
Iedereen die de lbo heeft afgemaakt weet dat dat niet de officiële cijfers en verwerkingen zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:11 schreef Ensiferum het volgende:
[ afbeelding ]
Huilenquote:
boeie dan wint de good guy zie je mensen caren om je hersenkots hier?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:11 schreef Ensiferum het volgende:
[ afbeelding ]
Vieze trollquote:
Kans dat Biden Pennsylvania en/of Georgia pakt is er natuurlijk ook nog.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:12 schreef Nielsch het volgende:
Republikeinen blijven heel optimistisch over Nevada. De poststemmen zouden daar juist wel in hun voordeel zijn. Derhalve wordt Trump wat hen betreft nog gewoon president.
Het kan natuurlijk, maar moeten we dan eigenlijk niet naar Trump luisteren en die poststemmen niet meer meetellen in Nevada?
Haha bij die uit Michigan zie je in het begin van de rode lijn van Trump ook gewoon 2x zo'n sprong maar dat is dan zeker niet verdacht voor deze wappies...quote:Op woensdag 4 november 2020 17:11 schreef Ensiferum het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2020 17:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Kans dat Biden Pennsylvania en/of Georgia pakt is er natuurlijk ook nog.
maakt niet uit als Biden dan al Wisconsin, Michigan en Nevada heeft...quote:Op woensdag 4 november 2020 17:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Kans dat Biden Pennsylvania en/of Georgia pakt is er natuurlijk ook nog.
Mee eens.quote:
Doe even normaal, dat zoontje is minderjarig en kan er toch niets aan doen dat zijn vader president is?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Het zou niet alleen fijn zijn als Amerika verlost wordt van Trump. Die familie van hem..dat zielige zoontje en die griezel van een Kushner..dat die misschien straks allemaal in 1 klap pleite zijn is best positief.
Hij bedoelt Donald Jr., niet Barron.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:15 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Doe even normaal, dat zoontje is minderjarig en kan er toch niets aan doen dat zijn vader president is?
Ivanka Trump is wel een geil wijfquote:Op woensdag 4 november 2020 17:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Het zou niet alleen fijn zijn als Amerika verlost wordt van Trump. Die familie van hem..dat zielige zoontje en die griezel van een Kushner..dat die misschien straks allemaal in 1 klap pleite zijn is best positief.
Wat is de bron (website) van deze grafieken en hoe zien de grafieken er nu, op dit moment uit?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:11 schreef Ensiferum het volgende:
[ afbeelding ]
Uhm, meer mensen naar de stembus?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:15 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe is dit mogelijk?
Dit kan toch niet?
Dan spreek je van 'zoon' en niet van 'zoontje'quote:Op woensdag 4 november 2020 17:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij bedoelt Donald Jr., niet Barron.
Volgens mij moeten er in Wisconsin nog iets van 1600 stemmen worden geteld. Daarmee gaat Drumpf gaan 21.000 stemmen meer goedmaken...quote:Op woensdag 4 november 2020 17:16 schreef Zwansen het volgende:
Michigan nu op +34. Die lijkt wel klaar. Wisconsin is nog wel een stukje onzekerder. Wanneer gaan ze daar weer tellen?
De opkomst is nu gewoon hogerquote:Op woensdag 4 november 2020 17:15 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe is dit mogelijk?
Dit kan toch niet?
Iets met record opkomst?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:15 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe is dit mogelijk?
Dit kan toch niet?
Ben je nou serieus?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:15 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe is dit mogelijk?
Dit kan toch niet?
1 woord: opkomstquote:Op woensdag 4 november 2020 17:15 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe is dit mogelijk?
Dit kan toch niet?
Er komt een special election later om de zetel te vullen later. Als de democraat had gewonnen dan was de zetel vast voor 2 jaarquote:Op woensdag 4 november 2020 17:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Niks mis met haar uiterlijk..geef ik toe.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:16 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Ivanka Trump is wel een geil wijf
Retard.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:15 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe is dit mogelijk?
Dit kan toch niet?
Georgia wellicht maar Pensylvania kan Biden echt wel nog pakken.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:14 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]![]()
![]()
Dream on. Donald is daar al bijna weggevaagd
winsconsin is niet onzeker.. gaat nog maar op paar honderd stemmenquote:Op woensdag 4 november 2020 17:16 schreef Zwansen het volgende:
Michigan nu op +34. Die lijkt wel klaar. Wisconsin is nog wel een stukje onzekerder. Wanneer gaan ze daar weer tellen?
quote:Op woensdag 4 november 2020 17:17 schreef Mexicanometmayo het volgende:
D
[..]
De opkomst is nu gewoon hoger
Donald jr. is nogal een kwal van een vent, dus ik snap wel wanneer iemand hem denigrerend "zoontje' noemt.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:16 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dan spreek je van 'zoon' en niet van 'zoontje'
Waarom zou dat mooi zijn?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:18 schreef Tengano het volgende:
Zou toch wel heel mooi en bijzonder zijn als Trump nu nog terugkomt![]()
[ afbeelding ]
Als er meer mensen gaan stemmen (ofwel: hogere opkomst), heb je ook absoluut gezien meer stemmen.quote:
true maar dat zie ik niet gebeurenquote:Op woensdag 4 november 2020 17:20 schreef Kyran het volgende:
Als Georgia of Pennsylvania ook naar Biden swingt dan maakt Nevada ook niks meer uit.
Juist als plottwist. Hij lijkt nu te verliezen en dan toch nog een comeback maken.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 17:18 schreef Tengano het volgende:
Zou toch wel heel mooi en bijzonder zijn als Trump nu nog terugkomt![]()
[ afbeelding ]
Pennsylvania gaat al langzaamaan naar Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:20 schreef Kyran het volgende:
Als Georgia of Pennsylvania ook naar Biden swingt dan maakt Nevada ook niks meer uit.
Het zou iig mooi voor Biden zijn om met wat meer overtuiging te winnen. Dan hebben eventuele rechtszaken door Trump ook minder nut.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:20 schreef Kyran het volgende:
Het is niet mijn keuze om een 78-jarige als presidentskandidaat naar voren te schuiven, maar dement is hij niet en voor de ouderen vind ik het wel mooi dat zo iemand de kans krijgt. En Trump is 74..ook een opa. Dan liever een vergeetachtige opa dan een kwaadaardige oude gek.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:18 schreef Cattivo het volgende:
Toch geweldig dat mensen met dementie president kunnen worden. Inclusiviteit kent geen tijd.
Haha, daar snapt Donald al helemaal niks vanquote:Op woensdag 4 november 2020 17:21 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Pennsylvania gaat al langzaamaan naar Biden.
Het is over en uit voor Orangeman
Moeten nog miljoenen stemmen geteld worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:21 schreef Nielsch het volgende:
oh wow zie ineens dat de voorsprong van Trump in Pennsylvania is geslonken van 800.000 naar 500.000 stemmen...
Nog steeds gigantisch veel natuurlijk maar toch...
Ik zie het op Fox. Nog maar 2 kleine countiesquote:Op woensdag 4 november 2020 17:18 schreef Viesdik het volgende:
[..]
winsconsin is niet onzeker.. gaat nog maar op paar honderd stemmen
Nevada is pas onzeker
zou me niet verbazen..quote:Op woensdag 4 november 2020 17:22 schreef Aurelius het volgende:
Lees ik nu dat Arizona weer ter discussie staat?
Vechter? Je verwart iemand die valsspeelt met golf met Rocky Balboa.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Juist als plottwist. Hij lijkt nu te verliezen en dan toch nog een comeback maken.
Dat zou ik wel mooi vinden. Een soort Rocky idee. Je kunt zeggen wat je wilt, maar het is wel een vechter
Die Fox-estimates kloppen meestal niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zie het op Fox. Nog maar 2 kleine counties![]()
Ik hoop dat dit nog een staartje krijgt en die Dejoy helemaal kapot gesued wordt en in het gevang belandt.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:21 schreef VoMy het volgende:
Maar kunnen we door het laagbegaafde gespam heen even ons uitspreken over het feit dat de USPS toevallig in alle steden in de swing states per ongeluk maar 75% van de stembiljetten op tijd geretourneerd wist te krijgen ;')
[ twitter ]
Hopelijk heeft het geen negatieve invloed op de uitkomst...quote:Op woensdag 4 november 2020 17:21 schreef VoMy het volgende:
Maar kunnen we door het laagbegaafde gespam heen even ons uitspreken over het feit dat de USPS toevallig in alle steden in de swing states per ongeluk maar 75% van de stembiljetten op tijd geretourneerd wist te krijgen ;')
[ twitter ]
Iemand die zijn dooie zoon voorstelt terwijl het in feite zijn kleindochter is is toch niet geschikt joh. Net zoals Donald dat niet is.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is niet mijn keuze om een 78-jarige als presidentskandidaat naar voren te schuiven, maar dement is hij niet en voor de ouderen vind ik het wel mooi dat zo iemand de kans krijgt. En Trump is 74..ook een opa. Dan liever een vergeetachtige opa dan een kwaadaardige oude gek.
Ruim 3 miljoen ja maar dan nog is 500.000 goedmaken een lastig klus. Tenzij het om specifieke poststemmen gaat, dan is het wellicht wat makkelijker.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moeten nog miljoenen stemmen geteld worden.
Echt een godsgeschenk hoor, dat per post stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:21 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Zijn ook voornamelijk poststemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ruim 3 miljoen ja maar dan nog is 500.000 goedmaken een lastig klus. Tenzij het om specifieke poststemmen gaat, dan is het wellicht wat makkelijker.
Het gaaT om poststemmenquote:Op woensdag 4 november 2020 17:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ruim 3 miljoen ja maar dan nog is 500.000 goedmaken een lastig klus. Tenzij het om specifieke poststemmen gaat, dan is het wellicht wat makkelijker.
150k?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:25 schreef Mexicanometmayo het volgende:
Voorsprong van Trump in Pennsylvania van 800.000 nu naar 150.000![]()
![]()
Bye bye Donald
quote:Op woensdag 4 november 2020 17:25 schreef Mexicanometmayo het volgende:
![]()
Bye bye Donald
Jij begrijpt geen Engels? Is toch al een aantal keer uitgelegd.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef Viesdik het volgende:
FOX zit nog steeds op 500.000 verschil. Waar haal je dit vandaan?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:25 schreef Mexicanometmayo het volgende:
![]()
Bye bye Donald
Waar volg jij t?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:25 schreef Mexicanometmayo het volgende:
![]()
Bye bye Donald
Mooi.quote:
Nee, want dan gaan de Republikeinen, die door en door verrot zijn en er alleen maar op uit zijn om te frauderen, natuurlijk naar de SC en die geeft ze wellicht nog gelijk ook. Het land is stuk he, vergeet dat niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hopelijk heeft het geen negatieve invloed op de uitkomst...
En je mag hopen dat zoiets onderzocht gaat worden en dat die stemmen alsnog geteld worden.
Mijn inziens is dit een onderdeel van de strategie van Trump geweest. De overwinning enigzins geloofwaardig claimen op 3 november, en alles wat daarna nog veranderd door de mail in ballots afdoen als fraude en het tot aan de hoogste rechter uitspelen welk in handen is van de Republikeinen. Deel 2 van het plan kan nog steeds doorgaan, deel 1 is mislukt omdat Arizona al vroeg gecalld werd voor de Democraten tegen de verwachting inquote:Op woensdag 4 november 2020 17:21 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 4 november 2020 17:21 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Pennsylvania gaat al langzaamaan naar Biden.
Het is over en uit voor Orangeman
wie was eerder met deze act met het switchen van wie je hoopt dat er gaat winnen?quote:
doe eens niet zo achterlijkquote:Op woensdag 4 november 2020 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt een godsgeschenk hoor, dat per post stemmen.
onzinquote:Op woensdag 4 november 2020 17:26 schreef Viesdik het volgende:
WTF Georgia gaat ook naar Trump__________________!!!!!!!!!!!!
Ik ga afsluiten!
Ik was eerderquote:Op woensdag 4 november 2020 17:28 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
wie was eerder met deze act met het switchen van wie je hoopt dat er gaat winnen?
Jij of @:mexicanometmayo
Heb je inmiddels al een bron gevonden voor je vorige post? Of ga je alleen maar zenden / twijfel zaaien en niet inhoudelijk reageren?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:27 schreef Ensiferum het volgende:
[ twitter ]
Gaat nog interessant worden.
Onzin. Trump verliest Pennsylvania, Michigan en Wisconsin en dan is het al klaarquote:Op woensdag 4 november 2020 17:28 schreef Joppiez het volgende:
[..]Als Biden al wint is het met de hakken over sloot. Dus ga er maar vanuit dat de komende weken nog vanalles kan gebeuren.
Geschikter dan Trump ben je al snel. Trump is fantastisch met rallies maar dat is het wel zo'n beetje.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iemand die zijn dooie zoon voorstelt terwijl het in feite zijn kleindochter is is toch niet geschikt joh. Net zoals Donald dat niet is.
Het probleem is natuurlijk dat die mongoloïde republikeinen bewust ervoor zorgen dat de biljetten te laat bezorgd werden en dat ze daarom niet meetellen. Niets mis met post stemmen, wel jammer dat er een volslagen corrupte partij is die probeert een verkiezingsoverwinning bijeen te frauderen - de GOP.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt een godsgeschenk hoor, dat per post stemmen.
Waarom gaan we elke vijf minuten deze laagbegaafde trake van fraudeurs hier posten?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:27 schreef Ensiferum het volgende:
[ twitter ]
Gaat nog interessant worden.
Kap hier eens mee, dit is gewoonweg niet waar. Je voegt al de hele dag niks toe in dit topic en nu zit je ook nog onwaarheden te spammen.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:25 schreef Mexicanometmayo het volgende:
![]()
Bye bye Donald
Voorlopig zijn aanwijzingen voor fraude vooral te bespeuren bij de Dems.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het probleem is natuurlijk dat die mongoloïde republikeinen bewust ervoor zorgen dat de biljetten te laat bezorgd werden en dat ze daarom niet meetellen. Niets mis met post stemmen, wel jammer dat er een volslagen corrupte partij is die probeert een verkiezingsoverwinning bijeen te frauderen - de GOP.
Of Trump wint alles + Nevada. Dat is zijn enige echte kans nog, lijkt het.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:29 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zou Trump nog in Nevada kunnen winnen? En Biden nog in Pens? Het zou beiden zo maar kunnen. In dat geval wint Biden.
Hahahah. We zijn niet allemaal bewust blindquote:Op woensdag 4 november 2020 17:30 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Voorlopig zijn aanwijzingen voor fraude vooral te bespeuren bij de Dems.
Ik hang er het label FAKE NEWS aan.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:30 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Kap hier eens mee, dit is gewoonweg niet waar. Je voegt al de hele dag niks toe in dit topic en nu zit je ook nog onwaarheden te spammen.
@:Fugue kan hier tegen gemodereerd worden?
Zo lang je spreekt over maar enkele procenten verschil tussen de kandidaten in desbetreffende staten is er allerminst niks zeker. Gaat een hele hoop gezeik en hertellingen komen.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:29 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Onzin. Trump verliest Pennsylvania, Michigan en Wisconsin en dan is het al klaar
Pennsylvania ook naar Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 17:30 schreef Viesdik het volgende:
Mijn verwachting is als volgt:
Wis + Mich + Ga naar Biden
Rest naar Trump
+42 naar Biden
+44 naar Trump
Eindresultaat:
280 Biden
257 Trump
Kan best wel eens bepalend worden. Dan is er dus overduidelijk gefraudeerd door de partij waarvan iedereen allang wist dat ze zouden frauderen, de Republikeinen.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hopelijk heeft het geen negatieve invloed op de uitkomst...
En je mag hopen dat zoiets onderzocht gaat worden en dat die stemmen alsnog geteld worden.
Hier hebben we onze Trump-lover weerquote:Op woensdag 4 november 2020 17:19 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Dat kon je zelf niet verzinnen?
nee, dat zie ik niet meer gebeurenquote:Op woensdag 4 november 2020 17:32 schreef Mexicanometmayo het volgende:
[..]
Pennsylvania ook naar Biden
Slaap zachtquote:Op woensdag 4 november 2020 17:32 schreef Fugue het volgende:
En nu ga ik eindelijk een dutje doen dus lief met elkaar spelen nu.
Echt hequote:Op woensdag 4 november 2020 17:33 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hier hebben we onze Trump-lover weer
gelulquote:Op woensdag 4 november 2020 17:30 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Voorlopig zijn aanwijzingen voor fraude vooral te bespeuren bij de Dems.
Ik hoop het!quote:Op woensdag 4 november 2020 17:34 schreef Mikeytt het volgende:
Pennsylvania is gewooon afwachten. Kan Biden nog pakken
Het is mooi om PA ook af te pakken van Trump!quote:Op woensdag 4 november 2020 17:34 schreef Jedi_Pimp het volgende:
PA is totaal niet relevant, ik snap niet waarom jullie daar steeds op terugvallen. MI + WI is genoeg.
kan die kutkloon @Mexicanometmayo niet gewoon een ban krijgen voor continu spammen van niets toevoegende kots?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:30 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Kap hier eens mee, dit is gewoonweg niet waar. Je voegt al de hele dag niks toe in dit topic en nu zit je ook nog onwaarheden te spammen.
@:Fugue kan hier tegen gemodereerd worden?
Dat is genoeg ja, voor een nipte 270 votes. Heel tricky aangezien je elke verkiezing wel proteststemmen hebt vanuit de electoral collegequote:Op woensdag 4 november 2020 17:34 schreef Jedi_Pimp het volgende:
PA is totaal niet relevant, ik snap niet waarom jullie daar steeds op terugvallen. MI + WI is genoeg.
heeft hij nevada al dan ??quote:
Poetin is het daar niet mee eens.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:36 schreef Viesdik het volgende:
Georgië krijgt ook +400k stemmen bij Biden
Rest boeit niet meer
de presentatoren van FOX waren zelf ook nogal verbaasd door de woorden van Trump en enkele van zijn campagnemensen en volgers die echt viesmad waren... ze hadden echt zoiets van: "uuuuh oke.... deze mensen zijn echt debiel maar dat kan ik niet zeggen op deze zender anders ben ik mijn baan kwijt, dus ik hou m'n mond maar"quote:Op woensdag 4 november 2020 17:30 schreef Faraday01 het volgende:
Wat zegt Fox over alle crap die Trump de ether in slingert? Zoete koek?
fraude is het dan toch ?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
HET GAAT FOUT VOOR BIDEN NOG MAAR 29,5K VOORSPRONG IN MICHIGAN
Dat komt omdat Biden Corona gaat oplossen, Trump heeft 200k doden op zijn geweten.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:35 schreef capricia het volgende:
Kan het me bijna niet voorstellen. Dat Trump verliest van Biden??
Ik wist niet dat Biden ook in west-Azie meedeed.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:36 schreef Viesdik het volgende:
Georgië krijgt ook +400k stemmen bij Biden
Rest boeit niet meer
quote:Op woensdag 4 november 2020 17:37 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Biden ook in west-Azie meedeed.
"Trump moet alleen al winnen om die vieslinkse deugflikkers te zien janken"quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 17:38 schreef Viesdik het volgende:
vraagje.. worden de stemmen al meegenomen in de totaalscore als 100% van de votes van een county zijn geteld?
In dat geval wordt het wellicht nog een stukje spannender weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |