quote:
Trump kan nog wel wat inlopen door goed te scoren in Pierce County. Maar daar moeten nog iets van 1000 stemmen worden geteld. Daar gaat ie het inderdaad niet meer redden.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:09 schreef Viesdik het volgende:
volgens mij kan wisconsin ook al niet meer gewonnen wordne door Trump
Het is nog mogelijk dat Trump wintquote:
Is dit de eerste keer dat je de Amerikaanse verkiezingen volgt? Je lijkt er namelijk niet zoveel verstand van te hebben. Mocht je vragen hebben, help ik je graagquote:Op woensdag 4 november 2020 16:10 schreef Viesdik het volgende:
Al denk ik wel dat Nevada nog naar Trump kan gaan
quote:Op woensdag 4 november 2020 16:12 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je de Amerikaanse verkiezingen volgt? Je lijkt er namelijk niet zoveel verstand van te hebben. Mocht je vragen hebben, help ik je graag
Het is gewoon een trollquote:Op woensdag 4 november 2020 16:12 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je de Amerikaanse verkiezingen volgt? Je lijkt er namelijk niet zoveel verstand van te hebben. Mocht je vragen hebben, help ik je graag
De peilingen klopten redelijk... nou ja, ze waren meer in het voordeel van Biden. De eerste tellingen wijken af van de latere vanwege de logische redenen (steden die later zijn geteld, poststemmen die later zijn geteld). Nouja, hij zegt iig (nog) niet dat er fraude is oid.quote:VERY STRANGE, and the “pollsters” got it completely & historically wrong!
quote:Op woensdag 4 november 2020 16:12 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat heeft ie vanmorgen al gedaanquote:Op woensdag 4 november 2020 16:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De peilingen klopten redelijk... nou ja, ze waren meer in het voordeel van Biden. De eerste tellingen wijken af van de latere vanwege de logische redenen (steden die later zijn geteld, poststemmen die later zijn geteld). Nouja, hij zegt iig (nog) niet dat er fraude is oid.
dat zegt hij in feite welquote:Op woensdag 4 november 2020 16:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De peilingen klopten redelijk... nou ja, ze waren meer in het voordeel van Biden. De eerste tellingen wijken af van de latere vanwege de logische redenen (steden die later zijn geteld, poststemmen die later zijn geteld). Nouja, hij zegt iig (nog) niet dat er fraude is oid.
fraudequote:Op woensdag 4 november 2020 16:15 schreef Lrod01 het volgende:
Dit zal vast al gepost zijn maar hoe kan dit dan? Biden 138k votes erbij en Trump 0?
[ link | afbeelding ]
Viesdik was in de nacht ook al aan het trollen en iedereen trapt er met open ogen in.quote:
Zijn dat officiële cijfers?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:15 schreef Lrod01 het volgende:
Dit zal vast al gepost zijn maar hoe kan dit dan? Biden 138k votes erbij en Trump 0?
[ link | afbeelding ]
Gewoon niemand op Trump meer gestemd.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:15 schreef Lrod01 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze tellen nu alleen nog maar de Biden-votesquote:Op woensdag 4 november 2020 16:15 schreef Lrod01 het volgende:
[ link | afbeelding ]
HET IS EEN COMPLOT TEGEN DONALDquote:Op woensdag 4 november 2020 16:15 schreef Lrod01 het volgende:
[ link | afbeelding ]
oh, ik dacht bij hem echt dat hij gewoon wat simpel was.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:16 schreef Durmada het volgende:
[..]
Viesdik was in de nacht ook al aan het trollen en iedereen trapt er met open ogen in.
Het één sluit het ander niet uit he.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:16 schreef Adames het volgende:
[..]
oh, ik dacht bij hem echt dat hij gewoon wat simpel was.
en gelijk hebben ze, trump heeft toch verlorenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze tellen nu alleen nog maar de Biden-votes
Wat gaan we nu kijken?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:17 schreef Adames het volgende:
[..]
en gelijk hebben ze, trump heeft toch verloren
quote:Op woensdag 4 november 2020 16:15 schreef Lrod01 het volgende:
[ link | afbeelding ]
- het zijn tussenstanden, niet de exacte uitslag, kan een correctie zijn maar een random website heeft geen invloed op de echte cijfersquote:Op woensdag 4 november 2020 16:15 schreef Lrod01 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat heet paint...quote:Op woensdag 4 november 2020 16:15 schreef Lrod01 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekkere appelcompotequote:Op woensdag 4 november 2020 16:17 schreef jameshond7 het volgende:
De democraten hebben een compote tegen Trump
Arizona en Maine?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:17 schreef kalinhos het volgende:
Welke 14 telt de NOS wel al en CNN nog niet bij Biden?
AZ en Maine ofzo?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:17 schreef kalinhos het volgende:
Arizona en Maine wss? Tenminste verschil tussen CNN en Foxquote:Op woensdag 4 november 2020 16:17 schreef kalinhos het volgende:
Sowieso Arizona, en Maine denk ik?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:17 schreef kalinhos het volgende:
Ik schat Trump toch een paar tandjes gekker in hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 16:13 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Fantastische President hoor, ouwe seniele gek
Leg even uit.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:12 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
quote:So while everyone was asleep and after everyone went home, Democrats in Michigan magically found a trove of 138,339 votes, and all 138,339 of those "votes" magically went to Biden? That doesn't look suspicious at all.
Typisch dat Trump zijn eigen incompetentie nog duidelijker naar voren liet komen?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Wel echt typisch dat Trump zonder corona waarschijnlijk dik had gewonnen nu
Hallo @Nober!quote:
Maar die staten zijn nog niet 100% zeker toch. Wat is de reden dat kennelijk Fox m wel al callt en CNN niet?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:19 schreef L3gend het volgende:
[..]
Arizona en Maine wss? Tenminste verschil tussen CNN en Fox
Irak-oorlog en Afghanistan waren "leuk"quote:
Screenshots hebben geen enkele waarde, iedereen met Photoshop kan het eenvoudig wijzigen.quote:
Naar het schijnt is de projectie van hetgeen wat nog geteld moet worden in Nevada vrij gebalanceerd, maar ze gaan pas op zijn vroegst morgenmiddag nieuwe getelde resultaten bekendmaken, ging net over Nevada op FOX.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:18 schreef Kyran het volgende:
Nevada ook gewoon klaar voor diegenen die steeds denken dat Trump dat kan winnen. Als Trump daar nog wil winnen dan moet de meerderdeheid van de "mail votes" van de Democratische Clark County naar Trump gaan. Dat gaat niet gebeuren
Arizona heb ik niet echt gevolgd, maar heel veel plekken hebben die al gecalled en daarmee is de race eigenlijk al over.
Biden wins.
Je hoeft niet meer te twijfelen hoor. Trump heeft verlorenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:21 schreef Viesdik het volgende:
Wisconsin zou nog naar Trump kunnen
Zo zag het resultaat in 2016 eruit
[ afbeelding ]
Alleen Pierce en Richland moeten nog.
Maar dan moet Trump nog een inhaalslag van 21k maken.. en ik twijfel een beetje of hij dat gaat halen
wat gaat die doen dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Trump gaat een verlies niet accepteren en het Hooggerechtshof bestaat voor een meerderheid uit Republikeinen. Kan nog best vervelend worden.
Gelukkig zijn niet alle Republikeinen zo maf als Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Trump gaat een verlies niet accepteren en het Hooggerechtshof bestaat voor een meerderheid uit Republikeinen. Kan nog best vervelend worden.
Volgens mij snapt hij er oprecht niets van.quote:
Woestquote:Op woensdag 4 november 2020 16:22 schreef Viesdik het volgende:
die teringleiers in Green Country
fucking 700 stemmen die waarschijnlijk deze verkiezingen het verschil hebben gemaakt
vrees het ookquote:Op woensdag 4 november 2020 16:22 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer te twijfelen hoor. Trump heeft verlorenFijne dag nog, Jack van Gelder.
Dat zijn gewoon verstandige mensen, niet elke republikein is een mafklapperquote:Op woensdag 4 november 2020 16:21 schreef Pleun2011 het volgende:
In Pierce moeten ze nog 1000 stemmen tellen en in Richland een paar 100. Hoe ga je daarmee 21K goedmaken?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:21 schreef Viesdik het volgende:
Wisconsin zou nog naar Trump kunnen
Zo zag het resultaat in 2016 eruit
[ afbeelding ]
Alleen Pierce en Richland moeten nog.
Maar dan moet Trump nog een inhaalslag van 21k maken.. en ik twijfel een beetje of hij dat gaat halen
hoop je dat?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen idee maar van die gek kan je alles verwachten.
Alle briefstemmen ongeldig verklaren en Trump uitroepen tot hun grote leider met een overweldigend verschil van 140% op Trump gekozen.quote:
Nee hoor, als je twee keer hetzelfde post krijg je een melding.quote:
Uit de NYT live-feed.quote:Annie Karni, in Washington 3m ago
Trump campaign officials tell reporters that "if all legally cast ballots, we believe the president will win." They continue to describe Fox News, AP calls of Arizona for Biden as "just plain wrong.
Zal ook compleet logisch zijn van de democraten om, als ze fraude willen plegen, er ineens 140k tegen 0 stemmen bijzetten.quote:
Republikeinse hooggerechtrechters gaan niet per definitie altijd mee met elke republikeinse eis.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:21 schreef Pleun2011 het volgende:
CNN was heel voorzichtig in de nacht met callen, mogelijk door foutjes in het verleden. Callen zit niet echt partijpolitiek achter, de zenders willen én snel zijn én niet hun geloofwaardigheid verliezen. Fox heeft er op dit moment niks meer aan om de schijn op te houden dat Trump het beter doet dan ie doet (idem voor CNN en Biden),quote:Op woensdag 4 november 2020 16:21 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Maar die staten zijn nog niet 100% zeker toch. Wat is de reden dat kennelijk Fox m wel al callt en CNN niet?
Juist omdat je t eigenlijk qua zender andersom zou verwachten qua inslag. Dat CNN wel democratic state alvast callt en Fox nog niet.
Dit ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:24 schreef T3hTommay het volgende:
[ twitter ]
Michigan wordt uiteindelijk niet eens een klein beetje close.
Op welke aantoonbare en bewezen gronden?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Alle briefstemmen ongeldig verklaren en Trump uitroepen tot hun grote leider met een overweldigend verschil van 140% op Trump gekozen.
Dan had iemand anders het al gepost.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, als je twee keer hetzelfde post krijg je een melding.
In sommige staten mochten early-votes al eerder geteld worden.quote:
Het is ook totaal onzinnig, want al die uitslagenpagina's hebben een andere manier van registreren en hebben onderling niet eens dezelfde uitslagen. Als ik naar The Guardian/Fox/CNN/AP ga kijken, heb ik 4 verschillende tussenstanden in Michigan.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:25 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Zal ook compleet logisch zijn van de democraten om, als ze fraude willen plegen, er ineens 140k tegen 0 stemmen bijzetten.
Denk je niet dat ALS de stemmen fake zijn, ze dat niet wat beter kunnen verbergen in de totale tussenstand steeds?
Of zijn de democraten enerzijds zo competent dat ze zomaar 140K stemmen kunnen toevoegen maar anderzijds ook zo incompetent dat iedereen met een internetverbinding het direct door kan hebben?
Doesnt make sense.
Het is niet zo dat die een veto hebben op de verkiezingsuitslag. Ze kunnen zich over specifieke kwesties uitspreken in het verkiezingsproces maar dan nog moeten ze een geloofwaardig verhaal houden.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:21 schreef Pleun2011 het volgende:
De babybloeddrinkende politieke pedo-elite van Nederland heeft er via de Bilderbergconferentie voor gezorgd dat de stembussen door onzichtebare reptilians zijn volgestopt met fake stemmen voor Biden. Dezelfde onzichtbare reptilians die het wrak van de MH370 crash op de plek van de MH17 crash hebben neergelegd waarna ze de inzittenden van de MH17 naar een nog onbekende plek hebben ontvoerd.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:24 schreef gniffie het volgende:
Wat zou er nu in het koppie van Lange Frans omgaan. Zijn verlosser van Nederland ligt over een paar maanden uit het WH
Aaaaaah dat verklaart het.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:26 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dit is gewoon een nep account van trump.
quote:Op woensdag 4 november 2020 16:26 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ja, hilarisch.quote:
Dat denk ik nietquote:
Yep, nu weer verder met de corona crisis.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:23 schreef Coco het volgende:
Trump is uitgeschakeld u kunt nu weer overschakelen naar Op1.
Water is nat, maar het blijft grappig.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:26 schreef Korenfok het volgende:
[..]
quote:FoxLiveBlogTeam
7 minutes ago
The Trump campaign just hosted a call with reporters, led by Trump campaign manager Bill Stepien.
Stepien said that they are confident that "count all legal ballots, the president wins." They also believe that can still win Arizona if all legal ballots are counted.
On Wisconsin, they believe it is a tight race and in "recount territory."
In Michigan there are outlying Republican counties, and in Nevada late breaking mail-in voting helped Republicans -- predicting a win by 5,500 votes. They are also confident in a healthy lead in Georgia.
quote:
Klopt. Neemt niet weg dat er andere vormen van fraude en manipulatie kunnen plaatsvinden. Niet op election day zelf maar in de jaren ervoor al. Bijv. gerrymandering en voter suppression.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:01 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Ja dat is precies wat ik denk ja.
Als ik al meekijk via de cijfers van CNN, die niet eens allemaal actueel zijn:
https://edition.cnn.com/e(...)esident#mapmode=call
Stel je wil twee belangrijke staten swingen, dan heb je het al over tien tot honderdduizenden stemmen. Succes met vervalsen zonder dat iemand van de andere partij hier ook lucht van krijgt.
quote:
WTFquote:
Schakel dan over naar een fatsoenlijke zenderquote:Op woensdag 4 november 2020 16:29 schreef Andromache het volgende:
Ik kijk nu naar CNN. Wat zijn Amerikanen toch vreselijk volk, alleen al die stemmen op tv brrrrrrr
Dat is inderdaad een gekke gedachte.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:30 schreef MakkieR het volgende:
Even een gekke gedachte tussendoor: We weten dat Amerika als geen ander van drama houdt. Is het dan niet mogelijk dat de uitkomst van deze verkiezingen allang is bepaald met een overduidelijke winst op Biden. Maar om het de hele nacht spannend te maken, Amerika de hele boel in scene zet om er een spannende avond van te maken. De swingstates, de kiesmannen, de early to call en al die andere bende om heel veel kijkcijfers te halen. Immers ergens moet het geld weer terug verdiend worden. Dit zou alleen maar in Amerika kunnen, the Land of the Biggest.
Valt best mee, tof volk hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 16:29 schreef Andromache het volgende:
Ik kijk nu naar CNN. Wat zijn Amerikanen toch vreselijk volk, alleen al die stemmen op tv brrrrrrr
Neequote:Op woensdag 4 november 2020 16:30 schreef MakkieR het volgende:
Even een gekke gedachte tussendoor: We weten dat Amerika als geen ander van drama houdt. Is het dan niet mogelijk dat de uitkomst van deze verkiezingen allang is bepaald met een overduidelijke winst op Biden. Maar om het de hele nacht spannend te maken, Amerika de hele boel in scene zet om er een spannende avond van te maken. De swingstates, de kiesmannen, de early to call en al die andere bende om heel veel kijkcijfers te halen. Immers ergens moet het geld weer terug verdiend worden. Dit zou alleen maar in Amerika kunnen, the Land of the Biggest.
Ik zou mezelf laten opnemen als ik jou was.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:30 schreef MakkieR het volgende:
ja Fox ?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Schakel dan over naar een fatsoenlijke zender
Geen idee. Het zou kunnen dat er een grotere show van wordt gemaakt ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:30 schreef MakkieR het volgende:
En dan moet ze in maart ook nog Geert en Thierry troostenquote:
nou en ???? een vote is een vote hequote:Op woensdag 4 november 2020 16:32 schreef Viesdik het volgende:
[ twitter ]
Heeft Trump wel een punt.
De enorme sprint voor Biden komt door de postvotes
Ik ben niet degene die dit gaat jinxen. Vier jaar terug al gedaan.quote:
Dikke kans dat die de tijd wel uitzit en zo d'r geld wil zien. Althans, ze zijn vast niet in gemeenschap van goederen getrouwd denk ik?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Heeft die Sloveense president de felicitaties aan Trump al ingetrokken? Misschien kan er ook meteen een visum voor Melania geregeld worden, want die zal de scheidingspapieren nu wel klaar hebben liggen....
Nogmaals de vraag. Heeft Trump, tijdens zijn campagne, niet geroepen dat men niet via de post moet stemmen wegens fraudegevoeligheid?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:32 schreef Viesdik het volgende:
[ twitter ]
Amerika is een gek land, ik zeg alleen maar evenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een gekke gedachte.
Alsjeblieft niet, dit is nog minstens weken vermaakquote:Op woensdag 4 november 2020 16:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kan iemand de arme man uitleggen hoe het werkt
Een parodie op een land.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Amerika is een gek land, ik zeg alleen maar even
Welk punt is dat? Democraten hebben in verhouding erg veel via de post gestemd. Dat was vooraf bekend.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:32 schreef Viesdik het volgende:
[ twitter ]
Nee, je bent de eerste.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ twitter ]
Had iemand deze Tweet al geplaatst?
Nee, slechts 4x ofzoquote:Op woensdag 4 november 2020 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ twitter ]
Klopt, en als die mogelijkheid er niet was geweest waren ze gewoon naar de stembus gegaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:32 schreef Viesdik het volgende:
[ twitter ]
Dat is dan weer het andere uiterste :")quote:
Ja, hij mag nu gewoon weer de hele dag maccie eten.quote:
Volgens mij is er niet heel veel geld meer over als je de berichten over zijn financiële staat mag geloven, ik las iets over schulden van 300 miljoen geloof ikquote:Op woensdag 4 november 2020 16:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dikke kans dat die de tijd wel uitzit en zo d'r geld wil zien. Althans, ze zijn vast niet in gemeenschap van goederen getrouwd denk ik?
Fijn dat er iemand hier nog opletquote:Op woensdag 4 november 2020 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ twitter ]
Al 20 keer ofzoquote:Op woensdag 4 november 2020 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ twitter ]
Yup, want hij wist wie er gebruik van ging makenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag. Heeft Trump, tijdens zijn campagne, niet geroepen dat men niet via de post moet stemmen wegens fraudegevoeligheid?
fraude gevoeligerquote:Op woensdag 4 november 2020 16:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nou en ???? een vote is een vote he
quote:
Wat is je punt?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag. Heeft Trump, tijdens zijn campagne, niet geroepen dat men niet via de post moet stemmen wegens fraudegevoeligheid?
Alleen bij Deutsche Bank al 290 miljoen Euro aan leningenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet heel veel geld meer over als je de berichten over zijn financiële staat mag geloven, ik las iets over schulden van 300 miljoen geloof ik
zal bestquote:Op woensdag 4 november 2020 16:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die verkiezingen komt bij mij over als een hele grote reality show van John de Mol a la Big Brother.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik zou mezelf laten opnemen als ik jou was.
Ja, lekker lullen datquote:Op woensdag 4 november 2020 16:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, want hij wist wie er gebruik van ging maken
Gebeurt ook nog niet Zo lang gelukkig.quote:
Yo thxquote:Op woensdag 4 november 2020 16:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja, hij mag nu gewoon weer de hele dag maccie eten.
Dat dat überhaupt mag en kan. Dat is toch absurd?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Welk punt is dat? Democraten hebben in verhouding erg veel via de post gestemd. Dat was vooraf bekend.
Oh zo, nu snap ik je puntquote:Op woensdag 4 november 2020 16:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, lekker lullen dat
Als je maanden roept dat je niet via de post moet stemmen moet je niet verbaasd lopen doen als een heel groot deel van die stemmen naar de Democraten gaan
Godver, wil hij gewoon laten zien dat ie inderdaad incapabel is ofzoquote:
Eens, ze zouden democraten helemaal niet mogen laten stemmen11!111!!!quote:Op woensdag 4 november 2020 16:36 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat dat überhaupt mag en kan. Dat is toch absurd?
Mijn punt is dat je niet je achterban kan vragen om NIET via de post te stemmen en dan verbaasd kan lopen doen dat je geen stemmen via de post krijgtquote:
en dat zijn dus diegenen die er nog geteld moeten wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 16:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, lekker lullen dat
Als je maanden roept dat je niet via de post moet stemmen moet je niet verbaasd lopen doen als een heel groot deel van die stemmen naar de Democraten gaan
Zou Trump snappen dat The New York Times geen officieel stemorgaan is, noch een organisatie die betrokken is bij de verwerking of telling van stemmen?quote:
tuurlijk....bewijs het maarquote:
Nee. En als Trump dat niet snapt, dan snapt @Viesdik het al helemaal niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zou Trump snappen dat The New York Times geen officieel stemorgaan is, noch een organisatie die betrokken is bij de verwerking of telling van stemmen?
quote:Op woensdag 4 november 2020 16:38 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het is wel erg vaag. Check dit dan!
[ afbeelding ]
Hahaha. Biden +128k, rest 0quote:Op woensdag 4 november 2020 16:38 schreef Viesdik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
CNN loopt achterquote:Op woensdag 4 november 2020 16:38 schreef Eightyone het volgende:
Op https://app.nos.nl/datavi(...)ingen/ap-widget.html staat het 234 voor Biden, en op CNN 224.
Wat heb ik gemist?
Ben je nou echt serieus?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:38 schreef Viesdik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, niks absurds aan....vooral niet tijdens een pandemiequote:Op woensdag 4 november 2020 16:36 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat dat überhaupt mag en kan. Dat is toch absurd?
Er zijn in de tussentijd 10 kiesmannen overleden aan het Chinavirus.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:38 schreef Eightyone het volgende:
Op https://app.nos.nl/datavi(...)ingen/ap-widget.html staat het 234 voor Biden, en op CNN 224.
Wat heb ik gemist?
Invoerfoutje? Of eerst Trumps stemmen geupdate en daarna Biden, en daardoor voor een korte tijd dit verschil te zien?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:38 schreef Viesdik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie zijn Howie Hawkins en Don Blankenshipquote:Op woensdag 4 november 2020 16:38 schreef Viesdik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huh nee helemaal gemistquote:Op woensdag 4 november 2020 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al gezien dat er zo'n plaatje is waar Biden er ineens 128000 stemmen bij krijgt en Trump niets?
is bij honderduizenden gebeurd...zoek maar eens op the purgedquote:Op woensdag 4 november 2020 16:37 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Eens, ze zouden democraten helemaal niet mogen laten stemmen11!111!!!
Door AP is Arizona al gecalled. Door andere partijen als CNN nog niet. Die wachten tot alle stemmen geteld zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 16:38 schreef Eightyone het volgende:
Wat heb ik gemist?
Je sorteert de stemmen, en voert ze per kandidaat in. Boehoe..quote:Op woensdag 4 november 2020 16:39 schreef Viesdik het volgende:
WTf inderdaad
[ afbeelding ]
Biden stijgt zonder dat Trump stijgt.
Wtf is dit dan
heel eerlijk, zit al eventjes niet meer te kijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nog steeds overtuigd dat ze niet alle 3 naar Biden gaan?
Laat eens zien?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al gezien dat er zo'n plaatje is waar Biden er ineens 128000 stemmen bij krijgt en Trump niets?
Ja heel heftig maar wordt online massaal gedownplayedquote:Op woensdag 4 november 2020 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Occam's Razorquote:Op woensdag 4 november 2020 16:39 schreef Viesdik het volgende:
WTf inderdaad
[ afbeelding ]
Wtf is dit dan
Wow, Trump weet niet hoe mail ins worden geteld. Shockerquote:Op woensdag 4 november 2020 16:38 schreef Viesdik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Very strange, I snap er niks fan.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:41 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
[ twitter ]
geretweet door trump
Haha heerlijkquote:Op woensdag 4 november 2020 16:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, lekker lullen dat
quote:Op woensdag 4 november 2020 16:39 schreef Viesdik het volgende:
WTf inderdaad
[ afbeelding ]
Wtf is dit dan
Je zal maar geretweet worden door Trump #lifegoalsquote:Op woensdag 4 november 2020 16:41 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
[ twitter ]
geretweet door trump
Yep. En nog zo'n miljoen te gaan daarquote:Op woensdag 4 november 2020 16:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Trump's voorsprong in PA wordt ook kleiner. Was eerst boven de 600000 stemmen en is nu 550000 stemmen.
iedereen die per mail gestemd heeft stemt voor Biden.....quote:Op woensdag 4 november 2020 16:38 schreef Viesdik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
64% geteld, Trump met 9% voorsprong, zou idd zo maar kunnen...quote:Op woensdag 4 november 2020 16:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg het donkerbruine vermoeden dat Pensylvania ook nog naar Biden gaat
'Hij was een beetje dom'quote:Op woensdag 4 november 2020 16:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ome Donald toch. Ouwe paniekzaaier.
met kogelbrieven?quote:
Denk dat ze csv bestanden ergens in pleuren in batches.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:39 schreef Viesdik het volgende:
WTf inderdaad
[ afbeelding ]
Wtf is dit dan
JAquote:Op woensdag 4 november 2020 16:44 schreef Marsenal het volgende:
Twitter heeft Donald zn account alweer bij de redactie liggen zie ik
nee ?quote:Op woensdag 4 november 2020 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegenwoordig is alles te fotoshoppen he,quote:Op woensdag 4 november 2020 16:39 schreef Viesdik het volgende:
WTf inderdaad
[ afbeelding ]
Wtf is dit dan
IK WIST HET WEL!!!! FRAUDE!!!!!!quote:Op woensdag 4 november 2020 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoals al eerder aangegeven. In sommige staten zijn de post-stemmen al eerder gesorteerd (Trump of Biden).quote:Op woensdag 4 november 2020 16:39 schreef Viesdik het volgende:
WTf inderdaad
[ afbeelding ]
Wtf is dit dan
Wow!quote:Op woensdag 4 november 2020 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
Behehe is deze al door iemand gepost??????
[ twitter ]
Misschien dat alle stembiljetten wel door vrachtwagenwassers worden geteld op de vingers en dat ze daar ergens de mist ingaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk dat ze csv bestanden ergens in pleuren in batches.
Maar dit moeten ze wel technisch kunnen uitleggen.
Welneequote:Op woensdag 4 november 2020 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
[ twitter ]
Dat klinkt VERY STRANGEquote:Op woensdag 4 november 2020 16:41 schreef InstortendeSter het volgende:
Jongens ik ben op zoek naar een plaatje, ik weet niet zo goed hoe of wat maar het is fraude.
al 2 x minstensquote:Op woensdag 4 november 2020 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
[ twitter ]
die is nog te dom om te poepen .....quote:Op woensdag 4 november 2020 16:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wow, Trump weet niet hoe mail ins worden geteld. Shocker
quote:Op woensdag 4 november 2020 16:46 schreef Viesdik het volgende:
Ik heb zojuist geteld.. Trump heeft in Nevada volgens mij toch echt wel aanzienlijke kansen
als hij in las vegas nog wat extra votes krijgt...
Dus bij een hertelling kan Trump verliezen in Florida?quote:
Over fraude gesprokenquote:
Dit zal Ome Donald wel niet retweetenquote:
je snapt het niet denk ikquote:Op woensdag 4 november 2020 16:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zoals al eerder aangegeven. In sommige staten zijn de post-stemmen al eerder gesorteerd (Trump of Biden).
Die stapels worden gedurende de dag gecontroleerd en dan vrijgegeven.
Nog dommer dan zijn volgers, je houdt het bijna niet voor mogelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:46 schreef Alfje het volgende:
Het zou me oprecht niet verbazen als hij het echt niet snapt
Het is ook geen officieel account dus het zegt niks.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Occam's Razor
Gewoon een invoer "foutje" (als het al echt is). Waarschijnlijk eerst Biden ingevoerd en daarna Trump.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |