ja joh, Michigan kun je callen voor Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:04 schreef ETA het volgende:
Ok, CNN dus beetje achter, maar dan kloppen de 96% cijfers waarschijnlijk wel. Dus Michigan is klaar?
MI is blauw dus het is al beslistquote:Op woensdag 4 november 2020 17:04 schreef Viesdik het volgende:
Nevada gaat pas verder met stemmen donderdagmorgen____________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus straks gaat het echt om die staat______________!
Liberale partijquote:Op woensdag 4 november 2020 17:05 schreef Dagoduck het volgende:
Die Amerikanen moeten gewoon eens wat meer op 3rd/4th/5th parties stemmen.
Ja, maar nog niet alles is geteldquote:Op woensdag 4 november 2020 16:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heel eerlijk, zit al eventjes niet meer te kijken.
Staat ie er nu zo voor dat alles naar hem gaat?
Hebben ze daar ook een PVDA?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:05 schreef Dagoduck het volgende:
Die Amerikanen moeten gewoon eens wat meer op 3rd/4th/5th parties stemmen.
Moderator geworden?quote:
VERY STRANGE zou ik het haast noemenquote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef Viesdik het volgende:
IS het niet raar dat vooral via de post 90% democrate votes zijn?
Nee, want Biden heeft gezegd per post te stemmen en Trump nietquote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef Viesdik het volgende:
ITS FAKE NEWSquote:Op woensdag 4 november 2020 17:07 schreef Fugue het volgende:
[..]
VERY STRANGE zou ik het haast noemen
Nee, want Trump heeft zijn kiezers telkens voorgehouden dat ze niet per post moesten stemmen en Biden heeft gezegd dat ze dat wel moesten doen. Dus dan is het niet gek he, dat de meeste stemmen per post voor Biden zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef Viesdik het volgende:
Noem namen en rugnummers.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:08 schreef Kyran het volgende:
Van sommige users weet ik ook echt niet meer of ze nu trollen of gewoonweg dom zijn.
Covfefequote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef Viesdik het volgende:
Party for the labor?quote:
Het zal niet overal 90% zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef Viesdik het volgende:
67% pas geteld, terwijl het aantal stemmen al ver de voorgaande verkiezingen overstijgtquote:
Ik word hier pijnlijk op mijn nummer gezet.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
@:mexicanobakker
leek altijd een prima user
Ik herken ze gelijkquote:Op woensdag 4 november 2020 17:08 schreef Kyran het volgende:
Van sommige users weet ik ook echt niet meer of ze nu trollen of gewoonweg dom zijn.
Eens.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
@:mexicanobakker
leek altijd een prima user
Jaquote:Op woensdag 4 november 2020 17:06 schreef Viesdik het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 17:08 schreef Kyran het volgende:
pleonasmequote:Op woensdag 4 november 2020 17:08 schreef Kyran het volgende:
sorry makkerquote:Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word hier pijnlijk op mijn nummer gezet.
Bedankt, Hans.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar weet je wat het is. Er is op dit moment gewoon niet zoveel zinnigs te zeggen behalve dat het ontzettend spannend is en Biden er het beste voor lijkt te staan. En dat dit nog dagen kan duren.
Waarom noem je mij?quote:
NOS uitleg: Hillary is overklast door gebrek aan dem stemmers in 2016quote:Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef Viesdik het volgende:
[..]
67% pas geteld, terwijl het aantal stemmen al ver de voorgaande verkiezingen overstijgt
raar.. erg raar
Terwijl de bevolking daar zelfs
[ afbeelding ]
Topic kan dicht.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar weet je wat het is. Er is op dit moment gewoon niet zoveel zinnigs te zeggen behalve dat het ontzettend spannend is en Biden er het beste voor lijkt te staan. En dat dit nog dagen kan duren.
het lijkt juist minder spannend te worden dan vanochtend werd gedacht, al is nog niks zekerquote:Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, heel raar, kan natuurlijk niet uitgelegd worden met dat er simpelweg meer mensen zijn gaan stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:10 schreef Viesdik het volgende:
[..]
67% pas geteld, terwijl het aantal stemmen al ver de voorgaande verkiezingen overstijgt
raar.. erg raar
Terwijl de bevolking daar zelfs
[ afbeelding ]
quote:
Was jij niet pro Donald?quote:
klopt, gewoon dozen schuivenquote:Op woensdag 4 november 2020 17:11 schreef Ensiferum het volgende:
[ afbeelding ]
Soms heb je gewoon even wat extra stemmen nodig. En als een wonder komen ze ineens
Zijn toch stemmen per post jonge gans. Logisch dat die er opeens bijkomenquote:Op woensdag 4 november 2020 17:11 schreef Ensiferum het volgende:
[ afbeelding ]
Soms heb je gewoon even wat extra stemmen nodig. En als een wonder komen ze ineens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |