Ik hoop het!quote:Op woensdag 4 november 2020 17:34 schreef Mikeytt het volgende:
Pennsylvania is gewooon afwachten. Kan Biden nog pakken
Het is mooi om PA ook af te pakken van Trump!quote:Op woensdag 4 november 2020 17:34 schreef Jedi_Pimp het volgende:
PA is totaal niet relevant, ik snap niet waarom jullie daar steeds op terugvallen. MI + WI is genoeg.
kan die kutkloon @Mexicanometmayo niet gewoon een ban krijgen voor continu spammen van niets toevoegende kots?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:30 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Kap hier eens mee, dit is gewoonweg niet waar. Je voegt al de hele dag niks toe in dit topic en nu zit je ook nog onwaarheden te spammen.
@:Fugue kan hier tegen gemodereerd worden?
Dat is genoeg ja, voor een nipte 270 votes. Heel tricky aangezien je elke verkiezing wel proteststemmen hebt vanuit de electoral collegequote:Op woensdag 4 november 2020 17:34 schreef Jedi_Pimp het volgende:
PA is totaal niet relevant, ik snap niet waarom jullie daar steeds op terugvallen. MI + WI is genoeg.
heeft hij nevada al dan ??quote:
Poetin is het daar niet mee eens.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:36 schreef Viesdik het volgende:
Georgië krijgt ook +400k stemmen bij Biden
Rest boeit niet meer
de presentatoren van FOX waren zelf ook nogal verbaasd door de woorden van Trump en enkele van zijn campagnemensen en volgers die echt viesmad waren... ze hadden echt zoiets van: "uuuuh oke.... deze mensen zijn echt debiel maar dat kan ik niet zeggen op deze zender anders ben ik mijn baan kwijt, dus ik hou m'n mond maar"quote:Op woensdag 4 november 2020 17:30 schreef Faraday01 het volgende:
Wat zegt Fox over alle crap die Trump de ether in slingert? Zoete koek?
fraude is het dan toch ?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
HET GAAT FOUT VOOR BIDEN NOG MAAR 29,5K VOORSPRONG IN MICHIGAN
Dat komt omdat Biden Corona gaat oplossen, Trump heeft 200k doden op zijn geweten.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:35 schreef capricia het volgende:
Kan het me bijna niet voorstellen. Dat Trump verliest van Biden??
Ik wist niet dat Biden ook in west-Azie meedeed.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:36 schreef Viesdik het volgende:
Georgië krijgt ook +400k stemmen bij Biden
Rest boeit niet meer
quote:Op woensdag 4 november 2020 17:37 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Biden ook in west-Azie meedeed.
"Trump moet alleen al winnen om die vieslinkse deugflikkers te zien janken"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |